Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Όταν λέμε ότι στην Κρήτη πεθαίνουμε χωρίς λόγο...

  1. #1

    Όταν λέμε ότι στην Κρήτη πεθαίνουμε χωρίς λόγο...

    και ουδείς ακούει και πράττει, γινόμαστε γραφικοί.

    από εφημ. Χανιώτικα νέα
    ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
    Αίμα στην άσφαλτο
    19-10-2010

    ΡΕΘΥΜΝΟ
    Ρεπορτάζ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΛΕΡΓΗ
    Πέντε νεκροί, τρεις ενήλικοι και δύο μικρά παιδιά, είναι ο τραγικός απολογισμός του πολύνεκρου τροχαίου δυστυχήματος, το οποίο σημειώθηκε αργά τη νύχτα της Κυριακής, στην εθνική οδό Ρεθύμνου - Ηρακλείου, στο ύψος των Σισσών.
    Η σύγκρουση του Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου, που οδηγούσε ένας 34χρονος από την Κατερίνη, που διέμενε στο Ρέθυμνο και στο οποίο επέβαινε μία οικογένεια Ρώσων, με το αντιθέτως κινούμενο βυτιοφόρο ήταν σφοδρή. Το Ι.Χ. μετατράπηκε σε άμορφη μάζα σιδερικών και μέσα σε αυτό εγκλωβίστηκαν οι πέντε άνθρωποι που βρήκαν τραγικό τέλος. Ο 36χρονος οδηγός του βυτιοφόρου δεν τραυματίστηκε και συνελήφθη για ανθρωποκτονία εξ αμελείας.
    Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 11.10 το βράδυ στο 99ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Ρεθύμνου – Ηράκλειου, στο ύψος των Σισσών. Το λευκό αυτοκίνητο οδηγούσε ο 34χρονος κάτοικος Ρεθύμνου, που καταγόταν από την Κατερίνη. Σε αυτό επέβαιναν μία 57χρονη Ρωσίδα, η 35χρονη κόρη της και τα δύο ανήλικα παιδιά της 35χρονης, ένα 10χρονο κορίτσι και ένα 4χρονο αγόρι.
    Ο οδηγός είχε κατεύθυνση από το Ηράκλειο προς το Ρέθυμνο, όταν για άγνωστους λόγους έχασε τον έλεγχο του οχήματός του, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το βυτιοφόρο που οδηγούσε ένας 36χρονος Αθηναίος.
    Το λευκό Ι.Χ. μετατράπηκε αυτόματα σε μάζα σιδερικών και τα πέντε άτομα εγκλωβίστηκαν σε αυτό. Στο σημείο σε λίγη ώρα έφτασαν η Τροχαία Ρεθύμνου καθώς και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, όμως οι πυροσβέστες απεγκλώβισαν τους πέντε ανθρώπους που ήταν ήδη νεκροί.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το Τμήμα Τροχαίας, η οικογένεια των Ρώσων βρισκόταν στο Ρέθυμνο για διακοπές και μάλιστα διέμενε σε μία σουίτα γνωστού ξενοδοχείου. Ο 34χρονος οδηγός του Ι.Χ. εργαζόταν σ’ ένα κατάστημα με δερμάτινα είδη και γούνες. Επειδή όμως, το κατάστημα αυτό είχε κλείσει, ο ίδιος προθυμοποιήθηκε να μεταφέρει την τετραμελή οικογένεια των Ρώσων στη Χερσόνησο για κάνει τις αγορές της.
    Ο δρόμος για πολλή ώρα μετά τη σύγκρουση παρέμεινε κλειστός, μέχρι να ολοκληρωθεί η επιχείρηση του απεγκλωβισμού των νεκρών, ενώ για πολλές ώρες χθες το βυτιοφόρο παρέμενε στο σημείο, προκειμένου να μεταφερθεί σε ασφαλές σημείο, επειδή ήταν γεμάτο με καύσιμα.
    Ο διοικητής της Τροχαίας Ρεθύμνου, Μανώλης Μοσχονάς, για μία ακόμη φορά έκανε έκκληση προς τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να τηρούν τα μέτρα ασφαλείας και να μην αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. Επίσης, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι άσχημες, όπως το βράδυ της Κυριακής, που είχε βρέξει και το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό.

    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  2. #2
    από Χανιώτικα Νέα (συνέχεια)
    ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ 120 νεκροί ετησίως σε τροχαία 19-10-2010

    Πάνω από 120 άτομα τον χρόνο χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Κρήτη, επισημαίνει με επιστολή τους προς τους υποψηφίους για τις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ο Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων ζητώντας την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
    Αναλυτικά στην επιστολή του Συλλόγου, που υπογράφουν ο πρόεδρος Γεώργιος Αρχοντάκης, ο γραμματέας Ευτύχης Μαυρογένης και ο αντιπρόεδρος Εμμανουήλ Χουρδάκης, αναφέρεται:
    «Αξιότιμοι κύριοι,
    το γεγονός της εμπλοκής σας στις επερχόμενες εκλογές, αποδεικνύει ότι είστε κατά τεκμήριο άτομα με αυξημένο δείκτη κοινωνικής ευαισθησίας.
    Αυτό μας δίνει το δικαίωμα να απευθυνθούμε σε εσάς και να επισημάνουμε ορισμένα στοιχεία τα οποία αφορούν τα τροχαία δυστυχήματα τα οποία αποτελούν την σύγχρονη μάστιγα της εποχής μας.
    Σας ενημερώνουμε λοιπόν για τα ακόλουθα στοιχεία τα οποία είναι η βάση της παρούσας ενημέρωσης.
    Στα Χανιά το 2009 έχασαν την ζωή τους 18 συμπολίτες μας. Το 2008 έχασαν την ζωή τους 26. Στην Κρήτη πάνω από 120 άτομα κάθε χρόνο γίνονται βορρά στην μολώχ της ασφάλτου. Στην Ελλάδα κάθε χρόνο χάνονται 1.500 περίπου συμπολίτες μας. Μια ολόκληρη κωμόπολη.
    Η παραπάνω κατάσταση δείχνει το μέγεθος της τραγικότητας του προβλήματος. Η πολιτεία αδυνατεί να δώσει άμεσες και ριζικές λύσεις.
    Εσείς ως πολίτες ευαισθητοποιημένοι με τα κοινά επιβάλλεται να προχωρήσετε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να εντάξετε στο πρόγραμμά σας συγκεκριμένες θέσεις, στοχεύσεις και πρωτοβουλίες για τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων.
    Θα είναι σπουδαίο αν σε όλα τα προγράμματα των συνδυασμών, σε όλες τις σκέψεις των υποψηφίων να υπάρξει έστω και μια παράγραφος για το πώς σκέπτεστε να ευαισθητοποιήσετε τους πολίτες, τους δημότες, την αρχή την οποία θα υπηρετείτε ως αυριανοί άρχοντες σε μια προσπάθεια περιορισμού του εν λόγω προβλήματος.
    Θα σας είμαστε ευγνώμονες τόσον εμείς ως κίνηση πολιτών, όσο και οι συγγενείς των εκατοντάδων θυμάτων που βιώνουν το πρόβλημά τους σε βαθύ πένθος μέσα σε ένα απέραντο "γιατί", της απώλειας των προσφιλών τους προσώπων.
    Το μέτρο της ευαισθησίας όλων κρίνεται όχι μόνο από λόγια αλλά και από συγκεκριμένες πρωτοβουλίες, για τις οποίες σας καλούμε να λάβετε μέσα στο πλαίσιο της μελλοντικής σας υπεύθυνης διαχείρισης των δημοσίων πραγμάτων.
    Με την πεποίθηση ότι οι συγκεκριμένες στοχεύσεις είναι το μέσο για να περιοριστούν ο πόνος, η οδύνη και η ξαφνική απώλεια δικών μας, απευθυνόμαστε σε εσάς και ευελπιστούμε ότι θα ανταποκριθείτε άμεσα στο κάλεσμά μας».
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  3. #3
    ο τακακιας Το avatar του/της nio1981
    Εγγραφή
    08/03/2010
    Μηνύματα
    780
    nai re...to akousa xthes...ti na peis.....
    nio1981

    πολυ ζουζουνι ο καμπος....:a37: :a37:


  4. #4
    από Χανιώτικα Νέα
    ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΧΑΝΙΩΤΕΣ
    Ενας στους δύο πίνει και οδηγεί!
    19-10-2010

    Ανησυχητικά είναι τα μηνύματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε και στα Χανιά, με αφορμή την εκδήλωση 'Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα', καθώς ένας στους δύο Χανιώτες οδηγούς βρέθηκαν να έχουν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ μεγαλύτερη από τα επιτρεπτά όρια.
    Τα στοιχεία προκύπτουν από τους εθελοντικούς ελέγχους που πραγματοποίησε στο νυχτερινό κέντρο 'Senso' το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας 'Πάνος Μυλωνάς' στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής δράσης 'Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα'. Εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν σε πόλεις 27 ευρωπαϊκών χωρών, ανάμεσά τους και τα Χανιά.
    ΜΑΣΤΙΓΑ
    Σκοπός της δράσης ήταν να επισημάνει το γεγονός ότι η κατανάλωση του αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα αποτελούν τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, όπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Ειδικότερα μετά τη νυχτερινή διασκέδαση του Σαββάτου παρατηρείται τριπλασιασμός του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.
    Σύμφωνα με τα στατιστικά της Τροχαίας για το έτος 2009, από το σύνολο των θανατηφόρων ατυχημάτων (1.314), το 20,17% προκλήθηκε από μέθη (265 συμβάντα).
    Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, περίπου 150 εθελοντές σε 23 νυχτερινά κέντρα της Ελλάδας ήταν παρόντες το βράδυ της 16ης Οκτωβρίου, για να παροτρύνουν τους νέους να μην καταναλώσουν αλκοόλ στην περίπτωση που αποτελούσαν τον «οδηγό της παρέας τους». Οι εθελοντές εκπαιδεύτηκαν από τη Διεύθυνση Τροχαίας της ΕΛ.ΑΣ. στη χρήση των αλκοολομέτρων, τα οποία διατέθηκαν για τις ανάγκες της διοργάνωσης μετά από αίτημα του Ινστιτούτου.

    Θλιβερή πρωτιά για τα Χανιά
    Οι οδηγοί που συμμετείχαν εθελοντικά στην εκδήλωση, υποσχέθηκαν να μην καταναλώσουν αλκοόλ και φόρεσαν ένα αναγνωριστικό βραχιολάκι στον καρπό τους κατά την είσοδό τους στο κέντρο, έτσι ώστε να μπορέσουν να «δεσμευτούν» και να κάνουν ένα φιλικό αλκοτέστ κατά την έξοδό τους.
    Πανελλαδικά, το 44% των συμμετεχόντων προέβησαν σε φιλικό αλκοτέστ (ποσοστό μεγαλύτερο από πέρυσι [40%] στην αντίστοιχη ενέργεια του Ινστιτούτου) εκ των οποίων το 1/4 στο σύνολο των αποτελεσμάτων ήταν πάνω από το όριο που ορίζει ο ΚΟΚ (≥0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα και άνω και ≥0,10 χιλιοστά για τους οδηγούς επαγγελματικών οχημάτων, μοτοσυκλετιστές και νέους οδηγούς που είναι κάτοχοι αδείας οδήγησης επί χρονικό διάστημα μικρότερο των 2 ετών). Συνολικά 782 άντρες και 318 γυναίκες έκαναν αλκοτέστ εκείνη τη βραδιά εκ των οποίων 191 άντρες και 41 γυναίκες αντίστοιχα ήταν πάνω από το όριο.
    Από την έρευνα προέκυψε μια θλιβερή πρωτιά για την πόλη των Χανίων, καθώς ένας στους δύο νέους, βρέθηκε πάνω από το όριο. Σε Ρόδο, Πάτρα, Τήνο και Δράμα, 1 στους 3 νέους, που αποτελούσαν τον οδηγό της παρέας τους, βρέθηκαν πάνω από το όριο κατά τη μέτρηση αλκοόλ στην έξοδό τους από το κέντρο, ακολουθεί η Ξάνθη με αναλογία 1 στους 4, στη συνέχεια η Χίος, η Λάρισα και η Φλώρινα με αναλογία 1 στους 5, μετά η Αττική, η Χαλκίδα και ο Βόλος με αναλογία 1 στους 6, ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με αναλογία 1 στους 7 και τέλος οι Σέρρες (που παρουσίασαν και τα καλύτερα αποτελέσματα) με αναλογία από 1 στους 12 νέους για το έτος 2010.
    Σύμφωνα με τα παραπάνω τα αποτελέσματα προέκυψαν πιο αισιόδοξα στις μεγαλουπόλεις από ό,τι στις μικρότερες πόλεις. Επιπλέον αρκετοί ήταν οι ευσυνείδητοι νέοι της Αττικής που ήρθαν με τα ΜΜΜ, με σκοπό την κατανάλωση αλκοόλ και την επιστροφή τους στο σπίτι με ασφάλεια.
    Η εν λόγω ενέργεια πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο με τη συμβολή της Τροχαίας με την υποστήριξη της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών, του Συνδέσμου Ελληνικών Αποσταγμάτων και Οινοπνευματωδών Ποτών και της AXA - Ασφαλιστικής, ενώ καθοριστική για την επιτυχία της διοργάνωσης ήταν και η βοήθεια και ο ζήλος των εθελοντών και συντονιστών του Ινστιτούτου σε τοπικό επίπεδο.
    Για την επιτυχή διεξαγωγή της ενέργειας συνεργάστηκαν επίσης με προθυμία αρκετοί φορείς, όπως: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Πατρών, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αχαΐας, Σώμα Ελλήνων Προσκόπων, Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών Χαλκίδας και Χανίων, Τροχαία Δράμας, Δ/νση Α’ Βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών, Δήμος Γαλατσίου, Δήμος Εξωμβούργου Τήνου, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α. Ρόδου, Ε.ΚΑΤ.Ο Φλώρινας, Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Χανίων και Τοπική Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου όπου πραγματοποιήθηκε για 1η φορά
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  5. #5
    Αναλλοίωτος Το avatar του/της Akatanomastos
    Εγγραφή
    28/04/2005
    Μηνύματα
    1.260
    για ονομα του θεου..


    γιαυτο δεν μπαινουμε ποτε σε αμαξι που οδηγαει αγνωστος..


    κριμα για ολοκληρη οικογενεια και τα παιδακια να φυγουν τοσο αδικα..
    -It's 106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    - Hit it.
    -------------------------------------------------------------------------------
    όλα αυτά, είναι απλά μέρος του πανυγηριού που λέγεται ζωή..
    ------------------------------------------------------------------------------
    νέα προσθήκη

    Definition of a bad boy



  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Κρήτη κατεβαίνω 2-3 φορές τον χρόνο μιας και κατάγομαι από εκεί.

    ΠΟΤΕ δεν έχω κατέβει με την μοτοσυκλέτα.

    Όταν μετακινούμαι με αυτοκίνητο εκεί φοβάμαι περισσότερο από την μετακίνηση με μοτοσυκλέτα στην Αθήνα γιατί:

    -Οι δρόμοι είναι χάλια σε οδόστρωμα και χάραξη.
    -Οι οδηγοί σε μεγάλο ποσοστό δεν έχουν αναμενόμενη συμπεριφορά είτε λόγω ποτού, είτε λόγω μη γνώσης των δρόμων (πολλοί τουρίστες), είτε λόγω ανύπαρκτης οδηγικής παιδείας (μεγάλο ποσοστό ντόπιων)
    -Στους δρόμους μπορείς να συναντήσεις κάθε λογής αναπάντεχο εμπόδιο. Ζώα, καφάσια, τρακτέρ χωρίς φώτα το βράδυ και άλλα τέτοια όμορφα.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Ρε συ Στέλιο, πραγματικά είστε άπαιχτοι στην οδηγική συμπεριφορά...

    Και δεν φταίει μόνο ή ρακή ή οι φούντες, αλλά έχετε κάτι το "ρομαντικά ανυπότακτο" στο να ακολουθήσετε κάποιους κανόνες ...

    (γ@μώ την τσεφαλή σας μέσα ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    (γ@μώ την ... τσεφαλή σας μέσα)
    άδεια
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    πρωτη φορα ημουν αυτο το καλοκαιρι με το μεγαλο μου μηχανακι κατω

    δλδ βγηκα κ εκτος ηρακλειου πολλες φορες

    οσο ημουν κατω (ιουλιο-αυγουστο) ακουγαμε για θανατηφορα καθε βδομαδα σχεδον

    επισης επεσε ενας φιλος μου απο τυπο που περασε κοκκινο κ εγω κοντεψα 5 φορες να τρακαρω καλα

    ειδικα τις δυο πιο σοβαρες μετα δν ενιωθα τα ποδια μου απ το φοβο κ το ξαφνικο της υποθεσης

    η μια ηταν αναστροφη σε εθνικη που γλιτωσα στο χιλιοστο κυριολεκτικα κ η αλλη ξαφνικη προσπεραση οταν ειμαι ηδη εγω αριστερη λωριδα (χωρις να πηγαινω με 200αρες .. πηγαινα ελαχιστα πιο γρηγορα απ αυτον μπορουσε να με δει ευκολα)

    οι αλλες 3 ηταν παρομοιες .. αποτομες αλλαγες κατευθυνσης του αυτοκινητου στην πολη πχ θα στριψω κ ας εισαι διπλα μου, με αποτελεσμα να εχανα μπροστινο απο το ξαφνικο φρεναρισμα αλλα ευτυχως επανηλθε κ τις 3 κ δν επεσα ..

  10. #10
    παιδες για το περιστατικο με ενημερωσε φιλος μεγαριτης με καταγωγη απ' της Σισσες ,το συγκεκριμενο σημειο που εγεινε το ατυχημα δεινει τουλαχιστον ενα πολυνεκρο το χρονο εσε για τα μικροτερα δυστηχηματα που εχουν γεινει ρουτινα , το μπαμ απ' την συγρουση ακουστηκε μεχρι το χωριο και μιλαμε για μπαμ δυνατο αφου πεταχτηκαν οι κατοικοι που βεβαια καταλαβαν αμεσως για το τι προκειτε μιας και ειναι συνηθησμενοι.

  11. #11
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Κρήτη έχω κατέβει δύο φορές... την μία λόγω δουλειάς στο Ηράκλειο αυθημερόν χωρίς μεταφορικό μέσο (προ πεζοδρόμησης στον δρόμο που πάει για τα "Λιοντάρια" στο Ηράκλειο) όπου φυσικά δεν μπόρεσα να δώ και πολλά πέρα απο το οτι οι δρόμοι ήταν κάτι απο καθρέφτης μέσα στην πόλη.

    Την δεύτερη είχα κατέβει οργανωμένα με Ι.Χ. και είχα μείνει στην Χερσόνησο μαζί με ενα αντίστοιχο club (το διάστημα που δεν είχα μοτό, είχα αλλαξοπιστήσει προσωρινά...χαχαχαχα)...

    Το τι είδαν τα μάτια μου σε 1-2 εκδρομές που πήγα δεν περιγράφεται. Έτσι μετά τις ηρωϊκές προσπάθειες οδήγησης εκεί τις πρώτες 2 μέρες, τις υπόλοιπες 8 την άραξα στο (πάρα πολύ καλό) ξενοδοχείο και πήγαινε περπατώντας σε μπαράκια κτλ... όπου ακόμα και εκεί διέτρεχες κίνδυνο απο τους βλαμμένους (επι το πλείστον Βρεττανούς) με τα quad να πηγαίνουν τάπα ανάμεσα απο πεζούς.

    Καλό και όμορφο νησί , με φοβερές ομορφιές... αλλά φιλαράκια... αν είχα death wish σίγουρα θα οδηγούσα μηχανή εκεί.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.597
    Αρα , οπως λενε και τα παιδια Στελιο μου , δεν πεθαινουν χωρις λόγο και αδικα κανεις , αποτι φαινεται.

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Αρα , οπως λενε και τα παιδια Στελιο μου , δεν πεθαινουν χωρις λόγο και αδικα κανεις , αποτι φαινεται.
    Ανούσια και ανόητα εννοώ Γιώργο...
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  14. #14
    5 στις Σείσες και ταυτόχρονα ένας 32χρονος μοτοσυκλετιστής στην Ιεράπετρα (ξεκράνωτος),
    μιλάμε για θυσίες στην άσφαλτο καρμανιόλα του ΒΟΑΚ...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fotisdragon
    Εγγραφή
    18/01/2009
    Μηνύματα
    123
    Ο οδηγός του βυτιοφόρου γιατί συνελήφθη; Επειδή ήταν Κυριακή και είχε το βυτίο στο δρόμο;
    "Πολύ συχνά αναρωτιέμαι για τους ντελιβεράδες. Είναι φανταστικοί αναβάτες. Θα σε προσπεράσουν στο βρεγμένο, στην κίνηση, στο πλακόστρωτο, τα καταφέρνουν παντού και είναι πάντα γρήγοροι. Πίστευω πως μερικοί απο αυτούς χαραμίζουν το ταλέντο τους, στη πράξη μερικοί μπορεί να είναι πιο γρήγοροι απο μένα!"
    - V. Rossi, What if I had never tried it -

    ...Φταίω εγώ μετά αν παραγγέλνουν πίτσες αλλά φτάνουν καλτσόνε???

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οταν λεμε οτι δεν στριβουν...δεν στριβουν!!!
    από Xrider στο forum Cruiser, custom, chopper, bobber
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2010, 17:03
  2. Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2006, 09:47
  3. Η πρωτη πιστα στην Κρητη στα Χανια!!!
    από DrIoannis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 19:54
  4. Ταξίδι στην Κρήτη.
    από kchrono στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2004, 14:01
  5. χωρίς λόγο
    από stefanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2003, 22:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF