Σελίδα 35 από 50 ΠρώτοΠρώτο ... 25303132333435363738394045 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 511 έως 525 από 744

Θέμα: Glx 90 Restoring

  1. #511
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    σκαω!




    ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΩ!


  2. #512

  3. #513
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ωραίο έγινε!
    Η σέλλα το χαλάει λίγο Σπύρο, πρέπει τουλάχιστον να λεει HONDA με άσπρα γράμματα για να μην κάνει μπαμ απο μακριά.
    Φτιάχνεις αρνητικό (στένσιλ) και το βαφεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #514
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ωραίο έγινε!
    Η σέλλα το χαλάει λίγο Σπύρο, πρέπει τουλάχιστον να λεει HONDA με άσπρα γράμματα για να μην κάνει μπαμ απο μακριά.
    Φτιάχνεις αρνητικό (στένσιλ) και το βαφεις.
    εχω flat-bed ψηφιακης εκτυπωσης να δωσω το λογοτυπο απευθειας στο δερμα...
    η τεχνικη που αναφερεις εσυ?

  5. #515
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    εχω flat-bed ψηφιακης εκτυπωσης να δωσω το λογοτυπο απευθειας στο δερμα...
    η τεχνικη που αναφερεις εσυ?
    Αυτό θα έπρεπε να το κάνεις πριν ραφτεί η σέλλα. Αν μπορείς να το κάνεις τωρα που η σέλλα είνα έτοιμη κάντο, αλλά δεν νομίζω να γίνεται.

    Τωρα θα φτιαξεις ενα αυτοκόλλητο στενσιλ (αρνητικό) με το λογότυπο, θα το κολλήσεις πανω στη σέλλα και θα βαψεις με ασπρο χρώμα που να πιάνει καλά στο πλαστικό και να εχει αρκετή ελαστικότητα ωστε να μην αρχίσει να φευγει μετα απο λιγο καιρό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #516

  7. #517
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Γεια σου ρε first start ...


    Εισαι καλλιτεχνης...




  8. #518
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis79
    Εγγραφή
    06/08/2009
    Μηνύματα
    110
    :a19:

    Αψογο το εργαλειο . Να το χαιρεσαι .
    ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος

  9. #519
    φίλε μου πραγματικά πολύ ωραία δουλεια! με μεράκι. μας εδωσες υλικό για συζήτηση, ιστορίες απο περασμένα χρονια καθώς και ενα λόγο να μετανιώνουμε που δεν αγοράσαμε, πουλήσαμε, ή δεν κρατήσαμε το συγκεκριμένο παπακι!!
    και παλι
    Αν συλλαβίσεις στα αγγλικά τους αριθμούς, πότε θα βρεις για πρώτη φορά το γράμμα 'a' ?

  10. #520
    Λεφτα υπαρχουν....!!!!! !! Το avatar του/της pav.ion
    Εγγραφή
    22/02/2010
    Μηνύματα
    74

    glx????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
    Ωραιος Σπυρο!!!
    Εσυ δεν πιανεσαι σε καμια δεκαρια μερες σε βλεπω να κυκλοφορας με το GLX







    γεια και χαρα και παλι πολυ καλη δουλεια ευγε.....νομιζω οτι το παπι ειναι HONDA C90 ECONOMY CUB η SUPER CUB, τρεις ταχυτητες ,μιζα η χωρις...το GLX εβγαινε 50 και 70 με τεσσερεις ταχυτητες...γι αυτο ειναι και περιζητητα.. :rotflmao: :rotflmao: οπτικα περα απτα γραφικα δεν θυμαμε να ειχαν αλλη διαφορα....ειχα ανακατασκευασει ενα c90 και εγω πληρως ενα πριν μερικα χρονια...

  11. #521
    αν δεν κανω λαθος το super cup ηταν γιαπωνεζικο και το glx ταιβανεζικο . :smilea:
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  12. #522
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
    αν δεν κανω λαθος το super cup ηταν γιαπωνεζικο και το glx ταιβανεζικο . :smilea:
    Και τα δυο ηταν made in japan
    To super cup ηταν για την ιαπωνικη αγορα.
    Ειχε διαφορα σε ποιοτητα κατασκευης(προς το καλυτερο) και ηταν κλειστο σε σχεση με το glx που ηταν για την ελληνικη αγορα.
    Οσα super cup κυκλοφορησαν στην ελλαδα ηταν ειχαν εισαχθει μεταχειρισμενα.
    Το super cup 50 ηταν τετραταχυτο με μιζα ,το αριστερο καπακι ηταν ιδιο με τοτ astrea,και το μπροστινο με κοντρα.
    Το glx 50 εβγαινε με μιζα και χωρις και τετραταχυτο.
    Το glx 90 ηταν τριταχυτο με αλλα φλας (κερατα) αλλο κωλοφαναρο και λοξα μασπιε συνεπιβατη.
    Το glx και το super cup δεν εβγαιναν 70.
    Υπηρχε και στρογγυλοφαναρο super cup με τρεις ταχυτητες χωρις μιζα ιδιο με το c50 12v αλλα ηταν κλειστο,βασικα το μοτερ ηταν τελειως διαφορετικο απο το 12v.
    Αυτα ξερω,ειχα στην κατοχη μου στρογγυλο super cup και τωρα εχω super cup glx στυλ.
    Δεν κανω τον εξυπνο,αν κανω καπου λαθος ας με διορθωσει καποιος

  13. #523
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FRAGISCOS
    Υπηρχε και στρογγυλοφαναρο super cup με τρεις ταχυτητες χωρις μιζα ιδιο με το c50 12v αλλα ηταν κλειστο,βασικα το μοτερ ηταν τελειως διαφορετικο απο το 12v.
    Tο Γιαπωνέζικο Super Cub 50 (εισαγωγης από Ιαπωνία μόνο), δεν πήγαινε βήμα αλλά είχε μίζα. Με τα κλασσικά φτιαξίματα πάντως γινόταν όπως ενα κανονικό C50 6volt που ηταν και τα πιο γρήγορα 50ρια παπιά από μαμα.

    Τα μοντέλα ηταν Cub τα απλά C50,70,90 και Super Cub τα άλλα οχι Super Cup.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #524
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing


    Τα μοντέλα ηταν Cub τα απλά C50,70,90 και Super Cub τα άλλα οχι Super Cup.
    Eχεις δικιο Αρη sorry για το ορθογραφικο λαθος.

    Οσον αφορα το παπι ομως 6v ηταν η ''πεταλουδα'' που στα καπακια του μοτερ ειχε σχαρα και εκεινο το περιεργο τιμονι .
    Για αυτο δεν εχω πληροφοριες
    Το τριαρι super cub ομως ηταν χωρις μιζα, ειχε εκκεντροφορο με ρουλεμαν ,η κεφαλη ηταν κλειστη και οτι και να του εκανα δεν πηγε πανω απο 70 χιλιομετρα μεχρι που το πουλησα και ησυχασα.Λυπαμαι μονο την κεφαλη απο εξαβολτο εβδομηνταρι που του ειχα βαλει μπας και φιλοτιμηθει και παρει τα ποδια του .

  15. #525
    Λεφτα υπαρχουν....!!!!! !! Το avatar του/της pav.ion
    Εγγραφή
    22/02/2010
    Μηνύματα
    74

    glx 90 ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από FRAGISCOS
    Και τα δυο ηταν made in japan
    To super cup ηταν για την ιαπωνικη αγορα.
    Ειχε διαφορα σε ποιοτητα κατασκευης(προς το καλυτερο) και ηταν κλειστο σε σχεση με το glx που ηταν για την ελληνικη αγορα.
    Οσα super cup κυκλοφορησαν στην ελλαδα ηταν ειχαν εισαχθει μεταχειρισμενα.
    Το super cup 50 ηταν τετραταχυτο με μιζα ,το αριστερο καπακι ηταν ιδιο με τοτ astrea,και το μπροστινο με κοντρα.
    Το glx 50 εβγαινε με μιζα και χωρις και τετραταχυτο.
    Το glx 90 ηταν τριταχυτο με αλλα φλας (κερατα) αλλο κωλοφαναρο και λοξα μασπιε συνεπιβατη.
    Το glx και το super cup δεν εβγαιναν 70.
    Υπηρχε και στρογγυλοφαναρο super cup με τρεις ταχυτητες χωρις μιζα ιδιο με το c50 12v αλλα ηταν κλειστο,βασικα το μοτερ ηταν τελειως διαφορετικο απο το 12v.
    Αυτα ξερω,ειχα στην κατοχη μου στρογγυλο super cup και τωρα εχω super cup glx στυλ.
    Δεν κανω τον εξυπνο,αν κανω καπου λαθος ας με διορθωσει καποιος
    εγω παντος και αυτο που ειχα c90 super cub αλλα κι απο αυτα που εχουν περασει απ τα χερια φιλων δεν εχω δει ποτε καποιο να γραφει πανω GLX 90........

Παρόμοια θέματα

  1. Καθαρισμα κεφαλης Honda GLX 90
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2019, 01:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF