Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 149

Θέμα: Βελτίωση Κινητήρα 4Τ

  1. #106
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    ωχχχχχχ

    οχι οχι μη τα σβήσεις....

    και μετά τι θα διαβάζω οταν ...μπαίνω μοτο.γρ???

    τον αφρο και τις εξυπνάδες του....


    ελα ρε αστεία τα λέμε εδω...

    σε εχω συμπαθήσει πολύ καλέ

    κ. Δ_Α_Σ_Κ_Α_Λ_Ε......


    :rotflmao: :rotflmao:





    κι ας μας έχετε στη λυπητερή εσείς...
    κακίες δεν κρατάμε...
    και η ζωή συνεχίζεται...

  2. #107
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Λοιπόν, το παρόν thread παραμένει ως έχει μέχρι και την Κυριακή !!!

    Την Δευτέρα το πρωϊ, τά ΣΒΗΝΩ όλα και αρχίζουν οι ερωτήσεις, για το τι μάθατε !!!

    Μαύρο Σαββατοκύριακο θα κάνουμε, ακόμα δεν ανοίξαν τα σχολεία...


  3. #108
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    ..κι ας μας έχετε στη λυπητερή εσείς...
    κακίες δεν κρατάμε...
    Μωρή Λουλού, ποιος το παίζει μόνιμα παρεξηγημένος (και κρίμα... και στεναχωρήθηκα... και δεν το περίμενα....)

    Εγώ σΕ είπα ότι πάλι θα σ'αγαπάω !!! (Το "γιατί" δεν ξέρω....)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #109
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Από ότι διαπίστωσα (από τον αριθμό των επισκέψεων) ΔΕΝ μελετήσατε το ΣΚ !!!

    Never mind, εγώ θα συνεχίσω, και ας εμφανιστεί κάποιος να αρχίσει τα : "Τι είναι διορθωμένη συμπίεση" κ.λ.π. ...

    Το λεπόν ρε μαστόρια, έχουμε και λέμε:

    Στις τροποποιήσεις των κινητήρων, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να ξέρουμε τις διαμορφωμένες τιμές της συμπίεσης για να κρίνουμε ανάλογα τα προβλήματα που πιθανόν να δημιουργηθούν ....

    Μεταβολές των τιμών συμπίεσης έχουμε στις παρακάτω (κύριες) περιπτώσεις:

    1. Πλάνισμα καπακιού ή μπλοκ κυλίνδρων....

    2. Αύξηση κυβισμού από μεγαλύτερα έμβολα ή στρόφαλο μεγαλύτερης διαδρομής....

    3. Κόψιμο θυρίδας εξαγωγής (οι βρωμοδίχρονοι)...

    4. Χρησιμοποίηση εμβόλων με μεγαλύτερο "πομπέ"....

    Για να απλοποιηθούν ΑΡΚΕΤΑ τα πράγματα, θα δώσουμε μερικούς πρακτικά υπολογισμένους τύπους (που μπορούν να ακολουθηθούν με ικανοποιητική προσέγγιση και ασφάλεια..) !!!

    Όγκος Κυλίνδρου (VK) : Αν ξέρουμε τον κυβισμό του κινητήρα, τότε ο όγκος του καθενός κυλίνδρου είναι ίσος με τον κυβισμό διαιρεμένο με τον αριθμό (Ν) των κυλίνδρων.
    Vκ = V / Ν (3)

    Αν δεν ξέρουμε τον κυβισμό αλλά μόνο διάμετρο εμβόλων (D) και διαδρομή στροφάλου (L), τότε ο όγκος κυλίνδρου είναι:
    Vκ = π Χ D2(τετράγωνο) Χ L / 4 (4)

    "Διορθωμένος" όγκος κυλίνδρου (Vκδ) : Ξαναλέμε ότι στους δίχρονους κινητήρες η ποσότητα του μίγματος που συμπιέζεται είναι αυτή που παραμένει στον κύλινδρο μετά το "φράξιμο" της θυρίδας εξαγωγής. Ο όγκος αυτός θα είναι ίσος με τον όγκο κυλίνδρου ( από θυρίδα εξαγωγής μέχρι ΑΝΣ) συν τον όγκο του θαλάμου καύσης.
    Αν η ολική διαδρομή του εμβόλου είναι L και το ύψος της θυρίδας εξαγωγής (πάνω χείλος) είναι h, τότε η διαδρομή που κάνει το έμβολο στην διάρκεια της πραγματικής συμπίεσης είναι L-h και ο διορθωμένος όγκος μίγματος του κυλίνδρου είναι:
    Vκδ = π Χ D2(τετρ.) Χ (L-h) / 4 (5)

    οπότε και η "Διορθωμένη" σχέση συμπίεσης (ΣΣδ) είναι :
    ΣΣδ = Vκδ / Vθκ + 1 (6).

    Αν ξέρουμε την "θεωρητική" σχέση συμπίεσης, την διαδρομή του εμβόλου και το ύψος της θυρίδας εξαγωγής , βρίσκουμε την διορθωμένη συμπίεση από :
    ΣΣδ = 1 + (ΣΣ-1) Χ (1 - h/L) (7)

    Αντίστροφα (και για εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς ...) μπορούμε να βρούμε την θεωρητική συμπίεση από την διορθωμένη :
    ΣΣ = 1 + (ΣΣδ-1) Χ L/L-h (8)

    Δεν χαλαρώνουμε......!!!

    Και ελέγξτε και την ορθότητα των τύπων, γιατί λάθη είμαστε....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #110
    O όγκος κυλίνδρου είναι διορθωμένος, αλλά εσύ είσαι αδιόρθωτος!

    Τι στο Μπέο είναι το "πομπέ"???


  6. #111
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Έχω, έχω ....

    Όγκος θαλάμου καύσης (Vθκ) : Αν ξέρουμε τον όγκο του κυλίνδρου (Vκ) και την θεωρητική συμπίεση (ΣΣ), βρίσκουμε τον όγκο του θαλάμου καύσης :
    Vθκ = Vκ / (ΣΣ - 1) (9)

    Αν ξέρουμε την διορθωμένη συμπίεση (και την διαδρομή εμβόλου και ύψος θυρίδας), ο όγκος του θαλάμο καύσης είναι :
    Vθκ = [πD2/4 X (L-h)] / (ΣΣδ - 1) (10)

    Αύξηση κυβισμού : Αν το μοτέρ μας, όγκου V, είχε έμβολα διαμέτρου D1 και βάλαμε έμβολα διαμέτρου D2, τότε ο νέος κυβισμός μας (V') είναι :
    V' = V X (D2/D1)2(τετράγωνο) (11)

    Αν, τόσο τα καινούρια έμβολα, όσο και τα παλιά, είναι επίπεδα στην κορυφή τους και έχους το ίδιο ύψος πάνω από τον πείρο, τότε αν η "παλιά" συμπίεση ήταν ΣΣ1, η καινούρια είναι :
    ΣΣ2 = D2/D1 X (ΣΣ1 - 1) + 1 (12)

    Ο παραπάνω τύπος ισχύει και για διορθωμένες συμπιέσεις δίχρονων, παρόλο που θα υπάρχει μια μικρή σχετική απόκλιση εξαιτίας του ότι τα δίχρονα έμβολα έχουν ένα ελαφρύ "πομπέ" που διαφέρει από έμβολο σε έμβολο.

    Αν όμως τα έμβολα δεν είναι ισοϋψή, αλλά διαφέρουν κατά "χ", τότε η σχέση συμπίεσης (ΣΣ3) είναι :
    ΣΣ3 = (ΣΣ1 - 1)/[D12/D22 (+)(-) {(Σ1 - 1) Χ χ/L}] + 1 (13)

    όπου: D12 και D22 είναι τα τετράγωνα των D1 και D2 αντίστοιχα, χ είναι η διαφορά υψών μεταξύ των εμβόλων (από πείρο μέχρι κορώνα) και L η διαδρομή. Το πρόσημο του παρονομαστή είναι (+) όταν τα νέα έμβολα είναι χαμηλότερα και (-) όταν είναι ψηλότερα.

    Προφανέστατα, ο τύπος αυτός ΔΕΝ ισχύει για τους "βρωμοδίχρονους", γιατί αν τα νέα έμβολα δεν έχουν το ίδιο ύψος με τα παλιά, οι θυρίδες θα ανοίγουν και θα κλείνουν νωρίτερα ή αργότερα, πράγμα που θα απαιτήσει τροποποιήσεις .... (και ΠΟΛΥ ξύλο αν καταπιαστούμε επί του παρόντος...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #112
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Τι στο Μπέο είναι το "πομπέ"???


    Ω θεοί του Αβυσσαλέου Βάθους (και Άγνοιας...) !!!!
    :rotflmao:

    Τα έμβολα (πιστόνια) στο πάνω μέρος τους είναι (ήταν κάποτε....) ίσια (πλακέ...) !!! (οι "τσέπες" για να μην κοπανάνε οι βαλβίδες δεν πιάνονται).

    Σε κάποιοες (αρκετές) περιπτώσεις (και ανάλογα με το σχήμα του θαλάμου καύσης) η κεφαλή των εμβόλων ΔΕΝ είναι ίσια, αλλά παρουσιάζει μια "καμπούρα" (θετική ή αρνητική..).

    ΠΟΛΥ γενικά, η "καμπούρα" είναι θετική (προς τα πάνω) για λόγους αυξημένης συμπίεσης (με συγκεκριμένη διαδρομή εμβόλου) και αρνητική (προς τα κάτω) για λόγους σχεδιασμού θαλάμου καύσης (η "κούρμπα" του εμβόλου αποτελεί ενεργό μέρος του θαλάμου καύσης) !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #113
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Και επειδή μέχρι τώρα σε μηχανουργείο(*) ΔΕΝ πήγαμε, άϊντε να ξεκινάμε σιγά -σιγά :


    "Κατέβασμα" καπακιού ή κυλίνδρου :

    Αν το μοτέρ μας είναι τετράχρονο με συμπίεση ΣΣ1, τότε η συμπίεση που θα προκύψει από το "πλάνισμα" του καπακιού (ή του κυλίνδρου), θα είναι :
    ΣΣ2 = [ L(Σ1 - 1) / L - a(ΣΣ1 - 1) ] + 1 (14)

    όπου L (σε mm) η διαδρομή του στροφάλου και a ένας συντελεστής με τις εξής τιμές:
    a = χ, όπου χ τα mm που κατέβηκε το καπάκι, αν ο θάλαμος κάυσης έχει κυκλικό "στόμιο" και
    a = 2χ/π αν ο θάλαμος κάυσης έχει "τετράγωνο" στόμιο (π.χ. TSCC, Pentroofs και λοιποί τετραβάλβιδοι....).

    Η παραπάνω σχέση μπορεί να ισχύσει και για δίχρονους με "διορθωμένες" τιμές συμπιέσεων, αν αντικαταστήσουμε το L με την διαφορά L-h, όπου h το ύψος της θυρίδας εξαγωγής....


    (*) Όποιες intellectual ονομασίες και να προσδώσουμε στις βελτιώσεις που κάνουμε, περί ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟΥ πρόκειται....

    Time out, να φάμε και τίποτις....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #114
    Πόσο ντρέπομαι που δεν ήξερα τι είναι το πομπέ...

    Μιλάμε δια-πομπεύτηκα κανονικά...



    (τώρα πώς εξήγησες τι είναι το πομπέ, χωρίς να έχεις τη λέξη "πομπέ"' μέσα στην εξήγηση, μόνο εσύ ξέρεις!)

    Παλαίουρα να φάς αλλά να ΜΗΝ πιείς, κι εδώ είμαστε να σε πειράζουμε.

  10. #115
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Θα πρότεινα να αρχίζαμε απο τον υπερκυβισμό.
    Πλάνισμα τώρα..............ημίμετρα, κοριτσίστικα πράγματα.

    υ.γ πέιρος? πύρος? μπύρος?

    Και χωρίς πλάκα τώρα να θυμίσω οτι υπάρχουν θαυμάσιοι κατάλογοι απο εταιρείες που φτιάχνουν πιστόνια και ελατήρια για το μηχανάκι σας που πολύ βολικά τα πουλάνε συνήθως καταστήματα που κάνουν ρεκτιφιέ και πλανίσματα οπότε μην μάθεται απ έξω τους τύπους, απλώς καταλάβεται προκειμένου να επιλέξεται.

    Επείσης αν σκάσεται μύτη σε μαγαζί που πουλάει σχετικά είδη ή υπηρεσίες με κανα τετρασέλιδο υπολογισμούς να ξέρεται θα γίνεται ο περίγελος παντών των συνεργειάδων. :rotflmao:

  11. #116
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Πατέρα Στέφανε, μιλάμε για μετατροπές που θα κάνει κάποιος ΜΟΝΟΣ του !!! (αν είναι να πηγαίνουμε στον Δράκο για ρεκτιφιέ και να γυρίζουμε με καινούριο μηχανάκι - και άδεια τσέπη, άστα να πάνε στο διάολο ...)

    Αν, από την άλλη γονατίσουμε σε χαλάκι και κάνουμε μετάνοιες ή τεμενάδες επειδή "αυτοί ξέρουν...." και "ποιοι είμαστε εμείς που θα εκφέρουμε άποψη....", ας σβήσουμε το όλον thread να μην στραβωνόμαστε άδικα ούτε εμείς που γράφουμε, ούτε αυτοί που διαβάζουν.....!!!

    Όσο για την υποδοχή από αντίστοιχο κατάστημα αν πας με τετρασέλιδο υπολογισμό, είναι σίγουρο ότι ΔΕΝ θα γελάσουν, αλλά μάλλον θα στεναχωρηθούν επειδή ΔΕΝ θα έχει μπει άλλος ένας "ροφός"(*) στο μαγαζί. (Το πιθανότερο είναι να σου πουν ότι δεν αναλαμβάνουν τίποτε γιατί δεν μπορούν να εγγυηθούν την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων μετατροπών και δεν "διακινδυνεύουν" την καλή τους φήμη !!!)

    (*) "Ροφός" : προσφιλής έκφραση συνεργειατζήδων - μετατροπάδων για πελάτη υψηλής οικονομικής επιφάνειας και χαμηλής γνώσης του αντικειμένου.



    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #117
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Anyway και για να μην αφήσουμε τον κόσμο με λυμένα μοτέρ , συνεχίζουμε....


    Μείωση ή αύξηση πάχους φλάντζας κεφαλής :

    Ο προηγούμενος τύπος (14), μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την εξής τιμή του a: a = χ1 - χ2 , όπου χ1 το πάχος της φλάντζας που υπήρχε και χ2 το πάχος της νέας φλάντζας.
    ( ή a = χ1 αν η φλάντζα "καταργήθηκε" χωρίς να αντικατασταθεί ).

    Αν βγάλουμε την φλάντζα χωρίς να την αντικαταστήσουμε με μια παχύτερη, τότε το a αποκτάει αρνητικό πρόσημο (και χρησιμοποιείται με το πρόσημο αυτό).


    Υποθέτουμε ότι από την συμπίεση ΣΣ1 θέλουμε να πάμε στην συμπίεση ΣΣ2 και δεν ξέρουμε το πάχος χ που πρέπει να πλανίσουμε το καπάκι (για να αυξήσουμε την συμπίεση) ή το πάχος φλάντζας που πρέπει να προσθέσουμε (για να μειώσουμε την συμπίεση)...

    Αν ο κινητήρας μας είναι 4Τ με κυκλική βάση θαλάμου καύσης ή 2Τ στον οποίο μετράμε θεωρητικές συμπιέσεις, έχουμε :
    χ = L [(1 / ΣΣ1 - 1) - (1 / ΣΣ2 - 1)] (15)
    όπου L η διαδρομή του εμβόλου.

    Αν ο κινητήρας είναι με τετραβάλβιδη κεφαλή "τετράγωνης" βάσης, τότε (προσεγγιστικά) έχουμε :
    χ = 2L/π [(1 / ΣΣ1 - 1) - (1 / ΣΣ2 - 1)] (16)

    Αν ο κινητήρας είναι 2Τ και μετράμε διορθωμένες συμπιέσεις, έχουμε :
    χ = (L - h) [(1 / ΣΣ1 - 1) - (1 / ΣΣ2 - 1)] (17)

    Στα παραπάνω, η θετική τιμή του χ μας δίνει το πάχος υλικού που πρέπει να αφαιρέσουμε (πλάνισμα) ενώ η αρνητική μας δίνει το πάχος του υλικού που πρέπει να προσθέσουμε (προσθήκη φλαντζών).




    ΔΕν έχει έτοιμο καφέ, γμτ....???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #118
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Μόνος του.
    Μεγάλη κουβέντα (τεράστια).Πάσο λοιπόν.

  14. #119
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μόνος του.
    Μεγάλη κουβέντα (τεράστια).Πάσο λοιπόν.



    Ρε Στέφανε, ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω ....

    Θεωρείται ΤΟΣΟ δύσκολο για κάποιον που έχει κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις να "σκαλίσει" το μοτέρ του ???



    Αν προσέξει και λίγο, ΔΕΝ θα του βγάλει τα μάτια (πολύ....) !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #120
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παρά την ΔΙΠΛΗ στεναχώρια (με αποπήρε ο Πατέρας Στέφανος και δεν έχει και ΚΑΘΟΛΟΥ καφέ), το μόνο που μου μένει είναι να
    .
    .
    .
    .
    .
    συνεχίσω ακάθεκτος !!!


    Μείωση ή αύξηση πάχους φλάντζας κεφαλής :

    Για τετράχρονους κινητήρες ή δίχρονους με θεωρητική σχέση συμπίεσης, ισχύει ο παραπάνω τύπος, με τιμές του a παρόμοιες με αυτές που ισχύουν για την φλάντζα κεφαλής.

    Αν όμως θέλουμε να ασχοληθούμε με δίχρονους με διορθωμένη σχέση συμπίεσης τότε, αν η διορθωμένη σχέση συμπίεσης "πριν" είναι ΣΣδ1 και "μετά" γίνεται ΣΣδ2, έχουμε :
    ΣΣδ2 = ΣΣδ1 / 1 (+)(-) [χ/(L-h)] (ΣΣδ1 - 1) (18)
    όπου L η διαδρομή του εμβόλου, h το ύψος της θυρίδας και χ το πάχος της φλάντζας που προστίθεται ή αφαιρείται. (Το πρόσημο στον παρονομαστή είναι (+) αν προσθέσουμε φλάντζα και (-) αν αφαιρέσουμε).

    Είναι γνωστό ότι οι τεμπέληδες "βρωμοδίχρονοι" προσθέτουν φλάντζες στο κάτω μέρος του κυλίνδρου για να "ανεβάσουν" στροφές και τελική ταχύτητα, χωρίς να χρειαστεί "λιμάρισμα θυρίδων !!!
    Είναι γνωστό επίσης, ότι έτσι χάνουν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ σε ροπή (αλλά το κρύβουν επιμελώς...)



    'Κόψιμο" πάνω μέρους θυρίδας εξαγωγής :

    Όταν "λιμάρουμε" το πάνω μέρος της θυρίδας εξαγωγής, βοηθάμε τον κινητήρα να ανεβάσει στροφές, χάνοντας όμως σε ροπή !!
    εξαιτίας - κυρίως - της μειωμένης πλέον συμπίεσης (αλλά και προβλημάτων "συντονισμού" από την μεριά της εξάτμισης).

    Και αφού μυαλό δεν βάζουμε και επιμένουμε να "γαργαλεύουμε" τις θυρίδες μας (τουλάχιστον της θυρίδες μεταφοράς αφήστε τες ήσυχες - προς το παρόν....), άϊντε να δούμε πόσο ρίξαμε την συμπίεση (για να ξέρουμε και πόσο την "έφαγε" η ροπή μας - ΤΙ ??? Δεν έχετε τύπο που υπολογίζει την μεταβολή της ροπής σε σχέση με την μεταβολή της συμπίεσης ??? Just a minute, fellows....)

    Αν "σηκώσουμε" την θυρίδα κατά χ, η θεωρητική συμπίεση δεν θα μεταβληθεί (αφού δεν λαμβάνει υπόψη της το ύψος της θυρίδας), αλλά η διορθωμένη συμπίεση (ΣΣδ1) θα γίνει ΣΣδ2, ως κάτωθι :
    ΣΣδ2 = 1 + (ΣΣδ1 - 1)(1 - χ/L) (19)
    που L η διαδρομή του εμβόλου.


    Κάτι δεν μου βγαίνει στον @#$#@τύπο της μεταβολής της ροπής (και συγκεκριμένα οι μονάδες...), οπότε επιφυλάσομαι για αργότερα...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βελτιωση κινητηρα glx
    από teodor78 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2013, 21:19
  2. honda 50c βελτίωση κινητήρα
    από zilow στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2012, 15:45
  3. βελτιωση κινητηρα V
    από BEEF στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2009, 17:07
  4. CBF-600 & βελτίωση κινητήρα
    από ortho στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 20:36
  5. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF