Προβολή αποτελεσμάτων ψηφοφορίας: Mεγάλα γυμνά: Ποιο θεωρείτε καλύτερο και γιατί;

Ψηφοφόροι
391. Δεν μπορείτε να ψηφίσετε
  • Αprilia Tuono

    93 23,79%
  • KTM Super Duke

    35 8,95%
  • Triumph Speed Triple

    38 9,72%
  • Ducati Streetfighter

    70 17,90%
  • Yamaha FZ1 Fazer

    31 7,93%
  • BMW K1300R

    10 2,56%
  • Kawasaki Z-1000

    17 4,35%
  • Honda CB1000R

    62 15,86%
  • Suzuki B-King

    22 5,63%
  • Buell XB

    13 3,32%
Σελίδα 12 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 2789101112131415161722 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 389

Θέμα: Mεγάλα streetfighters: Ποιο θεωρείτε καλύτερο και γιατί;

  1. #166
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από golis


    @Allst@rf το ότι ανέβαζε σαν τρελό,μου βρωμάει βγαλμένο βολάνΙ...
    α ,αυτές τις ενδοοικογενειακες μόντες δεν τις ξέρω...

    Είδα και τον μητσο(7Gibernau) τις προάλλες εδώ μέσα να έχει φόρεμενο ένα βολάν στο λαιμό του όσαν τον μαντ μαξ και απόρησα...

    Τι παίζει μάστορή;

  2. #167
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    αυτό πες το στους απριλιανούς που τρέχουνε να βάλουν μονομπλοκ επάνω

    (τι μιλάω εγώ τώρα, τέσπα χαχαχαχαχ)
    Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα μαν. Αν γουστάρουν να τις βάλουν, μαγκιά τους.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #168
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Re pano, πλάκα κάνεις?
    Και το απλό tuono φοράει brembo 16x18 ενώ στο δικό μου που εχει και 4τακάκια ανα δαγκάνα, όταν πατάς δυνατά φρένα κοντεύεις να φύγεις από πάνω.
    Προφανώς η ακτινική δουλεύει ακόμα καλύτερα, αλλά τα φρένα στα Tuono απλά σκοτώνουν.

    κοιτα, επειδη εχω κι εγω τα ιδια φρενα, αλλα εχω και τις δυο τρομπες σου το λεω...

    η ακτινικη με την απλη εχουν μεγαλη διαφορα στην δυναμη...δε λεω οτι η αλλη δεν ειναι δυνατη...απλα η ακτινικη ειναι αρκετα δυνατοτερη θελοντας πολυ λιγοτερη δυναμη στη μανετα...

    τωρα εκ των πραγματων ειτε απλη τρομπα εχεις, ειτε ακτινικη, η δυναμη ειναι υπεραρκετη για να σηκωθει η μηχανη στον αερα...οποτε στο οριακο φρεναρισμα, παιζει πολυ σημαντικο ρολο, ποιο θα σηθκωθει δυσκολοτερα...

  4. #169
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    Είδα και τον μητσο(7Gibernau) τις προάλλες εδώ μέσα να έχει φόρεμενο ένα βολάν στο λαιμό του όσαν τον μαντ μαξ και απόρησα...

    Τι παίζει μάστορή;
    Λεπτομέρειες.....μάλλον έσκασε το μοτέρ και του ΄ρθε το βολάν κολλάρο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #170
    Morini Corsaro Veloce 1200

    Μηπως το εχει οδηγηση κανεις να μου πει εντυπωσεις γιατι ενδιαφερομαι πραγματικα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	corsaro,veloce,rouge,moto,morini,technik,moto.jpg 
Προβολές:	300 
Μέγεθος:	66,0 KB 
ID:	214542

  6. #171
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Re pano, πλάκα κάνεις?
    Και το απλό tuono φοράει brembo 16x18 ενώ στο δικό μου που εχει και 4τακάκια ανα δαγκάνα, όταν πατάς δυνατά φρένα κοντεύεις να φύγεις από πάνω.
    Προφανώς η ακτινική δουλεύει ακόμα καλύτερα, αλλά τα φρένα στα Tuono απλά σκοτώνουν.

    Allstaf, μπορεί το μπροστινό να δούλευε με περίεργες ρυθμίσεις, ή το SD να έχει ακόμα καλύτερη αίσθηση. Στο τεστ που ανέφερα και τα 2 ήταν πολύ κοντά πάντως. Το θέμα του πως στροφάρει, ή έχει να κάνει με βολάν όπως είπε ο συλλεκτικός, ή το είχαν κοντύνει πολύ. Κάποια παιδιά το δουλεύουν με 15-42 πχ.
    το τουονο απλά γαμαει...



  7. #172
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotos 8
    Morini Corsaro Veloce 1200

    Μηπως το εχει οδηγηση κανεις να μου πει εντυπωσεις γιατι ενδιαφερομαι πραγματικα.


    πανεμορφο, streetfigher οριτζιναλ, αλλα ρε φιλε το εκλεισαν το μαγαζι...παει παπαλα...λαμπα θα θες να βρεις και δε θα βρησκεις

  8. #173
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Μαλλον εσύ δεν το έχει οδηγήσει πέραν ρυθμού βόλτας.
    Το ZRX1200 δεν το εχω οδηγήσει αλλά αντικατεστησε το XJR ενός γρηγορου φίλου και είναι καλύτερο σε όλα. Μενουν και μαρσπιέ να γυρίσει πίσω απο τη βόλτα του!
    Αυτα τα μηχανάκια τα πήρε για να κόψει λίγο ρυθμό, και το XJR λογικό ηταν να ζορίζεται, απλά δεν κολλάει στην παρέα αυτων που συζητάμε τώρα. Για ωραίες βόλτες με ρυθμό οπως θα πήγαινες με την σύζυγο συνεπιβάτη, είναι ιδανικό.

    Εσυ εχεις οδηγήσει πχ ενα Tuono να δείς πως είναι? Το λέω γιατί είναι σε τελείως αλλο κόσμο αυτα τα δύο.
    Έχεις δίκιο, είμαι σε λάθος θρέντ, Tuono/FZ1/1050CB1000 είναι άλλη κατηγορία αλλά θα σου απαντήσω και θα το σταματήσω εδώ.
    Τα οδήγησα όλα, τα της κατηγορίας και του χαρακτήρα του xjr και όχι tuono και fz1.
    Δεν έχει τα άλογα του zrx, ούτε τις ροπές του gsx, για το cb δεν λέω τίποτα, να αλλάξουν μπροστινό και φρένα πρώτα, είναι όμως η χρήση τομή και αν μια μηχανή σε "αφήνει" να ξύνεις χωρίς να ασπρίζουν τα μαλλιά σου, αν μη τι άλλο είναι πολύ καλή!
    Αν και το kawa ήταν πρώτη επιλογή λόγο ομορφιάς, δε μου έδειξε να πλησιάζει σε τίποτα την πληροφόρηση και την εμπιστοσύνη που μου έδωσε το xjr.
    Αν μιλάς για xjr πριν 2007 έχεις εν μέρη δίκιο, ακόμα και για το "sp" με τις δήθεν OHLINS .
    Από το 2007 και μετά όμως έχει αλλάξει πολύ, με βελτιωμένο πλαίσιο, νέα φρένα από παλιότερο σπορ της εταιρίας και το καλό ζευγάρι πίσω της OHLINS με full ρυθμίσεις μπρος/πίσω.
    Μιλάμε πάντα για επαρχιακό γιατί η έλλειψη μάσκας σε εθνική το κάνει κουραστικό και ίσως επικίνδυνο σε ταχύτητες πάνω από 200 σε πλάγιους ανέμους όχι γιατί έχει ελαστικότητες αλλά γιατί κουνάς εσύ και όχι η μηχανή.
    Λόγο οικονομικής θέσης ήταν επιλογή ζωής μια και δεν έχω την δυνατότητα να αλλάξω μηχανή ξανά, εκτός και βρω κάνα λόττο/λαχείο στο δρόμο, και το έψαξα όσο δεν φαντάζεσαι.
    Από την άλλη στο Νησί όπου ακόμα και ο εθνικός είναι ένας καλός "επαρχιακός" ήταν η καλύτερη επιλογή, βάζεις μια πέμπτη και δεν ξανά αλλάζεις μέχρι να σταματήσεις.
    Ώρα είναι τώρα να μαθαίνω κλακέτες στα γεράματα...


    :rotflmao:
    "η ζωή στο διάβα της ξοδεύει τους καλύτερους"

  9. #174
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    το τουονο απλά γαμαει...


    Τους κατόχους του εννοείς? :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #175
    Για να ψηφίσεις το καλύτερο πρέπει να τα έχεις καβαλήσει όλα

    εγώ μόνο το FZ1 έχω καβαλήσει οπότε δεν ξέρω ποιο είναι το καλύτερο και ψήφισα με βάση αισθητικούς λόγους.

    πολλά μου αρέσουν από τα παραπάνω αλλά

    σαν το Ducati σε ομορφιά δεν είναι κανένα, δεν αξίζει τα χρήματα του(γνώμη μου), δεν θα το έπαιρνα ποτέ, αλλά σε εμφάνιση ΜΑΜΕΙ και ΔΕΡΝΕΙ έπαθα πλάκα όταν το είδα από κοντά

    άτιμοι Ιταλοί

  11. #176
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bull13
    Ώρα είναι τώρα να μαθαίνω κλακέτες στα γεράματα...
    :rotflmao:
    EEEEE δεν σε πήραν και τα χρόνια!
    Σου ρίχνω 3 και προπερσι ξεκίνησα να μαθαίνω να οδηγάω χωρίς τιμονάρα μετα απο δεν ξερω πποσα χρόνια.

    Καταλαβαίνω πως το λες, εγω παραλίγο να παρω το ZRX πριν 5 χρόνια αλλά είχα ξεκινησει να πηγαίνω πίστα οπότε δεν έκανε.
    Πήρα το Hornet το 900 που ειναι πιο πασπαρτού, αλλά δεν είναι τόσο άνετο οσο τα μεγαλα κι ηθελε κι αυτό το Ohlins του πίσω για να στρώσει απο τα χοροπηδητά και τα κουνήματα.

    Για τις αλλαγές μετα το 2007 στο XJR δεν το ήξερα, όταν τα ψαχνα ποιό θα πάρω ηταν το πιο παλιό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #177
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Τους κατόχους του εννοείς? :rotflmao: :rotflmao:



    γιατί;

  13. #178
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    πανεμορφο, streetfigher οριτζιναλ, αλλα ρε φιλε το εκλεισαν το μαγαζι...παει παπαλα...λαμπα θα θες να βρεις και δε θα βρησκεις
    Τα ζω εδω και 28 χρονια αυτα(εχω MORINI απ'το '82 ) εχω χοντροπετσιασει και δεν με σκιαζουν .
    Εξαλου τι ειναι η ζωη χωρις περιπετεια;

  14. #179
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotos 8
    Τα ζω εδω και 28 χρονια αυτα(εχω MORINI απ'το '82 ) εχω χοντροπετσιασει και δεν με σκιαζουν .
    Εξαλου τι ειναι η ζωη χωρις περιπετεια;
    Αν ψήνεσαι πραγματικά, παρτο το απ εξω που τα σκοτώνουν στην κυριολεξία, αφού τα ξέρεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #180
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Eιναι καρατούμπανο, αλλά ψήφισα Tuono για δικούς μου λόγους.

    respect κύριε μου
    Τέρμα οι χαρές τα κεφάλια μέσα!

Σελίδα 12 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 2789101112131415161722 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF