Σελίδα 8 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 171

Θέμα: R1 2008 tuning

  1. #106
    Still Improving.. Το avatar του/της Xigo
    Εγγραφή
    23/12/2006
    Μηνύματα
    128
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xigo
    Δεν ξερω αν εχω καταλαβει καλα τι θες να πεις,παντως δεν ανεφερα πως εβαλες σαλιγκαρι εγω πουθενα,εγψ τουλαχιστον...
    Ακυρο στην δικια μου διατυπωση,τωρα το ειδα..

    Εννοουσα οπως το δικο σου yamaha,οχι το δικο σου τουρμπισμενο yamaha..

    Να με συγχωρεις



  2. #107
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
    giannis 113,το οτι βαζουν κ ειναι το τελευταιο δεν σημαινει οτι το βαζουν για αλογα
    μα ρε φιλε δε το λεω τυχαια,
    δοκιμασμενο ειναι εχει πολλα + το 520, ομως παντα μηλαμε για μικρες διαφορες πολλυ μικρες γιαυτο σου λεω πχ κανε πρωτα ολα τα αλλα και μετα το κανεις και αυτο
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  3. #108
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Μην βάλεις και στοίχημα ότι οι 520 αλυσίδες είναι και τόσο ελαφρύτερες...



    180 άλογα από R1 και εγώ το πιστεύω ότι είναι απολύτως εφικτά,αρκεί ο μηχανικός να είναι γάτος... Το επόμενο μου μηχανάκι μάλιστα θα είναι τέτοιο...

    Eιναι ελαφρυτερες κατα 600gr(γραφω πιο κατω πιο αναλυτικα)

    Σωστος ο φιλος για τα εφικτα αλογακια του R1
    αλλα ωσπου να βρεις τον γατο πρεπει να πληρωνεις....και πρεπεινα εισαι και εσυ γατος να μην τσιμπας στα λογια τοθ καθενα.
    Ωστοσο ο δρομος που ακουλουθουν οι περισσοτεροι ειναι λαθος.
    Οι Αμερικανοι ομως μας το δειχνουν!!!!

    Παντως γνωμη μου,
    οπου βλεπεις να γυαλιζει το πλακακι φευγα οσο ειναι νωρις!

    Παντως ετσι για πλακα να ειχατε την ευκαιρια να δειτε μαμα BUsa K8 ( δειχνει μαμα ) με στοκ εξατμισεις (οι εξατμισεις του busa δεν κοβονται..τουλαχιστον εγω δεν μπορεσα αλλα εχει τις ψιλο επεμβασεις τους σε αφαιρεση καταλυτη)
    και πηγαινει με ψιλοτουμπανο busa (οχι με λυμενο μοτερ μονο περιφερειακα).
    και το "μαμα" να στεκεται μπροστα με διαφορα..

    Αυτο το λεω για αυτους που το πρωτο που κανουν ειναι να αλλαξουν εξατμισεις.
    ΝΑΙ καλο ειναι να τις αλλαξεις αλλα δεν ειναι και "ΤΟ" απαραιτητο.




    R1 STOK ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ
    ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 520 ΓΡΑΝΑΖΙΑ supersprox
    αλυσιδα RK 600 gr ελαφρυτερα(μαμα γραναζια και το σετ 520)

    πολλη πιο ευκαμπτη, πιο γερη,πηγα να χαλασω τον εξωλκεα για να αφαραισω 2 κενα
    ΕΝΩ η μαμα ηταν μαλακη σαν βουτηρο
    και πιο φτηνη για τους ψαγμενους.

    Οποτε οποιος παει για αλλαγη γραναζαλυσιδας λογω φθορας...
    με χερια και ποδια για after
    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  4. #109
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10

    R1 STOK ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ
    ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 520 ΓΡΑΝΑΖΙΑ supersprox
    αλυσιδα RK 600 gr ελαφρυτερα(μαμα γραναζια και το σετ 520)

    πολλη πιο ευκαμπτη, πιο γερη,πηγα να χαλασω τον εξωλκεα για να αφαραισω 2 κενα
    ΕΝΩ η μαμα ηταν μαλακη σαν βουτηρο
    και πιο φτηνη για τους ψαγμενους.


    Για το R1 δεν ξέρω να σου πω ακριβώς,αλλά στο GSX-R μπορείς να χάσει γύρω στο 1,5 κιλό από αλυσιδογράναζα. Τα 800 απ'αυτά ( περίπου) θα είναι απ'τα γρανάζια.

    Η RK GB520 που έχω είναι μόλις 200 γραμμάρια ελαφρύτερη απ'την στοκ 530. Τζάμπα κόπος, παρ'ολο που στο μάτι έχει μεγάλη διαφορά η ζυγαριά λέει το αντίθετο.


    Οι εξατμίσεις στο Busa είναι περισσότερο από απαραίτητο να φύγουν... Ο καθένας έχει την άποψη του βέβαια...

  5. #110
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
    Eιναι ελαφρυτερες κατα 600gr(γραφω πιο κατω πιο αναλυτικα)

    Σωστος ο φιλος για τα εφικτα αλογακια του R1
    αλλα ωσπου να βρεις τον γατο πρεπει να πληρωνεις....και πρεπεινα εισαι και εσυ γατος να μην τσιμπας στα λογια τοθ καθενα.
    Ωστοσο ο δρομος που ακουλουθουν οι περισσοτεροι ειναι λαθος.
    Οι Αμερικανοι ομως μας το δειχνουν!!!!

    Παντως γνωμη μου,
    οπου βλεπεις να γυαλιζει το πλακακι φευγα οσο ειναι νωρις!

    πρεπει να περασω μια βολτα απο κορινθο νομιζω να δουμε τι μπορει να γινει στο fz1.....

  6. #111
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Να το πώ απλά. 180+ άλογα με περιφερειακά σε R1 04-08 βγαίνουν μόνο με ένα θαύμα (Θείο άγγιγμα - με εκκλησίες και κεριά)... εκτός και αν στόκ έβγαλε 170, με εκκεντροφόρους ροϊκή 205 με πιστόνια, μπιέλες 240 και πάμε για gp.

    Μη σας γελάνε τα αισιόδοξα δυναμόμετρα, δε βγαίνουν έτσι εύκολα τόσα άλογα...

  7. #112
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Να το πώ απλά. 180+ άλογα με περιφερειακά σε R1 04-08 βγαίνουν μόνο με ένα θαύμα (Θείο άγγιγμα - με εκκλησίες και κεριά)... εκτός και αν στόκ έβγαλε 170, με εκκεντροφόρους ροϊκή 205 με πιστόνια, μπιέλες 240 και πάμε για gp.

    Μη σας γελάνε τα αισιόδοξα δυναμόμετρα, δε βγαίνουν έτσι εύκολα τόσα άλογα...
    το ιδιο λεμε dim
    by the way....κ απο meremeti πρεπει να περασω ετσι για tuningσμο

  8. #113
    Βγαινουν για πλακα αυτα τα αλογα 180+ ps σε Dyno


    Σου ειχα πει που το δυναμομετρησα..τωρα αν και το καινουργιο dyno ειναι αβερτο στην υποδειξη υποδυναμης,
    ενω στα αλλα δυναμομετρα (αυτο εχει γινει πλεον σλογκαν) ειναι αυστηροτερα τι να σου πω....αλουνου παπα Ευαγγελιο.
    Δεν ασχολουμε με δυναμομετρα απλα ετυχε και το εβαλα επανω ετσι για περιεργια.

    Υποψιν,οτι με εψηνε για καυσαναλυση διοτι ελεγε απο πλευρας αναλογιας καυσιμου αερα,το εβρισκε αλλου αλλου οποτε δεν ειχε κινητρο να μου τσιμπηση τα αλογα παραπανω...ισα ισα επρεπε το αντιθετο να συμβει.
    Στο δρομο ομως ο καυσαναληση δειχνει σχεδον τελεια :wacko:

    Τελος παντων εγω δεν εχω την διαθεση να αντιστρεψω τη γνωμη κανενος ουτε διαφημισα κατι, κατευθηνσης δινω δωρεαν,
    καταθεντοτας παντα την ΑΠΟΨΗ μου και μονο,
    οποτε οτι θελει ο καθενας το πιστευει και αναλογως πρατει !!!


    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  9. #114
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Λιμπάλι, σβήσε μερικά PM για να μπορείς να δεχτείς νέα.



    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  10. #115
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    libali & dimst,
    πειτε κ αλλα να μαθαινωμε εμεις οι νεοι

    toumpas,αμεσως να μαθεις τα κολπα για να βγαλεις αλογακια,εεε!!!

  11. #116
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
    libali & dimst,
    πειτε κ αλλα να μαθαινωμε εμεις οι νεοι

    toumpas,αμεσως να μαθεις τα κολπα για να βγαλεις αλογακια,εεε!!!
    Είναι ήδη φωτιά το εργαλείο Κούλη, μπήκανε και τελικά + PC3
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  12. #117
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Είναι ήδη φωτιά το εργαλείο Κούλη, μπήκανε και τελικά + PC3
    αααααααααααα!!!!!!!!!!!!

    δεν εγραψες κατι ομως....
    χαρτης?αισθηση?μονος το tuning?


  13. #118
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Έβαλα racebaffles, ο ήχος είναι άπαιχτος.. Τα άλογα δεν έχουν διαφορά. Κάποια στιγμή θα φύγει και ο καταλύτης - αν και ειμαι οικολόγριος και δεν προτιμάω αυτήν την λύση. Έτσι και αλλιώς στα Μέγαρα μια χαρά χτυπάει καλούς χρόνους με τον κουλό πάνω του

    Χάρτη έναν έτοιμο που είναι γενικά πολύ πλούσιος.. γενικά παντού. Η κατανάλωση πάει στα 150sh χιλιόμετρα πριν την ρεζέρβα που σημαίνει οτι κάποιος καταπίνει πολύ (και χωρίς λόγο).

    Ο χάρτης λέγετε "European Model-Carbon Can Company 60mm slip-on exhausts, Stock or aftermarket air filter, O2 sensor disconnected"

    Τον σύγκρινα με αυτό τον χάρτη "European Model,Yoshimura slip-on exhausts,Stock or aftermarket air filter,O2 sensor disconnected" της Yoshi, και ο Yoshi δίνει πολύ λιγότερο καύσιμο από τον Carbon. Απλά δεν βρήκα χρόνο να τον φορτώσω και να δώ τυχόν διαφορές στην απόδοση και την κατανάλωση γιατί δεν κατεβαίνω από την σέλα παρα μόνο για μαμ-κακα-νάνι
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  14. #119
    Toumpas
    μην ψαχνεις ευθειες για να πατησεις το μοτο σου και πιεζεσε εισαι εντελως λαθος,
    οσο και να προσπαθησεις δεν προκειτε να καταλαβεις η μπορει να καταλαβεις λαθος.

    Βρες καποιον φιλο σου περιπου ισαξιο πατηστε 3-4 αντε και 5 (αν ειναι ο δρομος μεγαλος και ερημος) και τοο συμπερασμα σου θα το βγαλεις πολυ πιο ευκολα.

    Δεν γραφουμε εδω μεσα για να αλλαζετε χαρτες και πηγαινετε να τα δικιμαζετε εξω.
    Τουλαχιστον εγω
    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  15. #120
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    toumpa δωσε κ αλλο...το r1 θελει αλογα
    libali δωσε πραμα...μην κρατας τα μυστικα του tuning για παρτη σου

Σελίδα 8 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τα φωτα του R1 2008
    από panagelos στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2009, 20:44
  2. Klopi R1 2008 (mauro -xruso)
    από AlexanderTG στο forum Κλοπές
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2008, 17:11
  3. R1 2008
    από AlexanderTG στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2008, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF