Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 171

Θέμα: R1 2008 tuning

  1. #136
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
    κ lcd unit κ wideband?????
    δλδ commander-lcd unit-wideband θελω κανα 600? κ τα 3!!!!!!!
    jesus lord worship devil.............

    εμμμ κοστιζει η μοντα....Ισως να αξιζει να παρεις το PC3 που ειναι πιο συμβατο λογω παλαιοτητας.
    Σκεψου και τι θα σκασεις για δυναμομετρηση, ποσες φορες θα χρειαστει να πας και το οτι τα δυο τελευταια τα κρατας για οποιαδηποτε μελοντικη μηχανη...
    Τωρα εχεις κατι πανω στη μηχανη σου, η ειναι μαμα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #137
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Τα dynojet wideband 1 & 2 της dynojet κάνουν μια χαρά datalogging αλλά είναι αρκετά αργά και θέλει ώρες ξεστραβώματος για να έχεις εικόνα, είναι όμως φθηνα και σίγουρα δουλειά κάνεις

    Μακράν μπροστά είναι της motec το PLM αλλά εκεί μετράμε ήδη πάνω απο 1000Ε και σίγουρα απευθύνεται σε επαγγελματία, το LM01 που έχω δουλέψει αρκετά είναι οκ αλλά δεν είναι για μηχανάκι, όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Innovate συμπεριλαμβανομένου του LM02. Μετά πάμε στα AEM που είναι επιπέδου wb2 της dynojet χωρίς να έχω ιδία άποψη...

    Εν κατακλείδι, για οικονομική λύση, μαζεύεστε 2-3 άτομα και αγοράζετε τον WB2 με την LCD200.
    Καταγράφει τα πάντα, συνδέεται με pc v και... σίγουρα μια χαρά δουλειά θα κάνετε.

  3. #138
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig

    Τωρα εχεις κατι πανω στη μηχανη σου, η ειναι μαμα?
    τωρα ειμαι με τελικο μόνο...ουτε φιλτρο ελευθερο ουτε τπτ...
    τελικο κ μαμα φιλτρο...ααα!!!κ χωρις καταλυτη
    στην ακρη εχω ενα ελευθερο φιλτρο k&n που ειναι καινουριο...
    ειχα ξαναβαλει commander 3 αλλα κ commander V...δυστυχως μετα απο καποια χλμ
    αρχισαν κ δεν δουλευαν σωστα...εκαναν μπερδεματα κ γενικα μου εσπαγαν τα ουμπαλα
    μεχρι που τα εβγαλα κ το αφησα ως εχει....

  4. #139
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Τα dynojet wideband 1 & 2 της dynojet κάνουν μια χαρά datalogging αλλά είναι αρκετά αργά και θέλει ώρες ξεστραβώματος για να έχεις εικόνα, είναι όμως φθηνα και σίγουρα δουλειά κάνεις

    Μακράν μπροστά είναι της motec το PLM αλλά εκεί μετράμε ήδη πάνω απο 1000Ε και σίγουρα απευθύνεται σε επαγγελματία, το LM01 που έχω δουλέψει αρκετά είναι οκ αλλά δεν είναι για μηχανάκι, όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Innovate συμπεριλαμβανομένου του LM02. Μετά πάμε στα AEM που είναι επιπέδου wb2 της dynojet χωρίς να έχω ιδία άποψη...

    Εν κατακλείδι, για οικονομική λύση, μαζεύεστε 2-3 άτομα και αγοράζετε τον WB2 με την LCD200.
    Καταγράφει τα πάντα, συνδέεται με pc v και... σίγουρα μια χαρά δουλειά θα κάνετε.
    Οταν λες 'αργα' εννοεις οσον αφορα την αποκριση τους στις μετρησεις AFR?
    Με τον συνδυασμο WB2+LCD200 τι δεδομενα καταγραφεις?
    Με Motty εχεις δουλεψει?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #140
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Οταν λες 'αργα' εννοεις οσον αφορα την αποκριση τους στις μετρησεις AFR?
    Με τον συνδυασμο WB2+LCD200 τι δεδομενα καταγραφεις?
    Με Motty εχεις δουλεψει?
    Εννοώ πως η ταχύτητα καταγραφής του λάμδα σε συνάρτηση με στροφές και άνοιγμα γκαζιού δεν ανταποκρίνεται ακριβώς για το σημείο που καταγράφει, ειδικά στις πρώτες σχέσεις ταχυτήτων υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
    Έχω δοκιμάσει motty σε μερικές μοτοσυκλέτες μεταξύ αυτών και αρκετά βελτιωμένες και η διαφορά τόσο στο logging όσο και στη διόρθωση είναι τεράστια.
    Αν το motty το κρίνεις εκ του αποτελέσματος είναι φθηνό και πιο συμφέρων απο pc v + autotune γι'αυτά που προσφέρει, θα έλεγα μάλιστα πως σε επίπεδο closed loop δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με ένα motec m4 που έχει τύχει να δουλέψω πάνω σε ένα μηχανάκι και σε εφαρμογή closed loop. Να το πώ απλά, για πολιτική μοτοσυκλέτα σε επίπεδο καυσίμων είναι το καλύτερο εργαλείο με διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

    EDIT ξέχασα...
    Στο πακέτο LCD200 με WB2 καταγράφεις rpm, tps, 1analog και afr. Συνδέοντας το pc v καταγράφεις όποιον σένσορα κλέβει το pc v, όπως speed, duty cycle, σχέση ταχύτητας κλπ. Προσοχή θέλει στις μνήμες που δε περιλαμβάνονται στο πακέτο και πρέπει να είναι SD έως 2Gb που σπάνια βρίσκεις πλέον στην Ελληνική αγορά.

  6. #141
    να μην πειραζετε τα μηχανακια σας...το εργοστασιο ξερει καλυτερα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #142
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Εννοώ πως η ταχύτητα καταγραφής του λάμδα σε συνάρτηση με στροφές και άνοιγμα γκαζιού δεν ανταποκρίνεται ακριβώς για το σημείο που καταγράφει, ειδικά στις πρώτες σχέσεις ταχυτήτων υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
    Έχω δοκιμάσει motty σε μερικές μοτοσυκλέτες μεταξύ αυτών και αρκετά βελτιωμένες και η διαφορά τόσο στο logging όσο και στη διόρθωση είναι τεράστια.
    Αν το motty το κρίνεις εκ του αποτελέσματος είναι φθηνό και πιο συμφέρων απο pc v + autotune γι'αυτά που προσφέρει, θα έλεγα μάλιστα πως σε επίπεδο closed loop δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με ένα motec m4 που έχει τύχει να δουλέψω πάνω σε ένα μηχανάκι και σε εφαρμογή closed loop. Να το πώ απλά, για πολιτική μοτοσυκλέτα σε επίπεδο καυσίμων είναι το καλύτερο εργαλείο με διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
    Ευχαριστω για τα κατατοπιστικοτατα σχολια!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #143
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ευχαριστω για τα κατατοπιστικοτατα σχολια!
    Εγώ για τη κουβέντα

  9. #144
    Βλεπω ανεβηκε το επιπεδο...
    ωραια θα βγαλουμε λαβρακι :wacko:
    wideband σε pc iii ειναι μια πολυ καλη λυση αλλα τεχνικα δυσκολη στην εφαρμογη οπως ολες οι καυσαναλυσης(ακουγετε ευκολο αλλα ειναι παλουκι.)


    Η δυσκολη ειναι καυσαναλυση στο δρομο ΕΠΕΙΔΗ υπαρχει κυνδινος να φας τα μουτρα σου..

    Ενας φιλος εδωσε μια τιμη αναλογια καυσιμο αερα 14.7 (αν θυμαμε καλα) που το κανει πολυ ξερο την καυση που βλεπω να τα λειωνει ολα.
    Μια καλη αναλογια ειναι γυρω στα 13,1- 13.5.

    Ενας αλλος φιλος εγραψε για πεταλουδες ανοιγμα φιλτρων και τα λοιπα.
    Τον βρισκω πολυ προχωρημενο αλλα εχει ξεχασει σημαντικους κρυκους και για βοηθησω
    ολα τα λεφτα ειναι στον +αερα +καυσιμο με ποιον τροπο θα φτασει μεχρι να γινει η αναφλεξη (το ποιο σημαντικο)
    Υπαρχουν παντετες οπως αλλο φιλτροκουτι φτιακτη μπεκιερα να ψεκαζει καθετα στους αυλους ,οχι πλαγια επανω στα τοιχωματα, που για μενα πρεπει να ειναι σταθεροι( αυλοι).

    Για καποιον που ειπε οτι αλλαζει χαρτες και τους τεσταρει με σουζα (υποθετω με ποιον χαρτη σηκωνει πιο ευκολα σουζα) :
    απο τι ξερω τα R1 07-08 (που γνωριζω καλα) 2η-3η ειναι πυροβολα...ψιλα υστερουν οποτε ματαια οι προσπαθεια
    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  10. #145
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Στο παλικάρι που απαντάει με τρόπο απαξιωτικό και Know-it-all, ι οι απαντήσεις σου τέτοιου τύπου πόσο χρήσιμες είναι στο φόρουμ?

    Εάν έχεις να μοιράστείς κάτι, παρακαλώ.

    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  11. #146
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    να μην πειραζετε τα μηχανακια σας...το εργοστασιο ξερει καλυτερα...
    ναι,για να τα πειραζεις εσυ κ να ερχεσαι μετα να μας τα παρουσιαζεις κ να μας τρεχουν τα σαλια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10

    Ενας αλλος φιλος εγραψε για πεταλουδες ανοιγμα φιλτρων και τα λοιπα.
    Τον βρισκω πολυ προχωρημενο αλλα εχει ξεχασει σημαντικους κρυκους και για βοηθησω
    ολα τα λεφτα ειναι στον +αερα +καυσιμο με ποιον τροπο θα φτασει μεχρι να γινει η αναφλεξη (το ποιο σημαντικο)
    Υπαρχουν παντετες οπως αλλο φιλτροκουτι φτιακτη μπεκιερα να ψεκαζει καθετα στους αυλους ,οχι πλαγια επανω στα τοιχωματα, που για μενα πρεπει να ειναι σταθεροι( αυλοι).

    ναι αλλα οπως ειπες..."φτιαχτή μπεκιερα"....θα εμπιστευοσουν καποιον μαστορα να σου φτιαξει μπεκιερα οπως η εργοστασιακη κ να ειναι κ αξιοπιστη μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ?
    libali,δλδ οι μοντες που ανεφερα δεν σου φαινονται προς τη σωστη κατευθυνση?


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Στο παλικάρι που απαντάει με τρόπο απαξιωτικό και Know-it-all, ι οι απαντήσεις σου τέτοιου τύπου πόσο χρήσιμες είναι στο φόρουμ?

    Εάν έχεις να μοιράστείς κάτι, παρακαλώ.

    toumpa,συζητηση κανουμε ρε συ....μην αρπαζεσαι κ ολο κ καποια αλογακια παραπανω θα βγαλεις μεσα απο δω

  12. #147
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas

    Εάν έχεις να μοιράστείς κάτι, παρακαλώ.

    βασικα ,πλακα εκανα,λογω ορισμενων "αφελειων" που διαβασα,για να το πω ομορφα...

    αναφορικα με το αν εχω να προσφερω κατι στο φιλοθεαμων κοινο,κοιτα παρακατω...

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=96797

    εγω προσφερα λοιπον...

    εσυ θα κατσεις να διαβασεις μπας και κοψεις τις σουζες με τα 5 λιτρα?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #148
    Κyko
    εχω την εντυπωση οτι ξερεις καποια πραγματα after market
    που ομολογουμενος δεν τα ηξερα εγω,
    δηλαδη οτι τα πουλουν πραγματακια ετοιμα (φυσικα τα εγω τα κανω παντετα ...πχ πεταλουδες.)
    Εχεις ομως αφησει αλλα πραγματακια πισω (τουλαχιστον δεν τα αναφερες) που βοηθουν παραπολυ.


    Μπεκιερες και τα λοιπα το ειπα σαν παραδειγμα ...υπαρχουν αλλα περιθωρια που πρεπει να εκμεταλευτης πριν φτασεις εκει.
    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  14. #149
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

    εγω προσφερα λοιπον...

    εσυ θα κατσεις να διαβασεις μπας και κοψεις τις σουζες με τα 5 λιτρα?
    Έ κατι έχω προσφέρει και εγώ αντι για παρλάρες και αμπελοσοφίες.. Το πρόβλημα δεν είναι στην Ελλάδα.. αλλά στους δύστροπους ανθρώπους που ζούνε μέσα σε αυτήν την χώρα
    http://www.yamahafz1oa.com/forum/sho...hlight=clipons
    http://www.fazerclub.gr/forumx/viewt...hp?f=26&t=9694
    http://www.fazerclub.gr/forumx/viewt...hp?f=26&t=7788
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  15. #150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Έ κατι έχω προσφέρει και εγώ αντι για παρλάρες και αμπελοσοφίες.. Το πρόβλημα δεν είναι στην Ελλάδα.. αλλά στους δύστροπους ανθρώπους που ζούνε μέσα σε αυτήν την χώρα
    http://www.yamahafz1oa.com/forum/sho...hlight=clipons
    http://www.fazerclub.gr/forumx/viewt...hp?f=26&t=9694
    http://www.fazerclub.gr/forumx/viewt...hp?f=26&t=7788
    το προβλημα ειναι οτι συνεχως ξεχναω οτι ο σημαντικοτερος παραγοντας υπαρξης του παρθενωνα σημερα,ηταν η υπαρξη αυτων που κουβαλουσαν το χωμα και τα μαρμαρα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τα φωτα του R1 2008
    από panagelos στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2009, 20:44
  2. Klopi R1 2008 (mauro -xruso)
    από AlexanderTG στο forum Κλοπές
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2008, 17:11
  3. R1 2008
    από AlexanderTG στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2008, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF