Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Φορτιστής από Lidil ultimate speed Παρατηρήσεις

  1. #1

    Φορτιστής από Lidil ultimate speed Παρατηρήσεις

    Λόγω ότι το Bmw έχει θέμα με την παταρία, έπερνα πολλές φορές από φίλο τον φορτιστή του (από το lidl) και φόρτιζα την μηχανή. Έτσι πολύ ευχαριστημένος, τώρα που έβγαλε πάλι τον ίδιο φορτιστή http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/lidl...index_7860.htm στα 20ε ευρώ τον αγόρασα και εγώ. Η διαφορά με τον παλιό είναι στα ``αυτάκια`` δεν έχουν λάστιχο αλλά σκληρό πλαστικό, και λίγο διαφωρετικά λεντ.
    Βάζοντάς τον χθες να φορτίσει, έπειτα από 1 λεπτό έδειξε γεμάτη παταρία!!! Λίγο περίεργο μου φάνηκε αλλά δεν έδωσα βάση. Μιλούσα με έναν φίλο μου και μου είπε και αυτός ακριβως το ίδιο. Ότι του έδειξε γεμάτη παταρία σε φόρτιση και στηην εκκίνηση, να το abs θέμα.
    Τι να γίνεται, να έχει άλλη λειτουργία ή όλη η παρτίδα να έχει κάποιο πρόβλημα?
    Έχε άλλος άποψη από τον φορτιστή?

  2. #2
    Kαι στην δικη μου μπαταρια μετα απο 5 λεπτα εδειξε πληρη φορτιση

  3. #3
    Λες όλη η παρτίδα, να είναι <<άρωστη>>?

  4. #4
    Ηρθε το τέλος Το avatar του/της CBRIDHS
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    208
    εμένα σε 10 δευτερόλεπτα.....αλλά αν κ έχω μία υποψία ότι η μπαταρία παρέδωσε πνεύμα,θα την αφήσω μία μέρα να φορτίζει για να δω αποτελέσματα....
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!

  5. #5
    Waterproof V-strom.. Το avatar του/της KIMONAS
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    160
    Και εδω τα ιδια,μετα απο 15 λεπτα οτι εχει γεμισει η μπαταρια.
    "Sir, we are surrounded!"
    "Excellent, so we can attack in every direction!"

  6. #6
    Μετρήστε πρώτα την μπαταρία σας να δείτε πόσα volt βγάζει.
    Μετέπειτα βάλτε τον φορτιστή και αφήστε τον κάποιες ώρες πάνω και ας περνάει αυτόματα σε συντήρηση. Ξαναμετρήστε τα volt μετά απο κανα μισάωρο αφού βγάλετε τον φορτιστή .
    Έχετε κατα νου οτι όταν μια μπαταρία ξεφορτησει τελείως χάνει ενα 10-15% της χωρητικότητας της γιατί κολλάνε τα στοιχεία.
    Συμβουλευτείτε τον παρακάτω πίνακα για να δείτε πόσο ζωή έχει ακόμα η μπαταρία σας.
    http://www.moto.gr/forums/showthread...=&pagenumber=3

  7. #7
    Waterproof V-strom.. Το avatar του/της KIMONAS
    Εγγραφή
    08/08/2005
    Μηνύματα
    160
    Επισης μετρησα με πολυμετρο την εξοδο του φορτιστη και βγαζει 13,5 αντι για 14,2 οπως γραφει στο μανιουαλ του.

    edit:Ποιον πινακα?
    "Sir, we are surrounded!"
    "Excellent, so we can attack in every direction!"

  8. #8
    και σε μένα το ίδιο έκανε ο συγκεκριμένος, μετά απο λίγο έδειξε πλήρη φόρτιση...

  9. #9
    Ο παλιός περνούσε 'επειτα στην θέση σταντ μπάι. Αυτός παραμένει στην ένδειξη, γεμάτη παταρία. Αυτη η θέση είναι συντήρηση?

  10. #10
    standby μπαίνει ο φορτιστής στην αρχή όταν τον συνδέσεις στο ρεύμα μέχρι να διαλέξεις mode, όταν απο το λαμπάκι που δείχνει μισογεμάτη την μπαταρία(διαδικασία φόρτισης) περνάει στο λαμπάκι που την δείχνει γεμάτη(φόρτιση διατήρησης για γεματες μπαταρίες) έχει μπει σε συντήρηση.
    Στο manual μέσα γράφει οτι ακόμα και οταν ο φορτιστής περάσει σε λειτουργία συντήρησης φορτίζετε κανονικά η μπαταρία.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
    standby μπαίνει ο φορτιστής στην αρχή όταν τον συνδέσεις στο ρεύμα μέχρι να διαλέξεις mode, όταν απο το λαμπάκι που δείχνει μισογεμάτη την μπαταρία(διαδικασία φόρτισης) περνάει στο λαμπάκι που την δείχνει γεμάτη(φόρτιση διατήρησης για γεματες μπαταρίες) έχει μπει σε συντήρηση.
    Στο manual μέσα γράφει οτι ακόμα και οταν ο φορτιστής περάσει σε λειτουργία συντήρησης φορτίζετε κανονικά η μπαταρία.
    οκ σε ευχαριστώ.

  12. #12
    Στην ένδειξη κρύο (*) το έβαλα σε παταρία με 104αη (σε μηχανημα). Στην ένδειξη αουτο την πάλευε 20 ώρες και το άλλαξα. Καλά έκανα?

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostas_1100gs
    Στην ένδειξη κρύο (*) το έβαλα σε παταρία με 104αη (σε μηχανημα).
    Κάποιος από τους δυο μας έχει πάθει ένα ελαφρύ εγκεφαλικό ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Ξέχασα τον διακόπτη ανοιχτό με τα φώτα αναμένα και έπεσε η μπαταρία εντελώς.
    Έβαλα μπροστά με λίγο σπρώξιμο και οδηγώντας μερικές ημέρες έδειξε ότι ήταν οκ, καθώς έπαιρνε μπροστά με την μίζα.
    Προχθές πάτησα μίζα και μου έσβησε, δοκιμάζω 2η φορά να μιζάρω και κλάταρε η μπαταρία, οπότε την πήγα σπίτι και κοτσάρισα τον φορτιστή του Lidl.
    Με το που τον ενεργοποίησα και επέλεξα την λειτουργία φόρτισης μετά από 1 δευτερόλεπτο μου έδειξε ότι ήταν γεμάτη.
    Σαφέστατα δεν ήταν και την άφησα πάνω στον φορτιστή 1 ολόκληρη ημέρα, μπας και γεμίσει.
    Την έβαλα πάνω σήμερα........καπούτ ελάχιστο ρεύμα ίσα να ανάψουν τα φώτα.
    Κλασικά σπρώχνω παίρνει μπροστά και από εκείνη την ώρα δουλεύει η μπαταρία μία χαρά.
    Πρέπει να την άναψα έσβησα πάνω από 10 φορές σήμερα και παίρνει πρόθυμα μπρος.

    Η ερώτηση μου είναι εάν είναι πολύ λίγο το ρεύμα που έχει απομείνει στην μπαταρία, μήπως δημιουργεί θέμα στον φορτιστή ώστε να μην αναγνωρίζει σωστά την κατάσταση της για να φορτίσει ;

    Υπάρχει ένα minimum ρεύματος που πρέπει να βάλω την μπαταρία να φορτίσει για να γίνει σωστά ;

    ΥΓ Πολύμετρο δεν έχω και ούτε ξέρω να δουλεύω τέτοια ψιψιψίνια

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από klab
    Η ερώτηση μου είναι εάν είναι πολύ λίγο το ρεύμα που έχει απομείνει στην μπαταρία, μήπως δημιουργεί θέμα στον φορτιστή ώστε να μην αναγνωρίζει σωστά την κατάσταση της για να φορτίσει ;
    Ίσα ίσα, το αντίθετο θα έπρεπε να γίνεται ...

    Όλες αυτές οι @ρχιδιές (διότι περί @χιδιών πρόκειται) δουλεύουν με ένα διπλό τελεστικό σαν συγκριτή τάσης και ρεύματος...

    Αυτό το - υπέροχο κατά τα άλλα - ψιψιψίνι χρειάζεται ένα ελάχιστο ρεύμα στις μη αναστρέφουσες εισόδους του για να κάνει την δουλειά του, το οποίο ρεύμα το παίρνει από το κύκλωμα φόρτισης...

    Μια άδεια μπαταρία "τραβάει" μεγάλο αρχικό ρεύμα φόρτισης "γονατίζοντας" την τάση του φορτιστή (λόγω περιορισμένης ισχύος του τροφοδοτικού) με αποοτέλεσμα να μην πηγαίνει το απαιτούμενο ρεύμα στον συγκριτή, όπερ και αυτός νομίζει ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και πάει αυτόματα σε φάση stand-by...

    Υ.Γ.
    Σε αυτά τα ψιψιψίνια, το μόνο που μπορείς να κάνεις (αν δεν θέλεις να επέμβεις στο εσωτερικό τους) είναι να φορτίσεις λίγο την μπαταρία και μετά να την βάλεις στον συγκεκριμένο φορτιστή...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προϊόντα: Φορτιστής Μπαταρίας Οχημάτων Jumpstart Vehicle (Αγορά από Site Προσφορών)
    από brainstorm73 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2012, 10:43
  2. Μία moto-βόλτα από το πουθενά…
    από superfour στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 02:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF