Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Honda Racing History.

  1. #1

    Honda Racing History.

    Για πολλούς η αγωνιστική ιστορία της HONDA αρχίζει το 1959 που συμετείχε για πρώτη φορά στο ISLE OF MAN. Παρ’ όλα αυτά η Ιαπωνία τότε είχε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη βιομηχανία κατασκευής μοτοσυκλετών, αλλά τα μοντέλα τους ήταν πολύ παλιομοδίτικα ενώ όσα έδειχναν μοντέρνα ήταν ακριβή αντίγραφα γερμανικών, αγγλικών ή αμερικάνικων (βλέπε HARLEY) μοτοσυκλετών.
    Η HONDA ακόμη και τότε ήταν ένας μεγάλος κατασκευαστής αλλά το πρόβλημά των μοτοσυκλετών της ήταν το θέμα της αναξιοπιστίας γενικότερα των ιαπωνικών προ’ι’όντων.
    Πως ξεπερνάς λοιπόν αυτό το πρόβλημα; Συμμετέχοντας φυσικά και κερδίζοντας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών.

    Στο πρώτο μέρος αυτού του αφιερώματος ξεκινάμε από τα 50 κυβικά εκατοστά τα οποία έλαβαν μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας από το 1962 έως το 1965.


    RC 110, 111 & 112, 1962.

    Το 110 ήταν μονοκύλινδρο με διάμετρο Χ διαδρομή = 40Χ39 mm.
    Οι δύο επικεφαλής εκκεντροφόροι έπαιρναν κίνηση με γρανάζια από την δεξιά πλευρά του κινητήρα. Ο κύλινδρος είχε κλίση 35 μοίρες ως προς το έδαφος.
    Η ανάφλεξη ήταν με μανιατό στον στρόφαλο με περιέλιξη υψηλής τάσης ενώ οι πλατίνες έπαιρναν κίνηση από τον εκκεντροφόρο εισαγωγής.
    Η συμπίεση ήταν 10,5:1 και απέδιδε στον τροχό 9,5 ίππους στις 14.000 στροφές.
    Το κιβώτιο είχε 5 σχέσεις και μόνο στο GP του ASSEN χρησιμοποιήθηκε κιβώτιο 10 σχέσεων.

    Το 112 ήταν δικύλινδρο με διάμετρο Χ διαδρομή = 33Χ29 mm, 2 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, ανάφλεξη με μανιατό και πλατίνες, λίπανση με υγρό κάρτερ και κιβώτιο 9 σχέσεων, 10 ίπποι στις 17.500 στροφές και ζύγιζε στεγνό 62,5 κιλά.

    Στη φωτό βλέπουμε το RC 110.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc110-1 (363 x 202).jpg 
Προβολές:	211 
Μέγεθος:	19,5 KB 
ID:	210462

  2. #2

  3. #3

  4. #4
    RC 112 γυμνό.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc112-2.jpg 
Προβολές:	223 
Μέγεθος:	94,1 KB 
ID:	210460

  5. #5
    Τα πιστονάκια και ο στρόφαλος του δικύλινδρου των 50 κυβικών, δλδ 25 κυβικά περίπου το κάθε πιστονάκι.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda_rc115_twin_dohc_50cc_racer_crank-1a (528 x 384).jpg 
Προβολές:	218 
Μέγεθος:	53,1 KB 
ID:	210461

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Βασικά η αγωνιστική ιστορία της Honda, κάπως έτσι ξεκίνησε.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Βασικά η αγωνιστική ιστορία της Honda, κάπως έτσι ξεκίνησε.

    Βιάζεσαι και θα γεράσεις γρήγορα.

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Βιάζεσαι και θα γεράσεις γρήγορα.
    ,

    Μπορεί, αλλά είδα που ξεκίνησες από λάθος αφετηρία.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    ,

    Μπορεί, αλλά είδα που ξεκίνησες από λάθος αφετηρία.

    Το κεφάλαιο copy or not copy ακολουθεί μετά το πέρας και της λίστας των αναβατών, έχουμε πολύ δρόμο δλδ.

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    ,

    Μπορεί, αλλά είδα που ξεκίνησες από λάθος αφετηρία.
    Το θέμα είναι που καταντάς εεεε καταλήγεις...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Το θέμα είναι που καταντάς εεεε καταλήγεις...

    Και κατά πόσο το σπαμάρισμα είναι δημιουργικό επίσης.

  12. #12
    Σειρά έχουν οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των 125 κυβικών εκατοστών.

    RC 142, 125cc 1959.
    Mε δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, διάμετρο Χ διαδρομή= 44Χ41 χιλιοστά και κυβισμό στα 124,6 κ.ε., σχέση συμπίεσης στα 10,5:1 και ιπποδύναμη 18,5 ίππους στις 13.000 στροφές . Λίπανση με υγρό κάρτερ χωρητικότητας 2 λίτρων, κιβώτιο 6 σχέσεων και συνολικό βάρος 87 κιλών.
    Στο Isle of Man κατέκτησε την 6η, 7η, 8η και 11η θέση.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc142 (550 x 350).jpg 
Προβολές:	157 
Μέγεθος:	54,6 KB 
ID:	210529

  13. #13
    Και το μοτέρ .


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc142engine (363 x 489).jpg 
Προβολές:	156 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	210530

  14. #14
    RC 143 125cc 1960.

    Μία εντελώς καινούργια μοτοσυκλέτα, με τηλεσκοπικό πηρούνι, κύλινδροι με κλίση 35 μοιρών, το μανιατό της ανάφλεξης αλλάζει θέση και από το άκρο του εκκεντροφόρου πηγαίνει πίσω από τους κυλίνδρους.
    Η διάμετρος και η διαδρομή παραμένουν οι ίδιες ενώ η ιπποδύναμη φθάνει τος 23 ίππους στις 14.000 στροφές.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc143-2 (550 x 340).jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	60,9 KB 
ID:	210532

  15. #15
    Και από άλλη γωνία, χωρίς fairing.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc143-1 (550 x 392).jpg 
Προβολές:	145 
Μέγεθος:	77,1 KB 
ID:	210533

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ψηφιακό περιοδικό Honda racing
    από endopandou στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2013, 23:41
  2. xtapodi racing gia honda 954
    από vasilisgessy στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2010, 09:48
  3. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF