me like it a lot
Στην Αμερική το ονομάζουνε Ninja 1000. Τυχαίο? Δεν νομίζω! Το κωδικοονομασία νίντζα την έχουν πλασάρει σε πάρα πολλά μηχανάκια από το 80's κιόλας.
Πρώτες δυναμομετρήσεις το δείχνουν γύρω στα 7 άλογα πιο κάτω από το Fz1 Fazer αλλά και 1000 με 1250 στροφές πριν το Fz1 αντίστοιχα. Καθόλου άσχημα και όλοι ξέρουμε τα 150 ονομαστικά άλογα είναι υπεραρκετά για παντου![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Στην Αμερική το ονομάζουνε Ninja 1000. Τυχαίο? Δεν νομίζω! Το κωδικοονομασία νίντζα την έχουν πλασάρει σε πάρα πολλά μηχανάκια από το 80's κιόλας.
Πρώτες δυναμομετρήσεις το δείχνουν γύρω στα 7 άλογα πιο κάτω από το Fz1 Fazer αλλά και 1000 με 1250 στροφές πριν το Fz1 αντίστοιχα. Καθόλου άσχημα και όλοι ξέρουμε τα 150 ονομαστικά άλογα είναι υπεραρκετά για παντου![]()
Ειμαι στην ηλικια που τα τα αλογα δεν μετρανε τοσο, οσο το πως βγαινουν. To Fz1 ειναι ψοφιο χαμηλα (για 150 αλογα μηχανη) το ειχα παει μια βολτα την εποχη που ειχα ενα 954 και το χοντα του εριχνε στ'αυτια στα χαμηλομεσαια. Δεν βαζεις κανα λινκ απο τις δυναμομετρησεις?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
η λυση ειναι απλη κ παμφθηνη....κοστος 15?-20?....Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειμαι στην ηλικια που τα τα αλογα δεν μετρανε τοσο, οσο το πως βγαινουν. To Fz1 ειναι ψοφιο χαμηλα (για 150 αλογα μηχανη) το ειχα παει μια βολτα την εποχη που ειχα ενα 954 και το χοντα του εριχνε στ'αυτια στα χαμηλομεσαια. Δεν βαζεις κανα λινκ απο τις δυναμομετρησεις?
κ πατας μεχρι κ r1 '06+
![]()
![]()
Να υποθεσω μικροτερο γραναζι μπροστα? Αν εννοεις αυτο, παραμενει το προβλημα (για μενα, αλλοι μπορει να το γουσταρουν) του οτι η καμπυλη ροπης παραμενει ανωμαλη. Oπως και το οτι αυξανεται ακομα περισσοτερο η καταναλωση... Κριμα δηλαδη γιατι εινα τοσο ωραια μηχανη οσο και concept...Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
η λυση ειναι απλη κ παμφθηνη....κοστος 15?-20?....
κ πατας μεχρι κ r1 '06+
![]()
![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
η καταναλωση μην φανταστεις οτι παει κ στον θεο....με 16/47 κ 55αρι προφιλ που ειμαι τωρα καιωΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Να υποθεσω μικροτερο γραναζι μπροστα? Αν εννοεις αυτο, παραμενει το προβλημα (για μενα, αλλοι μπορει να το γουσταρουν) του οτι η καμπυλη ροπης παραμενει ανωμαλη. Oπως και το οτι αυξανεται ακομα περισσοτερο η καταναλωση... Κριμα δηλαδη γιατι εινα τοσο ωραια μηχανη οσο και concept...
6.5/100χλμ με ταχυτητες γυρω στα 140κατι....
τι ακριβως εννοεις με το "η καμπυλη ροπης παραμενει ανωμαλη"?
![]()
άντε να βγεί και ο καινούριος πελάτης μας στους δρόμους...![]()
Μια χαρα καταναλωση ειναι αυτη, αν ειναι ετσι παω πασο. Με μαμα γραναζωμα τι εκαιγε?Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
η καταναλωση μην φανταστεις οτι παει κ στον θεο....με 16/47 κ 55αρι προφιλ που ειμαι τωρα καιω
6.5/100χλμ με ταχυτητες γυρω στα 140κατι....
τι ακριβως εννοεις με το "η καμπυλη ροπης παραμενει ανωμαλη"?
![]()
Με το ανωμαλη εννοω οτι ειναι καπως... διχρονη. Χαμηλα σου δινει λιγα και μετα εκρηξη. Θα το προτιμουσα λιγοτερο αγριο ψηλα και περισσοτερο αγριο χαμηλα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
βρεθηκε για το 2011 το πιο ασχημο μπουρ...εεεεεεεεε....μηχανακι...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Μα αυτή είναι η συμπεριφορά των Ι4. Χαμηλά νωχελικά και ψηλά ξυρίζουν. Σαν τα παλιά δίχρονα. Δεν υπάρχει τίποτε να το αλλάξει αυτό. Μετά υπάρχουν τα 3 κύλινδρα, 2κυλινδρα και V4 για καλύτερη απόδοση χαμηλά.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Μια χαρα καταναλωση ειναι αυτη, αν ειναι ετσι παω πασο. Με μαμα γραναζωμα τι εκαιγε?
Με το ανωμαλη εννοω οτι ειναι καπως... διχρονη . Χαμηλα σου δινει λιγα και μετα εκρηξη. Θα το προτιμουσα λιγοτερο αγριο ψηλα και περισσοτερο αγριο χαμηλα.
Εμένα πάντως αυτή η συμπεριφορά των Ι4 μου αρέσει πάρααα πολύ.
http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest
μαμα ημουν γυρω στα 6lt/100χλμ....γι'αυτο σου λεω οτι αυτα που λενε περι υψηλης καταναλωσης με την αλλαγη γραναζιου ειναι μυθος....αν καις μισο λιτρο παραπανω-αντε καμμια φορα κ ενα λιτρο αναλογα το δεξι χερι-ειναι πταισμα μπροστα σε αυτο που προσφερει....ξεχνας κατεβασματα.....βαζεις μια 5η-6η κ ταξιδεεεευεις....βαζεις κ ενα speedohealer κ εισαι κομπλε κ με τα χλμ του οδομετρου-ταχυμετρουΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Μια χαρα καταναλωση ειναι αυτη, αν ειναι ετσι παω πασο. Με μαμα γραναζωμα τι εκαιγε?
Με το ανωμαλη εννοω οτι ειναι καπως... διχρονη. Χαμηλα σου δινει λιγα και μετα εκρηξη. Θα το προτιμουσα λιγοτερο αγριο ψηλα και περισσοτερο αγριο χαμηλα.![]()
![]()
Αν τύχει να οδηγήσεις κανένα hornet 900, θα αλλάξεις γνώμη για το πως μπορεί να δουλεύει χαμηλά ένα I4.Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Μα αυτή είναι η συμπεριφορά των Ι4. Χαμηλά νωχελικά και ψηλά ξυρίζουν. Σαν τα παλιά δίχρονα. Δεν υπάρχει τίποτε να το αλλάξει αυτό. Μετά υπάρχουν τα 3 κύλινδρα, 2κυλινδρα και V4 για καλύτερη απόδοση χαμηλά.
Εμένα πάντως αυτή η συμπεριφορά των Ι4 μου αρέσει πάρααα πολύ.
Για τι μηχανάκι μιλάς? FZ1?Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
μαμα ημουν γυρω στα 6lt/100χλμ....γι'αυτο σου λεω οτι αυτα που λενε περι υψηλης καταναλωσης με την αλλαγη γραναζιου ειναι μυθος....αν καις μισο λιτρο παραπανω-αντε καμμια φορα κ ενα λιτρο αναλογα το δεξι χερι-ειναι πταισμα μπροστα σε αυτο που προσφερει....ξεχνας κατεβασματα.....βαζεις μια 5η-6η κ ταξιδεεεευεις....βαζεις κ ενα speedohealer κ εισαι κομπλε κ με τα χλμ του οδομετρου-ταχυμετρου![]()
![]()
Ο DrBig εννοεί πως ότι γρανάζι και να βάλεις, τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και που δίνει την ροπή του δεν αλλάζουν. Και προφανώς δεν είναι μύθος τα περί υψηλότερης κατανάλωσης με το κοντό γρανάζι, εφόσον για να διατηρείς τα ίδια χλμ πρέπει το μοτέρ να δουλεύει πιο ψηλά.
Με τι ταχύτητες έχεις 6,0-6,5Lt κατανάλωση ?
βυρωνα,
το εγραψα κ πιο πανω...γυρω στα 6.5lt/100 με ταχυτητες περι τα 140χλμ...
γυρω στα 6lt/100χλμ με ταχυτητες παλι περι τα 140χλμ...
αν εσυ τη βρισκεις χαοτικη τη διαφορα παω πασο....
προσεξε επισης οτι εχω κ speedohealer που μου δειχνει τα πραγματικα χλμ....
αρα αναλογιζομενος οτι κ στο μαμα γραναζωμα τα πραγματικα χλμ θα ηταν λιγοτερα απο αυτα που εδειχνε το κοντερ τωρα ειμαι μια χαρα.....![]()
![]()
Α οκ.Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
βυρωνα,
το εγραψα κ πιο πανω...γυρω στα 6.5lt/100 με ταχυτητες περι τα 140χλμ...
γυρω στα 6lt/100χλμ με ταχυτητες παλι περι τα 140χλμ...
αν εσυ τη βρισκεις χαοτικη τη διαφορα παω πασο....
προσεξε επισης οτι εχω κ speedohealer που μου δειχνει τα πραγματικα χλμ....
αρα αναλογιζομενος οτι κ στο μαμα γραναζωμα τα πραγματικα χλμ θα ηταν λιγοτερα απο αυτα που εδειχνε το κοντερ τωρα ειμαι μια χαρα.....![]()
![]()
Τα 6lt-6,5lt είναι όντως λίγα και η διαφορά του μισού λίτρου δεν είναι άξια αναφοράς. Ίσως τα πράγματα να αλλάζουν προς το χειρότερο με μεγαλύτερες ταχύτητες απ΄τα 140χλμ που είναι χαμηλή ταχύτητα ταξιδιού.
Στο δικό μου, που δοκίμασα ένα κοντό γρανάζωμα για λίγες μέρες είχε μεν πλάκα μιας και το μηχανάκι ανέβαζε στροφές σαν τρελλό, αλλά η κατανάλωση δεν είχε καθόλου πλάκα σε ταχύτητες 160-180...
Για να είμαστε και λίγο on topic, το kawa είναι κούκλα.![]()
ναι ρε συ οκ...οσο ανεβαινεις στροφες&χλμ τοσο καιει....Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Α οκ.
Τα 6lt-6,5lt είναι όντως λίγα και η διαφορά του μισού λίτρου δεν είναι άξια αναφοράς. Ίσως τα πράγματα να αλλάζουν προς το χειρότερο με μεγαλύτερες ταχύτητες απ΄τα 140χλμ που είναι χαμηλή ταχύτητα ταξιδιού.
Στο δικό μου, που δοκίμασα ένα κοντό γρανάζωμα για λίγες μέρες είχε μεν πλάκα μιας και το μηχανάκι ανέβαζε στροφές σαν τρελλό, αλλά η κατανάλωση δεν είχε καθόλου πλάκα σε ταχύτητες 160-180...
Για να είμαστε και λίγο on topic, το kawa είναι κούκλα.![]()
οσο για το kawa....δεν μου λεει τπτ...αυτο το space στυλ που υιοθετουν πολλοι κατασκευαστες τελευταια κ βλεπεις μηχανες σαν να βγηκαν απο τον πολεμο των αστρων ποτε δεν μου αρεσει κ δεν θα μου αρεσει....γουστα ειναι αυτα.....![]()