![]()
Αντωνάκη παιδί μου...
Να σου στείλω το Service Manual του ΤΑ να ξεκινήσεις να διαβάζεις;;;
![]()
Αντωνάκη παιδί μου...
Να σου στείλω το Service Manual του ΤΑ να ξεκινήσεις να διαβάζεις;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ολα τα υπολοιπα που εγραψες τα καταλαβαινω και τα σεβομαι...εισαι της αποψης,οπως και πολλοι αλλοι οπως εσυ, του οτι ο κατασκευαστης ειναι θεος και τα προϊοντα του ειναι τελεια...δεν θα κατσω να σε πεισω για το αντιθετο...
αλλα στο quote το παραγαμισες,μια και το θεμα παει προσωπικα...
και δεν θα ειχα προβλημα να παει,εφ οσον,εχεις ιδεα ,κατα πρωτον,για τι πραγμα μιλαμε και κατα δευτερον, με ξερεις προσωπικα,πραγμα που σημαινει οτι εχεις μια ιδεα για τις γνωσεις-πειρα που εχω,καθως και την δουλεια που εχω κανει κατα καιρους σε διαφορα μηχανακια...
θερμη παρακληση λοιπον,αστο να παει...
και για να κλεινει αυτο το θρεντ,να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω σκοπο να ΞΕΚΙΝΗΣΩ κατι,αλλα να συνεχισω αυτο που ΗΔΗ κανω,εδω και 15 χρονια,σε μια διαφορετικη βαση...
υ.γ. ας μεταφερει καποιος το κομματι ,απο το πρωτο ποστ του terence,μεχρι και αυτο του sapila ,στις αντιπαραθεσεις ,με τιτλο "βελτιωση η οχι",μια και ειναι κατι που παρουσιαζει μεγαλο ενδιαφερον...
και θα τα πουμε εκει μια χαρουλα...
![]()
ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Δήλωσα ότι δέν σέ ξέρω.
Μπορεί νά έχεις 3 πτυχία μηχανολόγου.........
Διατύπωσα πώς διαφωνώ μέ τό ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.........
χωρίς νά είμαι ό βελτιωτικός οίκος.
Έπίσης ότι δέν πιστεύω στό θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ όπως έγραψες.
Ήμουν πολύ προσεκτικός σέ αύτά πού έγραψα καί σέ καμμία
περίπτωση δέν ήθελα νά σέ προσβάλλω.
Άπ΄ότι κατάλαβα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ.
Άν κάνω λάθος διόρθωσε με ,καί παίρνω πίσω τό έρασιτέχνης.
Άν έβλεπα έναν έπαγγελματία καί άκουγα καλά λόγια ίσως καί νάμουν
ό πρώτος πελάτης σου ,όχι βέβαια γιά βελτίωση άλλά γιά σέρβις.
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
θα γΕνει μακελειο....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Νομιζω καλα τα λεει ο Τερενς
Εκτίθεσαι για τον απλούστατο λόγο οτι επιμένεις πως βελτίωση και αξιοπιστία δεν πάνε μαζί, ενω κάτι τέοιο δεν ισχύει. Βελτίωση δεν είναι μόνο γυαλίσματα κεφαλών, τουρμπίσματα νίτρα κλπ.Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΕΓΩ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ............
Έσύ θά μού ύποδείξεις ένα συνεργείο μέσα στή Θεσσαλονίκη πού νάχει ένα διπλωματούχο
μηχανικό .....??
Άπό Πολυτεχνείο καί όχι άπό τίς τεχνικές σχολές όπου γράφουν άνορθόγραφα
τό όνομα τους...??
Έστω ΤΕΙ...??
Γιά τήν Άθήνα ναί ίσως είμαι άκόμα πιό λάθος,ίσως έκεί νάναι μαζεμένοι όλοι
οί έπιστήμονες.
Άν είσαι μηχανικός δέν περιμένω φυσικά νά συμφωνήσεις γιά τό θέμα
ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
Είναι ή δουλειά σας,καταλαβαίνω.
Θά σέ παρακαλέσω νά μού διευκρινίσεις άν έκτίθεμαι στό θέμα <ότι δέν έχουμε μηχανικούς??>
γιά νά ξέρω καί πού έκτίθεμαι ,διότι έτσι γενικώς έκτίθεμαι...??
![]()
Δεν μπορώ φυσικά να σου υποδείξω συγκεκριμένο συνεργείο, και ειδικά στην Θεσσαλονίκη, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι το αποκλείουμε σαν περίπτωση.
Μια και απάντησε κι ο Αντώνης, ας το αφήσουμε εδω.
Διάβασε πάντως τι ακριβώς σημαίνει blueprinting ενός κινητήρα και θα καταλάβεις τι ακριβώς λεω.
Χοντρικά είναι το ίδιο που θα έκανε και ο κάθε κατασκευαστής μοτοσυκλετών στους κινητήρες αν είχε την ευχέρεια να τους φτιάχνει εναν εναν με ακριβείς μετρήσεις, ιδανικές ανοχές σε όλα τα κινούμενα μέρη διαλέγοντας απο τα στανταρ ανταλλακτικά τα κατάλληλα και ζευγαρώνοντάς τα τέλεια.
Το GSXR1000 τότε θα έκανε πάνω από 20.000 Ευρω βέβαια.![]()
Το όφελος μιας τέτοιας βελτίωσης πάντως είναι σημαντικό και σε απόδοση και σε αξιοπιστία και αν καταλαβαίνω σωστά κάτι τέτοιο έχει στο μυαλό του και ο Αντώνης.
Συν τα γυαλίσματα κλπ και με χρήση άλλων ανταλλακτικών στην θέση των standard.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Να πω και εγώ κάτι χωρίς να παίρνω τη θέση κανενός
Μπορεί κάποιος να μην έχει πτυχίο (γνωρίζω τουλάχιστον έναν) μηχανολόγου, που φτιάχνει μοτοσυκλέτες εδώ και 15 χρόνια πολύ καλύτερα και από τη κάθε "μαμά", με πράγματα που ΥΠΑΡΧΟΥΝ στο εμπόριο και σε πληθώρα, και έχει-ουν φτιάξει μοτοσυκλέτες πύραυλους και με εγγύηση 2 χρόνων τουλάχιστον, (το δικό μου ακόμα "σκοτώνει" μετά 10 χρόνια),
Υπάρχουν και μηχανολόγοι μηχανικοί από ΕΜΠ ΤΕΙ ΣΕΛΕΤΕ , που δεν ξέρουν τη τύφλα τους, γιατί δεν έχουν πιάσει ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ κατσαβίδι, και δεν ξέρουν να χρονίσουν ούτε ένα παπί,
Υπάρχουν και απλοί άνθρωποι που ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ, και φτιάχνουν "παπάδες" .
Αν μπορούσαν να ανοίξουν συνεργείο αυτοί που με συγκεκριμένα έργα έχουν αποδείξει πως το κατέχουν το άθλημα σίγουρα σε αυτούς θα πήγαινα, γιατί από πτυχιούχους πανεπιστήμονες , σε ένα απλό Boxer, και έχω καεί.
Αρχικά δημιουργήθηκε από soter3gm
Υπάρχουν και μηχανολόγοι μηχανικοί από ΕΜΠ ΤΕΙ ΣΕΛΕΤΕ , που δεν ξέρουν τη τύφλα τους, γιατί δεν έχουν πιάσει ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ κατσαβίδι, και δεν ξέρουν να χρονίσουν ούτε ένα παπί,
Υπάρχουν και απλοί άνθρωποι που ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ, και φτιάχνουν "παπάδες" .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
καταλαβαινω οτι δεν θελεις να με προσβαλλεις,αλλα ουσιαστικα λες ηλιθιους,οσους κανουν κατι χωρις τα τυπικα προσοντα...εκει ειναι εμενα η διαφωνια μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Δήλωσα ότι δέν σέ ξέρω.
Μπορεί νά έχεις 3 πτυχία μηχανολόγου.........
Διατύπωσα πώς διαφωνώ μέ τό ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.........
χωρίς νά είμαι ό βελτιωτικός οίκος.
Έπίσης ότι δέν πιστεύω στό θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ όπως έγραψες.
Ήμουν πολύ προσεκτικός σέ αύτά πού έγραψα καί σέ καμμία
περίπτωση δέν ήθελα νά σέ προσβάλλω.
Άπ΄ότι κατάλαβα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ.
Άν κάνω λάθος διόρθωσε με ,καί παίρνω πίσω τό έρασιτέχνης.
Άν έβλεπα έναν έπαγγελματία καί άκουγα καλά λόγια ίσως καί νάμουν
ό πρώτος πελάτης σου ,όχι βέβαια γιά βελτίωση άλλά γιά σέρβις.
![]()
anyway...no hard feelings...
ανοιξα θρεντ για να κουβεντιασουμε το θεμα βελτιωση...τα λεμε εκει...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εκτίθεσαι για τον απλούστατο λόγο οτι επιμένεις πως βελτίωση και αξιοπιστία δεν πάνε μαζί, ενω κάτι τέοιο δεν ισχύει. Βελτίωση δεν είναι μόνο γυαλίσματα κεφαλών, τουρμπίσματα νίτρα κλπ.
Δεν μπορώ φυσικά να σου υποδείξω συγκεκριμένο συνεργείο, και ειδικά στην Θεσσαλονίκη, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι το αποκλείουμε σαν περίπτωση.
Μια και απάντησε κι ο Αντώνης, ας το αφήσουμε εδω.
Διάβασε πάντως τι ακριβώς σημαίνει blueprinting ενός κινητήρα και θα καταλάβεις τι ακριβώς λεω.
Χοντρικά είναι το ίδιο που θα έκανε και ο κάθε κατασκευαστής μοτοσυκλετών στους κινητήρες αν είχε την ευχέρεια να τους φτιάχνει εναν εναν με ακριβείς μετρήσεις, ιδανικές ανοχές σε όλα τα κινούμενα μέρη διαλέγοντας απο τα στανταρ ανταλλακτικά τα κατάλληλα και ζευγαρώνοντάς τα τέλεια.
Το GSXR1000 τότε θα έκανε πάνω από 20.000 Ευρω βέβαια.![]()
Το όφελος μιας τέτοιας βελτίωσης πάντως είναι σημαντικό και σε απόδοση και σε αξιοπιστία και αν καταλαβαίνω σωστά κάτι τέτοιο έχει στο μυαλό του και ο Αντώνης.
Συν τα γυαλίσματα κλπ και με χρήση άλλων ανταλλακτικών στην θέση των standard.![]()
ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΜΑΙ............
Δέν φιλοδοξώ νά άσχοληθώ μέ τό θέμα ,βέβαια θά κάτσω νά διαβάσω έστω έγκυκλοπαιδικά.
Έπίσης τό ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ δέν είναι δική μου άποψη.
Μετέφερα αύτά πού διάβασα ότι ίσχυρίζεται ή BRABUS ή όποία λέει
1 ΜΟΝΟ ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ...!!
Ούτε ξέρω τί είδους βελτιώσεις είναι ,κατάλαβα όμως ότι θεωρεί ότι τό μοτέρ
τής Μερσεντές χάνει τήν άξιοπιστία του όταν τό βάλουν χέρι ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ,
καί γιαυτό δέν παρέχει τήν πλήρη έγγύηση άν τό πάρεις καινούργιο καί τό φτιάξεις.
Έπίσης είσαγωγέας μού είπε ότι οί Μερσεντές μέ τόν κομπρέσσορα μέ τά 193 άλογα
χαλάνε πιό γρήγορα άπό αύτά των 163 καί άκόμα πιό γρήγορα άπό αύτά των 143 ίππων
στά 1800 κυβικά...!!
Έπίσης όσες φορές βρέθηκα σέ άγώνες ντράγκστερ,πίστα κ.λ.π....είδα παιδαριώδη
πράμματα άπό τούς μηχανικούς ,λάθη, άστοχίες κ.λ.π....
Καμμία σχέση μέ αύτούς τού έξωτερικού.
Δεύτερη προσπάθεια σέ ντράγκστερ οί μισοί λείπουν ,τά μοτέρ είναι σπασμένα.
Άκόμα όσες φορές προσπάθησα νά άσχοληθώ μέ βελτίωση αύτοκινήτου ή μοτό
βρήκα μπροστά μου άστείες καταστάσεις.
Άντιλαμβάνομαι ότι άν αύτή είναι ή δουλειά σου καί τήν άμφισβητώ,είναι νά θέλεις
νά μέ φάς.
Δημοκρατία έχουμε όμως ,άσε με νάχω τή γνώμη μου καί άς έκτίθεμαι
κατ'έσέ..!!
Έξαλλου άν δέν έκτεθώ έγώ ,πώς θά δικαιωθείς έσύ.
ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑ ΕΙΔΙΚΟΣ,ένας άπλός καταναλωτής είμαι πού ψάχνοντας τό θέμα
έχω βγεί καμμένος καί έγραψα αύτά πού έγραψα γιατί ή γνώση...........
είναι θησαυρός............έπειδή είμαι παθών.
Δέ μπορώ νά σάς άκολουθήσω στίς άντιπαραθέσεις διότι δέν τό κατέχω,νάσαι σίγουρος
όμως ότι θά σας παρακολουθήσω καί θά σάς διαβάσω.
Ποτέ μή λές ποτέ,μπορεί καί νάχετε δίκαιο έσείς καί νά τό βρώ καί γώ μετά άπό 35-40
χρόνια.
Φιλικώτατα............
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
....
γαμήθηκες με την αξιοπιστία και την εγγύηση...
Και οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια αλλά το αμαξι/μοτο το κρατάς καμιά 15τία χωρίς προβλήματα εκτός των σέρβις και της φυσιολογικής φθοράς των ανταλλακτικών.
Η Εγγύηση τι λέει; ότι μετά τον Χ χρόνο το οχημα θα καταρρεύσει;
Επίσης οι μηχανικοί που λες,πολλές φορές την εχουν φάει στον κ@λο αφού δεν μπόρεσαν να δουν βλάβες στυλ εκκεντροφόρων, πηνίων κλπ κλπ (οπότε έχουμε ανακλήσεις)
Παραείσαι απόλυτος.
Πιο πολύ κι από εμένα![]()
![]()
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καταλαβαινω οτι δεν θελεις να με προσβαλλεις,αλλα ουσιαστικα λες ηλιθιους,οσους κανουν κατι χωρις τα τυπικα προσοντα...εκει ειναι εμενα η διαφωνια μου...
anyway...no hard feelings...
ανοιξα θρεντ για να κουβεντιασουμε το θεμα βελτιωση...τα λεμε εκει...![]()
ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ.............
Άμφισβητώ αύτό τό < ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ > άν τό κατάλαβα όπως τό έννοείς,
τά όποία θά μπορούσε νά δηλώσει ότι τά διαθέτει άλλιώς ό καθένας
καί θεωρώ ίσως πολύ ριψοκίνδυνους αύτούς πού θά τό δοκίμαζαν.
Ίσως είναι ή ήλικία,σέ άλλους καιρούς θά καρφωνόμουν καί γώ...!!
Έξάλλου θάπρεπε νά γνωρίζω άπαραιτήτως τή δράση σου,τίς περγαμηνές σου στό θέμα,
ή τίς γνώσεις σου...??
Ό χαρακτηρισμός ...........ΤΟ ΠΑΡΑΓΑΜΗΣΕΣ..........έπειδή είπα τή λέξη ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ,
ή όποία έσένα σού άκούστηκε σάν προσβολή,σκέψου.........
πώς καί γιατί θάπρεπε έγώ νά ξέρω ποιός είναι ό Άντώνης καί νά μήν τό έκστομίσω...??
Μεγάλος καί σοβαρός άνθρωπος μού φαίνεσαι,καταλαβαίνεις,...........
ότι άν δέν ξέρω τό ποιός είσαι καί δηλώνεις άπό αύτά πού διαβάζω ότι είσαι λογιστής
πώς τό ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ............δέν είναι βρισιά ,ούτε τό παραγάμησα....!!
Δέν έχω κάτι άλλο ........
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
γαμήθηκες με την αξιοπιστία και την εγγύηση...
Και οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια αλλά το αμαξι/μοτο το κρατάς καμιά 15τία χωρίς προβλήματα εκτός των σέρβις και της φυσιολογικής φθοράς των ανταλλακτικών.
Η Εγγύηση τι λέει; ότι μετά τον Χ χρόνο το οχημα θα καταρρεύσει;
Επίσης οι μηχανικοί που λες,πολλές φορές την εχουν φάει στον κ@λο αφού δεν μπόρεσαν να δουν βλάβες στυλ εκκεντροφόρων, πηνίων κλπ κλπ (οπότε έχουμε ανακλήσεις)
Παραείσαι απόλυτος.
Πιο πολύ κι από εμένα![]()
![]()
![]()
ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ.............ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Άς άφήσουμε τίς έγγυήσεις κ.λ.π....
Έσύ πιστεύεις ότι ένα γαργαλεμένο μηχανάκι
φτιαγμένο άπό τόν καλύτερο τών βελτιωτών
είναι πιό άξιόπιστο στό χρόνο άπό ένα ΜΑΜΑ...??
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ.............ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Άς άφήσουμε τίς έγγυήσεις κ.λ.π....
Έσύ πιστεύεις ότι ένα γαργαλεμένο μηχανάκι
φτιαγμένο άπό τόν καλύτερο τών βελτιωτών
είναι πιό άξιόπιστο στό χρόνο άπό ένα ΜΑΜΑ...??
![]()
Ναι
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Η απορία που έχω Αντώνη σχετικά με ενα τετοιο βημα ειναι οι εξής.. Αφου το κάνεις μέχρι τώρα αυτό για 15 και πλεον χρόνια, ποιό κομμάτι της μέχρι τώρα ενασχόλησης σου θα κάνεις ποιο επαγγελματικό?
Εννοώ αφου θα συνεχίσεις να θέλεις (και προς τιμήν σου) να έχεις τον απόλυτο έλεγχο του αποτελέσματος, και δέν θα εμπλέκονται μικροί βαστάζοι σε καμία φάση της δουλείας σου παρα μόνο για καφε-τσιγάρο-καρπαζίες και αγορα ανταλλακτικών..Αφού θα κάνεις και πάλι επιλεκτική χρήση των "πελατών" σου για να αποφύγεις τις παραξενίες του καθενός (εστω και αν γίνει σε ένα ποιο ανοικτό κυκλο που δεν θα περλαμβάνει μόνο φίλους οπως υποθέτω γινόταν μέχρι τώρα)..
Τί ακριβώς είσαι διατεθημένος να "αφήσεις" πίσω και σε ποίον τομέα το "Αντώνης" για τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας που περασε απο τα χέρια σου, θά είναι ένα ακόμη όνομα κάποιου Μηχάνικού και όχι πλέον φίλου όπως είναι τώρα?
Quod me nutrit... me destruit.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
γαμήθηκες με την αξιοπιστία και την εγγύηση...
Και οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια αλλά το αμαξι/μοτο το κρατάς καμιά 15τία χωρίς προβλήματα εκτός των σέρβις και της φυσιολογικής φθοράς των ανταλλακτικών.
Η Εγγύηση τι λέει; ότι μετά τον Χ χρόνο το οχημα θα καταρρεύσει;
Επίσης οι μηχανικοί που λες,πολλές φορές την εχουν φάει στον κ@λο αφού δεν μπόρεσαν να δουν βλάβες στυλ εκκεντροφόρων, πηνίων κλπ κλπ (οπότε έχουμε ανακλήσεις)
Παραείσαι απόλυτος.
Πιο πολύ κι από εμένα![]()
![]()
![]()
ΕΠΙΣΗΣ.............
Αύτό είναι τό όπλο τους ,ή διαφήμιση τους.
ΑΝΤΕ ΠΑΝΕ καί πάρε ένα χιλιάρι BMW ,φανταστικό δέν είναι...??
ΠΑΣ...??
Νά γιατί βαστάνε 15 χρόνια.
![]()