Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ Suzuki Sv1000

  1. #1
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918

    EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ Suzuki Sv1000

    Γεια σε ολους

    εχω ενα honda cbf600s και σκεφτομαι να παρω κατι μεγαλυτερο -γρηγοροτερο

    γουσταρω πολυ το sv 1000 , αν εχει (η ειχε) κανενας τετοια μηχαν η εχω τα εξης να ρωτησω.....

    απο θεση οδηγηγης πως ειναι ? σου φευγουν οι καρποι η ειναι οκ?
    θεση συνεπιβατη? στο ταξιδι? (σταθεροτητα- επιπεδα ανεσης)

    η χρηση που σκοπευω να του κανω ειναι καθημερινη μετακινηση
    (οχι σε συνθηκες κολαση) , σ/κ ταξιδακια και βολτες (τουριστικες και ξεκαυλωματος ) εθνικη -επαρχιακους και τρια-τεσσερα μεγαλα ταξιδια τον χρονο

    ευπροσδεκτες οποιεσδηποτε αλλες πληροφοριες ..... αυτα

    (σε περιπτωση που αναρωτιεστε θελω μεγαλο V2 οχι γκαγκα-ss ...)

  2. #2
    Κοιτα,

    το s ειναι πολυ σκυφτο για καθημερινη χρηση,πιο σκυφτο ακομα και απο μερικα ss!
    Η θεση συνεπιβατη,καλυτερη των ss,αλλα μην περιμενεις οτι δεν θα τρως κατσαδες απο την συνοδηγο!

    Τα καλα τωρα:

    Κινητηρας διαμαντι
    Οτι πρεπει για στροφιλικια
    Δεν θα εχεις κανενα προβλημα στο ταξιδι σε οτι σφορα σταθεροτητα κτλ.

    Αν θες τιμονι για ορθια θεση οδηγησης υπαρχει και το γυμνο sv1000

    Εμενα παντως μου αρεσει,και αν το επαιρνα(το s) θα εβγαζα τα clip on,θα του εβαζα και το τιμονι απο το γυμνο, και θα ηταν μουρλια!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Κοιτα,

    το s ειναι πολυ σκυφτο για καθημερινη χρηση,πιο σκυφτο ακομα και απο μερικα ss!
    Ρε Γιωργο εισαι σιγουρος γι'αυτο;
    Γιατι το 1000 οπως και το 650 ειναι απο τα πιο ανετα κλιπονατα στην κατηγορια....αλλα το 1000 δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #4
    κινητήρας...ρουμπίνι(!) με ροπή απο της 2500 μέχρι κόκκινα το ίδιο,θέση οδήγησης καλή για εσένα αλλά ο συνεπιβάτης θα έχει πρόβλημα(εκτός αμα γουστάρει θέα απο ψηλά!)καλή κατανάλωση,πολύ παιχνιδιάρικο για την κατηγορία και ειδικά το γυμνό λογο ροπής απο χαμηλά.Πιστεύω οτι θα ήσουν πολύ ικανοποιημένος,σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα που δίνεις.Και να θυμάσαι οτι μαύρο είναι πιο γρήγορο!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Αντίγραφο από 44444444444444.jpg 
Προβολές:	569 
Μέγεθος:	68,8 KB 
ID:	23529
    SVolution has began.... Perhaps...TOO much for your Guts?!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Τις ίδιες απορίες είχα και εγώ όταν ενδιαφερόμουνα για το μηχανάκι.
    Οδήγησα ένα σε τεστ-ντράιβ και να τι αποκόμισα σαν εντύπωση...

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=9210

    Τελικά πήρα κάτι που με βόλευε περισσότερο (V-STROM 1000), φροντίζοντας όμως να έχει σαν βάση τον ίδιο κινητήρα (σε πιο ήρεμη έκδοση όμως) με το SV

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Ρε Γιωργο εισαι σιγουρος γι'αυτο;
    Γιατι το 1000 οπως και το 650 ειναι απο τα πιο ανετα κλιπονατα στην κατηγορια....αλλα το 1000 δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
    Οπως ειδες και απο τις εντυπωσεις του theod Γιωργο,εχω ακουσει και ργω πολλες μαρτυριες κατοχων SV1000S,οτι εκτος απο σκυφτη, εισαι και πολυ μαζεμενος λογω της στενοτητας που εχει!

    Δεν εχω κανει χιλιομετρα με το 1000s αλλα εχω κατσει αρκετες φορες πανω του μιας και ενδιαφερομουνα να το αγορασω και εγω!

    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ηταν υπερβολικα στενο(δεν το εννοω σαν μειονεκτημα ευτο),με αποτελεσμα να κλεινει πολυ τα ποδια και τα χερια!

    Το εχουμε ξανασυζητησει και απο κοντα,και σου ειχα αναφερει οτι ειναι πολυ πιο στενο απο το δικο σου!

    Εγω παντως εγγρινω σαν αγορα,εαν και εφοσον ο αγοραστης ξεπερασει αυτα τα 2-3 που ισως σε αυτον δεν φανουν σαν μειονεκτηματα)
    Αυτη η θεα απο πισω του φαναριου με τις διπλες εξατμισεις ειναι ποιημα,τυφλα να'χει το ηλιοβασιλεμα της Σαντορινης

  7. #7
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Αυτη η θεα απο πισω του φαναριου με τις διπλες εξατμισεις ειναι ποιημα,τυφλα να'χει το ηλιοβασιλεμα της Σαντορινης
    Τα πες ΟΛΑ ΤΩΡΑ!!! ακριβώς εκεί είναι ο έρωτάς μου!!!

  8. #8
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    ευχαριστω σας ολους!

    καλα για το γυμνο δεν το συζηταω...... θα με τρωνε τα μποφορια στα ταξιδια (μην πει κανεις για ζελατινα , αρκετα ασχημο ειναι απο μονο του!!!)

    η φωτο με το ψιλο τιμονι φανταζει σαν η ποιο σωστη αν και προβληματιζομαι μηπως οταν στρυβεις (το τιμονι) πολυ βρισκει κανα γκριπ στο φερινγκ...... ενδεχομενως να χρειαζεται πατεντες για να ειναι απολυτα λειτουργικο (αν κανεις εχει φαει το ζορι ας μου πει ε?). τα γκριπ ειναι δεμενα κατω απο την τιμονοπλακα?


    οπως σκεφτηκε ο φιλος που αγορασε το vstrom σκεφτομουν και εγω αλλα μου φανταζει ολοκληρο πλοιο το strom.(χωρις παρεξηγηση!) ασε που αν εψαχνα για mega on-off μαλλον θα επαιρνα το τανκερ aprilia caponord

    η αληθεια ειναι πως με τον κινητηρα αυτο πορωθηκα οταν ειχα για ενα σ/κ ενα cagiva - navigator1000 το οποιο ειναι διαμαντι μηχανακι , αλλα οι ιταλοι απιστευτα τρομπες οποτε μακρια....
    για αλλα v2 τετοιου τυπου παιζει το firestrom το οποιο εχω ακουσει οτι πινει τον αγλεορα (ειναι και honda γμτ) , το falco της aprilia το οποιο μαλλον ειναι για γαμο (μεταπωληση 0 ) και δεν το ξερω καθολου , τα 1000 ss ducati ειναι απιστευτα αβολα (και μονο που ανεβηκα σε εκθεση πανω σε ενα βλαστιμησα)
    για τετρακιλυνδρο δεν με βλεπω με τιποτα γιατι ο v2 εχει απιστευτη αισθηση και ΤΟΝ ΗΧΟ!!!!!.......οποτε μενει το sv (αληθεια δινει η αντιπροσωπεια κανενα για test-ride?)

    αυτα ....και παλι ευχαριστω

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2005
    Μηνύματα
    22
    παρτο!!! βάλε και δυο yoshimura και θα με θυμηθείς.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador ) , το falco της aprilia το οποιο μαλλον ειναι για γαμο (μεταπωληση 0 ) και δεν το ξερω καθολου...
    αυτα ....και παλι ευχαριστω [/B]
    Εδώ που τα λέμε και το μεγάλο SV όλοι το εκτιμάνε αλλά κανένας δεν το αγοράζει.....Μην περιμένεις καμμιά σοβαρή μεταπώληση....Ίσως ο κύριος λόγος που με κράτησε μακριά του....

    Πάρτο αν σου αρέσει - είναι γαμώ τα εργαλεία, να ξέρεις όμως ότι αν χρειαστεί να το δώσεις δεν είναι το πιο απλό ή ανώδυνο πράγμα....Εδώ εμπορικά μοντέλα και πλέον σκοτώνονται άγρια...

  11. #11
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712

    Re: EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ Suzuki Sv1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    ...
    θα σου πω την 6μηνη εμπειρια μου με το sv1000s κ3.

    κοιτα σαν σπορ-τουρινγκ μηχανακι εχει σκυφτη θεση που εμενα τουλχ. στην αρχη με κουρασε αρκετα.(αλλα καθομουν λαθος πανω του )
    ακομα η κοπελα μου παραπονιεται οτι δεν ειναι βολικη η θεση του συνεπιβατη κυριως λογω στασης (σκυφτη μπροστα=μεση ποναει+γκρινια) η σελα εχει αρκετο αφροδες υλικο ωστε να μην πονει ο ποπος (sic) και ουτε τα ποδια κλεινουν σε υπερβολικεςγωνιες. αυτα για τον συνεπιβατη (ο οποιος μας ειναι αδιαφορος χεχε )
    ο οδηγος τωρα ειναι ΑΝΕΤΟΣ και μαλακη σελα εχει και δεν κουλουριαζεται οπως πχ στα cbr rr zx6r κτλ (ειδικα στο τελευταιο η θεση ειναι υπερβολικα ''αγωνιστικη'' και για αυτο δεν το πηρα αν και γουσταριζα τρελα) και προστασια καλη εχει απο τον αερα εως και τα 200χαω. Ο κινητηρας ειναι ΑΨΟΓΟΣ,σε απολυτα νουμερα δεν λεει και πολλα (105 τροχο) αλλα δεν μας νιαζουν τα απολυτα νουμερα! Η απολυτη αισθηση ομως ΝΑΙ!!! Ροπη απλομενη παντου απο το ρελαντι ασχετως σχεσης που εχεις στο κιβωτιο. και μετα τις 8000σαλ νομιζεις οτι εχεις Ι4 και οχι V2!
    Για την συμπεριφορα του στον δρομο δεν εχω κανενα παραπονο (εκτος ισως μια αρκετα ισχυρη ταση να ανασηκονεται αν φρεναρεις υπο κλιση ή εχεις τα φρενα κρατημενα εως αργα μεσα στην στροφη αλλα εχω την υποψια οτι μαλλον φταινε οι ρυθμισεις στις αναρτησεις οποτε.....HELP οι γνωστες plz).
    Ειναι αρκετα μαλακο ωστε να μην χοροπηδαει στις ανομαλιες και ταυτοχρονα αρκετα σκληρο ωστε να μπορεις να το στριψεις χωρις να πλεει σαν βαρκαντερο (χαχαχ). α εχει και πληρος ρυθμιζομενες αναρτησεις στο'πα? μπρος-πισω (οχι και ασχημα για ''low budget'' Μηχανακι ε?
    το μονο σοβαρο μειονεκτημα ειναι οτι καιει αρκετα, νομιζω.
    Σε κυνηγητο με φιλο και ταχυτητες απο 180-200+χαω μου αναψε ρεζερβα στα 130χλμ (δηλ 14λιτρα αμολυβδη στα 130χλμ) καλο
    ειναι αυτο τωρα? αλλα αν δεν του πιεις το αιμα και πηγενεις χαλαρα ας πουμε εως τα 160-170χαω τα 200χλμ αυτονομια ειναι ΧΑΛΑΡΑ.
    Τωρα οσον αφορα την μεταπωληση εχει τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα μαλλον.
    Το μηχανακι αν και ΑΡΙΣΤΟ δεν εχει τυχει της αναλογης ''επιτυχιας'' και ειδικα στην ελλαδα οπου ειναι απο τα παρεξηγημενα μηχανακια.Στο εξωτερικο βεβαια δεν ειναι ετσι τα πραγματα και εχει σημειωσει εμπορικη επιτυχια ειδικα το 650.
    Εν κατακλειδι ( ) δεν εχω μετανιωσει για την επιλογη μου και το sv το συνιστω ανεπιφυλακτα!
    αυτα.
    στο επομενο τευχος θα δειτε.......

  12. #12
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Επειδή πρόσφατα ανέβηκα σε πάρα πολά μηχανάκια (και 4κύλινδρα street αλλά και touring και στην πίσω σέλα),
    πιστεύω ότι (αν εξαιρέσουμε το VFR που για την κατηγορία που επιθυμώ εγώ είναι το καλύτερο, με μόνο αρνητικό το κόστος συντήρησής του),
    Το SV έχει την καλύτερη σέλα σε άνεση πισινού (αυτό το αφρώδες κάνει την διαφορά) μια πολύ ποιο ομαλή σέλα σε άνεση τοποθέτησης συνεπιβάτη (εξαίρεση το fazer που είναι πιο όρθιο και ενιαίο αλλά δεν με βόλευε ιδιαίτερα) και σε αίσθηση απο supersport μηχανάκια που η κλήση του κορμού μπροστά όταν κάθεσαι και κρατιέσαι είναι στις 60+ μοίρες ενώ στο SV στις 45+.

    Όσο για την αίσθηση , του κινητηρα απλά θα σας πώ ότι μάλλον για αυτό τα προσεχή 5 χρόνια δεν θα αλλάξω κατηγοριά , πιστός V2-90 !!!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: Re: EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ Suzuki Sv1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    θα σου πω την 6μηνη εμπειρια μου με το sv1000s κ3.
    .
    .
    .
    .στο επομενο τευχος θα δειτε.......
    Συμφωνώ.
    Να προσθέσω ότι η κατανάλωσή του είναι ΤΡΑΓΙΚΗ τουλάχιστον στα ανοίγματα (που θα είναι συχνά γιατί το...ζητάει ο οργανισμός του) και απίστευτη είναι η έλλειψη δείκτη βενζίνης σε τέτοιο μηχανάκι...
    Οι αναρτήσεις ευτυχώς αν και σπορτίφ δεν είναι "κούτσουρο", αλλά γνώμη μου είναι ότι για συχνές δικάβαλλες καταστάσεις το μηχανάκι δεν κάνει όπως δεν κάνει και κανένα σούπερ-σπόρ...

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Σουζούκι δεν προχωράει σε σχεδιασμό μοντέλου με τον ίδιο κινητήρα (αρκεί να δουλέψει λίγο πάνω στο θέμα "σκόρτσα χαμηλά"- ακόμα και το V-Strom υποφέρει από αυτά αν και αισθητά λιγότερο), με κανονική μονοκόμματη σέλλα και πρόβλεψη άνεσης για τον πίσω, λίγο πιο βολική-τούρινγκ θέση οδήγησης και καλή προστασία από τον αέρα (όχι απαραίτητα ολόσωμο φαίρινγκ).

    Ένα τέτοιο εργαλείο σε μια λογική τιμή πιστεύω ότι θα είχε μια πολύ καλύτερη πορεία στις πωλήσεις τόσο Ευρωπαικά, όσο και στην Ελλάδα.

  14. #14
    ρακόμελος Το avatar του/της dodos_1
    Εγγραφή
    26/04/2005
    Μηνύματα
    219
    Επειδή μόλις πρόσφατα απέκτησα ένα V-2 1000(aprilia tuono)θα σου πω την άποψη μου αφου τσέκαρα όλα τα V-2 1000 που με ενδιέφεραν.

    Honda Vtr 1000 Firestorm:Ενα μηχανάκι που δεν ξέρω πως να το περιγράψω.Πολύ κακή κατανάλωση,δείχνει τα χρονάκια του...Επειδή δεν θέλω όμως να κακολογώ την Honda διότι ήμουν κάτοχος ενός Cbr 600 απλά θα σου πω...προχώρα παρακάτω...10.850 ευρώ.

    Honda Vtr Sp-2:Απόλυτο μηχανάκι,κορυφαία περιφερειακά και 16.000 ευρώ! Ας είναι καλά ενα παλικάρι από το φόρουμ που βγήκαμε για καφεδάκι και με κατατόπισε.Το είχα ερωτευτεί από φωτό και το είδα και στην πραγματικότητα πως είναι και κάπου ράγισε το γυαλί.Το μηχανάκι δεν έχει κατι κακό απλά δεν ταίριαξαμε στην 1η μας συνάντηση.

    Suzuki sv 1000 s:Ενα τίμιο μηχανάκι με πάρα πολύ καλό κινητήρα αλλά με κακή θέση οδηγησης-συνοδηγού.Από κατανάλωση σχετικά καλή για V-2.Τηλεσκοπικό πηρούνι,ξεπερασμένο(για μένα)πέον ψαλίδι,και με μια τιμούλα μάλλον τσιμπημένη....10.990 ευρώ.

    Aprilia Tuono 1000:Το εκανα test drive και το ερωτεύτηκα!Απίστευτη ροπή,απίστευτος ήχος!Ενας κινητήρας εγγύηση(Rotax)πλαίσιο Mille,σωληνάκια υψηλής σε φρένα και συμπλέκτη,φρένα Brembo,USD Showa,κλπ...Τιμή 11.330 ευρώ

    Καλή έρευνα!

  15. #15
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    ωραιος ο dodos!!! σου αρεσουν τα aprilia η ειναι ιδεα μου?
    οχι οτι δεν συμφωνο μαζι σου ....το tuono ειναι γενικα καυλα μηχανη αλλα εκτος τις κατηγοριας που ψαχνομαι ........ εκει απο aprilia παιζει το falco , αλλα ειπαμε .....ειναι ειδος προς εξαφανιση!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάστιχα για Suzuki Bandit 400v '98
    από looperx στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2006, 23:33
  2. Βελόνες slide για Suzuki GS500E αμερικάνικο;
    από Barchman στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF