Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 82

Θέμα: Cbr 600 F (2011)

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    σταδιάλα ρε
    Καμια βολτα θα το παμε;

    γιατι μονο σε φωτο το βλέπουμε...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #47
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    σταδιάλα ρε




    Εσύ πήρες το 636 του μ@λ@κα; Εσύ είσαι ο κρητικός που λέει ότι το πούλησε;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #48
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Καμια βολτα θα το παμε;

    γιατι μονο σε φωτο το βλέπουμε...
    με τη πρώτη ευκαιρία ρε μαν, ίσως και αυτό το σκ αν δεν πήζω στη δουλειά


    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper


    Εσύ πήρες το 636 του μ@λ@κα; Εσύ είσαι ο κρητικός που λέει ότι το πούλησε;
    ηλίθιος


    (μη το χέσουμε στο σπαμ, ποιος καθαρίζει μετα...)

  4. #49
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Γιάννη τις ξέχασες τις εποχές που η μόνη διαφορά που είχε το cbr f με το cbr rr ήταν το μονόσελο έναντι τις διπλής σέλας?

    Τότε βέβαια τα παράπονα αφορούσαν το rr γιατί γιατί όλοι ήθελαν κάτι πιο "αγωνιστικό" απ' το μηχανάκι με τα περισσότερα r. Πιο κοφτερή γεωμετρία, αναρτήσεις και θέση οδήγησης για να "στρίβουν" κτλ κτλ κτλ...

    Τώρα έχουμε αυτό ακριβώς που πρέπει. Το r με προσανατολισμό TD, και το f με πιο all around χαρακτήρα.

    Τι κι αν μοιάζει σαν Hornet με fairing? Το Hornet είναι ένα απ' τα καλύτερα στην κατηγορία του. To f δεν φιλοδοξεί να γίνει r αλλά έχει αρκετά σπορ προσανατολισμό για να μπει με αξιώσεις στην πίστα.

    Νομίζω πως είναι πολύ καλή επιλογή για όσους θέλουν μια μηχανή για να μπαίνουν πίστα ή να απολαμβάνουν το στρίψιμο που προσφέρει μια μηχανή ss και ταυτόχρονα να μπορούν να πάνε και ένα ταξιδάκι, να έχουν επαρκή κάλυψη απ' τον αέρα, να υπάρχει δυνατότητα να κάτσει δεύτερος άνθρωπος χωρίς να μοιάζει με εξωγήινο καλικαντζαράκι κτλ.

    Ότι δεν μας γεμίζει το μάτι νομίζω πως οφείλεται στην προσπάθεια να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά. Κάτι που καθόλου δε θα με χάλαγε αν όλα συνεργάζονταν άψογα μεταξύ τους σε όλο το πεδίο δράσης της μηχανής και αν πραγματικά το κόστος ήταν λογικό.

    Η κίνηση της Honda είναι σίγουρα σωστή. Θα το δούμε και με βαλίτσα givi και σε πίστα και δικάβαλο με σαμάρια.

    Εμφανισιακά μ' αρέσει πολύ.
    Sent from me using a computer.

  5. #50
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Γιάννη τις ξέχασες τις εποχές που η μόνη διαφορά που είχε το cbr f με το cbr rr ήταν το μονόσελο έναντι τις διπλής σέλας?

    ....
    Eννοείς του F με το FS.....


    To F με το RR είναι η μέρα με την νυχτα.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #51
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Eννοείς του F με το FS.....


    To F με το RR είναι η μέρα με την νυχτα.....
    Μωρέ να δεις πότε ήταν! Δε θυμάμαι χρονολογία μα θα το ψάξω σα θες.
    Όσο και να έψαχνα διαφορές εκτός απ' το μονόσελο δεν έβρισκα.
    Από περιοδικό (μοτό) οι δημοσιογράφοι έψαχναν το press kit της Ηonda για διαφορές και δεν έβρισκαν.

    Ναι το f με το r λέω. Λες να θυμάμαι τόσο λάθος?
    Sent from me using a computer.

  7. #52
    Αποστόλη δεν υπάρχει αυτό που λες, μπερδεύεις το RR με το FS

    όπως λέει ο σνιπερ, καμία σχέση το F/FS με το RR

    τέσπα, να μείνουμε στο θέμα... το μηχανάκι καλό θα είναι και συμφωνώ με όσα γράφετε. Μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και έξυπνη κίνηση απο την χόντα. Αλλά αυτό δεν είναι CBR ρε

  8. #53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Αλλά αυτό δεν είναι CBR ρε
    ενω τα 125 και 250 είναι?

    καλά κι εγω κάπως έτσι το είδα στην αρχή αλλά μη κολάμε στις ονομασίες μοντέλων

    θυμίσου πριν 15 χρόνια που έβγαιναν 250 / 400 / 900 RR που ξυριζαν τεχνολογικά και σαν στήσιμο και τα 600 / 1000 F με τα ατσάλινα πλαίσια

    τετρακύλινδρο 250 με κόφτη στις 21.000 rpm σαν σκούπα ακουγόταν

    http://www.youtube.com/watch?v=-IYCzbtYQBc&feature=related

  9. #54
    ΚΤΜένο μέλος Το avatar του/της westie
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    94
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
    1
    I LIKE!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Μου φαινεται πως οτι και να βγαλει η Honda υπαρχει τοση προκαταληψη απο πολλους που ακομα και αν παρουσιαζε τη μοτοσικλετα του Pedrosa με 13.000 ευρω, παλι θα γκρινιαζουν μερικοι...

    Για πειτε ρε σεις μιρλες ποια αλλη εταιρεια εχει τετοιο μοντελο στη γκαμα της πλεον;

    μισο να θυμηθω...Yamaha; nop! Kawasaki; μπα...Suzuki; οχι ουτε αυτοι.... απο ευρωπαικα;...χμ...τραβηγμενα το Shiver GT ισως; ε οχι ντε!

    Σας χαλαει δηλαδη που η Honda εβγαλε ενα μηχανακι με all-around sport χαρακτηρα, λες και το παλιο το CBR 600F ηταν κατι το διαφορετικο...

    τεσπα, μην το αγορασετε μαγκες, παρτε κατι αλλο...

    +1000
    Είμαι ΚΤΜυτυχισμένος

  10. #55
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Eννοείς του F με το FS.....
    To F με το RR είναι η μέρα με την νυχτα.....
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Αποστόλη δεν υπάρχει αυτό που λες, μπερδεύεις το RR με το FS
    όπως λέει ο σνιπερ, καμία σχέση το F/FS με το RR
    Ρε άντε από 'κει που θα μου πείτε πως μπέρδεψα το f με το fs. Την βούρτσα με τη Λούτσα μπέρδεψα.

    Δίκιο έχετε.

    Sent from me using a computer.

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
    2
    http://www.moto.gr/forums/attachment...postid=1917062

    Το πισω φτερακι της πινακιδας λετε να μεινει απο τον εκαστοτε ιδιοκτητη ??
    .
    .
    .
    .
    ΑΜ' ΔΕ !!!!!!!

  12. #57
    Δεν μπορούσε να βγει 1 χρόνο νωρίτερα γαμώτο?..:a37: @#$%
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  13. #58
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Ρε αυτο ειναι ωραιο....ή μαλλον εγω δεν ειμαι καλα.Ειναι το πρωτο Honda που ψηνομαι να παρω!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  14. #59
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Eννοείς του F με το FS.....


    To F με το RR είναι η μέρα με την νυχτα.....

    Σωστα και εκτος αυτου το fs ανεβαζε λιγες στροφες παραπανω απο το f
    + διπλα ελατηρια στις βαλβιδες και αν δεν κανω λαθος ειχε και ενα δοντι
    μεγαλυτερο στο πισω γραναζι.
    Τωρα ουτε εμενα μου αρεσει αλλα αυτο ειναι θεμα γουστου.
    Θα ηθελα το μπροστινο να το ειχε το δικο μου κατα τα αλλα γιατι να το αλλαξω
    χαχα
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  15. #60
    Ηρθε το τέλος Το avatar του/της CBRIDHS
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    208
    Δε ξέρω για σας.....εγώ θα το πάρω!!!!!Είναι όπως το ήθελα.....
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBR 600 F 2011
    από T.P στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2013, 20:49
  2. Πληροφορία για CBR 600 F 97'
    από gcrook στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2008, 13:18
  3. Imobilizer CBR 600 F4iS
    από nastro_azzuro στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 20:06
  4. Αλυσίδα - γρανάζια CBR 600 (?)
    από monstermind στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 19:24
  5. Shumitomo δαγκάνες σε cbr 600 f3
    από banditgr στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2004, 12:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF