Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 39 από 39

Θέμα: ΠΙΣΤΑ!? ΒΡΕ ΛΕΣ....?

  1. #31
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885

    ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ

    ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ
    «Είναι δίπλα σε τουριστικά αξιοθέατα, βοηθάει η ηλιοφάνεια»

    Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ κ. Βασίλης Δεσποτόπουλος μιλάει με ενθουσιασμό για την επιλογή του Ορχομενού. «Ο Ορχομενός απέχει 120 χιλιόμετρα από την Αθήνα, δηλαδή μία ώρα και ένα τέταρτο. Έχει σιδηροδρομική σύνδεση με την πρωτεύουσα και ηλιοφάνεια 365 ημέρες τον χρόνο. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Όταν οι εταιρείες κλείνουν μια πίστα για δέκα μέρες, δουλεύουν τις οκτώ γιατί τις άλλες βρέχει. Επίσης ο τόπος είναι γεμάτος από τουριστικά αξιοθέατα. Είναι δίπλα στους Δελφούς, δίπλα στα Καμένα Βούρλα και τον Παρνασσό. Όλες τις εποχές του χρόνου υπάρχει κάτι να κάνεις. Επίσης η περιοχή δεν έχει έργα και το θέλει ο κόσμος. H πίστα θα φέρει και ξενοδοχειακή υποδομή και άλλα πολλά συν τω χρόνω».

    Από το 1992 έψαχνε η ΕΛΠΑ να βρει την κατάλληλη έκταση για την κατασκευή ενός αυτοκινητοδρομίου. Την απέκτησε το 1993 όταν το υπουργείο Γεωργίας παραχώρησε κομμάτι της αποξηραμένης λίμνης Κωπαΐδας για πενήντα χρόνια. Οι πρώτες μελέτες έγιναν από το γραφείο του Θύμιου Παπαγιάννη το '93-'94. Στο εγχείρημα κατασκευής της πίστας σε έκταση περίπου 1.300 στρεμμάτων μπήκαν αργότερα και ο Δήμος και η Νομαρχία Βοιωτίας, με αποτέλεσμα τη δημιουργία του Κέντρου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Αυτοκινητοδρόμιο Ορχομενού A.E. (KEMAE). Δηλαδή ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού με στόχο την προαγωγή του αθλητισμού και εκπαιδευτικούς σκοπούς.

    «Θα γίνουν σχολές οδήγησης». «Οι αγώνες είναι πολύ μικρό κομμάτι αυτού που θέλουμε να κάνουμε στον Ορχομενό», τονίζει ο κ. Δεσποτόπουλος. «H δημιουργία της θα ωφελήσει πολύ στην οδική ασφάλεια. Θα γίνουν τεχνικές σχολές όπου θα μπορούν να εκπαιδεύονται τα Σώματα Ασφαλείας, οι άντρες της Πυροσβεστικής, οι οδηγοί ταξί και λεωφορείων. Κι έπειτα είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να δοκιμάσουν τα απλά μοντέλα. Πηγαίνουν στη Μόντζα για 10 ημέρες και τις πιο πολλές βρέχει. Δοκιμάζουν λάστιχα, αναρτήσεις, αεροτομές. Και οι μοτοσυκλέτες το ίδιο. Ξέρετε ότι η Ιαπωνία ψάχνει συνέχεια να βρει μέρος για δοκιμές;». Από το 1998 έχει βρεθεί και ο κατασκευαστής της πίστας, που είναι η κοινοπραξία Αυτοκινητοδρόμιο Ορχομενού (Εργοδομή Μακεδονίας ΑΤΕ - Γεωμετρική Α.Ε. - Lemna International Incorporation), η οποία έχει υπογράψει σχετική σύμβαση με την ΚΕΜΑΕ και τη Νομαρχία Βοιωτίας. Στις 27 Ιουλίου 2005, μετά την κυβερνητική απόφαση για ένταξη της πίστας του Ορχομενού στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, η ΚΕΜΑΕ κάλεσε την κατασκευάστρια κοινοπραξία να εγκατασταθεί άμεσα στο έργο.

    Απαιτείται παράκαμψη. Για να γίνει το έργο απαιτείται η κατασκευή παράκαμψης 15 χλμ. που θα συνδέει την πίστα μέσω Κάστρου με την Εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας. Το κόστος κατασκευής εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ το πολύ. Ήδη εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της μελέτης, ύψους 500.000 ευρώ. H κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενη και το κόστος εκτιμάται σε 50-60 εκατ. ευρώ.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1el20b.gif 
Προβολές:	123 
Μέγεθος:	75,7 KB 
ID:	23617
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  2. #32
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    ΠΑΤΡΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑ
    «Είμαστε 6 χρόνια μπροστά - ενδιαφέρονται ήδη 7 εταιρείες»

    «Έξι χρόνια μπροστά» είναι η κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου στην Πάτρα σύμφωνα με τον κ. Μάρκο Καπετανάκη, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας A.E. Ο ίδιος δηλώνει πως αν δεν γίνει η πίστα, «η Πάτρα θα πεθάνει» αφού μόνο έτσι «θα δημιουργηθούν πάνω από χίλιες θέσεις εργασίας» και διαβεβαιώνει ότι «εμείς ξεκινάμε σε λίγους μήνες». Κι αν υπάρξει κι άλλος;

    «Ο δεύτερος, αν υπάρξει, δύσκολα θα είναι βιώσιμος» πιστεύει ο κ. Καπετανάκης, που θεωρεί ότι 34 χρόνια αγώνων για την πίστα φτάνουν τώρα στο τέλος τους.

    Ο Ιταλός σχεδιαστής. H ιστορία με το αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας ξεκίνησε το 1971 όταν η ηγεσία της ΕΛΠΑ ζήτησε από την ΕΛΠΑ Πάτρας να βρει έκταση κατάλληλη για πίστα ώστε να τη δει ο διάσημος σχεδιαστής αυτοκινητοδρομίων Ντράτζο Καλούπι. Ο Καλούπι, γενικός διευθυντής της Μόντσα, πέταξε με ελικόπτερο πάνω από όλες τις ενδεικνυόμενες περιοχές και όπως θυμάται σήμερα ο κ. Καπετανάκης, «έβγαλε ένα πακέτο τσιγάρα που είχε μαζί του και σχεδίασε την πίστα της Πάτρας αφού ενθουσιάστηκε με την ιδέα».

    H έκταση - πάνω από 1.200 στρέμματα - ανήκε στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου και υπήρξε έντονη αντίδραση για την παραχώρησή της από τη Μητρόπολη Πατρών. Τελικά έγινε η μεταβίβαση το 1991 στην εταιρεία λαϊκής βάσης Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας A.E. έναντι 85 εκατ. δραχμών μέσω πλειοδοτικού διαγωνισμού. Οι εταιρεία έχει 427 μετόχους εκ των οποίων οι 420 ιδιώτες (κανείς δεν διαθέτει πάνω από το 2% των μετοχών) και επτά φορείς της περιοχής (Νομαρχία, Δήμος Πάτρας, Δήμος Φαρών, το Επιμελητήριο κ.α.). Ακολουθεί δικαστικός αγώνας με το Δημόσιο, το οποίο διεκδικεί την έκταση. H εκκλησία φέρεται ότι την είχε αγοράσει το 1876 με τίτλους από μικροϊδιοκτήτες. Με απόφαση του Αρείου Πάγου τελικά ολοκληρώνεται η πώληση το 2000. Το 2001 έγινε η χωροθέτηση της περιοχής και το 2002 εξεδόθη η άδεια δόμησης.

    Το 45% επιδοτείται. «H μεγάλη προίκα είναι το οικόπεδο, αλλά και η ένταξη του έργου στον αναπτυξιακό νόμο με 45% επιδότηση» λέει ο κ. Καπετανάκης. «Εμείς θα προχωρήσουμε σε πρόσκληση και ήδη επτά εταιρείες ενδιαφέρονται. Σε πρώτη φάση θα κάνουμε τα έργα της πίστας (30 εκατ. ευρώ) εκ των οποίων το 45% θα επιδοτηθεί από τον αναπτυξιακό νόμο και αργότερα θα ολοκληρώσουμε τα αναγκαία έργα κόστους άλλων 30 εκατ. ευρώ. Ο χώρος δεν χρειάζεται άμεσα καμία κρατική παρέμβαση αφού υπάρχουν δρόμοι. Το μόνο που χρειάζεται είναι η προγραμματισμένη διαπλάτυνση του δρόμου Πατρών - Καλαβρύτων σε μήκος 3 χλμ. Τους επόμενους μήνες θα έχουμε και τις τελικές προσφορές από τις εταιρείες».


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1el20c.gif 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	93,9 KB 
ID:	23618
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  3. #33
    an kai me volevei kalitera i patra...
    an ginotane pista sto elliniko tha itan to telio...

    milame gia agona dipla stin thalassa kai katw apo tin akropoli...

    ti na leme twra...

    a man can dream... a man can dream...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Το σχέδιο της Πάτρας δεν μου αρέσει... πολλές ευθείες και μου μοιάζει βαρετή... Ούτε ένα ωραίο εσάκι δεν φαίνεται να έχει...

    Του Ορχομενού δείχνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα. Αν όμως φέρουν όλες αυτές τις δραστηριότητες που λένε, τότε μας βλέπω να μη βρίσκουμε ούτε μία μέρα το μήνα ελεύθερη για να μπαίνουμε κι εμείς...

    Για το Ελληνικό αν και βολεύει τους περισσότερους, δεν ξέρουμε τίποτα...
    Θάνος..

  5. #35
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    στο Ελληνικο θα ειναι αναμεσα σε αλλες αθλητικες εγκαταστασεις τουτεστης ο Σακης κτλ εχει υποδομες idi (parking κτλ)

    ΔΩΣΤΕ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ!!!

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αμην και ποτε παιδια, αλλα σαν πολλες εξαγγελιες για πιστα πεσανε μαζεμενες και καπου μου βρωμαει η κατασταση.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  7. #37
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    ΕΔΩ ΛΕΜΕ!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	elliniko.jpg 
Προβολές:	91 
Μέγεθος:	78,5 KB 
ID:	23625

  8. #38
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Ο Ορχομενός αν δεν απατώμαι.... απορρίφθηκε επειδή δεν υπάρχουν ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις κοντά!


    Ρε μόνο το Ελληνικό κωλομετράει αλλά είμαστε μαλάκες!
    ¨Αμα εγκριθεί αν βγουν οι γύρω κάτοικοι και θα γκρινιάζουν μέχρι που θα χτίσουν όλη την περιοχή και μετά θα τα βάλουν στον κώλο τους!
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  9. #39
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    http://f1.racing-live.com/f1/en/index.html?http://f1.racing-live.com/f1/en/head...05181132.shtml






    που 'ναι η πίστα ΟΕΟ;


    Πολλά ακούγονται... λίγα γίνονται....

    Το θέμα είναι ότι τελευταία ακούγονται ΠΟΛΛΑ!!!






    Αν και στο συγκεκριμένο θέμα είμαι λίγο δύσπιστος..... έχουμε ελπίδες!









    http://www.adrivo.com/f1/artikel/box...nat=10&start=0
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2004, 18:35
  2. Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2004, 21:39
  3. Πρώτη επαφή με πίστα.......?
    από polste στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2004, 15:32
  4. Βρε βρε κουτο...
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2003, 16:17
  5. Πίστα Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα
    από greekshadow στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2003, 20:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF