Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: Φτάνει η ώρα!!

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCL
    Επειδή μου είπαν και εμένα για το καινούργιο στα 6200 τι άποψη έχετε???

    Μιλάμε για το G650GS.
    η άποψη μας επηρεάζεται απο το γεγονός ότι το νέο G650 φτιάχνεται στη Κίνα ...

    άμα είναι να πάρεις BMW πάρε ΒΜW γερμανίας λέμε

  2. #17
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    2004 και μετα,σχεδον σωστος ο reinmeister
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  3. #18
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCL
    Επειδή μου είπαν και εμένα για το καινούργιο στα 6200 τι άποψη έχετε???

    Μιλάμε για το G650GS.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    η άποψη μας επηρεάζεται απο το γεγονός ότι το νέο G650 φτιάχνεται στη Κίνα ...

    άμα είναι να πάρεις BMW πάρε ΒΜW γερμανίας λέμε

    Το έχω 1 χρόνο κ κάτι μήνες τώρα. Το μηχανάκι κινείται με ήλιο κ βροχή, ζέστη κ κρύο,
    μέσα στην πόλη, στις εθνικές κ στα χώματα. Δεν έχει καταλάβει τίποτα...

    Απ' ότι μου είπαν (οι ειδικοί) δεν κατασκευάζεται στην Κίνα. Τα κομμάτια πάνε έτοιμα από το
    ευρωπαϊκό εργοστάσιο κ Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ γίνεται στην Κίνα. Τώρα κατά πόσο ευσταθεί αυτό
    κ κατά πόσο συμφέρει την εταιρία..... δεν ξέρω κ δεν θα βάλω το χέρι μου στη φωτιά.

    Στα service (πάντα στον αντιπρόσωπο) δεν ήθελε τίποτα περίεργο κ τα μόνα προβλήματα που
    μου παρουσίασε κατά σειρά ήταν:
    1. Η μπαταρία, που όταν το πρωτοπήρα το άφησα 10 μέρες ακίνητο (έλειπα σε ταξίδι) κ μετά δεν
    έπαιρνε μπρος (αλλάχτηκε άμεσα κ δωρεάν από την εταιρία κ μάλλον έφταιγε το γεγονός ότι η
    αρχική δεν φορτίστικε εξ' αρχής καλά).
    2. Το πλαστικό που κρατάει το αριστερό μαρσπιέ του συνεπιβάτη κλειστό έσπασε (από κακή
    χρήση του "γομαριού" που έβαλα 5-6 φορές πίσω (2 ευρώπουλα στοίχισε η αλλαγή).
    3. Το pass κόλλησε μία φορά κ δεν μπορούσα να πατήσω το διακόπτη (WD-40 κ φύγαμε...).
    4. Έφυγε η βίδα που κρατάει το πίσω αριστερό φλας (μάλλον από κραδασμούς απ' ότι μου είπε
    ο μάστορας κ την αντικατατέστησε δωρεάν).

    Γενικά το μηχανάκι συνεχίζει να είναι "σκυλί" παρά τη κατασκευή/συναρμολόγηση στην Κίνα,
    (αναλογιστείτε τι ΔΕΝ κατασκευάζεται πλέον στην Κίνα σήμερα ), και προσωπικά είμαι πολύ
    ευχαριστημένος για τη χρήση που του κάνω. Τα παραπάνω δεν τα θεωρώ τραγικά μιας κ έχω
    δει πολύ χειρότερα σε original γιαπωνέζικα/ευρωπαϊκά (εξαρτάται βέβαια κ σε τι περίπτωση
    θα πέσει κανείς).

    BTW κι εγώ από Βαγιανέλη το πήρα, αλλά 6850 τότε (έδινε κ το 10% της αξίας σε δώρα, δεν
    ξέρω αν ισχύει το ίδιο κ τώρα).

    Καλές αγορές !
    Φύγαμε...

  4. #19
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Όσον αφορά το G650 GS, επειδή γράφτηκαν μερικές ανακρίβειες, ΜΟΝΟ ο κινητήρας κατασκευάζεται στην Κίνα από την Loncin, η οποία κατασκεύαζε και τους κινητήρες για όλη τη σειρά G (XCountry,XMoto και XChallenge). Ο κινητήρας βέβαια είναι ο παλιός καλός Rotax απλά συναρμολογείται στην Κίνα για μείωση του κόστους. Εκτός του κινητήρα λοιπόν, η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, στο εργοστάσιο στο Μόναχο. Άλλωστε και στο παλιό μονοκύλινδρο F650GS, ο κινητήρας ερχόταν από Αυστρία και δεχόταν τις "περιποιήσεις" των μηχανικών της BMW στο εργοστάσιο στο Μόναχο και τοποθετούνταν στη μοτοσυκλέτα. Δεν άκουσα κανέναν να μιλά για αυστριακή BMW. Ο τωρινός κινητήρας βγάζει 3 άλογα παραπάνω περίπου.
    Το δίμπουζο μονοκύλινδρο F650GS κατασκευάστηκε από το 2004-2008 και έχει ακόμα καλύτερη κατανάλωση από το αρχικό μοντέλο. Εγώ προσωπικά έχω δει αυτονομία 350χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα σε ταξίδι δικάβαλος.

  5. #20
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    Όσον αφορά το G650 GS, επειδή γράφτηκαν μερικές ανακρίβειες, ΜΟΝΟ ο κινητήρας κατασκευάζεται στην Κίνα από την Loncin, η οποία κατασκεύαζε και τους κινητήρες για όλη τη σειρά G (XCountry,XMoto και XChallenge). Ο κινητήρας βέβαια είναι ο παλιός καλός Rotax απλά συναρμολογείται στην Κίνα για μείωση του κόστους. Εκτός του κινητήρα λοιπόν, η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, στο εργοστάσιο στο Μόναχο. Άλλωστε και στο παλιό μονοκύλινδρο F650GS, ο κινητήρας ερχόταν από Αυστρία και δεχόταν τις "περιποιήσεις" των μηχανικών της BMW στο εργοστάσιο στο Μόναχο και τοποθετούνταν στη μοτοσυκλέτα. Δεν άκουσα κανέναν να μιλά για αυστριακή BMW. Ο τωρινός κινητήρας βγάζει 3 άλογα παραπάνω περίπου.
    Το δίμπουζο μονοκύλινδρο F650GS κατασκευάστηκε από το 2004-2008 και έχει ακόμα καλύτερη κατανάλωση από το αρχικό μοντέλο. Εγώ προσωπικά έχω δει αυτονομία 350χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα σε ταξίδι δικάβαλος.
    Τώρα ησυχάσαμε....


    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    14
    Για 3500 χιλιάρικα είχα ξεκινήσει και τώρα με ξεσηκώνεται....

    Θα περάσω μία από Βαγιανέλη για να ρίξω μια ματιά.....

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    14
    Επίσης....

    Βλέπω μέσα στο site της BMW ότι καίει μόνο Super αμόλυβδη... Ισχύει???

    Για οικονομία στην βενζίνη πάμε όχι να πληρώνω τα ίδια που δίνω και στο αυτοκίνητο για να το γεμίσω....

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCL
    Επίσης....
    Βλέπω μέσα στο site της BMW ότι καίει μόνο Super αμόλυβδη... Ισχύει???
    Για οικονομία στην βενζίνη πάμε όχι να πληρώνω τα ίδια που δίνω και στο αυτοκίνητο για να το γεμίσω....
    Καιει κανονικη αμολυβδη βενζίνη όπως όλα
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  9. #24
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    14
    Guys help!!!!

    Μόλις με πήραν από επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και μου είπαν ότι βρέθηκε το εξής μηχανάκι:

    F650GS
    έτος 2002
    27.000 χιλ. (με book servise)
    ABS
    3.000euro

    Επίσης μου είπαν επειδή έχω ζητήσει οπωσδήποτε θερμαινόμενα grips ότι το κόστος είναι 170euro το οποίο θα το μοιραστούμε...

    Ακούω σχόλια!

  10. #25
    Απο μακριά τί να σου πούμε; Μπορεί να ειναι αριστο, μπορει να ειναι και χρεπι τελειως.

    Παντως του 2002 ειναι σχετικα παλιο και εχει ενα μπουζι, οχι δυο (όπως σε συμβουλευσαμε πιο πανω)

    Θα έλεγα να το δεις πρωτα φυσικα, αλλα καλυτερα μην το παρεις
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  11. #26
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Καθαρά υποκειμενική άποψη, αλλά το μοντέλο 2004+ σε σχέση με αυτό που λες είναι πιο όμορφο εμφανισιακά...καθαρά αντικειμενικό και στο είπα από την αρχή, το δίμπουζο μοντέλο είναι πιο οικονομικό στην κατανάλωση και ο ψεκασμός καλύτερος. Τα πρώτα μοντέλα είχαν κάποιες παιδικές αρρώστιες που στα μοντέλα απο 2004+ εξαλείφθησαν. Επίσης, τα €170 για θερμαινόμενα ίσως είναι πολλά, νομίζω βάζεις aftermarket με λιγότερα χρήματα. Μπορεί το μηχανάκι να είναι αστέρι, να σου προτείνουμε να το πάρεις ή όχι βάσει κληρονομικού χαρίσματος εγώ προσωπικά για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω και λόγω ότι είναι μια μοτοσυκλέτα εννιαετίας θα σου έλεγα μάλλον όχι, εκτός και αν πας με κάποιον γνώστη ο οποίος να σου επαληθεύσει ότι είναι αστέρι...όπως λένε στις κριτικές επιτροπές talent shows : από εμένα έχεις ένα όχι

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    14
    Θα συμφωνήσω μαζί σου για το εμφανισιακό κομμάτι...
    Όσον αφορά την κατανάλωση εννοείται πως με ενδιαφέρει το καλύτερο δυνατό...

    Και πριν μου πείτε ότι σας ζάλισα μία τελευταία ερώτηση:

    Πόσα χιλιόμετρα θεωρούνται πολλά γι'αυτό το μηχανάκι? Τα 27.000 είναι καλά αλλά γενικά μέχρι πόσα κοιτάω maximum?

    Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!!

  13. #28
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Μέχρι και 30000 θεωρώ ότι είναι οκ.
    Γενικά είναι αρκετά αξιόπιστες μοτοσυκλέτες.

  14. #29
    Παρε οποιο σηκωνει η τσεπη σου, και μονομπουζο μια χαρα ειναι!
    Ειχα το μονομπουζο για 8 χρονια και ηταν σκυλι. Δεν μου εβγαλε απολυτος τιποτα για 8 χρονια, εκτος απο τις παιδικες ασθενειες το πρωτο διμηνο, οι οποιες λυθηκαν με μια επισκεψη στον γιατρο και μετα τελος. Και για τα επομενα 8 χρονια το μονο που εκανα ηταν τα σερβακια του στην ωρα του, και να του βαζω βενζινη

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Εφτασε Η Ωρα
    από tai στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 18:18
  2. Απαντήσεις: 114
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2004, 18:22
  3. Για την εκδρομη της 25ης (ωρα συναντησης,τοπος)
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2004, 20:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF