σαν jet-ski που βγηκε στη στεριά ειναι...
περι ορέξεως βεβαια...
σαν jet-ski που βγηκε στη στεριά ειναι...
περι ορέξεως βεβαια...
εμενα μου αρεσει,παντα με το σκεπτικο της συγκρισης με τα του ιδιου ειδους...
θα τσαγιαζει vstrom και varadero και θα ναι μια χαρα για ταξιδακια...
τιμη μονο να δουμε...
frankly my dear, i dont give a damn...
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.
π.χ.
-ένα tenere με το μοτέρ του TDM στα 750 (κι ας είναι και 200+ κιλά) / ΟΥΤΟΠΙΑ ΠΙΑ
-ένα βέρσυς με άλλα πλαστικά και προβολέα, και χωμάτινα λάστιχα - αναρτήσεις / ΞΥΠΝΑ ΚΑΒΑ
-να βγάλει η ΚΤΜ ένα 750 adventure σε πιο προσιτή τιμή ή να φτιάξει το 690 με φέρινγκ και λίγο πιο άνετο σαν το παλιό 640 adventure.
Τα DR 800 big που όλοι το αποπέρνανε για το ρύγχος τους παλιότερα, είναι καλλονές μπροστά στα νέα χόντα.
Γιατί οι χονταίοι δεν αντιγράφουν τις κατασκευές του boano (έστω τα πλαστικά) για τα άφρικα να γεμίσει ξανά ο τόπος χόντα;
ναι ρε πούστη μου, πόσο δύσκολο είναι το προσεγγίσουν αυτό το σκεπτικό?Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.
νταξ, η τιμή είναι πολύ αισιόδοξη, αλλά έστω βάλε το + ένα χιλιάρικο πάνω...
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
......
μηπως γιατι δεν ειμαι/εισαι/ειμαστε το target group τους?
![]()
Δεν είμαστε 5 τύποι εδώ μέσα που το ζητάμε αυτό Δημήτρη. Και στο εξωτερικό το ζητάνε πως και πως. Και στην τελική, ένα τέτοιο "πασπαρτού" προϊόν μπορεί να προσελκύσει και πελατεία η οποία δεν το είχε σκεφτεί νωρίτερα.
Οι Γιαπωνέζοι όμως κάνουν ότι έκαναν οι Ευρωπαίοι με 5 χρόνια διαφορά. Μηχανάκι σαν αυτό που θέλουμε θα δούμε από Γιαπωνέζους το 2015.
Απ' ότι φαίνεται μόνο οι Ευρωπαίοι πιάνουν τον παλμό της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι Γιαπωνέζοι θα βγάζουν SS και παπάκια μιας που το κάνουν καλά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Δεν είμαστε 5 τύποι εδώ μέσα που το ζητάμε αυτό Δημήτρη. Και στο εξωτερικό το ζητάνε πως και πως. Και στην τελική, ένα τέτοιο "πασπαρτού" προϊόν μπορεί να προσελκύσει και πελατεία η οποία δεν το είχε σκεφτεί νωρίτερα.
Οι Γιαπωνέζοι όμως κάνουν ότι έκαναν οι Ευρωπαίοι με 5 χρόνια διαφορά. Μηχανάκι σαν αυτό που θέλουμε θα δούμε από Γιαπωνέζους το 2015.
Απ' ότι φαίνεται μόνο οι Ευρωπαίοι πιάνουν τον παλμό της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι Γιαπωνέζοι θα βγάζουν SS και παπάκια μιας που το κάνουν καλά.
Βασικά δε νομιζω να εδωσα την εντυπωση οτι ειμαι αρνητικός σε αυτο που περιεγραψε ο Κωστας ε?![]()
Το αντιθετο μαλιστα!
Στο θεμα τωρα, πιστευω αυτο που λέω και το ξαναλεω...
δεν ειμαστε στο target group τους και μάλλον αυτοι ξερουν καλυτερα απο εμας τι τους συμφερει και τι οχι!
![]()
Εδω μεσα και στο Adventure rider ειναι το 0,01 της παγκοσμιας αγορας. Κοινως χεσμενους μας εχουν. Οι περισσοτεροι ευρωπαιοι αρεσκονται στον ασφαλτινο τουρισμο αφου η προσβαση τους στα δαση φορμποτεν!
Μοτσικλετες σαν το Crossrunner σχεδιαστηκαν για την ευρωπαϊκη αγορα και ουχι για αυτης των ΗΠΑ και τις Ιαπωνιας. Οποτε οσο η συντριπτικη πλειοψηφια των ευρωπαιων μοτοσικλετων θα πηγαινει καραβανι με τριβαλιτσο στην ασφαλτο, μη περιμενετε να δειτε κατι διαφορετικο.
Εμενα εξακολουθει να μου αρεσει παντως!!!!![]()
Όχι. Σε κατάλαβα.Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Βασικά δε νομιζω να εδωσα την εντυπωση οτι ειμαι αρνητικός σε αυτο που περιεγραψε ο Κωστας ε?![]()
Το αντιθετο μαλιστα!
Ποιοί δεν είναι το target group; Εγώ, εσύ κι ο Κώστας; Υπάρχει μεγάλη αγορά για τέτοιο μοντέλο. Αυτό λέω απλά.Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Στο θεμα τωρα, πιστευω αυτο που λέω και το ξαναλεω...
δεν ειμαστε στο target group τους και μάλλον αυτοι ξερουν καλυτερα απο εμας τι τους συμφερει και τι οχι!
![]()
Από την άλλη πιθανόν να μην τους συμφέρει όπως λες να ρίξουν φράγκα για μια νέα μοτοσυκλέτα από την στιγμή που σε άλλες κατηγορίες κυριαρχούν.
Ελπίζουμε σ'αυτο:Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.
http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/82823.asp
Ας ελπίσουμε μόνο να είναι κάτω απ'τα 200 κιλά![]()
ΤΕΛΟΣ
Τρέφω μεγάλο σεβασμό και αγάπη για τον κινητήρα του VFR, και μου αρέσει που η Honda κάνει επιτέλους την κίνηση να βάλει το μοτέρ και σε άλλο μηχανάκι, έτσι για να υπάρχει και μια πιο touring επιλογή, παρόλα αυτά όπως βλέπω την κατάσταση μάλλον θα είναι εντελώς εκτός της τσέπης μου.
Θεωρώ ότι η κίνηση παρουσιάζει κοινά στοιχεία με την κίνηση της Suzuki να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα του SV (με την έννοια ενός Sport naked bike, το οποίο παρότι είχε μοτέρ διαμάντι δεν πούλησε λόγω αδυναμίας σε σχέση με τους ανταγωνιστές της κατηγορίας του) στο V-Strom (με την έννοια ενός tourer).
Παρόλα αυτά υπάρχουν φυσικά και διαφορές που δεν μπορούν να οδηγήσουν σε αντίστοιχο εμπορικό άνοιγμα. Αυξημένο βάρος, αυξημένη κατανάλωση, αυξημένο κόστος συντήρησης και δεν συζητάμε φυσικά για την αυξημένη τιμή.
Θολά τα νερά πραγματικά... και οι καιροί δεν είναι για πειράματα... Περίμενα πως και πως να δω το προ δυο ετών νέο Transalp και όταν το είδα απόρησα για το ποιος θα το έπαιρνε όπως απορώ και τώρα. Οι "κολλημένοι" Hondaκιδες; Μετρήστε λοιπόν τα Transalp να δούμε πόσοι είναι...
Γιατι η βεφα ηταν "λιγη" σαν touring?Αρχικά δημιουργήθηκε από Innersense
Τρέφω μεγάλο σεβασμό και αγάπη για τον κινητήρα του VFR, και μου αρέσει που η Honda κάνει επιτέλους την κίνηση να βάλει το μοτέρ και σε άλλο μηχανάκι, έτσι για να υπάρχει και μια πιο touring
![]()
Ηταν ομορφη η χοντρουλα και τους χαλαγε.Ετσι ειπαν να κανουν αυτο το εκτρωμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Γιατι η βεφα ηταν "λιγη" σαν touring?
![]()
![]()
«Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»
Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)
http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related
Λεπτοκαμωμένη και κομψή ουρά αλλά υπερβολικός όγκος κάτω από ρεζερβουάρ και πλαϊνά φέρινγκ.
Αν είχε τουλάχιστον 19ρα μπροστινή ζάντα να μπορεί να φορέσει και κανα λαστιχάκι On/off και τους λαιμούς των εξατμίσεων πιο προστατευμένους και πιο ψηλά θα μπορούσε να περάσει και ένα χωματόδρομο με πολύ - πολύ μεγάλη προσοχή.
Στην τωρινή του μορφή όμως και γω αναρωτιέμαι, γιατί να το προτιμήσει κάποιος ταξιδευτής αντί του VFR;
Η όρθια θέση οδήγησης μπορεί να είναι πιο άνετη στην πόλη και στα κλειστά ορεινά αλλά στα πιο ανοιχτά κομμάτια η ελαφρώς σκυφτή θέση του VFR είναι ιδανική.
![]()
To μηχανακι μου αρεσει σε ολα του, πραγματικα ομως! Και σχεδιαστικα και σαν concept - προσανατολισμο χρησης και για το οτι εχει ενα φανταστικο κινητηρα.
Αυτο που με χαλαει παρα πολυ και ευτυχως διορθωνει ευκολα, ειναι το μπροστινο φτερο! τι διαλο κενο ειναι αυτο μεταξυ ελαστικου και φτερου; ειναι σαν να εχουν παρει φτερο απο 19αρη τροχο και να το εχουν βαλει σε 17αρη!
![]()