Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Bobos Lifan

  1. #1

    Bobos Lifan

    Γειά και χαρά σας.
    Έχω έναν μπόμπο της LIFAN και έχω τα έξής προβλήματα.
    Να σημειώσω ότι άλλαξα πλεξούδα και έχω φτιάξει τα ηλεκτρικά του από την αρχή.
    Οι συνδέσεις καλωδίων έχουν γίνει σύμφωνα με τα χρώματα.
    Και το μοτέρ που φοράει είναι honda strea χωρίς μίζα

    Όσον αφορά τα ηλεκτρικά:

    Δεν ανάβει το πίσω φως πορείας ούτε τα εμπρός φώτα θέσεως (μικρο λαμπάκι).
    Τα φώτα πορειας και τα μεγάλα μπροστα ανάβουν κανονικά και χωρίς να δουλεύει το μοτέρ (είναι σωστό?).
    Τα χρώματα στην πλεξούδα είναι τα ίδια με honda υπ' όψιν.
    Τι μπορεί να συμβαίνει?

    Όσον αφορά μηχανικά:

    Ενώ παίρνει μπροστά, χαμηλά δουλεύει σωστά μόλις ανεβαίνουν οι στροφές σαν να μπουκώνει και δεν ανεβάζει καθώς επίσης κατα το πνίξιμο-μπούκωμα βγάζει μαυρίλα από την εξάτμιση.
    Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η μαμίσια εξατμιση από 50άρι που φοράει.
    Είναι θέμα μίγματος? Ή θέμα ρεύματος?

    Ευχαριστώ

  2. #2
    1)Για τα ηλεκτρικά,

    Το ότι έχουν ίδια χρώματα δεν λέει τίποτα απολύτως. Θες πολύμετρο να δεις τι κάνει το καθένα και να τα συγκρίνεις με την αρχική πλεξούδα.

    2) Για το μοτέρ,
    ο μαύρος καπνός δείχνει πολύ πλούσιο μείγμα και ελάχιστο αέρα. Τι καρμπυρατέρ του φοράς? Μπορεί να φταίει και η εξάτμιση αν είναι πολύ μικρότερη η διατομή της από την 100αρα. Άκαυτη σου βγάζει????
    RWD is all we need

  3. #3
    Φοράει από Honda Astrea καρμπυρατέρ.
    Φόραγε μια ελεύθερη εξάτμιση τύπου Motospor και δούλευε χωρίς να μπερδεύει. Επειδή σήκωνε τον κόσμο από το θόρυβο του έβαλα μαμίσια από πενηντάρι. Είναι δυνατόν να μπερδεύει και να πετάει μαυρίλα από την αλλαγή αυτή?
    Να αποκλείσω το ενδεχόμενο ρεύματος?

  4. #4
    Επίσης όσον αφορά την εξάτμιση δεν έχει μεγάλη διαφορά το στόμιό της από την προηγούμενη. Είναι σχεδόν ίδιο.

  5. #5
    Όχι γιατί να το αποκλείσεις. Κανα βραχυκυκλωμένο μπουζί?
    RWD is all we need

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/04/2009
    Μηνύματα
    174
    το μαμισιο βολαν φορας πανω?? ι κανα racing?

  7. #7
    Μαμίσιο είναι το βολάν Honda.
    Χθές πριν λύσω το καρμπυρατέρ για καθάρισμα κλπ το έκανα μια τελευταία βόλτα και διαπίστωσα ότι όταν έβαλα 2η ταχύτητα δούλευε ελάχιστα καλύτερα. Με το που βάζω 3η δούλευε σωστά!! Μετά στην 1η πάλι μπέρδευε όπως και λιγότερο στη δευτέρα και πάλι στην 3η πολύ καλύτερα. Τι συμβαίνει ρε παιδιά? Αυτός ο μπόμπος δεν καταδέχεται να πηγαίνει με λίγα χιλιόμετρα?
    Τέλος πάντων έλυσα το καρμπυρατέρ για καθάρισμα και θα δω τι θα κάνει.
    Όμως με προβληματίζει ακόμα αν είναι θέμα εξάτμισης

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/04/2009
    Μηνύματα
    174
    δοκιμασε παλι τιν παλια εξατμιση που ηταν ελευθερας.. κ αν σου κανει παλι τα ιδια νουμερα τοτε φτεει ι εξατμιση

  9. #9
    Έλυσα το καρμπυρατέρ και το καθάρισα αν και δεν είχε ιδιαίτερη βρώμα. Το έβαλα επάνω αλλά πάλι τα ίδια. Παρατήτησα βέβαια ότι αν ανοίγεις πολύ σιγά το γκάζι με λίγο υπομονή ανεβάζει σιγά - σιγά στροφές (μπερδεύοντας πάντα). Επίσης κάπνιζε έντονα η εξάτμιση από το λαιμό (όχι από το στόμιο) όταν ζεσταινόταν και κατά το σβήσιμο του κινητήρα ακούστηκε σαν σφύριγμα - τριξιμο από τη μεριά της καφαλής. Μήπως η εξάτμιση είναι πολύ κλειστή και παγιδεύονται τα καυσαέρια μέσα και δημιουργεί αυτό το μπούκωμα και σφήριγμα αντίστοιχα? Υπάρχει τέτοια περίπτωση να επηρεάζει τόσο πολύ το δούλεμα του κινητήρα μια κλειστή εξάτμιση?

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
    Υπάρχει τέτοια περίπτωση να επηρεάζει τόσο πολύ το δούλεμα του κινητήρα μια κλειστή εξάτμιση?
    Θεωρητικά υπάρχει, αλλά στην περίπτωσή σου μάλλον κάτι λάθος έγινε στο μοντάρισμα της εξάτμισης...

    Υ.Γ.
    Με τα ηλεκτρικά βεβαιώθηκες ότι είσαι Ο.Κ. ??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Λάθος στο μοντάρισμα της εξάτμισης το αποκλείω διότι ένας τρόπος υπάρχει για να μοντάρεις την εξάτμιση τσεκάροντας παράλληλα να μην χάνει από την ένωση της κεφαλής.
    Όσο για τα ηλεκτρικά όχι δεν έχω τσεκάρει κάτι, πέρα από το ότι δίνει σπινθήρα το μπουζί.
    Με ποιό τρόπο μπορώ να τα τσεκάρω?
    Τί μετρήσεις πρέπει να κάνω με το πολύμετρο, πού και τι νούμερα πρέπει να έχω στις μετρήσεις?

  12. #12
    Στη καμπούρα του κάρτερ, πίσω-πίσω δηλαδή υπάρχει ένα σχετικά φαρδύ σωληνάκι, συνήθως μαύρου χρώματος που βρίσκεται εκεί για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
    Δες αν έχει τσακίσει, αν είναι ελεύθερο κλπ, αλλιώς άλλαξέ το.
    Δεν μπορείς να φανταστείς τη σημασία του...
    Για ηλεκτρικά διαγράμματα ρίξε μια ματιά και στο παρακάτω, είναι για κινέζικα παπιά, αλλά που ξέρεις, μπορεί κάπου να σε βοηθήσουν.
    http://www.moto.gr/forums/showthread...hreadid=111242

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/04/2009
    Μηνύματα
    174
    εγω την ειχα παθει με αυτο το κολοσολινακι.. ειχα αγορασει ενα μοτερ lifan 110 κ ειχε μια ταπα εκει περα.. εε κ εγο το τεριαξα πανο στο μηχανακι μια χαρα κ βαζω μπρος να παο καμια βολτα κ απο την χαρα μου ξεχασα να βγαλω την ταπα κ να βαλω το σολινακι.. εε και μου πεταξε την τσιμουχα της μανιβελας κ εχανε λαδια ευτυχως ομως με λιγο χτηπιματακι ξαναμπηκε μεσα κ ειναι κομπλε

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LKOSTAS
    Λάθος στο μοντάρισμα της εξάτμισης το αποκλείω διότι ένας τρόπος υπάρχει για να μοντάρεις την εξάτμιση τσεκάροντας παράλληλα να μην χάνει από την ένωση της κεφαλής.
    Ο.Κ. !!

    (αλλά καλού - κακού ξαναβγάλτην και δες αν έχει πατουρώσει σωστά το ζουάν - αν έβαλες ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ο.Κ. !!

    (αλλά καλού - κακού ξαναβγάλτην και δες αν έχει πατουρώσει σωστά το ζουάν - αν έβαλες ..)

    Εκτός κι αν ξεχάστηκε μέσα στην εξάτμιση το σελοφάν της συσκευασίας...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF