Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: τεχνικη καταρτηση

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165

    τεχνικη καταρτηση

    εγω δεν εχω καταλαβει κατι .σε τεχνικα θεματα η ορθογραφια τι ρολο παιζει και ρε παιδια αν ειναι να διαβαζουμε κατι για να το μαθουμε ολα καλα.αν ομως ειναι απλα για νατα λεμε τοτε τι να πω.το επιπεδο του 50% των ανγνωστων ειναι οδηγοι και οχι τεχνικοι.αρα το επιπεδο των γραφομενων πρεπει να ειναι κατανοητο απο αυτους αφου υποτιθεται πως τα γραφουμε οχι για να δειξουμε οτι τα ξερουμε αλλα για να καταλαβουν καποιοι, τα πρωτα απαραιτητα.αυτο ειναι εμβολο αυτο εκκεντροφορος κλπ.δεν καταφερα ποτε στην ζωη μου να καταλαβω 1000 νεα πραγματα με την μια .γιαυτο και το σχολειο γινεται απο ειδικευμενους που γνωριζουν οτι οι μαθητες ειναι ασχετοι.ας ανοιχθει ενα forum που να προοριζεται για γνωστες και να παραμεινει αυτο για χρηστες της μοτοσυκλετας.επεισης αν λειψουν οι μπιχτες απο τον ενα στον αλλο.αν καποιος μπει σε καποιο post να διωρθωσει κατι που κατα την γνωμη του ειναι λαθος δεν ειναι αναγκη να νιωθει απροσκαλεστος σε παρτυ
    wrench

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    καποτε σε ενα fzr600 προσπαθεισα να κανω αυτο που λεγεται blue printing.δηλαδη βελτειωση των ατελειων του κατασκευαστη
    το μοτερ ειχε γυρω στις 50-60000κμ
    ανοιχθηκε και αλλαχθηκαν ελλατηρια χωρις ρεκτιφιε αφου ο κιλυνδρος δεν ειχε φθορα
    τα εμβολα ζυγιστικαν σε ζυγαρια ακριβειας και αφαιρεθικε υλικο απο το κατω μερος της κορωνας του.η πιο πολλη δουλεια εγινε στην κεφαλη
    δεν πειραχτηκαν οδηγοι αφου ο κινδυνος ειναι μεγαλυτερος απο τα οφελη
    στο σημειο που ο αυλος εισαγωγης χωριζει στα 2 για τις βαλβιδες το επιπεδο χυτευσης ηταν για γελια .Προσεκτικα με ειδικα λειαντικα αφαιρεθικε το αποτυπωμα του χυτηριου και η διαχωριστικη ακμη εγινε ακμη .ξυριζοσουν πανω της.5 σταδια γυαλισματος εφεραν το επιπεδο που ζητουσα .γυαλιζε πολυ ομορφα.ογκομετρηση των αυλων.παλουκι αφου μετρα βγαζε συνεχεια μας πηρε 1,5 βδομαδα με το γυαλισμα.ο χωρος θυμιζε να περασε αμμοθυελα απο το υλικο που ειχε καθισει παντου.συναρμολογηση του κινητηρα και η στιγμη του χρονισμου.αφου ολα μεχρι στιγμης απο το εργοστασιο ηταν στο περιπου γιατι να αλλαζε στον χρονισμο;
    οι τρυπες των βιδων του γραναζιου εγιναν οβαλ,για το προφανες.
    προσεκτικο χρονισμα αφου τα σταθερα και κινητα σημαδια ηταν σε τοση μικρη ακτινα απο το κεντρο που το παραμικρο ειχε αποκληση 10 μοιρες.
    οι λαιμοι εισαγωγης βιδωθηκαν στην θεση τους και με το δακτυλο ψαχτικαν για σκαλοπατι στην συναρμογη με την κεφαλη.αφαιρεθηκε υλικο απο τους λαιμους.ολα λεια και στην σωστη θεση.μονταρισμα στο πλαισιο
    wrench

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    πηρε μπροστα και ο ηχος του υγειους τετρακιλυνδρου γεμισε τον χωρο η souper tramp χωρις τα δισκακια της αφηνε εναν μπασο ηχο που με την χροια του και με αναποληση του κοπου και του αναμενωμενου αποτελεσματος,δεν αφηνε χρονο για σκεψη.καβαλα και χιλιομετρα να στρωση.στα 850χλμ βραδυ στη βουλιαγμενης σε φαναρι fzr 750.διχως σκεψη και αμφιβολια ηταν στρωμενο.1η διακοπες 2α διακοπες 3η το ιδιο τι γινεται κρυος ιδρωτας .εμπαινε κοφτη τοσο γρηγορα που δεν το περιμενα.5η και 6η πατιναριζε σαν ηλιθιο μετα τις 8000rpm.το ηλιθιο χαμογελο απλωθηκε απο το ενα αυτι μεχρι το αλλο.αξιζε μεχρι τελευταιας σταγονας ιδρωτα.
    wrench

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: τεχνικη καταρτηση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    εγω δεν εχω καταλαβει κατι .σε τεχνικα θεματα η ορθογραφια τι ρολο παιζει


    Και γω αυτό αναρωτιέμαι....

    Υπάρχει άραγε λόγος να ξεχωρίσει κανείς τον΄"πείρο" από τον "πύρο" ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: τεχνικη καταρτηση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    .αν καποιος μπει σε καποιο post να διωρθωσει κατι που κατα την γνωμη του ειναι λαθος δεν ειναι αναγκη να νιωθει απροσκαλεστος σε παρτυ
    Ρε μάστορα, κατ'αρχήν (και αν θυμάμαι καλά) εσύ είσαι ο υπέρμαχος της στενής και εξαρτώμενης σχέσης μεταξύ γνώμης και κωλοτρυπίδας !!!

    Οι γνώμες μπορούν κάλλιστα να μπουν στα Ανέκδοτα, Διαμάχες, Μοντέλα κ.λ.π.

    Στα Τεχνικά, οι γνώμες (ειδικά χωρίς τεκμηρίωση..) είναι τουλάχιστον ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Εγώ δεν είδα ΤΟΣΟ τεράστια διαφορά με τη ροϊκή εξέλιξη της καφαλής στο KLX. Ευτυχώς που ανέλαβε flow bench την διαδικασία της διάνοιξης και γυαλίσματος των αυλών και της ογκομέτρισης γιατί δεν έχω τόση υπομονή...

    Έκανα κι εγώ όλα αυτά που ανέφερες, σύν μεγαλύτερες βαλβίδες και έδρες με διαμόρφωση five-angle και ΠΟΛΥ άγριους εκκεντροφόρους αλλά ομολογώ οτι θα περίμενα κάτι παραπάνω...
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    εγω οταν εκανα τα μισα απο αυτα στο dr350 δεν ειδα απολυτως τιποτα.για να δεις καποια αποτελεσματα πρεπει και ο ρυθμος περιστροφης να ειναι τετοιος που να αντιμετωπιζει προβλημα ροης και βελτιωνοντας το να αλλαξει συμπεριφορα.σε συγχρονα αυτοκινητα ο χρονισμος γινεται χωρις σημαδια στροφαλου αλλα με το καθετο μικρομετρο και ο εκκεντροφορος δεν εχει σφηνα και χρονιζεται με τις μοιρες του εκκεντροφορου .αυτο για να πετυχει τους ρυπους του εργοστεσιου.οταν στο fzr επαιζα με το τεντωμα της καδενας εκκεντροφορου νομιζω λογω ακριβιας του οποιου χρονισμου εμπαινε πιο ευκολα κοκκινο.οταν η καδενα εχει φθορα ο χρονισμος μετατοπιζεται προς τον τεντωτηρα.αν απο τις βιδες τον επαναφερεις αλλαζει λειτουργεια.και μετα τα τεχνικα τα της σχεσεως μας μεσα στα forums κατ αρχην χριστο καλως ηρθες καιρο εχεις να τα πεις και στον oldman .αν το dr 350 το εγραφα dr3500 θα καταλαβαινες οτι ηταν λαθος ;τωρα πυρος πειρος και σπυρος ας μη γινουμε πολιτικοι και μπλεκουμε .εδω λενε δημοσιογραφοι (απο ανεκαθεν και οκτωμβριος)αν κατι επι της ουσιας ειναι λαθος παω πασο .και τελος ειναι πως το αντιλαμβανεται ο καθεις.
    wrench

  8. #8
    Εγώ προσωπικά καταλαβαίνω πάντα όλα τα γραφόμενά σου.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Το 5% κέρδους από την ενασχόληση με κάτι που κάποιος αγαπά δίνει αμέτρητα περισσότερη χαρά και ικανοποίηση από το να δώσεις λεφτά και να κάνεις τον κινητήρα να βγάζει τα διπλά άλογα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    Συμφωνω .η χαρα να βελτειωσεις κατι που το θεωρεις ότι εχει περιθωρια σου δινει τεραστια ικανοποιηση.δεν ηθελα να μπω σε περιεργα μονοπατια και σε ακραιες λυσεις για να πετυχω άλλο ένα 5% αλλα και με πολύ περισοτερη δουλεια και δουλεια που θα την περιμενα από καποιο άλλο ειδους συνεργειο.
    wrench

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    Μια μερα στα λιμανακια συνανταμε μια περεα που θα πηγαιναν επιδαυρο για δοκιμη ενός fireblade και πηγαμε και μεις.εκει ξεδιαλυνα με τον ηπειο τροπο του β.παπαγεωργιου τι είναι το ιχνος τρειλ.γιαυτο και εγω θελω να μη περνω από τα μουτρα οποιον κανει λαθος σε οποιονδηποτε τομεα .εκει λοιπον πανω στο χωμα με ένα ξυλαρακι περασα μεταξετασταιος.σιγα σιγα όμως αρχισα να διαβαζω για αναρτησεις και το πώς σκεπτεται ο κατασκευαστης τους.
    Η βασικη σκεψη είναι να κραταμε οσο ποιο πολύ χρονο την ροδα στην γη.πολυ μαλακες αναρτησεις από αποσβεσεις η πολύ σκληρες είναι το ιδιο λαθος αν ειχαμε μια τελεια πιστα η αναρτηση θα ηταν περιτη
    Οσο πιο σκληρη είναι σε φισιλογικες συνθηκες ελληνικων δρομων τοσο πιο ευκολο το tank slapping.ο φιλος με το 900 του το εκανε με 220 στην εθνικη και είναι τοσο ανατριχιαστικο οσο ακουγεται.τις μαλακωσε και όλα συνηλθαν.τις αναρτησεις τις ρυθμιζουμε από μαλακο προς σκληρο.
    Το μαλακο είναι φιλικο ειδικα σε νερο κακο οδοστρωμα κλπ
    Αν κουνησουμε την μοτο μπρος πισω με πατημενο φρενο θα δουμε ότι η αναρτηση κινηται πανω κατω.παρενθεση η αποσβεση επαναφορας επιρεαζει και την συμπιεση κάθε 3 κλικ περιπου δινει και κατι στην συμπιεση οποτε ξεκιναμε από την επαναφορα με χαλαρη την συμπιεση και όταν τελειωσουμε με την επαναφορα ρυθμιζουμε την συμπιεση.η ρυθμισμενη αναρτηση καταιβενει και ανεβαινει γρηγορα αλλα στο τελειωμα της διαδρομης επαναφορας σταματα χωρις δευτερη κινηση προς τα κατω(δεν παλινδρομει)αφου τελειωσουμε με την επαναφορα τοτε ρυθμιζουμε την συμπιεση χωρις αυτή να επιρεαζει την επαναφορα.
    Το sagg τωρα μπροστα μπορουμε να το διαπιστωσουμε με τον τροπο που περιγραφει ο oldman,απλα αντι να μετραμε με σταθερο και κινητο σημειο το κανουμε πιο απλα με ένα tie rap πανω στο καλαμι
    wrench

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    ...η αποσβεση επαναφορας επιρεαζει και την συμπιεση κάθε 3 κλικ περιπου δινει και κατι στην συμπιεση...
    Αν είχες την ευγενή καλοσύνη να μας το εξηγούσες ...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    δεν μπορω να εξηγησω τι γινεται σε ενα κλειστο φυσιγειο,δοκιμασε το ομως και θα το διαπιστωσεις.εγω το ακουσα απο συνεργεια επισκευης αμορτισερ.παντως αν δεν το γνωριζεις πειραματισου σε αμορτισερ και θα δεις
    wrench

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    1)... εγω το ακουσα απο συνεργεια επισκευης αμορτισερ.

    2)... παντως αν δεν το γνωριζεις πειραματισου σε αμορτισερ και θα δεις
    Δεν ξέρω ρε φιλαράκι (δεν βάζεις και emoticon) αν με δουλεύεις ή όχι ....

    Πολύ καλό το Πείραμα και Παρατήρηση, ΜΟΝΟ όταν δεν ξέρεις τι πρόκειται να γίνει οπότε και παρατηρείς τα αποτελέσματα και σπάζεις την κεφάλα σου μετά, να τα εξηγήσεις θεωρητικά...

    Αυτό που επανηλειμένα γράφω και φωνάζω είναι ακριβώς το αντίθετο από την πρώτη σου πρόταση...
    (δεν υπάρχει "άκουσα", "μου είπαν", "ξέρει ο μάστορας" κ.λ.π.)!!!

    Αν όντως ΔΕΝ ξέρουμε να εξηγήσουμε ένα φαινόμενο, ρωτάμε - ψάχνουμε - μαθαίνουμε .... (αλλοιώς είναι σαν να μην υπάρχει..) !!!


    Όσο για το 2), ομολογώ ότι ντρέπομαι να αντικρύσω ένα αμορτισέρ (μετά από τόσα που έχω ξεκοιλιάσει....).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Η απόσβεση επαναφοράς δεν είναι απόσβεση επαναφοράς στην πραγματικότητα.
    Είναι απόσβεση συμπίεσης - επαναφοράς.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ Kaze-r
    από torque στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2006, 16:50
  2. Μας ενδιαφερει....νεα τεχνικη !!!!
    από hornet στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2005, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF