οδηγουσα μονο στις γνωστες διαδρομες διοτι σκεφτομουν το κοστος της πιστας,(στολες κλπ)καποια στιγμη εκανα το μεγαλο βημα και πηρα ολοσωμη.μπηκα πιστα και τοτε αρχισα να καταλαβαινω τα ορια της μοτοσυκλετας αλλα πιο σημαντικο το ποσο λαθος τεχνικη ειχα.συν οτι σε οργανομενα trackday υπαρχουν εκπαιδευτες που σε συμβουλευουν και δεν ειναι ο γρηγορος της παρεας.σιγουρα ειναι πιο συχνη η αλλαγη των ελαστικων,περιοδικοτητα των service και αλλαγη των αναλωσιμων, αλλα πρεπει να αναρωτηθουμε αν τα εξοδα αυτα ειναι πιο σημαντικα πρωτιστως απο την σωματικη μας ακεραιοτητα και υστερα απο την ζημια της μοτοσυκλετας μας σε περιπτωση ατυχηματος(μπαριερες,βραχος,οχημα,γκρεμος).
τελος θα ηθελα να πω για τα μεγαρα.σιγουρα εχουν προβληματα και πρεπει ολοι να διεκδικησουμε την ασφαλεια μας,ομως ειναι πιο ασφαλης απο καθε δημοσιο δρομο.επισης αν την συγκρινουμε με πιστες παγκοσμιου θα πρεπει να σκεφτομαστε και την τιμη του εισητηριου.
επιβαλλεται ομως να φτασει σε επιπεδο σερρων.ευχαριστω!