Σελίδα 205 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 105155195200201202203204205206207208209210 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 3.061 έως 3.075 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #3061
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    εδω και η αλυσιδα


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	23102010031.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	67,9 KB 
ID:	215956
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  2. #3062
    Να τα πιάσουμε από την αρχή; Το πίσω καλά κάνει και έχει ABS όπως και το εμπρός και πραγματικά οι οδηγοί που φρενάρουν ανά πάσα στιγμή και ώρα καλύτερα από το ABS δεν γεννήθηκαν ακόμα. Ένας πολύ καλός οδηγός, σε ελεγχόμενες συνθήκες, ίσως καταφέρει με την 2η ή την 3η προσπάθεια να φρενάρει καλύτερα. Αλλά το οτιδήποτε πεταχτεί εμπρός σου σε οποιονδήποτε δρόμο ΔΕΝ είναι τέτοιες συνθήκες, εγώ και εσύ ΔΕΝ είμαστε οι τέλειοι οδηγοί, οπότε ABS χωρίς δεύτερη σκέψη.

    Πλασσάρισμα του πίσω στη στροφή με το φρένο; Κάτι τέτοια κάνει ο Ρόσι, ο Λορένθο... Εγώ και εσύ όχι. Αν εννοείς ένα χαζομπλοκάρισμα που μπορεί να κάνεις πίσω πριν τη στροφή επειδή φρενάρεις λάθος (όπως και εγώ το κάνω συχνά με το Ζ αυτό το λάθος) αυτό δεν είναι πλασάρισμα... Αυτό που λες είναι ειδική τεχνική Supermotard οδήγησης ή χωμάτινης ή πολύ προχωρημένης πίστας. Στο δρόμο δεν παίζει... Και αν πραγματικά ξέρεις και θέλεις, το πίσω μπλοκάρει εύκολα με κατέβασμα ταχύτητας και ελέγχεις με το συμπλέκτη το γλίστρημα. Το ABS στο επιτρέπει.

    Για τα λάστιχα... Θα τα αλλάξεις, εννοείται.
    Η αλυσίδα σκούριασε γιατί αυτός που το είχε προφανώς δεν την λάδωνε σωστά, μπορεί και να μην την λάδωνε ποτέ. Η σκουριά με υπομονή και καθαριστικό θα φύγει, αλλά είναι σίγουρο ότι σύντομα θα πρέπει να αλλάξεις αλυσιδογράναζα. Το πόσο σύντομα, εξαρτάται από το πόσο χάλια είναι η αλυσίδα σαν κατάσταση (πέρα από τη σκουριά) και από το πως οδηγείς εσύ.

    Το ξύσιμο είναι πρώτα από όλα το δισκόφρενο που βρίσκει (φυσιολογικό, το είχε ξαναρωτήσει κάποιος) και από την ξερή αλυσίδα που "πιέζεται" για να περιστραφεί.

    Το ότι δεν λάδωνε αλυσίδα και ότι δεν άλλαξε λάστιχα 3 χρόνια τώρα δεν δείχνει προσεκτικό ιδιοκτήτη. Βιβλίο σέρβις; Πως τον είδες σαν προσωπικότητα; Το ότι δεν έχει δόντι στους δίσκους σημαίνει ότι δεν το πήγαινε γρήγορα, καλό αυτό.

    Για μηχανικό, μπορείς να πας στον Bikenest στη Νίκαια. Αν θέλεις πιο κοντά, ο Κούζουνας (ή Κουζουνάς δεν θυμάμαι που τονίζεται) στο Χαλάνδρι είναι πολύ καλός και εξουσιοδοτημένος. Το απολύτως πλησιέστερο πρέπει να είναι ένα μαγαζί σέρβις της Suzuki ανάμεσα στο σταθμό Κ. Πατησίων και Αγ. Ελευθερίου αν δεν κάνω λάθος, μπες στο site της Suzuki πρέπει να έχει λίστα. Αλλά κάποιο μέλος παλιότερα δεν είχε μείνει ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση εκεί, δεν θυμάμαι όμως λεπτομέρειες...

    Επίσης, την επόμενη φορά που θα βρεθούμε Νέα Φιλαδέλφεια για μπύρες θα σου στείλω πμ αφού μένεις δίπλα...

  3. #3063
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Κατ αρχας ευχαριστω για την αμεση και απολυτα κατατοπιστικη απαντηση.

    Το πλασαρισμα δεν ξερω αν ειναι ευκολο η δυσκολο με το cb ομως μου βγαινει αυτη η χαζοκολια και μ αρεσει. Δεν μπλοκαρω ποτε εντελως τον πισω τροχο αλλα με κατεβασμα και φρενο ολισθαινει γλυκα. Πχ με κατεβασμα σε 2α και πατωντας πισω φρενο βλεπω οτι εχει 2000-3000 στροφες ο κινητηρας (αναλογως ποσο φρενο παταω) και το "γλυστραω" οσο θελω εγω. Παντα σε δρομο γυαλι , και μονο για τη χαρα. Με το abs σιγουρα τα φρεναρισματα πανικου ειναι πολυ πιο ποιοτικα και με λιγοτερο ρισκο ομως τα μηχανακια με abs ειναι πανω απο το badget μου των 3500-4000 ευρω. Πανω απο 4000 με τιποτα. Ας μην επεκταθουμε ομως σε τεχνικες οδηγησης εδω. Σιγουρα το abs βοηθαει. Το θεμα ειναι να βρω σωστο μηχανακι με abs στην τιμη που θελω.


    Ο ιδιοκτητης και το προφιλ του ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταω οταν πηγαινω για μεταχειρισμενο. Οι νεοι οδηγοι με ξενιζουν διοτι ειναι σιγουρα πιο καυλογκαζοι ενω ενας 40αρης ειναι πιο πιθανο να περασε τη φαση της γρηγορης μηχανης στα 20-30 του οποτε τωρα αναζητα κατι πιο ηρεμο και χαλαρο. Και οι εμπειριες ομυ το επαληθευουν διοτι οποτε εχω δει μηχανακι που το εχει νεαρος εχω απογοητευτει απο την σταση του και τα λεγομενα του.

    Ηδη με εχει ξενισει αυτος ο ιδιοκτητης. http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?...=a&pageSize=10 . Βρηκα πολυ δοντι στο πισω φρενο και ηταν ο μοναδικος που μου ειπε οτι καιει 1 λιτρο για καθε 12-13 χλμ . Δηλαδη 7,5-8,5 καταναλωση. Του λεω ειναι παρα πολυ και οτι ολοι μου μιλανε για λιγοτερο. Μου λεει δεν παιζει, τσεκαρισμενο. Αρα ο τυπος το χει σκισει το μηχανακι... Κριμα,γτι ηταν μαυρο και με abs και ειχε και πληρες service book.

    Σε αυτο το μηχανακι ο ιδιοκτητης ηταν το αλλο ακρο. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/870119/ 40αρης σχεδον πολυ ηρεμος ανθρωπος που μου ενεπνεε πολυ περισσοτερη εμπιστοσυνη και απο τα λεγομενα του μου φανηκε ειλικρινης. Ομως η αλυσιδα μου κανε πολυ κακη εντυπωση και επισης δεν ηταν και πολυ συζητησιμος στην τιμη.


    Αυριο θα δω κι αυτο http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?...=a&pageSize=10 . Ο τυπος λεει οτι εχει 7500 χλμ και αν οτνως εινια πραγματικα με φοβιζει η μεγαλη ακινησια. Λεει οτι εχει και παπακι αλλα θελω να το δω απο κοντα.

    Οποιαδηποτε αποψη και προταση δεκτη
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  4. #3064
    Θεωρητικά, το σκίσιμο το αντέχει η μοτοσικλέτα, αν την έχει συντηρήσει σωστά δεν έχει πρόβλημα. Η κατανάλωση δείχνει όντως ανήσυχο χέρι, αλλά όχι "θανατηφόρο" γιατί θα έκαιγε αρκετά παραπάνω...

    Αλυσιδογράναζα πάνε μιά 170άρα και άλλα 240-250 λάστιχα, ανεβαίνεις... Αλλά είναι απλώς αναλώσιμα, δεν είναι "μηχανικά μέρη" και από ότι λες αυτός ο τύπος ήταν αρκετά ευγενικός με τη μοτοσικλέτα.

    Σνιφ, τι μου κάνεις με το χρώμα... Τεσπα, δες το και αυτό. Δεν είναι κακό αν έχει παπί και δεν το πάει κάθε μέρα στην κίνηση... Άστρωτο θα το πάρεις!


    edit: Χμ, πλασάρισμα εγώ εννοώ να το φρενάρεις με το πλάι, να το γείρεις εκεί που πρέπει χωρίς να αφήσεις το φρένο και να κόψεις το γλίστρημα και μετά να γκαζώσεις και να στρίψεις με ελεγχόμενη ολίσθηση με το γκάζι... Όπως κάνουν στα GP/SBK/WSS. Μάλλον δεν λέμε το ίδιο πράγμα.

  5. #3065
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ποσο να το σκισεις πια μεσα στην πολη;
    Ακομη τι ειναι καλυτερο; Να παρεις ενα που καποιος το παει μεν γρηγορα αλλα το συντηρει σωστα η ενα που παει πιο αργα αλλα δεν το συντηρει καθολου; Ιδου η απορια.

  6. #3066
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    ...ενα που παει πιο αργα αλλα δεν το συντηρει καθολου;
    Όπως σίγουρα έχεις δει, έχει κόσμο που ξεκινάει κάθε φανάρι στον ένα τροχό, άρα αν το έχεις βάλει στόχο και έχεις την όρεξη, μπορείς να καταστρέψεις τη μοτοσικλέτα εύκολα. 7.5-8.5 λίτρα/100 είναι μιά λογική κατανάλωση για bandit "ορεξάτο" σε κεντρικές αρτηρίες, τόσο έκαιγε το δικό μου κινούμενο με 160-180 καθημερινά για τη δουλειά μου. Και ο DrEvil κάπου εκεί καίει.

    Σε 15000 χιλιόμετρα, αν έχει κάνει τις αλλαγές στα λάδια, το μοτέρ είναι καινούριο και η αλυσίδα αν την πλύνει με πετρέλαιο, την τρίψει καλά με σκληρή οδοντόβουρτσα και την ψεκάσει με καθαριστικό αλυσίδας, ίιιισως τον βγάλει 5-6000 ακόμα. Οπότε μικρό το κακό... Για αυτό ρώτησα για το βιβλίο σέρβις. 15000 χιλιόμετρα με τα "μαμά" λάδια, είναι καφρίλα. Ακόμα και έτσι να είναι, αφού δεν το πίεζε, τι να πάθει το "σκυλί"... Αλλά θα ζητούσα χαμηλότερη τιμή.

  7. #3067
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Δυσκολο να εχεις απαντηση σε αυτο το ερωτημα...
    Παντως η αλυσιδα ειναι ηδη κατεστραμενη.Αν προσεξετε κανουν "γωνιες" τα κομματια μεταξυ τους που σημαινει οτι εχουν κολλησει μεταξυ τους απο την σκουρια.Και να την λαδωσεις παλι η φθορα της ειναι δεδομενη.

  8. #3068
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Στο μπλε με τον ευγενικο 40αρη η αλυσιδα οντως εκανε γωνια το τσεκαρα και μονος μου. Και δυστυχως εκανε και μεγαλο παιξιμο οποτε ηθελε και σφιξιμο. Ο ανθρωπος ειχε service book και τα σερβις ειχαν γινει ολα κανονικα.

    Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος που να αφηνει 15000χλμ τα λαδια μεσα. Θα ξυνουν τα μεταλα ρε παιδια..


    Για το θεμα σκισιματος το λεπτο σημειο ειναι τι κανει το μηχανακι οταν ειναι κρυο. Και δυστυχως ολοι οι καυλογκαζοι δεν περιμενουν να ζεσταθει σωστα το μηχανακι για να το πατησουν. Ζεσταμα σωστο δε σημαινει μονο ζεστος κινητηρας αλλα και λαδια στη σωστη θερμοκρασια. Το bandit φοραει εξαιρετικα αξιοπιστο κινητηρα αλλα δε σημαινει οτι αντεχει καθε ειδους γ@μ..σι


    ΥΓ. Οντως δεν εννοω τετοιο πλασαρισμα... Απλα λιγο "κωλια" και μαλιστα με λιγα χλμ
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  9. #3069
    ΟΚ λοιπόν πες του 40άρη φίλε αυτό θέλει και αλυσίδα, πάει πακέτο με τα γρανάζια, κάνει 170. Και θέλει και λάστιχα, άλλα 250, σύνολο 420. Να κόψεις κάτι ακόμα από την τιμή...;
    Επιμένω πάντως ότι με λίγη προδέρμ ίσως να μην χρειαστεί ακόμα. Οι κολλημένοι κρίκοι ίσως ξεκολλήσουν με καθάρισμα και λάδωμα. Ε και στην τελική και να μην ξεκολλήσουν... Τι είχες τι έχασες. Κάθε 20000 θέλει αλλαγή έτσι και αλλιώς.

    Αυτό που λες, πραγματικά είναι παιχνίδι με κατέβασμα και "απότομο" άφημα συμπλέκτη... Και είναι (νομίζω) περισσότερο ελεγχόμενο με το συμπλέκτη γιατί δεν σβήνει ο κινητήρας, όπως όταν μπλοκάρεις τη ρόδα με το φρένο...

  10. #3070
    Φιλος εχω αλλαξει 3 suzuki, ο ληστης ειναι διαφορετικα ομορφο μοτο, κοιτα να μην ειναι τρακαρισμενο, να μην το συμαζευεις μετα, γιατι οπως λεει κι ο μηχανικος μου. ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
    Εδω θεσ/νικη εχει περιπτωσαρα, με 3500 χλμ 650cc abs το παιρνεις πιστευω γυρω στα 4500, παιρνει παζαρια ο τυπος. ηταν να το παρει κολητητος μου ,αλλα ο κολημενος πηρε το gsr γιατι ηθελε καγκουριες.
    Αν θες πληροφοριες στειλε pm.
    Kαλη αγορα.
    val

  11. #3071
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Κοιτα αν μπορουσα να ερθω θεσσ θα το κανα αλλα μαξ 4000.

    Τεσπα ειδα αλλο ενα σημερα με 7600 χλμ και οντως φαινοντουσαν αληθινα. Απατητες δισκοπλακες χωρις το παραμικρο δοντι, λαστιχα τα μαμα του 2007 που φαινοντουσαν ασκιστα και δεν ειχε την παραμικρη γρατζουνια. Μου εκανε ομως κακη εντυπωση ενα πραγμα. Το λαδι απο το τζαμακι φαινοταν καταμαυρο.. Σε ολους τους ληστες που εχω δει μεχρι τωρα ηταν καταξανθο... Επισης φαινεται να ειναι πανω απο το κανονικο...?? τωρα το προσεξα στη φωτο...Τι σκ@τ@? Επισης ας μου πει καποιος τι ειναι αυτο το σωλινακι με την ταπα διπλα απ την εξατμιση.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	24102010036.jpg 
Προβολές:	191 
Μέγεθος:	59,1 KB 
ID:	216100
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  12. #3072
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Πιθανον εξαρτατε απο τα λαδια που βαζει καποιος. Παντως και στον δικο μου ειναι σχετικα μαυρα παροτι τα αλλαζω καθε 3000.Οσο για την ενδειξη ειναι ¨ευαισθητη" στην κλιση του εδαφους.μπορει ευκολα να δειξει +-.

  13. #3073
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Ηταν παρκαρισμενομε κεντρικο σταντ σε σχεδον επιπεδο δρομο. Τι να πω δεν ξερω... Με το καλο να δωσω το δικο μου αυριο και να παω το επομενο σε μηχανικο να το κοιταξει..


    Για το σωληνακι μηπως ξερουμε τι ειναι?? ετσι απο περιεργεια. Επισης ψαχνω το service manual του 07+ μοντελου με το injection Και δεν το βρισκω. Οποιος το εχει ας μου το στειλει με πμ


    ΥΓ σρυ που σας εχω πρηξει με τις πολλες ερωτησεις αλλα θελω να χω το κεφαλι μ ησυχο...

    ΥΓ2 τωρα το ειδα και σε αλλες φωτο οτι πολλα bandit το εχουν αυτο το σωληνακι...
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  14. #3074
    Για το σωληνακι μηπως ξερουμε τι ειναι?? ετσι απο περιεργεια. Επισης ψαχνω το service manual του 07+ μοντελου με το injection Και δεν το βρισκω. Οποιος το εχει ας μου το στειλει με πμ


    ΥΓ σρυ που σας εχω πρηξει με τις πολλες ερωτησεις αλλα θελω να χω το κεφαλι μ ησυχο...

    ΥΓ2 τωρα το ειδα και σε αλλες φωτο οτι πολλα bandit το εχουν αυτο το σωληνακι... [/B][/QUOTE]


    Είναι η τάπα αποστράγγισης του φιλτροκουτιού απο νερά!
    OldSchoolSuzuki Fan

  15. #3075
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    για τα λαδια δεν χρειαζεται να αγχωνεσαι ουτε για το χρωμα ουτε για τη σταθμη.το σωληνακι απο καμια υπερχυληση θα ειναι
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF