Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 46

Θέμα: TDM 900 επιδοσεις

  1. #31
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    ...........................
    Μια φορμουλα1 μπορει να αναπτυξει μεχρι και 3g σε πλευρικη επιταχυνση!
    ............................
    Μια supermoto μπορει και περισσοτερα αλλα σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστας,με τελεια ασφαλτο,ολα κατω κτλ.
    ............................

    Μια F1 μπορει να φτασει (αναλογα με τα λαστιχα και το "στησιμο") μεχρι λιγο κατω απο 4,75!

    Μια supermoto, πολυ δυσκολα μπορει να πλησιασει το μισο απ' αυτο!

    Ηρεμηστε!

    Ελατε στο Δελεαρ να πιουμε!
    Μην πινετε μονοι σας και γραφετε ...

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  2. #32
    Ωπα ΛΑΘΟΣ!!!

    Εννοουσα supersport

    ρεζιλι εγινα :o

  3. #33
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Μια F1 μπορει να φτασει (αναλογα με τα λαστιχα και το "στησιμο") μεχρι λιγο κατω απο 4,75!

    Μια supermoto, πολυ δυσκολα μπορει να πλησιασει το μισο απ' αυτο!

    Ηρεμηστε!

    Ελατε στο Δελεαρ να πιουμε!
    Μην πινετε μονοι σας και γραφετε ...

    :rotflmao:
    ετσι έτσι μην πίνετε μόνοι σας
    αν και oi κάκτοι δεν φτάνουν για όλους
    οι μηχανές δεν αναπτύσσουν πλευρικές επιταχύνσεις εκτός και αν έχουν side car

    οι μηχανές αναπτύσσουν επιταχύνσεις g σαν τα αεροπλάνα ένα πράμα

    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  4. #34
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2004
    Μηνύματα
    11
    Οι μηχανες λογω της διαφορετικης γωνιας που εχουν οταν στριβουν ειναι αδυνατο να πλησιασουν τα g ενος αυτοκινητου.Ειναι θεμα φυσικης.Οσο για την διαμηκη επιταχυνση ειναι ιδιες οι δυναμεις που αναπτυσονται ειτε οδηγεις μηχανη ειτε αυτοκινητο(σαν μορφη εννοω οχι σαν μεγεθος).Παντως θυμαμε οταν πηγαιναμε για βαψιμο ενα αγωνιστικο Ford escort cosworth το οποιο δεν ειχε καθισματα μεσα (σε καρεκλακι καθομουν) οταν πατησα μια 2α πηγα να κολλησω στο πορτμπαγκαζ , μιλαμε πολυ ζορι , εχασα το φως μου δεν το περιμενα......Με δυσκολια κρατηθηκα απο το τιμονι......

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΛΕΓΕΣΕ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΡΟΣΙ.
    ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΛΑΙΝΑ G
    ΑΛΛΗ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
    Τώρα φίλε μ' έστειλες...

    Και σύ τέκνον Τίγκα;;;;;;;;;;;


  6. #36
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Η μηχανη αναπτυσει πλευρικα g.

    Στανταρ. Τωρα ποσο και για ποσο και πως, αυτο δεν το ξερω.

    Απο την αλλη αν δεν ειναι ιδια η αισθηση παλι τον πινουν οι μηχανες.

    Τελικα γιατι να παρεις μηχανη??????? Το αμαξι τα κανει ολα καλυτερα.

    Ακομα στο moto.gr ειμαστε???????

    :hypnotize

  7. #37
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GOLF IV
    Οι μηχανες λογω της διαφορετικης γωνιας που εχουν οταν στριβουν ειναι αδυνατο να πλησιασουν τα g ενος αυτοκινητου.Ειναι θεμα φυσικης.Οσο για την διαμηκη επιταχυνση ειναι ιδιες οι δυναμεις που αναπτυσονται ειτε οδηγεις μηχανη ειτε αυτοκινητο(σαν μορφη εννοω οχι σαν μεγεθος).Παντως θυμαμε οταν πηγαιναμε για βαψιμο ενα αγωνιστικο Ford escort cosworth το οποιο δεν ειχε καθισματα μεσα (σε καρεκλακι καθομουν) οταν πατησα μια 2α πηγα να κολλησω στο πορτμπαγκαζ , μιλαμε πολυ ζορι , εχασα το φως μου δεν το περιμενα......Με δυσκολια κρατηθηκα απο το τιμονι......
    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Είναι αδύνατο εξαιτίας της διαφορετικής γωνίας. Η φυγόκετρος στην μηχανή εξουδετερώνεται κατά πολύ εξαιτίας του πλαγιάσματος, κάτι που δεν γίνεται στο αυτοκίνητο.

    Πάντως συγκρίνεται ανόμοια πράγματα πιστεύω ... Μιλάτε για Dragster αυτοκίνητα και Normal μηχανές. Για συγκρίνετε με κανα Busa Turbo κλπ (μια και θα πρέπει να είναι όλα πειραγμένα στη σύγκριση) και τότε να δείτε Golf και Escord και τρίχες κατσαρές ...

  8. #38
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2004
    Μηνύματα
    11
    Η φυγόκετρος στην μηχανή εξουδετερώνεται κατά πολύ εξαιτίας του πλαγιάσματος, κάτι που δεν γίνεται στο αυτοκίνητο.

    Πάντως συγκρίνεται ανόμοια πράγματα πιστεύω ... Μιλάτε για Dragster αυτοκίνητα και Normal μηχανές. Για συγκρίνετε με κανα Busa Turbo κλπ (μια και θα πρέπει να είναι όλα πειραγμένα στη σύγκριση) και τότε να δείτε Golf και Escord και τρίχες κατσαρές ... [/B][/QUOTE]
    Πραγματι φιλε αυτο ακριβως εννοουσα.
    Τωρα βεβαια αν δεις το αρχικο post θα παρατηρησεις οτι η συζητηση παρεκτραπηκε (ως συνηθως) αλλα δεν τρεχει τιποτα γνωσεις συγκεντρωνουμε :smilea:
    Αν θες την αποψη μου σιγουρα ειναι ανομια συγκριση και το καθε οχημα εχει τις αρετες του.
    Το ευχαριστο ειναι πως οσοι απαντησαν εδειξαν την ποιοτητα τους με επιχειρηματα και οχι με με αστοχες και πορωμενες αποψεις.


  9. #39
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Τώρα φίλε μ' έστειλες...

    Και σύ τέκνον Τίγκα;;;;;;;;;;;

    EIΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

    SPEED ADICTED ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΩ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

  10. #40
    Σορρυ καταρχην για το ξεθαψιμο αλλα με τρωει το δικιο μου

    Αν ειναι δυνατον να καθομαστε να συγκρινουμε κουτια πως τους εχουν αλλαξει τα παντα και τα εχουν κανειτερατα με μηχανες που θεωριτικα μπορει να παει να τις αγορασει ο καθενας....

    Για βαλτε αυτον με τα 600ps με εναν που θα εχει ριξει τα ιδια λευτα σε ενα busa....
    Φανταστητε λοιπον το κουτι και το busa με 500 τουλαχιστον αλογακια,με πτι ειναι δυνατων να βαλεις πανω....μεχρι πλαισιο απο carbon...

    Ποιος λετε να ειναι ποιο γληγολος....??????????/


    ΥΓ:Οι μηχανες παντα ηταν και θα ειναι πιο γρηγορες απ'τα αμαξια....

    Οτι και να βαλεις στο ενυδριο σου παντα θα υπαρχει καποιος δικυκλος που θα σε περασει...

  11. #41
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Φίλε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα αυγά με τα αυγά και τα πουλιά με τα πουλιά.

    Αν οι γκαζοκίλερς οι οδηγοί κουτιών κάνουν ουσιαστικά Dragster τα εργαλεία τους με τα πειράγματα τότε μόνο με Dragster μηχανές θα πρέπει να γίνει η σύγκριση. Και τότε θα είναι κατα πολύ πίσω.

    Τώρα όσον αφορά το οτι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα αυτό ισχύει. Βέβαια μιλάμε το ποιό είναι γρηγορότερο τελικά.

    Ας μην κοροϊδευόμαστε όμως. Μπορεί κάποιος Dragster να περνά( (όχι πολύ εύκολα) ένα γρήγορο Moto (GSXR, ZX κλπ κλπ) Δεν μπορεί όμως ένα Dragster Moto εργαλείο να το περάσει. Άλλωστε Dragster δεν είναι κι αυτός?
    Έτσι, όταν μιλάμε για αντίστοιχες κατηγορίες έχουμε:

    Σε ευθείες:
    Racing Αυτοκίνητα (μαμά) - Racing Μηχανές (μαμά) σημειώσατε 2.
    Racing Αυτοκίνητα (Drags) - Racing Μηχανές (Drags) σημειώσατε 2.

    Σε στροφές:
    α) Κουλός οδηγός
    Racing Αυτοκίνητα (μαμά) - Racing Μηχανές (μαμά) σημειώσατε 1.
    Racing Αυτοκίνητα (Drags) - Racing Μηχανές (Drags) σημειώσατε 1.

    β) Καλός οδηγός
    Racing Αυτοκίνητα (μαμά) - Racing Μηχανές (μαμά) σημειώσατε 2.
    Racing Αυτοκίνητα (Drags) - Racing Μηχανές (Drags) σημειώσατε 2.

    Αυτή έιναι η άποψή μου.

  12. #42
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548

    Περι TDM

    Να ρωτησω κατι...
    Το σχεδιαγραμμα που αναφερει χρονους/μετρα για το TDM δεν αναφερει σχεση ταχυτητων/στροφων ...

    Δλδ τα 100χαω τα πιανεις και με 1η, και με 2α και με 3η...
    Οι μετρησεις σε τετοια σχεδιαγραμματα πως γινεται? Αλλαγη της καθε ταχυτητας πριν τους κοφτες?

    μερσι!
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2003
    Μηνύματα
    144

    Re: Περι TDM

    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    Να ρωτησω κατι...
    Το σχεδιαγραμμα που αναφερει χρονους/μετρα για το TDM δεν αναφερει σχεση ταχυτητων/στροφων ...

    Δλδ τα 100χαω τα πιανεις και με 1η, και με 2α και με 3η...
    Οι μετρησεις σε τετοια σχεδιαγραμματα πως γινεται? Αλλαγη της καθε ταχυτητας πριν τους κοφτες?

    μερσι!
    για τις καλύτερες επιδόσεις πρέπει οι αλλαγές να γίνονται στις στροφές της μέγιστης ιπποδύναμης.
    ο κοφτης μπορεί να είναι ακόμα πιο ψηλά αλλά δεν κερδίζεις κάτι...

  14. #44
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    εχω κονε με κατι πειναλεους στρατιωτικους της πρωην σοβιετικης ενωσης.....απο αυτους αγορασα ενα διηπειρωτικο - βαλλιστικο πυραυλο και του εχω προσαρμοσει κλιπον και μαρσπιε....μιλαμε για πολυ γκαζι!!! ρε σεις ελεος!!! στις ευθειες οποιος εχει περισσοτερα αλογα (και του αυτοκινητου αναλογικα πρεπει να ειναι πολυ περισσοτερα) θα φευγει μπροστα....αλλα δεν νομιζω να καβαλαμε μηχανες για τις ευθειες......σε στροφιλικι παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες π.χ. ποιοτητα ασφαλτου , κλειστη -ανοικτη χαραξη κ.τ.λ. αποψη μου πως σε κλειστο με χαλια ασφαλτο (το 80% στην χωρα μας) ενα motard κανει ανεμιστηρα οτιδηποτε απο ss και gt μηχανες και ''γρηγορα'' τουτου .σε ποιο ανοιχτα στροφιλικια το συζηταμε....(για τα μηχανακια εννοειται) γιατι τα τουτου ειναι χαμενα απο χερι!!!!.....τωρα για τους οδηγους αυτοκινητων που τα πανε στις ευθειες ενα εχω να πω ....its a world full of curves!!! ~~~~~~~~~

  15. #45
    λοιπόν, τώρα σοβαρές απαντήσεις.
    το tdm τα 100 τα ποιάνει με δευτέρα. αν σε πετύχει αυτοκίνητο με περισότερα από 200 άλογα και πάς πάνω από 160 σε έσκισε.
    την επόμε νη σχέση δεν την βάζεις στις στροφές της μέγιστης ιποδύναμης αλλά πιο ψηλά, λίγο πριν κρεμάσει.
    σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές (μειλάμε για συνεχόμενες και σχετικά κλειστές) χρειάζεσε ένα mx5 με 110 άλογα για να μην μπορεί να σε περάσει ούτε r1.
    η ευχαρίστηση όμως είναι ασύγγρητα μεγαλύτερη με μια μεγάλη μηχανή αν πας πραγματικά γρήγορα, απλά γιατί είναι πιο δύσκολο να πας 90% μια μηχανή. απόδηξη η μούρη βουτυρομπεμπέ και η μπάκα που έχουν οι διάφοροι με evo, sti κτλ. που μας ρείχνουν κάποιες φορές
    a.ventouris

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. λαστιχα για TDM 900;;
    από GST στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2004, 10:52
  2. manual TDM 900
    από swatsquadgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2004, 14:06
  3. TDM 900 Updated
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2004, 01:50
  4. TDM 900 personal web site update
    από ioannou_b στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 12:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF