Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: Πιέσεις Ελαστικών

  1. #1

    Πιέσεις Ελαστικών

    Εγώ μάλλον άσχετος από πιέσεις είμαι αλλά θα πω
    αυτά που ξέρω για να μου πείτε γιατί το έχω απορία. Μιλάω κυρίως για SS μοτό
    Γενικώς αν είσαι ευθειάκιας και δεν πλαγιάζεις πολύ και κάνεις αποστάσεις χωρίς
    πολλές στροφές 42 πίσω 38 μπροστά είναι καλά. Νορμαλ οδήγηση δηλαδή σε δρόμο
    όπου το λάστιχο δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ.
    Όσο πλαγιάζουμε παραπάνω ρίχνουμε πιέσεις γιατί ζεσταίνεται το λάστιχο παραπάνω
    και αν έχεις πολύ πίεση θα μπαλονιάσει και θα έχεις άλλες ιστορίες. Γι΄αυτό ρίχνουμε
    πίεση στην πίστα.

    Βαράτε ελεύθερα. (Στο δρόμο με GSXR-750 έχω 36 μπροστά και 40 πίσω)

    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί στο δρόμο το πίσω λάστιχο έχει παραπάνω πίεση
    από το μπροστινό ενώ στην πίστα το αντίστροφο

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Πιέσεις Ελαστικών

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Volo
    Εγώ μάλλον άσχετος από πιέσεις είμαι αλλά θα πω
    αυτά που ξέρω για να μου πείτε γιατί το έχω απορία. Μιλάω κυρίως για SS μοτό
    Γενικώς αν είσαι ευθειάκιας και δεν πλαγιάζεις πολύ και κάνεις αποστάσεις χωρίς
    πολλές στροφές 42 πίσω 38 μπροστά είναι καλά. Νορμαλ οδήγηση δηλαδή σε δρόμο
    όπου το λάστιχο δεν ζεσταίνεται τόσο πολύ.
    Όσο πλαγιάζουμε παραπάνω ρίχνουμε πιέσεις γιατί ζεσταίνεται το λάστιχο παραπάνω
    και αν έχεις πολύ πίεση θα μπαλονιάσει και θα έχεις άλλες ιστορίες. Γι΄αυτό ρίχνουμε
    πίεση στην πίστα.

    Βαράτε ελεύθερα. (Στο δρόμο με GSXR-750 έχω 36 μπροστά και 40 πίσω)

    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί στο δρόμο το πίσω λάστιχο έχει παραπάνω πίεση
    από το μπροστινό ενώ στην πίστα το αντίστροφο
    Το θέμα έχει συζητηθεί πολλάκις, κάνε ενα ψάξιμο.

    Παντως για GSXR750 36/40 είναι υπερβολικό εκτός κι αν κάνεις 200 χλμ την ημέρα εθνική με πολλά, και το μόνο που θες είναι να σου κρατήσει το λάστιχο όσο γίνεται περισσότερο.
    Αν βάλεις πχ 34-38 θα εχεις εναν καλό συμβιβασμό χρόνου ζεστάματος, κρατήματος, μακροζωίας.
    Και 32-36 για ακόμα πιο γρήγορο ζέσταμα και καλύτερο κράτημα.

    Τα νούμερα βέβαια εξαρτώνται κι από το λάστιχο, απλά σαν μπουσουλας είναι μια αρχή!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3

    Re: Πιέσεις Ελαστικών

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Volo
    Όσο πλαγιάζουμε παραπάνω ρίχνουμε πιέσεις γιατί ζεσταίνεται το λάστιχο παραπάνω
    και αν έχεις πολύ πίεση θα μπαλονιάσει και θα έχεις άλλες ιστορίες. Γι΄αυτό ρίχνουμε
    πίεση στην πίστα.
    no

    http://www.moto.gr/forums/showthread...74#post1158974

  4. #4
    Ευχαριστώ ρε παιδιά! Καλό και το link πάω για μελέτη

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF