Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mars696
    Εχει να πεσει λαδι.....
    Μόνο τα Ducatiα θα ελέγχουν;

  2. #17
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Πάραρια μάντολες μέτρο .. ίσα ίσα να σκάσουμε το 10-20-30-50αρικο πάλι και να το βάλουν στην τσέπη τους.

    Ποιός με μπλοκάρει εμένα να βάλω ξανά τις μαμίσιες στο ΧΤΧ και να πάω να μετρηθώ για όλα και στην συνέχεια να ξαναβάλω τις ταπωμένες Akrapovic;

    Εισπρακτικό μέτρο 100%...

    Για την ιστορία πάντως είναι σχεδόν σίγουρο οτι θα γίνει πλέον.

    http://news247.gr/ellada/karta_elegx...es.587177.html
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Μόνο τα Ducatiα θα ελέγχουν;



  4. #19
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Πριν κατι μηνες το ιδιο λεγαμε οτι ετοιμαζονται...τωρα το εκαναν???

    Παντως πριν απο 2 μηνες που πηγα σε ΚΤΕΟ το αυτοκινητο ειδα οτι ειχαν ετοιμα και οργανα για 2κυκλα!!

    Η καρτα θορυβου οπως ελεγαν -πριν2 μηνες- θα ισχυει και στις περιπτωσεις μετρησης θορυβου στον δρομο...με αλλα λογια....αν πας με την "μαμα" και μετα βαλεις την ξεταποτη θα ζητησουν μαλλον το χαρτακι που σου εδωσε το ΚΤΕΟ και θα συγκρινουν διαφορα...οποτε σου τυλιγουν και μια "ζαργανα" στο ροζ χαρτακι
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  5. #20
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  6. #21
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Xrider... δεν μιλώ για ξετάπωτη. Μιλώ για ταπωμένη after market, όπου δεν έχει και πολύ διαφορά απο την μαμά... οπότε εκεί αμφισβητείς όπως και σήμερα δηλαδή το αποτέλεσμα της μέτρησης που γίνεται στον δρόμο λόγω μη ακριβών συνθηκών... πάς ξανά στο ΚΤΕΟ έχοντας περάσει και πάλι τις μαμά εξατμίσεις (έλεος 6 βίδες είναι).. και βγαίνεις εκ νέου λάδι.

    Η μόνη περίπτωση να είσαι καμένος είναι στην κάρτα να αναγράφεται η μάρκα εξάτμισης κάτι που το κόβω πολύ δύσκολο.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  7. #22
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Xrider... δεν μιλώ για ξετάπωτη. Μιλώ για ταπωμένη after market, όπου δεν έχει και πολύ διαφορά απο την μαμά... οπότε εκεί αμφισβητείς όπως και σήμερα δηλαδή το αποτέλεσμα της μέτρησης που γίνεται στον δρόμο λόγω μη ακριβών συνθηκών... πάς ξανά στο ΚΤΕΟ έχοντας περάσει και πάλι τις μαμά εξατμίσεις (έλεος 6 βίδες είναι).. και βγαίνεις εκ νέου λάδι.

    Η μόνη περίπτωση να είσαι καμένος είναι στην κάρτα να αναγράφεται η μάρκα εξάτμισης κάτι που το κόβω πολύ δύσκολο.

    Gandalf
    Συμφωνω μαζι σου...απλα το θεμα που τιθεται ειναι κατα ποσο εισαι διατεθειμενος να μπεις σε τετοιες διαδικασιες δλδ.να εχει και 2η εξατμιση,να εχεις μπλα μπλα με το εκαστοτε μπλοκο και καθε φορα τρεξιμο σε ΚΤΕΟ και μετα ξανα τρεξιμο σε τροχαια για να τους πεις οτι εκαναν λαθος.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  8. #23
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Ναι, ΟΚ...Θελω να δω τι θα μετρησουν οταν τους παω το ντουκατι, το χουσκβαρνα και τα σουζουκια με ΜΑΜΑ εξατμισεις...Σε περιπτωση που ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να κανουν εστω νυξη για λαδωμα, θα πεσει σφαλιαρα και μετα μηνυση...Και αν δεν "δυνανται" οπως λενε να χορηγησουν την καρτα θορυβου,
    θα περασω τα μηχανακια απο επισημο εξουσιοδοτημενο με παρουσια συμβολαιογραφου ή/και δικηγορου και θα παρω γραπτως βεβαιωση οτι δεν εχουν υποστει ΚΑΜΜΙΑ μετατροπη, ειναι απολυτως νομιμα και σε εργοστασιακη κατασταση, και πληρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τις προδιαγραφες του κατασκευαστη και συμορφωνονται πληρως με τις απαιτησεις της ευρωπαϊκης ενωσης, βασει νομου περι εγκρισεων τυπου των εν λογω μοντελων για νομιμη κυκλοφορια σε δημοσιους δρομους...
    Σε περιπτωση αφτερ-μαρκετ εξατμισης, πρεπει να εχετε το πιστοποιητικο οτι ειναι προορισμενη για νομιμη χρηση σε δημοσιους δρομους, οποτε και δεν μπορουν να σας αναγκασουν να την αλλαξετε με την εργοστασιακη εξατμιση. Σε ολες τις περιπτωσεις, ισχυουν τα ορια θορυβου που ισχυαν ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΠΗΡΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ το μηχανακι σας, και ΟΧΙ τα σημερινα! Αυτο ασχετα με τι ισχυριζονται καποιοι, ισχυει βασει της ευρωπαϊκης οδηγιας, η οποια ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ σε καθε περιπτωση της ελληνικης....
    Καλημερα σας...

    Αυτο τυπωστε το και να το θυμαστε σε περιπτωση σας αρχισουν τα "κινεζικα" και θελουν να πεσει "πουρμπουαρ"...

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
    Ναι, ΟΚ...Θελω να δω τι θα μετρησουν οταν τους παω το ντουκατι, το χουσκβαρνα και τα σουζουκια με ΜΑΜΑ εξατμισεις...Σε περιπτωση που ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να κανουν εστω νυξη για λαδωμα, θα πεσει σφαλιαρα και μετα μηνυση...Και αν δεν "δυνανται" οπως λενε να χορηγησουν την καρτα θορυβου,
    θα περασω τα μηχανακια απο επισημο εξουσιοδοτημενο με παρουσια συμβολαιογραφου ή/και δικηγορου και θα παρω γραπτως βεβαιωση οτι δεν εχουν υποστει ΚΑΜΜΙΑ μετατροπη, ειναι απολυτως νομιμα και σε εργοστασιακη κατασταση, και πληρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τις προδιαγραφες του κατασκευαστη και συμορφωνονται πληρως με τις απαιτησεις της ευρωπαϊκης ενωσης, βασει νομου περι εγκρισεων τυπου των εν λογω μοντελων για νομιμη κυκλοφορια σε δημοσιους δρομους...
    Σε περιπτωση αφτερ-μαρκετ εξατμισης, πρεπει να εχετε το πιστοποιητικο οτι ειναι προορισμενη για νομιμη χρηση σε δημοσιους δρομους, οποτε και δεν μπορουν να σας αναγκασουν να την αλλαξετε με την εργοστασιακη εξατμιση. Σε ολες τις περιπτωσεις, ισχυουν τα ορια θορυβου που ισχυαν ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΠΗΡΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ το μηχανακι σας, και ΟΧΙ τα σημερινα! Αυτο ασχετα με τι ισχυριζονται καποιοι, ισχυει βασει της ευρωπαϊκης οδηγιας, η οποια ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ σε καθε περιπτωση της ελληνικης....
    Καλημερα σας...

    Αυτο τυπωστε το και να το θυμαστε σε περιπτωση σας αρχισουν τα "κινεζικα" και θελουν να πεσει "πουρμπουαρ"...
    Πολύ σωστός και επεξηγηματικός φίλε!!
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  10. #25
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Νομίζω δεν το έγραψε κάποιος. Στις άδειες των μοτό μας αναγράφεται το όριο θορύβου (dB) και σε ποιες στροφές το μετράμε. Είναι διαφορετικό (νομίζω) για κάθε μοτοσυκλέτα.

    Για παράδειγμα για την δικιά μου είναι 91dB στις 4625 σαλ. Σήμερα μέτρησα 90 στις 4800-5000σαλ (after market LeoVince με τάπες) αλλά θα πάρω μέτρηση και με ένα πιο καλό ντεσιμπελόμετρο.



  11. #26
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking
    Νομίζω δεν το έγραψε κάποιος. Στις άδειες των μοτό μας αναγράφεται το όριο θορύβου (dB) και σε ποιες στροφές το μετράμε. Είναι διαφορετικό (νομίζω) για κάθε μοτοσυκλέτα.

    Για παράδειγμα για την δικιά μου είναι 91dB στις 4625 σαλ. Σήμερα μέτρησα 90 στις 4800-5000σαλ (after market LeoVince με τάπες) αλλά θα πάρω μέτρηση και με ένα πιο καλό ντεσιμπελόμετρο.


    Δεν εχω την αδεια μαζι μου.....στο παπι Astrea Grand '93 100db γραφει η αδεια του και το ειχα παρει καινουριο τοτε....με motosport ανοιχτη ειχα μαζεψει αρκετα ροζ χαρτακια .
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  12. #27
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    Δεν εχω την αδεια μαζι μου.....στο παπι Astrea Grand '93 100db γραφει η αδεια του και το ειχα παρει καινουριο τοτε....με motosport ανοιχτη ειχα μαζεψει αρκετα ροζ χαρτακια .
    Λογικά θα πήγαινε πάνω από 100dB ε?

    Και η μέτρηση θέλει συγκεκριμένο τρόπο (από ορισμένη γωνία και απόσταση και χωρίς εμπόδια πίσω από την εξάτμιση για κάποια μέτρα).

    Έχει ένα ωραίο θεματάκι εδώ

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?postid=179751

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    ωραία όλα αυτά ρε boys and girls αλλά έχω μία απορία.
    Το θόρυβο θα τον μετράνε μόνο μέσω εξάτμισης; Το δικό μου που είναι ξηροκάμπανο και κάνει κλαν κλαν κλαν τι γίνεται;;;
    Και επίσης αυτό το κλαν κλαν κλαν δεν αλλάζει από όσο ξέρω.
    Τι θα μου πούνε δηλαδή τράβα άλλαξε μηχανή;;;
    Τέρμα οι χαρές τα κεφάλια μέσα!

  14. #29
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking
    Λογικά θα πήγαινε πάνω από 100dB ε?

    Και η μέτρηση θέλει συγκεκριμένο τρόπο (από ορισμένη γωνία και απόσταση και χωρίς εμπόδια πίσω από την εξάτμιση για κάποια μέτρα).

    Έχει ένα ωραίο θεματάκι εδώ

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?postid=179751
    den exo idea poso pigaine alla 100db einai polla ...xartakia mazepsa mono apo tin emfanisi tis exatimsis...eixa ena bouri motorsport kai se Zitades tous ekane klik
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  15. #30
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Xrider... δεν μιλώ για ξετάπωτη. Μιλώ για ταπωμένη after market, όπου δεν έχει και πολύ διαφορά απο την μαμά... οπότε εκεί αμφισβητείς όπως και σήμερα δηλαδή το αποτέλεσμα της μέτρησης που γίνεται στον δρόμο λόγω μη ακριβών συνθηκών... πάς ξανά στο ΚΤΕΟ έχοντας περάσει και πάλι τις μαμά εξατμίσεις (έλεος 6 βίδες είναι).. και βγαίνεις εκ νέου λάδι.

    Η μόνη περίπτωση να είσαι καμένος είναι στην κάρτα να αναγράφεται η μάρκα εξάτμισης κάτι που το κόβω πολύ δύσκολο.

    Gandalf
    εάν φοράς aftermarket εξάτμιση σε γράφουν εάν θέλουν έτσι και αλλιώς όπως και μένα, υποθέτω ότι η μηχανή σου είναι καταλυτική όπως γράφει η άδεια σου/μου, με την ακράπα, γιοσι κτλ κτλ ο καταλύτης bye bye και τότε σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει πρόστιμο αλλά ακινητοποίηση οχήματος

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF