Δεν θυμάμαι να έχσουμε αναφέρει κάτι σχετικό.
Ίσως να φταίει και το πορτοκαλί χάπι που παίρνω!![]()
Τον τελευταίο καιρό διαφημίζεται στην τηλεόραση ο αριθμός 11-8-80, ο οποίος προσφέρει πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου.
Η διαφήμιση είναι πολύ προσεκτική σε αυτά που λέει, όμως δημιουργεί την εντύπωση ότι ο αριθμός αυτός είναι το νέο νούμερο του ΟΤΕ για πληροφορίες καταλόγου (το παλιό καλό 131). Ο αριθμός όμως του ΟΤΕ, που αντικατέστησε το 131 είναι το 11-8-88 (προσέξτε ότι διαφέρουν μόνο κατά το τελευταίο ψηφίο).
Ο αριθμός 11-8-80 καλεί την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της εταιρείας NewsPhone ( www.newsphone.gr http://www.newsphone.gr/> ) η οποία χρεώνεται προς 0,013 ευρώ το δευτερόλεπτο (0,79 ευρώ ανά λεπτό) πλέον ΦΠΑ και με ελάχιστη χρέωση 60 δευτερολέπτων. Οι παραπάνω πληροφορίες εμφανίζονται φευγαλαία σε μια γραμμή που διατρέχει το κάτω μέρος της οθόνης για ελάχιστα δευτερόλεπτα.
Η υπηρεσία της NewsPhone προσφέρει κάποια πρόσθετες υπηρεσίες, όπως αποστολή των αποτελεσμάτων με fax, sms ή e-mail, οι οποίες μπορεί να ενδιαφέρουν κάποιους από τους υποψήφιους πελάτες της. Η διαφήμηση όμως έχει σχεδιαστεί για να πλασάρει το 11-8-80 σαν το νέο 131 σε ανύποπτους καταναλωτές, οι οποίοι δεν συνειδητοποιούν ότι δεν καλούν την υπηρεσία του ΟΤΕ και ότι χρεώνονται πάνω από τα διπλά χρήματα (η υπηρεσία καταλόγου του ΟΤΕ κοστίζει 0,34 ευρώ ανά κλήση). Κρίνοντας από φίλους και γνωστούς, με τους οποίους συζήτησα το θέμα, έχει πετύχει τον στόχο της.
Για ένα μικρό χρονικό διάστημα ο ΟΤΕ πρόβαλε ένα σχετικό -και καπώς αόριστο- ενημερωτικό μήνυμα.
Αναμφισβήτητα δεν είναι δουλειά του ΟΤΕ να προφυλάσει τους καταναλωτές από τις παραπλανητικές διαφημήσεις άλλων εταιρειών, ούτε θα περίμενε κανείς να εναντιωθεί σε μια εταιρεία που είναι πιθανότατα πελάτης του.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα για την προσφορά της συγκεκριμένης υπηρεσίας στο κοινό, θεωρώ όμως απαράδεκτο τον τρόπο προώθησής της.
Για τον λόγο αυτό σας στέλνω το παραπάνω μήνυμα και σας παρακαλώ να το διαδόσετε σε φίλους και γνωστούς, ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι καταναλωτές.
Και σημπληρώνω ότι έχω δει 1 φορά την εν λόγω διαφήμιση αλλά μου έχει έρθει πάνω από 3 φορές με mail!
Το θεωρώ σωστό να ενημερωνόμαστε.
![]()