Να τα πιάσουμε από την αρχή; Το πίσω καλά κάνει και έχει ABS όπως και το εμπρός και πραγματικά οι οδηγοί που φρενάρουν ανά πάσα στιγμή και ώρα καλύτερα από το ABS δεν γεννήθηκαν ακόμα. Ένας πολύ καλός οδηγός, σε ελεγχόμενες συνθήκες, ίσως καταφέρει με την 2η ή την 3η προσπάθεια να φρενάρει καλύτερα. Αλλά το οτιδήποτε πεταχτεί εμπρός σου σε οποιονδήποτε δρόμο ΔΕΝ είναι τέτοιες συνθήκες, εγώ και εσύ ΔΕΝ είμαστε οι τέλειοι οδηγοί, οπότε ABS χωρίς δεύτερη σκέψη.
Πλασσάρισμα του πίσω στη στροφή με το φρένο; Κάτι τέτοια κάνει ο Ρόσι, ο Λορένθο... Εγώ και εσύ όχι. Αν εννοείς ένα χαζομπλοκάρισμα που μπορεί να κάνεις πίσω πριν τη στροφή επειδή φρενάρεις λάθος (όπως και εγώ το κάνω συχνά με το Ζ αυτό το λάθος) αυτό δεν είναι πλασάρισμα... Αυτό που λες είναι ειδική τεχνική Supermotard οδήγησης ή χωμάτινης ή πολύ προχωρημένης πίστας. Στο δρόμο δεν παίζει... Και αν πραγματικά ξέρεις και θέλεις, το πίσω μπλοκάρει εύκολα με κατέβασμα ταχύτητας και ελέγχεις με το συμπλέκτη το γλίστρημα. Το ABS στο επιτρέπει.
Για τα λάστιχα... Θα τα αλλάξεις, εννοείται.
Η αλυσίδα σκούριασε γιατί αυτός που το είχε προφανώς δεν την λάδωνε σωστά, μπορεί και να μην την λάδωνε ποτέ. Η σκουριά με υπομονή και καθαριστικό θα φύγει, αλλά είναι σίγουρο ότι σύντομα θα πρέπει να αλλάξεις αλυσιδογράναζα. Το πόσο σύντομα, εξαρτάται από το πόσο χάλια είναι η αλυσίδα σαν κατάσταση (πέρα από τη σκουριά) και από το πως οδηγείς εσύ.
Το ξύσιμο είναι πρώτα από όλα το δισκόφρενο που βρίσκει (φυσιολογικό, το είχε ξαναρωτήσει κάποιος) και από την ξερή αλυσίδα που "πιέζεται" για να περιστραφεί.
Το ότι δεν λάδωνε αλυσίδα και ότι δεν άλλαξε λάστιχα 3 χρόνια τώρα δεν δείχνει προσεκτικό ιδιοκτήτη. Βιβλίο σέρβις; Πως τον είδες σαν προσωπικότητα; Το ότι δεν έχει δόντι στους δίσκους σημαίνει ότι δεν το πήγαινε γρήγορα, καλό αυτό.
Για μηχανικό, μπορείς να πας στον Bikenest στη Νίκαια. Αν θέλεις πιο κοντά, ο Κούζουνας (ή Κουζουνάς δεν θυμάμαι που τονίζεται) στο Χαλάνδρι είναι πολύ καλός και εξουσιοδοτημένος. Το απολύτως πλησιέστερο πρέπει να είναι ένα μαγαζί σέρβις της Suzuki ανάμεσα στο σταθμό Κ. Πατησίων και Αγ. Ελευθερίου αν δεν κάνω λάθος, μπες στο site της Suzuki πρέπει να έχει λίστα. Αλλά κάποιο μέλος παλιότερα δεν είχε μείνει ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση εκεί, δεν θυμάμαι όμως λεπτομέρειες...
Επίσης, την επόμενη φορά που θα βρεθούμε Νέα Φιλαδέλφεια για μπύρες θα σου στείλω πμ αφού μένεις δίπλα...
Κατ αρχας ευχαριστω για την αμεση και απολυτα κατατοπιστικη απαντηση.
Το πλασαρισμα δεν ξερω αν ειναι ευκολο η δυσκολο με το cb ομως μου βγαινει αυτη η χαζοκολια και μ αρεσει. Δεν μπλοκαρω ποτε εντελως τον πισω τροχο αλλα με κατεβασμα και φρενο ολισθαινει γλυκα. Πχ με κατεβασμα σε 2α και πατωντας πισω φρενο βλεπω οτι εχει 2000-3000 στροφες ο κινητηρας (αναλογως ποσο φρενο παταω) και το "γλυστραω" οσο θελω εγω. Παντα σε δρομο γυαλι , και μονο για τη χαρα. Με το abs σιγουρα τα φρεναρισματα πανικου ειναι πολυ πιο ποιοτικα και με λιγοτερο ρισκο ομως τα μηχανακια με abs ειναι πανω απο το badget μου των 3500-4000 ευρω. Πανω απο 4000 με τιποτα. Ας μην επεκταθουμε ομως σε τεχνικες οδηγησης εδω. Σιγουρα το abs βοηθαει. Το θεμα ειναι να βρω σωστο μηχανακι με abs στην τιμη που θελω.
Ο ιδιοκτητης και το προφιλ του ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταω οταν πηγαινω για μεταχειρισμενο. Οι νεοι οδηγοι με ξενιζουν διοτι ειναι σιγουρα πιο καυλογκαζοι ενω ενας 40αρης ειναι πιο πιθανο να περασε τη φαση της γρηγορης μηχανης στα 20-30 του οποτε τωρα αναζητα κατι πιο ηρεμο και χαλαρο. Και οι εμπειριες ομυ το επαληθευουν διοτι οποτε εχω δει μηχανακι που το εχει νεαρος εχω απογοητευτει απο την σταση του και τα λεγομενα του.
Ηδη με εχει ξενισει αυτος ο ιδιοκτητης. http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?...=a&pageSize=10 . Βρηκα πολυ δοντι στο πισω φρενο και ηταν ο μοναδικος που μου ειπε οτι καιει 1 λιτρο για καθε 12-13 χλμ . Δηλαδη 7,5-8,5 καταναλωση. Του λεω ειναι παρα πολυ και οτι ολοι μου μιλανε για λιγοτερο. Μου λεει δεν παιζει, τσεκαρισμενο. Αρα ο τυπος το χει σκισει το μηχανακι... Κριμα,γτι ηταν μαυρο και με abs και ειχε και πληρες service book.
Σε αυτο το μηχανακι ο ιδιοκτητης ηταν το αλλο ακρο. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/870119/ 40αρης σχεδον πολυ ηρεμος ανθρωπος που μου ενεπνεε πολυ περισσοτερη εμπιστοσυνη και απο τα λεγομενα του μου φανηκε ειλικρινης. Ομως η αλυσιδα μου κανε πολυ κακη εντυπωση και επισης δεν ηταν και πολυ συζητησιμος στην τιμη.
Αυριο θα δω κι αυτο http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?...=a&pageSize=10 . Ο τυπος λεει οτι εχει 7500 χλμ και αν οτνως εινια πραγματικα με φοβιζει η μεγαλη ακινησια. Λεει οτι εχει και παπακι αλλα θελω να το δω απο κοντα.
Οποιαδηποτε αποψη και προταση δεκτη
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Θεωρητικά, το σκίσιμο το αντέχει η μοτοσικλέτα, αν την έχει συντηρήσει σωστά δεν έχει πρόβλημα. Η κατανάλωση δείχνει όντως ανήσυχο χέρι, αλλά όχι "θανατηφόρο" γιατί θα έκαιγε αρκετά παραπάνω...![]()
Αλυσιδογράναζα πάνε μιά 170άρα και άλλα 240-250 λάστιχα, ανεβαίνεις... Αλλά είναι απλώς αναλώσιμα, δεν είναι "μηχανικά μέρη" και από ότι λες αυτός ο τύπος ήταν αρκετά ευγενικός με τη μοτοσικλέτα.
Σνιφ, τι μου κάνεις με το χρώμα... Τεσπα, δες το και αυτό. Δεν είναι κακό αν έχει παπί και δεν το πάει κάθε μέρα στην κίνηση... Άστρωτο θα το πάρεις!
edit: Χμ, πλασάρισμα εγώ εννοώ να το φρενάρεις με το πλάι, να το γείρεις εκεί που πρέπει χωρίς να αφήσεις το φρένο και να κόψεις το γλίστρημα και μετά να γκαζώσεις και να στρίψεις με ελεγχόμενη ολίσθηση με το γκάζι... Όπως κάνουν στα GP/SBK/WSS. Μάλλον δεν λέμε το ίδιο πράγμα.
Ποσο να το σκισεις πια μεσα στην πολη;
Ακομη τι ειναι καλυτερο; Να παρεις ενα που καποιος το παει μεν γρηγορα αλλα το συντηρει σωστα η ενα που παει πιο αργα αλλα δεν το συντηρει καθολου; Ιδου η απορια.
Όπως σίγουρα έχεις δει, έχει κόσμο που ξεκινάει κάθε φανάρι στον ένα τροχό, άρα αν το έχεις βάλει στόχο και έχεις την όρεξη, μπορείς να καταστρέψεις τη μοτοσικλέτα εύκολα. 7.5-8.5 λίτρα/100 είναι μιά λογική κατανάλωση για bandit "ορεξάτο" σε κεντρικές αρτηρίες, τόσο έκαιγε το δικό μου κινούμενο με 160-180 καθημερινά για τη δουλειά μου. Και ο DrEvil κάπου εκεί καίει.Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
...ενα που παει πιο αργα αλλα δεν το συντηρει καθολου;
Σε 15000 χιλιόμετρα, αν έχει κάνει τις αλλαγές στα λάδια, το μοτέρ είναι καινούριο και η αλυσίδα αν την πλύνει με πετρέλαιο, την τρίψει καλά με σκληρή οδοντόβουρτσα και την ψεκάσει με καθαριστικό αλυσίδας, ίιιισως τον βγάλει 5-6000 ακόμα. Οπότε μικρό το κακό... Για αυτό ρώτησα για το βιβλίο σέρβις. 15000 χιλιόμετρα με τα "μαμά" λάδια, είναι καφρίλα. Ακόμα και έτσι να είναι, αφού δεν το πίεζε, τι να πάθει το "σκυλί"... Αλλά θα ζητούσα χαμηλότερη τιμή.
Δυσκολο να εχεις απαντηση σε αυτο το ερωτημα...
Παντως η αλυσιδα ειναι ηδη κατεστραμενη.Αν προσεξετε κανουν "γωνιες" τα κομματια μεταξυ τους που σημαινει οτι εχουν κολλησει μεταξυ τους απο την σκουρια.Και να την λαδωσεις παλι η φθορα της ειναι δεδομενη.
Στο μπλε με τον ευγενικο 40αρη η αλυσιδα οντως εκανε γωνια το τσεκαρα και μονος μου. Και δυστυχως εκανε και μεγαλο παιξιμο οποτε ηθελε και σφιξιμο. Ο ανθρωπος ειχε service book και τα σερβις ειχαν γινει ολα κανονικα.
Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος που να αφηνει 15000χλμ τα λαδια μεσα. Θα ξυνουν τα μεταλα ρε παιδια..
Για το θεμα σκισιματος το λεπτο σημειο ειναι τι κανει το μηχανακι οταν ειναι κρυο. Και δυστυχως ολοι οι καυλογκαζοι δεν περιμενουν να ζεσταθει σωστα το μηχανακι για να το πατησουν. Ζεσταμα σωστο δε σημαινει μονο ζεστος κινητηρας αλλα και λαδια στη σωστη θερμοκρασια. Το bandit φοραει εξαιρετικα αξιοπιστο κινητηρα αλλα δε σημαινει οτι αντεχει καθε ειδους γ@μ..σι
ΥΓ. Οντως δεν εννοω τετοιο πλασαρισμα... Απλα λιγο "κωλια" και μαλιστα με λιγα χλμ![]()
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
ΟΚ λοιπόν πες του 40άρη φίλε αυτό θέλει και αλυσίδα, πάει πακέτο με τα γρανάζια, κάνει 170. Και θέλει και λάστιχα, άλλα 250, σύνολο 420. Να κόψεις κάτι ακόμα από την τιμή...;
Επιμένω πάντως ότι με λίγη προδέρμ ίσως να μην χρειαστεί ακόμα. Οι κολλημένοι κρίκοι ίσως ξεκολλήσουν με καθάρισμα και λάδωμα. Ε και στην τελική και να μην ξεκολλήσουν... Τι είχες τι έχασες. Κάθε 20000 θέλει αλλαγή έτσι και αλλιώς.
Αυτό που λες, πραγματικά είναι παιχνίδι με κατέβασμα και "απότομο" άφημα συμπλέκτη...Και είναι (νομίζω) περισσότερο ελεγχόμενο με το συμπλέκτη γιατί δεν σβήνει ο κινητήρας, όπως όταν μπλοκάρεις τη ρόδα με το φρένο...
Φιλος εχω αλλαξει 3 suzuki, ο ληστης ειναι διαφορετικα ομορφο μοτο, κοιτα να μην ειναι τρακαρισμενο, να μην το συμαζευεις μετα, γιατι οπως λεει κι ο μηχανικος μου. ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
Εδω θεσ/νικη εχει περιπτωσαρα, με 3500 χλμ 650cc abs το παιρνεις πιστευω γυρω στα 4500, παιρνει παζαρια ο τυπος. ηταν να το παρει κολητητος μου ,αλλα ο κολημενος πηρε το gsr γιατι ηθελε καγκουριες.
Αν θες πληροφοριες στειλε pm.
Kαλη αγορα.![]()
![]()
![]()
val
Κοιτα αν μπορουσα να ερθω θεσσ θα το κανα αλλα μαξ 4000.
Τεσπα ειδα αλλο ενα σημερα με 7600 χλμ και οντως φαινοντουσαν αληθινα. Απατητες δισκοπλακες χωρις το παραμικρο δοντι, λαστιχα τα μαμα του 2007 που φαινοντουσαν ασκιστα και δεν ειχε την παραμικρη γρατζουνια. Μου εκανε ομως κακη εντυπωση ενα πραγμα. Το λαδι απο το τζαμακι φαινοταν καταμαυρο.. Σε ολους τους ληστες που εχω δει μεχρι τωρα ηταν καταξανθο... Επισης φαινεται να ειναι πανω απο το κανονικο...?? τωρα το προσεξα στη φωτο...Τι σκ@τ@? Επισης ας μου πει καποιος τι ειναι αυτο το σωλινακι με την ταπα διπλα απ την εξατμιση.
![]()
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Πιθανον εξαρτατε απο τα λαδια που βαζει καποιος. Παντως και στον δικο μου ειναι σχετικα μαυρα παροτι τα αλλαζω καθε 3000.Οσο για την ενδειξη ειναι ¨ευαισθητη" στην κλιση του εδαφους.μπορει ευκολα να δειξει +-.
Ηταν παρκαρισμενομε κεντρικο σταντ σε σχεδον επιπεδο δρομο. Τι να πω δεν ξερω... Με το καλο να δωσω το δικο μου αυριο και να παω το επομενο σε μηχανικο να το κοιταξει..
Για το σωληνακι μηπως ξερουμε τι ειναι?? ετσι απο περιεργεια. Επισης ψαχνω το service manual του 07+ μοντελου με το injection Και δεν το βρισκω. Οποιος το εχει ας μου το στειλει με πμ
ΥΓ σρυ που σας εχω πρηξει με τις πολλες ερωτησεις αλλα θελω να χω το κεφαλι μ ησυχο...
ΥΓ2 τωρα το ειδα και σε αλλες φωτο οτι πολλα bandit το εχουν αυτο το σωληνακι...
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Για το σωληνακι μηπως ξερουμε τι ειναι?? ετσι απο περιεργεια. Επισης ψαχνω το service manual του 07+ μοντελου με το injection Και δεν το βρισκω. Οποιος το εχει ας μου το στειλει με πμ
ΥΓ σρυ που σας εχω πρηξει με τις πολλες ερωτησεις αλλα θελω να χω το κεφαλι μ ησυχο...
ΥΓ2 τωρα το ειδα και σε αλλες φωτο οτι πολλα bandit το εχουν αυτο το σωληνακι... [/B][/QUOTE]
Είναι η τάπα αποστράγγισης του φιλτροκουτιού απο νερά!
OldSchoolSuzuki Fan
για τα λαδια δεν χρειαζεται να αγχωνεσαι ουτε για το χρωμα ουτε για τη σταθμη.το σωληνακι απο καμια υπερχυληση θα ειναι
....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...