Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: ΔΙΟΔΙΑ...Πληρωνουμε???

  1. #1
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471

    ΔΙΟΔΙΑ...Πληρωνουμε???

    http://www.youtube.com/watch?v=efQGJFfKlwc


    ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ Επιθυμία και επιδίωξη όλων είναι η πλήρης κατάργηση των διοδίων, αλλά μέχρι να επιτευχθεί είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε τις διατάξεις που ισχύουν σήμερα. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος 3555/2007 (που κύρωσε την σύμβαση της εταιρίας ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. με το ελληνικό Δημόσιο). Για τους κατοίκους των περιοχών όπου λειτουργούν διόδια, ισχύει ο νόμος 2539/1997, που τους απαλλάσσει από την υποχρέωση καταβολής διοδίων και φυσικά για όλους ισχύει το Σύνταγμα της Ελλάδας.Ειδικότερα, ο νόμος 3555/2007 ΦΕΚ 81 Α, προβλέπει:- Άρθρο 24.2.2: ισχύει η αρχή καθορισμού των διοδίων-τελών, ανάλογα με τη διανυόμενη από το χρήστη απόσταση.- Άρθρο 24.1.3: ο Παραχωρησιούχος υποχρεούται να μεριμνήσει για την σταδιακή εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος.- Άρθρο 18.2.2: μέσα σε 20 μήνες, ήτοι μέχρι τις 26/12/2008, θα έπρεπε να είχανολοκληρωθεί όλα τα έργα και εγκαταστάσεις στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση-Σχηματάρι (εκτός από τον Α/Κ Βαρυμπόμπης).- Άρθρο 18.2.3: μέσα σε 32 μήνες, ήτοι μέχρι τις 26/12/2009, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα και εγκαταστάσεις στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση-Αγ.Κωνσταντίνος, δηλαδή ΚΑΙ το πλήρες ηλεκτρονικό σύστημα που αναφέρεται στο άρθρο 24.2.5.Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η δυνατότητα που δόθηκε στον Παραχωρησιούχο να τοποθετήσει μετωπικά διόδια στις Αφίδνες και να εισπράττει Διόδια για όλο το τμήμα των 51χλμ., από Μεταμόρφωση έως Σχηματάρι, ανεξάρτητα από την διανυόμενη απόσταση, εκτός από το ότι έχει νομικά κενά που θα αναφερθούν στη συνέχεια, ήταν και εντελώς προσωρινού χαρακτήρα, μέχρι δηλαδή να εκπνεύσουν οι τμηματικές προθεσμίες του άρθρου 18. Επομένως, η λειτουργία των διοδίων με τον σημερινό τρόπο είναι εντελώς αυθαίρετη και παράνομη.
    ΝΟΜΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3555/20071.
    Τα διόδια στο τμήμα των 51χλμ., της ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση έως Σχηματάρι, που έχει κατασκευαστεί από χρηματοδότηση του Ελληνικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ενωσης, δεν έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα για τους χρήστες, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος τους (65% έως 90%) προορίζεται για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού, στο Δυτικό τμήμα της χώρας και έτσι παραβιάζονται τα Άρθρα 4.2 και 4.5 του Συντάγματος, που ορίζουν ότι: «οι Έλληνες έχουν ίσες υποχρεώσεις και συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».2. Η επιβολή διοδίων που αντιστοιχούν σε χρήση 51χλμ. σε όσους εισέρχονται/εξέρχονται από ενδιάμεσους κόμβους, μεταξύ των οποίων μεσολαβεί ο σταθμός διοδίων των Αφιδνών, είναι αντίθετη με τα άρθρα 24.2.2, 24.1.3 & 24.2.5 του νόμου 3555/2007, καθώς και με το άρθρο 25 του Συντάγματος, γιατί συνιστά καταχρηστική άσκηση δικαιώματος και δεν σέβεται την αρχή της αναλογικότητας (π.χ. για τα 6χλμ. από Αφίδνες μέχρι Αγ. Στέφανο, καλούμαστε να πληρώσουμε για χρήση 51χλμ.).

    ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

    Στο άρθρο 24.1.5(2), εδάφια (i) και (ii), προβλέπεται ότι ο Παραχωρησιούχος μπορεί να απαιτήσει από το χρήστη που δεν πλήρωσε, την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν αστική ποινή με τις ακόλουθες προϋποθέσεις και διαδικασίες:α) Πρέπει να έχει πάρει άδεια από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για να εγκαταστήσει και να χρησιμοποιεί κάμερες.β) Να στείλει στο αρμόδιο Υπουργείο την φωτογραφία των πινακίδων με σημείωση του χρόνου διέλευσης. Το υπουργείο πρέπει μέσα σε 5 ημέρες να του παρέχει τα στοιχεία του κατόχου του οχήματος. Στη συνέχεια, ο Παραχωρησιούχος μπορεί να ζητήσει την έκδοση διαταγής πληρωμής, εφ΄όσον περάσουν 15 ημέρες και ο χρήστης δεν έχει πληρώσει.Η διάταξη όμως αυτή του άρθρου 24.1.5 είναι αντισυνταγματική γιατί:α) δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης (άρθρο 20.2), καιβ) γιατί παρέχει στο προσωπικό του Παραχωρησιούχου (ο οποίος μπορεί να προσλαμβάνει οποιονδήποτε, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα και με ανεξέλεγκτα προσόντα και ιδιότητες) αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (άρθρο 103.1 του Συντάγματος).Στο ίδιο άρθρο, ρητά αναφέρεται ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία και Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμία ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής, πρόκειται δηλαδή για μια οικονομική διαφορά μεταξύ του ιδιώτη χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους, είναι σχεδόν βέβαιο ότι εάν ο Παραχωρησιούχος προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα από τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια όπου αυτοί θα προσφύγουν, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της.Εκτός όμως από την παράνομη, αυθαίρετη και καταχρηστική απαίτηση καταβολής Διοδίων, η μη συμμόρφωση του Παραχωρησιούχου με τις συμβατικές του υποχρεώσεις και η αδιαφορία του Δημοσίου, έχουν προκαλέσει προβλήματα οδικής ασφάλειας στον επικίνδυνο και ημιτελή παράπλευρο δρόμο (παράδρομο) από τον Άγιο Στέφανο μέχρι τη Μαλακάσα διότι:α) Για να αποφύγουν τα διόδια των Αφιδνών, σχεδόν όλα τα φορτηγά διεθνών μεταφορών, κινούνται στον παράδρομο, ο οποίος πλέον είναι γεμάτος λακκούβες και εξογκώματα. Αυτό συμβαίνει διότι οι προδιαγραφές του δεν αφορούν βαριά κυκλοφορία, δεν έχει διαχωριστική λωρίδα, αλλά ούτε και κατάλληλη σήμανση, με αποτέλεσμα συνεχή πρόκληση ατυχημάτων και πολύ μεγάλη ταλαιπωρία. Ο παράδρομος, αντί να εξυπηρετεί τους κατοίκους και την τοπική κυκλοφορία, έχει αποκτήσει κίνηση επιπέδων εθνικής οδού.β) Από τη δεξιά πλευρά του παράδρομου (με φορά κίνησης προς Αθήνα), αυτός παραμένει ημιτελής, αφού διακόπτεται στη Μαλακάσα (από τη Σφενδάλη έως τις Αφίδνες), στις Αφίδνες (από την ιδιοκτησία του κ. Παπαρούνη), αλλά και στον Αγ. Στέφανο (από το στρατόπεδο της 651ΑΒΥΠ).

    Εμείς οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι των περιοχών, δεν υποκύπτουμε στο εκβιαστικό δίλημμα του τύπου “να πληρώνουμε το παράνομο χαράτσι ή να διακινδυνεύουμε τη ζωή μας στον άθλιο και ημιτελή παράδρομο”.

    Αποφασίσαμε ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, να μη δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας και αρνούμαστε να παραλάβουμε οποιοδήποτε χαρτί,
    ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝΟΙ την κρίση των Δικαστηρίων.

    ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ
    Στα διόδια Ελευσίνας , οι μπάρες δεν είναι αρθρωτές, όπως επιβάλλουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ασφαλείας , Πολλά είναι τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε απο ανθρώπους που τους εκβιάζουν να πληρώσουν τα διόδια ή να εγκλωβιστούν μεταξύ μπάρας και κώνου, περιμένοντας την τροχαία, η οποία τις περισσότερες φορές δεν εμφανίζεται.
    Η πρακτική αυτή της εταιρίας είναι τελείως παράνομη. Ο εγκλωβιζόμενος οδηγός έχει το δικαίωμα να κάνει μήνυση σε βάρος του υπαλλήλου, του επόπτη και της εταιρίας για παρακώλυση συγκοινωνιών και παράνομη κράτηση.
    Αν θέλει να αποφύγη αυτή την διαδικασία και αφού διαμαρτυρηθεί έντονα έχει τις εξής δυνατότητες:
    1. Αν έχετε και άλλους συνεπιβάτες , μπορούν να σηκώσουν την μπάρα ή να την παραμερίσουν (εάν η μπάρα υποστεί οποιαδήποτε φθορά είναι ευθύνη αποκλειστικά της εταιρίας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ που δεν χρησιμοποιεί αρθρωτές μπάρες ασφαλείας)
    2. Αν είστε μόνος :
    α. βγάζετε τον κώνο που έχουν τοποθετήσει απο πίσω απο το αυτοκίνητο
    β. Κάνοντας όπισθεν πηγαίνετε στην διπλανή ουρά
    γ. Κολλάτε απο πίσω στο προηγούμενο αυτοκίνητο και αφού σηκώθει ή μπάρα μόλις περάσει περνάμε και μείς κολλητά πριν προλάβει να κατέβει η μπάρα.Η τελευταία αυτή μέθοδος είναι δοκιμασμένη απο πολλους συναγωνιστές οδηγούς που αρνουμενοι τον εκβιασμό των ιδιωτικών εταιριών ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ

    ΑΠΛΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ

    Η εταιρία της Νέας Οδού αποφάσισε να σκληρύνει την στάση της. Αφού επανατοποθέτησε τις μπαρες, προσπαθεί να εκβιάσει τους κατοίκους που αρνούνται να πληρώσουν μην σηκώνοντας την μπάρα, αν προηγουμένως δεν υπογράψουν. Πως αντιδρούμε;

    1.Δίνουμε μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου μας

    2.Αρνούμαστε να υπογράψουμε οτιδήποτε

    3.Προειδοποιούμε ότι αν δεν ανοίξουν την μπάρα σε 10 δευτερόλεπτα θεωρούμε ότι καταστρατηγούν το συνταγματικό δικαίωμα μας για ελεύθερη μετακίνηση πολιτών. Αν δεν το κάνουν τότε

    4. Κατεβαίνουμε απο το αυτοκίνητο και με μια ώθηση προς τα εμπρός η μπάρα ανεβαίνει και μετά πηγαίνει στο πλάι

    5.Συνεχίζουμε τον δρόμο μας



    ΥΓ. Η μπάρα δεν παθαίνει καμία φθορά και δεν κάνουμε τίποτα παράνομο



    ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ



    - Άρθρο 5: Καθένας έχει το δικαίωμα να … συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας (§1). Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ή συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος. (§3). Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη μετακίνηση ή εγκατάσταση στη χώρα… (§4).

    - Άρθρο 6: Κανένας δεν συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται χωρίς αιτιολογημένο δικαστικό ένταλμα, που πρέπει να επιδοθεί τη στιγμή που γίνεται η σύλληψη ή η προφυλάκιση. Εξαιρούνται τα αυτόφωρα εγκλήματα (§1).

    - Άρθρο 7: Έγκλημα δεν υπάρχει ούτε ποινή επιβάλλεται χωρίς νόμο… (§1).

    - Άρθρο 11: Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα (§1).

    http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/

  2. #2
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Πρότυπο μήνυσης, αν ΔΕΝ ανοίξουν την μπάρα των διοδίων.

    Π Ρ Ο Σ

    Τον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών .........

    Μ Η Ν Υ Σ Η - Ε Γ Κ Λ Η Σ Η


    ----------------------------------------------------- κατοίκου ......., οδός ...................................., τηλ. ........................................


    Κ Α Τ Α

    ........................................... του Χρήστου, κατοίκου ................, οδός ......................, τηλ. .................................................. ..

    Και παντός άλλου ηθικού αυτουργού, συνεργού, συμμετόχου και υπευθύνου.






    Στις .............., ημέρα ............και περί ώρα ............ οδηγούσα το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, με αριθμό κυκλοφορίας .............. επί της Εθνικής Οδού .........................., με κατεύθυνση από ............ προς ...............και συγκεκριμένα μετέβαινα………………….

    Φτάνοντας στα διόδια των Αφιδνών δήλωσα στην ταμία που εργαζόταν εκείνη την ώρα στη θυρίδα υπ. αριθμ………….. ότι δεν επιθυμώ να καταβάλω το αντίτιμο, όπως και χιλιάδες άλλοι οδηγοί, διότι η καταβολή του αντιτίμου είναι αντισυνταγματική, παράνομη και καταχρηστική και δεν αναλογεί στη χρήση της οδού που έκανα και στην ποιότητά της.

    Η ταμίας μου δήλωσε ότι είναι αναρμόδια να διευθετήσει το ζήτημα και απευθύνθηκε στον μηνυόμενο, ο οποίος ήταν ο προϊστάμενος της ομάδας των υπαλλήλων της εταιρείας με την επωνυμία .........................., που έχει αναλάβει τη συντήρηση και εκμετάλλευση του τμήματος του αυτοκινητόδρομου .............. από τη .............................................., που εργάζονταν εκείνη την ώρα στον σταθμό και υπεύθυνος εκ μέρους της εταιρίας για τη λειτουργία των Διοδίων.

    Ο μηνυόμενος τότε έδωσε εντολή να μην ανοίξει η μπάρα των διοδίων ώστε να καταστεί δυνατή η διέλευση του οχήματός μου αν δεν καταβάλω το αντίτιμο μη επιτρέποντας την κίνηση μου έως την .......... ώρα της ίδιας ημέρας.

    Στην ενέργεια αυτή προέβη παράνομα, χωρίς να έχει τέτοιο δικαίωμα, δεδομένου ότι η ισχύουσα από ............... σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της προαναφερόμενης εταιρίας, υπό τους όρους της οποίας εκμεταλλεύεται η παραπάνω εταιρία το έργο, ο ν. 3555/2007 (Φ.Ε.Κ. Α 81/2007/416), με τον οποίο η σύμβαση αυτή κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου, και το όλο νομοθετικό πλαίσιο με το οποίο λειτουργούν όλοι οι σταθμοί διοδίων της Εθνικής Οδού ......................., μεταξύ των οποίων και ο συγκεκριμένος, δεν επιτρέπουν την παρεμπόδιση διέλευσης στους οδηγούς, οι οποίοι για διάφορους λόγους αρνούνται η αδυνατούν να καταβάλλουν το αντίτιμο των διοδίων.

    Στις περιπτώσεις αυτές προβλέπεται μόνο η φωτογράφηση των οχημάτων κατά τρόπο που να φαίνεται ευδιάκριτα ο αριθμός κυκλοφορίας τους, με τη χρήση συστημάτων βιντεοσκόπησης εγκεκριμένων προηγουμένως για την εγκατάσταση και λειτορυγία τους από την Α.Π.Δ.Π.Χ. και στη συνέχεια η ταχυδρομική αποστολή ειδοποίησης πληρωμής στον «παραβάτη», του οποίου τα στοιχεία παρέχονται από το Υπουργείο Μεταφορών στην παραχωρησιούχο εταιρία εφόσον η φωτογράφηση εγένετο νόμιμα κατά τα ανωτέρω, και σε περίπτωση μη πληρωμής εντός προθεσμίας 15 ημερών, η παραχωρησιούχος εταιρία δύναται να επιδιώξει την έκδοση διαταγής πληρωμής για το ποσό του μη καταβληθέντος αντιτίμου πλέον της προβλεπόμενης αστικής ποινής (άρθρο 24.1.5 σελίδα 142 της από 19/12/2006 σύμβασης παραχώρησης).

    Σε καμμία δε περίπτωση δεν προβλέπεται η στέρηση του δικαιώματος διέλευσης των αρνουμένων η αδυνατούντων την καταβολή του αντιτίμου των διοδίων εκ μέρους των υπαλλήλων της εταιρίας η άλλου οργάνου, ακόμη δε και εκ μέρους της Τροχαίας, η άλλης Δημόσιας Αρχής.

    Ο μηνυόμενος τα γνωρίζει αυτά πολύ καλά διότι τυγχάνει στέλεχος της παραχωρησιούχου εταιρίας και έχει γνώση των σχετικών κειμένων της σύμβασης και των νόμων που προαναφέρθηκαν.

    Επειδή συνεπώς ο μηνυόμενος με τις παραπάνω περιγραφόμενες πράξεις του μου στέρησε με πρόθεση και χωρίς τη θέλησή μου, την ελευθερία κίνησής μου.

    Επειδή η ανωτέρω συμπεριφορά του μηνυομένου σε βάρος μου στοιχειοθετεί το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης κατ’ άρθρο 325 του Ποινικού Κώδικα.

    Επειδή κατόπιν αυτών επιθυμώ, έως έχω δικαίωμα, την ποινική δίωξη και τιμωρία του, καθώς και κάθε άλλου υπευθύνου, ηθικού αυτουργού, συνεργού και συμμετόχου.


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

    Και με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου.

    Μηνύω και εγκαλώ τον ....................................του Χρήστου, κάτοικο .............., οδός ..........., τηλ. .............................................
    για το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης κατ’ άρθρο 325 Π.Κ. και κάθε άλλον κατά νόμο υπεύθυνο και ζητώ την ποινική δίωξη και τιμωρία τους.

    Δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής για χρηματική μου ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.

    Προσκομίζω το κατά νόμο απαιτούμενο παράβολο.

    Προσκομίζω και επικαλούμαι τα ακόλουθα έγγραφα προς υποστήριξη της μήνυσής μου :

    ……………………………..

    Προτείνω μάρτυρες τους :

    1) ..................................... του ......................., κάτοικο .................., οδός .................................................. ...

    2)

    Διορίζω πληρεξούσιό μου, συνήγορο πολιτικής αγωγής και αντίκλητο τον δικηγόρο Αθηνών .................................................. ..
    ή
    Κωνσταντίνο Παπαδάκη του Αλεξάνδρου (Α.Μ. Δ.Σ.Α. 13 679), οδός Κάνιγγος 23 3ος όροφος, τηλ. 210 – 383 4545, 6937 – 068612.


    Αθήνα, / /2010

    Ο μηνύων και εγκαλών.






    εκτυπωστε το

    σε Α4

    καντε κοπιες

    και οταν πλησιαζετε τον γκισε

    δειξτε το



    Αναδημοσιευση απο αλλο γνωστο φορουμ


    ΥΓ. (τιφοζο) Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ...

  3. #3
    Συμμετέχω - Πάμε ΔΕΘ
    Οι Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων μέσα από τις ανοιχτές τους συνελεύσεις αποφάσισαν την οργάνωση μεγάλης αυτοκινητοπορείας στις 11-09-10.
    Η πορεία θα ξεκινάει από την Αθήνα και συγκεκριμένα τον σταθμό των διοδίων Αφιδνών και θα καταλήξει στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να συμμετέχουμε στη διαδήλωση που θα πραγματοποιηθεί, την ημέρα ομιλίας Παπανδρέου στη ΔΕΘ.
    Κατά τη διάρκεια της πορείας θα ανοίγονται όλοι οι σταθμοί διοδίων που θα συναντάμε και θα επιτρέπουμε την ελεύθερη διέλευση στους οδηγούς.

    Πρόγραμμα Πανελλαδικής Κινητοποίησης
    "Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες!"

    ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΠΙΚΗ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 11/9 ΤΟΠΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ
    1 ΑΦΙΔΝΕΣ ΑΦΙΔΝΩΝ Διόδια Αφιδνών, ώρα 7:20 πμ 07:30 08:30
    2 ΘΗΒΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ Διόδια Θήβας, ώρα 8:00 πμ 08:15 09:15
    3 ΤΡΑΓΑΝΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ Διόδια Τραγάνας, ώρα 8:45 πμ 08:55 09:55
    4 ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ
    5 ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ ΜΩΛΟΥ 10:45 11:45
    6 ΜΟΣΧΟΧΩΡΙ ΒΟΛΟΥ Δημαρχείο Βόλου, ώρα 11:30 πμ 11:55 12:55
    7 ΜΑΚΡΥΧΩΡΙ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΤΡΙΚΑΛΩΝ Λαϊκή (δίπλα στο Σ/Μ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ), ώρα 11:00 11:55 13:20
    ΤΕΜΠΗ ΣΤΑΣΗ 14:10
    8 ΠΥΡΓΕΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 13:55 14:55
    9 ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας,
    Ένωση Καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ,
    Επιτροπή Αγώνα κατά των Διοδίων του Αιγινίου 14:30 15:26
    10 ΜΑΛΓΑΡΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Αγ. Βενιζέλου, ώρα 16.00 16:30 16:51
    11 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 17:21

    Η κάθε τοπική επιτροπή θα ανοίγει τα διόδια στην ώρα του ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ. Η αναχώρηση από τον κάθε σταθμό διοδίων θα γίνεται την ώρα ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ.

    Φόρμα δήλωσης μέλους ή και συμμετοχής στην πανελλαδική κινητοποίηση "Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες!"

    Κατεβάστε την φόρμα δήλωσης συμμετοχής (Αν δεν λειτουργεί ο προηγούμενος σύνδεσμος δοκιμάστε εδώ). Εφόσον έχετε συμπληρώσει το έντυπο αποθηκεύστε το και στείλτε το με e-mail: pamedeth2010@gmail.com
    Την φόρμα μπορείτε να την συμπληρώσετε για να γίνετε μέλος, ακόμα και αν δεν μπορείτε να συμμετέχετε στην κινητοποίηση Πάμε ΔΕΘ.



    http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/
    Μην οδηγησεις ποτε πιο γρηγορα απο τον φυλακα αγγελο σου!
    http://www.youtube.com/watch?v=nliOB4U0UyU&feature=kp

  4. #4
    Διόδια: Η μεγάλη κλοπή!

    Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010, 08:47

    «Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας).

    Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

    Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 ευρώ για όλο τον χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.

    Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ τον χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.

    Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 ευρώ μόνο για αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ευρώ καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

    Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!

    Αυτό, το τελευταίο, δεν το είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς, βέβαια, τους εξηγήσαμε, πως… απλώς ''ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ”».

    Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας


    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=175399&cid=4



    Υ.Γ οσοι απο εσας εχουν ταξιδεψει,στις παραπανω χωρες ας επιβεβαιωσουν.
    Μην οδηγησεις ποτε πιο γρηγορα απο τον φυλακα αγγελο σου!
    http://www.youtube.com/watch?v=nliOB4U0UyU&feature=kp

  5. #5
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Απλα τα πραγματα....η ΝΔ εκανε τις λαμογιες της και τωρα πρεπει εμεις να τρωγομαστε με τις εταιριες...


    Οπως και για πολλα αλλα δεν λενε κουβεντα...

    Μπειτε στα blog να διαβασετε για την αρνηση πληρωμης διοδιων.....

    Καποιοι σε βιντεο δεν μιλανε καν στους υπαλληλους....

    Σπρωχνουν την μπαρα και περνανε...

    Ride free σε λεω....






  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pardalotzatziki
    Απλα τα πραγματα....η ΝΔ εκανε τις λαμογιες της και τωρα πρεπει εμεις να τρωγομαστε με τις εταιριες...


    Οπως και για πολλα αλλα δεν λενε κουβεντα...

    Μπειτε στα blog να διαβασετε για την αρνηση πληρωμης διοδιων.....

    Καποιοι σε βιντεο δεν μιλανε καν στους υπαλληλους....

    Σπρωχνουν την μπαρα και περνανε...

    Ride free σε λεω....


    ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ Ε.Ο.

    http://www.youtube.com/watch?v=fwOihKvJQ64&feature

    http://www.youtube.com/watch?v=VBjGJCemsds&feature



  7. #7
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    καλα με τη μηχανη,

    αλλα με το αμαξι περναω πλεον με τον μπροστινο ..

    την πρωτη φορα με ακουμπησε η μπαρα..αλλα με προπονηση..περανς ανετα..ουτε να κατεβαινεις να ανοιγεις ουτε τιποτα..

    κ ειχα κ το 5ευρω στο χερι για το ξεκαρφωμα..

  8. #8
    Σημερα ειπαν σε ειδησεις στο ραδιοφωνο οτι η Ολυμπια οδος εχει κανει αγωγη σε 25 ατομα που δεν πληρωσαν και ζηταει εκτος απο την αξια του διοδιου και 1500 ευρω απ τον καθενα για ηθικη βλάβη......


    Μα καλα, τι ηθικη βλαβη ειναι αυτη;;;

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolasfazer
    Σημερα ειπαν σε ειδησεις στο ραδιοφωνο οτι η Ολυμπια οδος εχει κανει αγωγη σε 25 ατομα που δεν πληρωσαν και ζηταει εκτος απο την αξια του διοδιου και 1500 ευρω απ τον καθενα για ηθικη βλάβη......


    Μα καλα, τι ηθικη βλαβη ειναι αυτη;;;
    Το βλέπω να μου 'ρχεται και μένα

    (στην Ολυμπια Οδό δε πληρώνω... )
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    βγαλτε τις πινακιδες και λυθηκε το προβλημα...δε θελει κοπο τροπο θελει :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolasfazer
    Σημερα ειπαν σε ειδησεις στο ραδιοφωνο οτι η Ολυμπια οδος εχει κανει αγωγη σε 25 ατομα που δεν πληρωσαν και ζηταει εκτος απο την αξια του διοδιου και 1500 ευρω απ τον καθενα για ηθικη βλάβη......


    Μα καλα, τι ηθικη βλαβη ειναι αυτη;;;
    καλα...αν μαζευτουνε και οι 25 και κανουν και αυτοι αγωγη στα μ@υν@πανα και τους πανε ΕΕ εκει να δεις ηθικη βλαβη σε δρομους καρμανιολα χωρις φωτισμο/διαγραμισεις/κλπ και ακομα υπο κατασκευη...ποσο μαλλον αν τους πανε και καμμια φωτο με το φαναρι της Στυλιδας...εκει να δεις γελια...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    [...]ποσο μαλλον αν τους πανε και καμμια φωτο με το φαναρι της Στυλιδας...εκει να δεις γελια...
    Ολυμπια οδός λεμε ρε αγεωγράφητε

    Πήγες μια στυλιδα και μας τα κανεις τσουρέκια καθε φορα :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ολυμπια οδός λεμε ρε αγεωγράφητε

    Πήγες μια στυλιδα και μας τα κανεις τσουρέκια καθε φορα :rotflmao:


    dont worry...και εκει δεν εχει τελειωσει ο δρομος...

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa


    dont worry...και εκει δεν εχει τελειωσει ο δρομος...
    Ναι, εχει μεινει μια εργολαβία στάσιμη στον περιφερειακό στυλιδας - καραβόμυλου

    Ουδέν νεότερον...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ναι, εχει μεινει μια εργολαβία στάσιμη στον περιφερειακό στυλιδας - καραβόμυλου

    Ουδέν νεότερον...
    τα εργα που κανουν για να κοψουν τις κεραιες ανοητε...ποσο καιρο εχεις να πας Τριπολη???

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2010, 16:24
  2. διόδια
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2005, 10:01
  3. Πάλι τα διόδια....
    από powerphot στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2005, 13:13
  4. διοδια
    από alex14 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2004, 10:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF