όχι ρε φίλε δεν τελείωσε το θέμα, θα περιμένουμε την απάντηση της μαμά ΚΤΜ εν Αυστρίας για να δούμε τελικά ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει καλά την δουλεία του και ποιος είναι η δεν είναι υπερβολικός.![]()
όχι ρε φίλε δεν τελείωσε το θέμα, θα περιμένουμε την απάντηση της μαμά ΚΤΜ εν Αυστρίας για να δούμε τελικά ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει καλά την δουλεία του και ποιος είναι η δεν είναι υπερβολικός.![]()
Φυσικά δεν έχει κλείσει το θέμα για μένα. Μόλις έφυγε νέο mail για ΚΤΜ Αυστρίας. Το παραθέτω
Dear Sir/Madam
Further to my e-mail dated 28.09.2010 for subject matter, please be informed that KTM Hellas replied to me.
I am forwarding to you the translated reply in English as well as the original answer in Greek.
As you can see, KTM Hellas ensures me that although the fuel tank had not been removed during the maintenance work, all required cleanings were performed.
In my opinion, it is not possible the oil plug and oil sieve (items 7 and 10 in user's manual) to be removed in order to clean them when the fuel tank is on the motorbike.
Since KTM Austria is the manufactorer and the one who defines the maintenance procedures, you are kindly requested to confirm that this different procedure (than the one in the user's manual) that followed by your dealer is approved by you and all necessary cleanings were performed.
Waiting for your reply/actions
Sincerely yours,
******
QUOTE
Dear Mr. *****
First of all congratulation for purchasing your motorbike.
WELCOME to THE ORANGE FAMILY of KTM.
I would like to clarify to you that ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ. Α.Ε. is responsible for ΚΤΜ SPORTMOTORCYCLE_ AG in Greece.
As you understand your e-mail was communicated to Mr.Dimitropoulos Elias (authorised service provider of KTM Hellas).
According to Mr.Dimitropoulos your motorbike arrived in his workshop Friday 24.09.2010, time 16:00.
Since it was at high temperature in order to proceed with the service procedure, the diagnostic check of the motorbike was firstly performed.
The map of Adventure R was installed free of charge so as not to be persecuted by visiting Mr. Economou.
After checking the motorbike for possible malfunctions the service procedure started.
The peripheral parts were checked and after its temperature reduced the engine oil change procedure started.
Engine oil and oil filter were replaced, oil screens were cleaned without removing the fuel tank.
At this point I would like to point out that removing of fuel tank is properly mentioned in user's manual since is addressed to the users.
For this service of 1000km (small service) this procedure can be fulfilled without removing the fuel tank by using appropriate tools.
But for the service of 7500km due to the fact that KTM specify that cooling water check and degas have to be performed, removing of fuel tank is essential in order the degas plug to be accessible.
The oil quantity changed (added) in your motorbike is correct.
Depending to the motorbike temperature during the oil change, the required oil quantity varies from 3,2 to 3,5 litters.
After that, its alarm was checked and relocated under the storage case in order to utilize space in it.
The gear lever position was changed and you received your motorbike after informing you for the rolling out procedure.
For all the above, KTM Hellas responsible for technical issues Mr. Anastasios Athanasopoulos is in agreement
At your disposal for any additional clarification.
Eleni Kakari
After Sales Manager
UNQUOTE
----- Forwarded by ********* on 05/10/2010 11:56 πμ -----
Aftersales <aftersales@ktm.gr>
28/09/2010 05:51 μμ
To
***********
cc
Subject
Re: Fwd: Vehicle ID: VBKVA7403AM96707 / Maintenance work procedure (1000km) / Greece
Ref
Αγαπητέ κ. *******,
Κατ΄ αρχάς συγχαρητήρια για την απόκτηση της μοτοσυκλέτας σας .
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ στην ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της ΚΤΜ.
Θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι υπεύθυνη για την ΚΤΜ SPORTMOTORCYCLE_ AG στην Ελλάδα είναι η ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ. Α.Ε.
_
Το e-mail σας όπως καταλαβαίνεται γνωστοποιήθηκε στον κ. Δημητρόπουλο Ηλία (Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ) καθώς και στον κ. Αθανασόπουλο Αναστάσιο (Τεχνικό Υπεύθυνο της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ).
_
Σύμφωνα με τον κ. Δημητρόπουλο η μοτοσυκλέτα σας προσήλθε στο κατάστημά του, ημέρα Παρασκευή 24/09/2010 και ώρα 16:00.
Επειδή ήταν αρκετά ζεστή για να ξεκινήσει η διαδικασία του service έγινε πρώτα ο διαγνωστικός έλεγχος της _μοτοσυκλέτας.
Τοποθετήθηκε ο χάρτης ADVENTURE R δωρεάν για να μην σας ταλαιπωρήσουν και χρειαστεί να πάτε στον κ. Οικονόμου.
Αφού ελέγχθηκε η μοτοσυκλέτα για τυχόν βλάβες προχώρησε η διαδικασία του service.
Ελέγχθηκαν τα περιφερειακά μέρη όπως ορίζει ο κατασκευαστής και αφού κρύωσε ξεκίνησαν την διαδικασία αλλαγής λαδιών.
Αλλάχθηκαν τα λάδια του κινητήρα, το φίλτρο λαδιού και καθαρίστηκαν οι σίτες χωρίς να χρειαστεί να βγει το ρεζερβουάρ.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω ότι το owners manual της μοτοσυκλέτας σωστά αναφέρει ότι πρέπει να βγει το ρεζερβουάρ απευθυνόμενο σε ιδιώτες.
_
Στο service των 1.000χλμ. (μικρό service) η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς την εξαγωγή του ρεζερβουάρ με τα κατάλληλα εργαλεία.
Στο service των 7.500χλμ όμως επειδή η ΚΤΜ ορίζει ότι πρέπει να γίνει έλεγχος ψυκτικού υγρού καθώς και εξαέρωσης τότε η εξαγωγή του ρεζερβουάρ είναι απαραίτητη επειδή η πρόσβαση για την βίδα εξαέρωσης προϋποθέτει την εξαγωγή του.
Η ποσότητα λαδιού που αλλάχτηκε στη μοτοσυκλέτα σας είναι η σωστή.
Ανάλογα με το πόσο κρύα είναι η μοτοσυκλέτα την ώρα της αλλαγής των λαδιών απαιτείται ποσότητα από 3,2lit έως 3,5lit.
Στη συνέχεια έγινε ο έλεγχος του συναγερμού και τοποθετήθηκε κάτω από το ντουλαπάκι για εκμετάλλευση χώρου.
Αλλάχτηκε η θέση του επιλογέα ταχυτήτων και παραλάβατε την μοτοσυκλέτα σας μετά από μία ενημέρωση για την διαδικασία στρωσίματος.
_
Σε όλα τα παραπάνω είναι σύμφωνος και ο Τεχνικός Υπεύθυνος της ΚΤΜ ΕΛΛΑΣ κ Αθανασόπουλος Αναστάσιος.
_
Στη διάθεσή σας για κάθε επιπλέον διευκρίνηση
--
Elena Kakari
After Sales Manager
KTM HELLAS SA
50 Afon Mouriki Str 19 200, Elefsina, Greece
Phone : +30 210 5540 640
Fax : +30 210 5547 916
aftersales@ktm.gr
www.ktm.gr
Την πίπα των εξουσιοδοτημένων δεν την τρώω πια και δεν πατάω το πόδι μου εκεί.
(Κάτοχος Suzuki)
Τρελά λεφτά και δεν κάνουν όσα προβλέπονται. Χέστηκα και για την εγγύηση
και για το αν ο μηχανικός βαριέται να μου πει 2 λόγια παραπάνω αν είναι να
χρυσοπληρώνω εργασία. Άκουγα ένα θόρυβο σαν κάτι να έχει λυθεί κάτω από
τη μάσκα. Πάω του το λέω κοιτάει λίγο τους αεραγωγούς μπροστά που έπαιζαν
λίγο μου λέει αυτό είναι. Θέλει λύσιμο μάσκας. Μπορούμε βέβαια να βάλουμε
κόλλα και να γλιτώσεις την εργασία που είναι μεγάλη. Οκ πάμε έτσι. Πάω παίρνω
το μηχανάκι συνέχιζε να χτυπάει απλά τώρα φαινόταν και η κόλλαΤου το λέω.
Καλα οκ στο επόμενο service τo κοιτάμε. Ρε α στο διάολο. Τελικά σε άλλο συνεργείο
είδαμε ότι το δισκόφρενο μπροστά έπαιζε. Από εκεί ήταν ο θόρυβος.
Ωραίο έλεγχο κάνουνε στα εξουσιοδοτημένα λέω.
40.000χλμ και δεν είχαν σφύξει ποτέ το λαιμό. Τελικά κρύβονται μερικοί πίσω από την παροχή
εγγύησης και το ότι είναι "εξουσιοδοτημένοι" για να σου κάνουν μισές δουλειές και απαιτούν
και εμπιστοσύνη.
Άλλαξα συνεργείο βρήκα άνθρωπο ο οποίος έχει όρεξη να μου πει τι έφτιαξε και τι χρειάζεται
η μηχανή, τι να προσέχω δείχνοντας μου και εξηγώντας μου ένα δύο πράγματα να μαθαίνουμε και οι
άσχετοι. Δεν το απαιτώ. Από μόνος του το κάνει.
Όπως είπα, σήμερα τσεκάρισα την στάθμη λαδιού και .......είναι 25mm πάνω από την ενδειξη max!!!!![]()
Σημειώστε ότι μεταξύ min-max είναι περί τα 20mm.
Τελικά ο τύπος δεν το καβάτζωσε το λάδι όπως νόμιζα αρχικά, αλλά το έβαλε μέσα
Όσο για το αν χωρά να μπει γερμανικό κλειδί για την τάπα το κοίταζα μισή ώρα από πάνω/κάτω/πλαγίως, με την καμία!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από gstef
Όσο για το αν χωρά να μπει γερμανικό κλειδί για την τάπα το κοίταζα μισή ώρα από πάνω/κάτω/πλαγίως, με την καμία!!!!
μπορεις να βαλεις καμια φωτογραφια της περιοχης που ειναι η ταπα?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Σε ό,τι αφορά το αρχικό θέμα, αν ένας μάστορας που εμπιστεύομαι μου έλεγε ότι δε χρειάζεται και γλιτώνω και χρήματα μάλλον θα τον πίστευα.
Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι η απαγόρευση εισόδου του ιδιοκτήτη στο χώρο επισκευών.
--------- Αυτό που δε με εντυπωσιάζει είναι η σύγκριση του σέρβις με ιατρική πράξη. Όλα έχουν γίνει ίσιωμα και όλος ο κόσμος είναι πιο γιατρός από τον ιατρό του. Δε βαριέσαι. Ας πρόσεχαν όσοι το διάλεξαν σαν επάγγελμα... -----------
Προσωπικά αν δε θες να δω τι κάνεις στο μηχανάκι μου θεωρώ ότι παραδέχεσαι ότι στις 10 κινήσεις οι 2 μπορεί να είναι μακακία και δεν έχεις όρεξη να τις συζητήσεις. Ή ότι δε θες να σε δω την ώρα που θα βρίζεις το τάδε εξάρτημα επειδή θέλει σφυριά για να μπει χωρίς να χάσεις 2 λεπτά να το βάλεις με ηρεμία, ή κάτι τέλος πάντων ΜΕΜΠΤΟ που κάνεις και δεν έχεις όρεξη να απολογηθείς.
Εγώ δεν έχω πολλές μηχανολογικές γνώσεις και μου αρέσει να βλέπω για να μαθαίνω.
Ο μόνος στον οποίο έχω πάει μηχανάκι για φτιάξιμο με αφήνει και κάθομαι στο γραφείο του ενώ δουλεύει παραδίπλα, μου λέει τις μαλακίες που γίνονται και τι μπορείς να κάνεις για αυτό. Όταν φτάσει σε σημείο που θα κάνει μακακία μου λεει, εδώ θα σου κάνω αυτό, Το θες ή σε πειράζει και θες να πάω να σου βρω καινούριο/να σε κρατήσω άλλη μισή ώρα να το κάνω κανονικά? Σε τέτοιες περιπτώσεις σου δημιουργεί ένα αίσθημα εμπιστοσύνης, οπότε και η απάντησή μου είναι 'Ό,τι θες"
Και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε αν δε με θες μέσα, 3 τετράγωνα παραδίπλα σίγουρα υπάρχει και άλλος.
Τα κοτόπουλα λίγο λίγο θα τελειώσουν (ή μήπως όχι?)
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
σας βλεπω κοριτσια με ξωβυζα και μερικες μαλιστα χωρις σουτιεν![]()
![]()
αμα φαω καμια τουμπα εξαιτια σας, μολις σηκωθω σας μαμησα![]()
![]()
![]()
αυτο που εντυπωσιαζει εμενα ειναι η ενοχληση σε βαθμο,ελαφρας κακιας,που βγαζετε,γι αυτους που απαγορευουν την εισοδο οπως εγω...Αρχικά δημιουργήθηκε από schumifer
Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι η απαγόρευση εισόδου του ιδιοκτήτη στο χώρο επισκευών.
--------- Αυτό που δε με εντυπωσιάζει είναι η σύγκριση του σέρβις με ιατρική πράξη. Όλα έχουν γίνει ίσιωμα και όλος ο κόσμος είναι πιο γιατρός από τον ιατρό του. Δε βαριέσαι. Ας πρόσεχαν όσοι το διάλεξαν σαν επάγγελμα... -----------
Τα κοτόπουλα λίγο λίγο θα τελειώσουν (ή μήπως όχι?)
απ την στιγμη που εχετε περιθωριο επιλογης,ειλικρινα,δεν καταλαβαινω γιατι σας ενοχλει σε τετοιο βαθμο...
frankly my dear, i dont give a damn...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αυτο που εντυπωσιαζει εμενα ειναι η ενοχληση σε βαθμο,ελαφρας κακιας,που βγαζετε,γι αυτους που απαγορευουν την εισοδο οπως εγω...
απ την στιγμη που εχετε περιθωριο επιλογης,ειλικρινα,δεν καταλαβαινω γιατι σας ενοχλει σε τετοιο βαθμο...
Γιατι πολυ απλα το πραμα παει να γινει καρτελ και τελικα να μην εχεις ουτε περιθωριο επιλογης.
Αλλα εσυ απο οσο ξερω κανεις 'ιδιαιτερα' δεν εχεις μαγαζι βιτρινα κλπ, οποτε εισαι αλλη κατηγορια. Οντως, κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος να ερθει σε εσενα, αλλα 'εξουσιοδοτημενος' σημαινει υποχρεωση απο την πλευρα του καταναλωτη, ειδαλλως χανει την εγγυηση.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
το θεμα μας ρε συ αγη δεν ειναι η ποιοτητα των μηχανικων και των υπηρεσιων τους στην ελλαδα...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Γιατι πολυ απλα το πραμα παει να γινει καρτελ και τελικα να μην εχεις ουτε περιθωριο επιλογης.
Αλλα εσυ απο οσο ξερω κανεις 'ιδιαιτερα' δεν εχεις μαγαζι βιτρινα κλπ, οποτε εισαι αλλη κατηγορια. Οντως, κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος να ερθει σε εσενα, αλλα 'εξουσιοδοτημενος' σημαινει υποχρεωση απο την πλευρα του καταναλωτη, ειδαλλως χανει την εγγυηση.
ειναι γνωστο οτι ειναι,το λιγοτερο,αθλια...
το θεμα μας ειναι,το κατα ποσο ειναι "υποχρεωμενος" ο καθε ενας απο μας να χανει τον χρονο του,εξηγωντας τα αυτονοητα σε αυτον πραγματα, 10 φορες την μερα...το "μας" αφορα,οποιδηποτε επαγγελμα...
εμενα προσωπικα ασε με...οι περισσοτεροι πελατες μου κατεληξαν φιλοι και μου τα κανουν αεροστατα νυχθημερον...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Γιατί φίλε το επίπεδο υπηρεσιών στη χώρα μας είναι ελεεινό που αναγκάζουν τους ιδιοκτήτες σε τέτοιες συμπεριφορές. Φίλα τα ρούχα σου για να χεις τα μισά λέει ο λαός. Έχουμε καει απο μαστόρια του κώλου και απο αντιπροσωπίες, που όταν κάτσει η στραβή κάνουν τον ΑΛΕΚΟ.Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αυτο που εντυπωσιαζει εμενα ειναι η ενοχληση σε βαθμο,ελαφρας κακιας,που βγαζετε,γι αυτους που απαγορευουν την εισοδο οπως εγω...
απ την στιγμη που εχετε περιθωριο επιλογης,ειλικρινα,δεν καταλαβαινω γιατι σας ενοχλει σε τετοιο βαθμο...
Εσύ εμπιστεύεσαι να πάρει κάποιος την γυναίκα σου και να κλειστεί σε κάποιο δωμάτιο χωρίς να βλέπεις τι κάνει?, πως μπορείς και το ζητάς απο άλλους?
Κοιταξε, προφανως η καταξιωση στον χωρο, σου εχει δωσει το δικαιωμα του "i did it my way", δεν μπορει σε τιποτα ομως να αποτελεσει κωδικα τιμης σε συνεργεια, η' αν θελεις γυρνα το σε εξουσιοδοτημενο για να το μετρησεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αυτο που εντυπωσιαζει εμενα ειναι η ενοχληση σε βαθμο,ελαφρας κακιας,που βγαζετε,γι αυτους που απαγορευουν την εισοδο οπως εγω...
απ την στιγμη που εχετε περιθωριο επιλογης,ειλικρινα,δεν καταλαβαινω γιατι σας ενοχλει σε τετοιο βαθμο...
"Is this all that's life of my life before me?
Straitjacket memories? Sedative highs?
No happy ending like they’ve always promised?
There’s got to be something left for me."
------------------------------------
Ο gstef μας περιγραφει διαδικασια και εργασια που δεν εγινε και το αιτιολογει!
Το οτι του αντιπαραθετετε το επιχειρημα οτι κακως το ΕΜΑΘΕ και οτι "αυτος (ο μηχανικος) ξερει" ειναι σχιζοφρενικο.
Επι σειρα δεκαετιων ζησαμε ΟΛΟΙ (εχει κανεις αντιρρηση?) "ξεπετες" μηχανικων και αρνηση αναληψης ευθυνης στην Ζημια οταν αυτη εμφανιστηκε, το 2010 γνωριζω (δεν θαπρεπε) οτι ειδικα σε εξουσιοδοτημενα (περισσοτερο επαρχιας) πληρωνονται εργασιες και ανταλλακτικα που δεν βαζουν απο το πρωτο service και σε ταπεινα ακομη παπακια.
Που βεβαια τωρα "τα φτιαχνουν καλυτερα" και δεν χαλανε αμεσως...
Ο Stabak γραφει: "Αυτο που δεν καταλαβαινεις gstef ειναι πως πολλές φορές οι μηχανικοι ανακαλυπτουν τεχνικες και πατεντες να καλυπτουν κατασκευαστικά λάθη οπως και να τα παραβλέπουν οταν αυτα δεν χρειαζονται"
Να του απαντησω οτι αυτες τις τεχνικες και πατεντες τις ανακαλυπτουν και βελτιωνουν στις μηχανες των αλλων και να με πληροφορησει οταν δεν πετυχει καμμια, για να μου φυγει η ευλογη απορια.
Και να διευκρινησω σ' αυτο το φορουμ κατι.
Οπου και να πατησεις το ποδι σου σε μαγαζι (οχι μονο συνεργειο) για μηχανακια συναντας ταγαρια και μαγκακια που σε κανουν φιλαρακι απο την δευτερη κουβεντα για να σου τα παρουν (οχι να πουλησουν) για να απομακρυνθεις συνοδευομενος απο την ειρωνια τους στην πλατη σου.
Ειναι μια MATRIX κατασταση που ξεκιναει απο το "εγω ξερω" και τελειωνει στο "ας προσεχες" στην τελικη και στο καπακι...
Ο gstef ζητησε την διαδικασια by the book...σε καινουργια μηχανη, στον χωρο του αυτοκινητου θα ειχε βρει περισσοτερη κατανοηση γιατι εκει τα πραγματα εχουν εμφανως αλλαξει
Here in Greece, live your myth, σου το φωναζουν.
"Is this all that's life of my life before me?
Straitjacket memories? Sedative highs?
No happy ending like they’ve always promised?
There’s got to be something left for me."
------------------------------------
Reinmeister,Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το θεμα μας ρε συ αγη δεν ειναι η ποιοτητα των μηχανικων και των υπηρεσιων τους στην ελλαδα...
ειναι γνωστο οτι ειναι,το λιγοτερο,αθλια...
το θεμα μας ειναι,το κατα ποσο ειναι "υποχρεωμενος" ο καθε ενας απο μας να χανει τον χρονο του,εξηγωντας τα αυτονοητα σε αυτον πραγματα, 10 φορες την μερα...το "μας" αφορα,οποιδηποτε επαγγελμα...
εμενα προσωπικα ασε με...οι περισσοτεροι πελατες μου κατεληξαν φιλοι και μου τα κανουν αεροστατα νυχθημερον...
![]()
από ότι καταλαβαίνω, συμφορουμίτες εδώ μέσα που σε ξέρουν καλύτερα σε έχουν σε εκτίμηση σαν μηχανικό γιατί μάλλον τους έχεις βοηθήσει κατά καιρούς.
Πέρα όμως από τα πολλά θεωρητικά που είπαμε περί σχέσης μηχανικού-πελάτη κλπ δεν μας έχεις πει και την τεχνική σου άποψη σε αυτά που λέω γιατί από ότι κατάλαβα έχεις κάνει και με ΚΤΜ. Τελικά, μπορούν να καθαριστούν τάπα-σίτα λαδιού αν δεν βγει ντεπόζιτο? ναι ή όχι
Νομίζω ότι πολλοί από εμάς το εισπράττουν αυτό......δυστυχώςΑρχικά δημιουργήθηκε από SpeakeasyBlues
Και να διευκρινησω σ' αυτο το φορουμ κατι.
Οπου και να πατησεις το ποδι σου σε μαγαζι (οχι μονο συνεργειο) για μηχανακια συναντας ταγαρια και μαγκακια που σε κανουν φιλαρακι απο την δευτερη κουβεντα για να σου τα παρουν (οχι να πουλησουν) για να απομακρυνθεις συνοδευομενος απο την ειρωνια τους στην πλατη σου.
Ειναι μια MATRIX κατασταση που ξεκιναει απο το "εγω ξερω" και τελειωνει στο "ας προσεχες" στην τελικη και στο καπακι...
Ο gstef ζητησε την διαδικασια by the book...σε καινουργια μηχανη, στον χωρο του αυτοκινητου θα ειχε βρει περισσοτερη κατανοηση γιατι εκει τα πραγματα εχουν εμφανως αλλαξει
Here in Greece, live your myth, σου το φωναζουν.
παλιοκαστανα της κακιας ωρας και της μαυρης συμφορας το ειδα αυτο και θα τα πουμε οταν ερθει η ωρα να σε πληρωσω...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οι περισσοτεροι πελατες μου κατεληξαν φιλοι και μου τα κανουν αεροστατα νυχθημερον...
![]()
![]()