Το ίδιο και η απόσβεση συμπίεσης ρε Στέφανε...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η απόσβεση επαναφοράς δεν είναι απόσβεση επαναφοράς στην πραγματικότητα.
Είναι απόσβεση συμπίεσης - επαναφοράς.
(Δεν μιλάμε για αμορτισέρ χωρίς ρύθμισεις...)
Ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ έχει διαφορετικές "γέφυρες" για την συμπίεση και επαναφορά (κάτι κωνικές σκατόβιδες που κλείνουν - ανοίγουν τις διόδους του λαδιού...), ανεξάρτητες μεταξύ τους.
Η μεταβολή μιας από τις δύο αποσβέσεις ΔΕΝ επηρρεάζει (μηχανολογικά) την άλλη.
Προφανώς αυτό που θέλει να πει ο wrench είναι το "φαινόμενο" που παρατηρείται όταν έχουμε ΜΕΓΑΛΗ απόσβεση επαναφοράς, που έχει σαν αποτέλεσμα να ενανέρχεται αργά ο τροχός και να πέφτει σε ανωμαλία χωρίς να έχει όλη την αρχική του διαδρομή διαθέσιμη (είναι ακόμη εν μέρει συμπιεσμένη η ανάρτηση), οπότε και μας φαίνεται ότι "σκλήρηνε" και η συμπίεσή μας.