Σελίδα 4 από 15 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 221

Θέμα: Νεο Crossrunner 800 V4

  1. #46
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Λεπτοκαμωμένη και κομψή ουρά αλλά υπερβολικός όγκος κάτω από ρεζερβουάρ και πλαϊνά φέρινγκ.




    Αν είχε τουλάχιστον 19ρα μπροστινή ζάντα να μπορεί να φορέσει και κανα λαστιχάκι On/off και τους λαιμούς των εξατμίσεων πιο προστατευμένους και πιο ψηλά θα μπορούσε να περάσει και ένα χωματόδρομο με πολύ - πολύ μεγάλη προσοχή.

    Στην τωρινή του μορφή όμως και γω αναρωτιέμαι, γιατί να το προτιμήσει κάποιος ταξιδευτής αντί του VFR;

    Αν τα εκαναν ολα αυτα δεν θα ηταν RoadSport οπως θελουν να το "σμπρωΞουν" αλλα on-off (19αρης-ποδια-υψος)

    ΤΟ vfr αν και ακομα το πουλαν προτιμησαν αντι να του κανουν ενα φεισλιφτ και να συνεχισει να πουλαει να το βαλουν στο ραφι της ιστοριας και να συνεχιζουν με ενα φρεσκο μοντελο που βασιζετε σε πολυ μεγαλο βαθμο στο vfr, προσθετοντας πλαστικα γυρω γυρω.

    Οσο για τη τιμη με ABS και καμια βαλιτσα παμε ευκολα στο 15000 πιστευω (εκει που παιζει ακομα και τωρα το vfr800)

  2. #47
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Αυτο που με χαλαει παρα πολυ και ευτυχως διορθωνει ευκολα, ειναι το μπροστινο φτερο! τι διαλο κενο ειναι αυτο μεταξυ ελαστικου και φτερου; ειναι σαν να εχουν παρει φτερο απο 19αρη τροχο και να το εχουν βαλει σε 17αρη!
    για τα τακούνια είναι

  3. #48
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Η όρθια θέση οδήγησης μπορεί να είναι πιο άνετη στην πόλη και στα κλειστά ορεινά αλλά στα πιο ανοιχτά κομμάτια η ελαφρώς σκυφτή θέση του VFR είναι ιδανική.
    Να πω κι εγώ την βλακεία μου πάνω σε αυτό. Λίγο off-topic βέβαια.

    Η ελαφρώς σκυφτή θέση σαφώς μπορεί να ξεκουράσει στα ανοιχτά κομμάτια αλλά μπορεί κανείς να σκύψει και σε μηχανάκια με όρθια θέση. Εγώ προσωπικά όταν έγραφα πολλά χιλιόμετρα με το Versys σε εθνική ξάπλωνα όσο μπορούσα (γιατί είμαι και μεγάλο παιδί) και ήμουν μια χαρά. Δεν είχα βέβαια την ιδανική θεση και δεν μπορώ να πω πως είχα και τον απόλυτο έλεγχο με τα χέρια να κρέμονται από το τιμόνι αλλά σε μεγάλες ευθείες πιστεύω πως δεν είναι μεγάλος συμβιβασμός.

    Λίγο on τώρα. Πιστεύω πως θέλησαν να μπουν στην νέα κατηγορία των ταξιδιάρικων βαριών motard (Όλα τα Multi, SMT, Versys , Tiger ίσως). Τώρα το αν θα το καταφέρουν με 240 κιλά, είναι άλλο θέμα.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  4. #49
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Απορώ ποιο το νόημα συζήτησης για αυτή εδώ τη μαλακία. Νομίζω, πέρα από τη πλάκα ότι η Honda, έχει χάσει πολύ τη μπάλα, εξαιρώντας τα CBR, αν και για αυτά κάτσε να δούμε τι θα είναι εν τέλει.
    Αυτά που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, δεν είναι μηχανάκια (καθαρά προσωπική άποψη, δε το παίζω πιο έξυπνος από τους τάπες κιτρινιάριδες), υστερούν σε όλα τα στοιχεία, εξαιρώντας ίσως το κινητήρα.

    Νομίζω ότι ίσως δίνουν περισσότερη βάση, σε αγορές όπως της Ινδίας. Προσπαθείτε εδώ να κάνετε λογική συζήτηση, στο που μπορεί να είναι χρήσιμο ένα τέτοιο πράμα, που ονομάζουν μοτοσυκλέτα, αλλά πιστέψτε μου, δεν είναι πουθενά, συγκρινόμενο με πολλά άλλα. & τέλος, καλό είναι να ξεχάσουμε την αναβίωση μοτοσυκλετών μύθων από τους Ιαπωνέζους. Το Tenere μαύρα χάλια, αυτό εδώ ακόμα χειρότερα.


    Θα δείτε Πανευρωπαϊκές πωλήσεις το 2011 πάλι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Κοροϊδεύτε όσο θέτε KTM, BMW, Aprilia, Ducati, Triumph, αλλά πλέον γ@Μ@ΝΕ!

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της boldor900f
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    198
    made in;
    Italy,Spain;





    HONDA MOTOR COMPANY
    TOKYO JAPAN
    gate 7
    red or dead

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Απορώ ποιο το νόημα συζήτησης για αυτή εδώ τη μαλακία. Νομίζω, πέρα από τη πλάκα ότι η Honda, έχει χάσει πολύ τη μπάλα, εξαιρώντας τα CBR, αν και για αυτά κάτσε να δούμε τι θα είναι εν τέλει.
    Αυτά που έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, δεν είναι μηχανάκια (καθαρά προσωπική άποψη, δε το παίζω πιο έξυπνος από τους τάπες κιτρινιάριδες), υστερούν σε όλα τα στοιχεία, εξαιρώντας ίσως το κινητήρα.

    Νομίζω ότι ίσως δίνουν περισσότερη βάση, σε αγορές όπως της Ινδίας. Προσπαθείτε εδώ να κάνετε λογική συζήτηση, στο που μπορεί να είναι χρήσιμο ένα τέτοιο πράμα, που ονομάζουν μοτοσυκλέτα, αλλά πιστέψτε μου, δεν είναι πουθενά, συγκρινόμενο με πολλά άλλα. & τέλος, καλό είναι να ξεχάσουμε την αναβίωση μοτοσυκλετών μύθων από τους Ιαπωνέζους. Το Tenere μαύρα χάλια, αυτό εδώ ακόμα χειρότερα.


    Θα δείτε Πανευρωπαϊκές πωλήσεις το 2011 πάλι :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Κοροϊδεύτε όσο θέτε KTM, BMW, Aprilia, Ducati, Triumph, αλλά πλέον γ@Μ@ΝΕ!
    ώρες ώρες τα σκέφτεσαι ρε μλκ αυτά που λες?

    όπως πολύ σωστά έγραψαν πριν, αρκεί να δούμε τι κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης για να καταλάβουμε τι πουλάει έξω...

    το μηχανάκι θα πουλήσει στας Ευρώπας... μπορεί να μη γίνει best seller αλλά θα πουλήσει...

    και αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλό ή κακό είναι συγκρινόμενο οδηγικά με ΚΤΜ, BMW...

  7. #52
    δε ξερω πως το πλασαrει αλλα εμένα μου φαίνεται ανταγωνιστής για τα τύπου ΤΔΜ εως Tiger 1050
    κι οχι
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  8. #53
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    ώρες ώρες τα σκέφτεσαι ρε μλκ αυτά που λες?

    όπως πολύ σωστά έγραψαν πριν, αρκεί να δούμε τι κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης για να καταλάβουμε τι πουλάει έξω...

    το μηχανάκι θα πουλήσει στας Ευρώπας... μπορεί να μη γίνει best seller αλλά θα πουλήσει...

    και αυτό είναι άσχετο με το πόσο καλό ή κακό είναι συγκρινόμενο οδηγικά με ΚΤΜ, BMW...

    Τι πουλάει έξω δηλαδής στα on-off? Θα πουλήσει πιθανόν σε λίγους, για πες με, πχ το Transalp τι έχει πουλήσει




    *αναφέρομαι στην on-off κατηγορία ε

  9. #54
    ΔΕΝ είναι on-off λέμε!!!

    νυσάφι πια ... το γράφει και το επίσημο press kit

    δρόμου είναι με όρθια θεση οδήγησης

  10. #55
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    ΔΕΝ είναι on-off λέμε!!!

    νυσάφι πια ... το γράφει και το επίσημο press kit

    δρόμου είναι με όρθια θεση οδήγησης

    ΑΑΑ!!! Δεν είναι το anti-Africa δηλαδή! Ντάξει τότες... Θα περιμένω ακόμα το dream bike μου...






  11. #56
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    για τα τακούνια είναι
    Και για να μην γεμίζει εύκολα με λάσπη φαντάζομαι.



    Πριν δύο χρόνια ο Optimus Prime από την παρέα των transformers είχε μια μετωπική με τοίχο. Η Yamaha το ονόμασε xtz660 tenere.

    Δύο χρόνια αργότερα ο τύπος συνήλθε και επανήλθε ανανεωμένος. Η Honda εμπνεύστηκε και το ονόμασε Crossrunner.

    Παρακάτω βλέπετε ένα στιγμιότυπο κατά την μεταμόρφωση.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	revenge-of-the-fallen-nouvelle-moto.jpg 
Προβολές:	699 
Μέγεθος:	99,8 KB 
ID:	217555
    Sent from me using a computer.

  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Οποια εταιρία βγάλει ένα αξιόπιστο λιτό δικύλινδρο, πραγματικό on/off όμως, 180-190 κιλά και 600-750 κυβικά με 75 άλογα και τιμή γύρω στα 8500 Ε θα πουλήσει τρελά μιλάμε.

    π.χ.

    -ένα tenere με το μοτέρ του TDM στα 750 (κι ας είναι και 200+ κιλά) / ΟΥΤΟΠΙΑ ΠΙΑ

    -ένα βέρσυς με άλλα πλαστικά και προβολέα, και χωμάτινα λάστιχα - αναρτήσεις / ΞΥΠΝΑ ΚΑΒΑ

    -να βγάλει η ΚΤΜ ένα 750 adventure σε πιο προσιτή τιμή ή να φτιάξει το 690 με φέρινγκ και λίγο πιο άνετο σαν το παλιό 640 adventure.


    -ένα ELEFANT 750 μήπως;;;

    -ένα AFRICA light (190κ maximum);;;

    Αλλα δεν βλέπω να ενδιαφέρεται ο κόσμος για το είδος που σπανίζει σιγά-σιγά.

    CAGIVA ELEFANT 750

  13. #58
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εμενα μου αρεσει,παντα με το σκεπτικο της συγκρισης με τα του ιδιου ειδους...

    θα τσαγιαζει vstrom και varadero και θα ναι μια χαρα για ταξιδακια...

    τιμη μονο να δουμε...
    +1000 αν και χοντα!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #59
    Δεν ξέρω,το τιμόνι και η πλαστικούρα το κάνει πολύ T-max με vtec :P


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-crossrunner-44_jpg_630.jpg 
Προβολές:	649 
Μέγεθος:	56,4 KB 
ID:	217592
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  15. #60
    :o


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-crossrunner-39_jpg_630.jpg 
Προβολές:	639 
Μέγεθος:	54,6 KB 
ID:	217593
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

Σελίδα 4 από 15 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νεο Honda Crosstourer 1200 V4
    από astrag στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2010, 14:07
  2. ΝΕΟ ΒΜw F 800 Gs
    από mattheos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2008, 15:26
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2006, 11:04
  4. Νέο Bmw F 800 St !!
    από RTnick στο forum BMW
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 21:36
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 09:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF