Και άμα ενδιαφερόμαστε για τέτοιες έννοιες;Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Υ.Γ.3 Ξεφύγαμε απο τα της πόλης για να πουμε για το δικαιο και μετα για ενα σωρο αλλες εννοιες ,για το γούστο μας και τη παρέα, δε χρωστάμε τίποτα σε κανένα.![]()
Και άμα ενδιαφερόμαστε για τέτοιες έννοιες;Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Υ.Γ.3 Ξεφύγαμε απο τα της πόλης για να πουμε για το δικαιο και μετα για ενα σωρο αλλες εννοιες ,για το γούστο μας και τη παρέα, δε χρωστάμε τίποτα σε κανένα.![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Συμβαίνει μια αδικία τον τελευταίο 1,5 αιώνα Είναι ο επιθετικός καπιταλισμός είναι η βιομηχανοποιηση η βίαιη αστικοποίηση. "αν εννοείς αυτα.Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Βίτσιο να φτιάξει ορισμό για το έγκλημα, έχουν συνήθως τα κράτη και οι ανώτερες τάξεις.
Οι άνθρωποι κατώτερων, λαχανιάζουν για το μεροκάματο (αν και συνήθως τρώνε τα σωθικά αναμεταξύ τους στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν δια του "εγκλήματος") δεν έχουν τέτοιες σκοτούρες. (όχι πάντα βέβαια)
Αν έχεις εντοπίσει τη βασική αδικία-αντινομία των κοινωνιών εδώ και 1,5 περίπου αιώνα, θα μπορείς σίγουρα από μόνος σου να φτιάξεις πλαίσιο για τον "ορισμό" του δικαίου και συνεκδοχικά του εγκλήματος. Ο εμπειρισμός και η προσωπική ηθική, βοηθάνε όταν ενέχουν αντιφατικές και ποικίλες παραστάσεις, όταν είναι μονόπαντες σε πάνε αλλού. Και οι σύγχρονοι άνθρωποι δεν διαθέτουμε πλήθος παραστάσεων αλλά καθημερινές επαναλαμβανόμενες διαδικασίες.
Ο νόμος δεν είναι μαντεψιά αλλά εκκρεμές διάκενο εντός του οποίου συγκαταλέγονται συμπεριφορές που προσβάλλουν (εκούσια και ακούσια) τις υλικές και ιδεολογικές βάσεις των αστικών ισσοροπιών των κοινωνιών μας.
Οι καπιταλιστικές κοινωνίες ήταν πάντα και θα είναι μεταφυσικές μέχρι το μεδούλι. Απλά κάθε φορά αλλάζει το στοιχείο της ετερονομίας τους. Αλλά πέφτει βαρύ να λες σήμερα ότι μεγάλες κοινωνικές μάζες συμπεριφέρονται εκτός ορθού λόγου, όπως κάνουν και οι πολυβρισμένοι Ανατολικοί λαοί. Ταλιμπαν οι μεν , ταλιμπαν οι δε (με τη διαφορά ότι σε αυτή τη στροφή της ιστορίας η δυτική κουλτούρα θεωρείται, λόγω πολεμικής υπεροχής, ανώτερη.)
[Οι αφαιρέσεις είναι καλές για την τέχνη, αν κάποιος αντιλαμβάνεται το αφαιρούμενο. Για τη ζωή οι αφαιρέσεις είναι πάντα χασούρα, στο μυαλό και στην καρδιά. Στην επικοινωνία είναι δε καταστροφή]
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΡΕΝΤ
ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙ
οσοι γουστάρουν συνεχίζουν
Έμενα βεβαια η προσοχή μου δεν είναι στραμένη στην εκμετάλευση ανθρώπου απο άνθρωπο. Αυτη είναι ανήθικη, (με ποιανου μέτρα όμως?)
Μηπως η ίδια ηθική που επιτρέπει την εκμετάλευση έχει στον "αντί_ποδα" την αντι_ηθική της ,σα δυο πέλματα που βαδίζουν οπου το ένα έχει ανάγκη το άλλο για να πετυχαινει τις διαδοχικές θέσεις ισσοροπία του βηματισμού?
έγω ως υπερασπιστης του αδύνατου (γιατί άραγε?), ο βρωμοκαπιτάλας που τον πατάει κάτω (γιατι άραγε?) και ο ποδοπατημένος ανοικουμε στην ίδια κοινωνία. Στην ίδια "ροπή" της ανθρωπότητας. (οχι όλης της ανθρωπότητας).
Δε κρύβω οτι έχω μια έντονη διάθεση να πεταχτω έξω απο το"σώμα" αυτο που "βηματίζει". Δε θελω ούτε να εκμεταλέυομαι, ουτε να με εκμεταλέυονται ,ούτε να πολεμώ με τη μία ή με την άλλη πλευρά. Δεν ξέρω αν αυτο είναι φυσικό, αν αρνούμενος την "κινηση" αυτή της ηθικής αρνούμενος την κοινωνία μου και την εποχή μου, δεν είμαι έγω ο παρακμιακότερος,ο πιο τεμπέλης κι ο πιο επικίνδινος, γιατι στην ουσία δεν έχω πρόταση.
Επισης αφου θελω να πεταχτω έξω, ειναι σα να λεω ότι είμαι μέσα, άρα είμαι μέρος του προβλήματος άρα ειμαι ΄κι εγω το πρόβλημα,άρα έγω είμαι το προβλημα. Αστειευομενος λέω οτι έτσι στρεφωμαι ενάντια στον εαυτό μου. Και πολλοί απο εμάς έχουμε ζήσει με τον έναν ή τον άλλο τροπο,έτσι. (συνοδευόμενο απο τους δικούς του λόγους ο καθένας).
Έκει ειναι στραμένη η προσοχή μου κι αυτο τον διχασμό του ανθρώπου που φανέρωσε κι ενέτεινε ο αστικος πολιτισμός, αντιλαμβάνομαι ώς το θέμα εδώ και 1,5 περίπου αιώνα.
---
Όσο για τις αφαιρέσεις είναι αναπόφευκτες.Η ζωη ορίζεται απο τις "αφαιρέσεις" της.Η μεγαλήτερη αφαίρεση όλων είναι η "μη ζωή" δηλαδη ο θανατος.
Φτου φτου πρωινιάτικα![]()
that I was where I would be,
Then I would be where I am not,
Here I am where I must be
Go where I would, I can not
Με το θέμα ασχολείται και η lifo αυτής της εβδομάδας...http://www.lifo.gr]www.lifo.gr
Δε θα σας αφήσω έτσι...
Μόλις βρω χρόνο, κάτι θα σας αμολύσω για να γίνουμε π....να.
δηλ εμεις που αφησαμε τις δουλειές μας για να γραφουμε ειμαστε μλκεςΑρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Δε θα σας αφήσω έτσι...
Μόλις βρω χρόνο, κάτι θα σας αμολύσω για να γίνουμε π....να.![]()
![]()
that I was where I would be,
Then I would be where I am not,
Here I am where I must be
Go where I would, I can not
Αυτή μου την απορία θα την εξέφραζα αργότερα με άλλο τρόπο :Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
δηλ εμεις που αφησαμε τις δουλειές μας για να γραφουμε ειμαστε μλκες![]()
![]()
ΡΕ Μ...ΚΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΩΡΑ;
Και μετά γκρινιάζουμε για το ΔΝΤ κλπ.....
(πρώτος και καλύτερος εγώ βέβαια)
τα σέβη μουΑρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Συμβαίνει μια αδικία τον τελευταίο 1,5 αιώνα Είναι ο επιθετικός καπιταλισμός είναι η βιομηχανοποιηση η βίαιη αστικοποίηση. "αν εννοείς αυτα.
Έμενα βεβαια η προσοχή μου δεν είναι στραμένη στην εκμετάλευση ανθρώπου απο άνθρωπο. Αυτη είναι ανήθικη, (με ποιανου μέτρα όμως?)
Μηπως η ίδια ηθική που επιτρέπει την εκμετάλευση έχει στον "αντί_ποδα" την αντι_ηθική της ,σα δυο πέλματα που βαδίζουν οπου το ένα έχει ανάγκη το άλλο για να πετυχαινει τις διαδοχικές θέσεις ισσοροπία του βηματισμού?
έγω ως υπερασπιστης του αδύνατου (γιατί άραγε?), ο βρωμοκαπιτάλας που τον πατάει κάτω (γιατι άραγε?) και ο ποδοπατημένος ανοικουμε στην ίδια κοινωνία. Στην ίδια "ροπή" της ανθρωπότητας. (οχι όλης της ανθρωπότητας).
Δε κρύβω οτι έχω μια έντονη διάθεση να πεταχτω έξω απο το"σώμα" αυτο που "βηματίζει". Δε θελω ούτε να εκμεταλέυομαι, ουτε να με εκμεταλέυονται ,ούτε να πολεμώ με τη μία ή με την άλλη πλευρά. Δεν ξέρω αν αυτο είναι φυσικό, αν αρνούμενος την "κινηση" αυτή της ηθικής αρνούμενος την κοινωνία μου και την εποχή μου, δεν είμαι έγω ο παρακμιακότερος,ο πιο τεμπέλης κι ο πιο επικίνδινος, γιατι στην ουσία δεν έχω πρόταση.
Επισης αφου θελω να πεταχτω έξω, ειναι σα να λεω ότι είμαι μέσα, άρα είμαι μέρος του προβλήματος άρα ειμαι ΄κι εγω το πρόβλημα,άρα έγω είμαι το προβλημα. Αστειευομενος λέω οτι έτσι στρεφωμαι ενάντια στον εαυτό μου. Και πολλοί απο εμάς έχουμε ζήσει με τον έναν ή τον άλλο τροπο,έτσι. (συνοδευόμενο απο τους δικούς του λόγους ο καθένας).
Έκει ειναι στραμένη η προσοχή μου κι αυτο τον διχασμό του ανθρώπου που φανέρωσε κι ενέτεινε ο αστικος πολιτισμός, αντιλαμβάνομαι ώς το θέμα εδώ και 1,5 περίπου αιώνα.
---
Όσο για τις αφαιρέσεις είναι αναπόφευκτες.Η ζωη ορίζεται απο τις "αφαιρέσεις" της.Η μεγαλήτερη αφαίρεση όλων είναι η "μη ζωή" δηλαδη ο θανατος.
Φτου φτου πρωινιάτικα![]()
![]()
Απλά και λιτά συμπληρώνω ότι η ροπή που αναφέρεις είναι η συνισταμένη των δύο αυτών δυνάμεων, της χειραφετικής/ριζοσπαστικής ας την πούμε και της αντίθετής της, της καπιταλιστικής ( ο όρος είναι μπλιαχ αλλά οκ). Κάποτε την είπαν και διαλεκτική.
Αυτοί που παράγουν τον πλούτο (ασχέτως με τη συνείδηση αυτού του γεγονότος) είναι οι μόνοι που μπορούν να καταστρέψουν την άλλη δύναμη, που τους κρατά εκμεταλλευόμενους και να θεσμίσουν (που θα λεγε και ο κοντός καραφλός) την αυτόνομη κοινωνία, ξέρεις, που ο καθένας έχει ευθύνη γι αυτά που κάνει και όλοι μαζί για όλους.
dont be a silly boyΑρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Αυτή μου την απορία θα την εξέφραζα αργότερα με άλλο τρόπο :
ΡΕ Μ...ΚΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΩΡΑ;
Και μετά γκρινιάζουμε για το ΔΝΤ κλπ.....
(πρώτος και καλύτερος εγώ βέβαια)
Απλά ρίξαμε το ρυθμό παραγωγικότητας![]()
sorry pedes ,xoris parexigisi ,ala...den adexa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ur5fG...eature=related
Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
sorry pedes ,xoris parexigisi ,ala...den adexa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ur5fG...eature=related
θεός:rotflmao:
Θεϊκό, κλασσικό, σπαρταριστό αλλά....Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
sorry pedes ,xoris parexigisi ,ala...den adexa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ur5fG...eature=related
τι σχέση έχει με το θέμα;;;;;;;;;;;;;;
είπαμε σπαμ αλλά όχι τόσο σπάμ!!!
Ναι, μας ήξερα και από χθες....Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
dont be a silly boy
Απλά ρίξαμε το ρυθμό παραγωγικότητας![]()
Δεν θα διαφωνήσω σε τίποτα (σχεδόν). Αμιγώς μαρξιστική (προφανώς) η οπτική σου, αλλά όλο και περισσότερο τείνω να πιστέψω ότι η μαρξιστική "διάγνωση" είναι εξαιρετικά εύστοχη---για την "συνταγή" εξακολουθώ να έχω σοβαρές επιφυλάξεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από alres
Βίτσιο να φτιάξει ορισμό για το έγκλημα, έχουν συνήθως τα κράτη και οι ανώτερες τάξεις.
Οι άνθρωποι κατώτερων, λαχανιάζουν για το μεροκάματο (αν και συνήθως τρώνε τα σωθικά αναμεταξύ τους στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν δια του "εγκλήματος") δεν έχουν τέτοιες σκοτούρες. (όχι πάντα βέβαια)
Αν έχεις εντοπίσει τη βασική αδικία-αντινομία των κοινωνιών εδώ και 1,5 περίπου αιώνα, θα μπορείς σίγουρα από μόνος σου να φτιάξεις πλαίσιο για τον "ορισμό" του δικαίου και συνεκδοχικά του εγκλήματος. Ο εμπειρισμός και η προσωπική ηθική, βοηθάνε όταν ενέχουν αντιφατικές και ποικίλες παραστάσεις, όταν είναι μονόπαντες σε πάνε αλλού. Και οι σύγχρονοι άνθρωποι δεν διαθέτουμε πλήθος παραστάσεων αλλά καθημερινές επαναλαμβανόμενες διαδικασίες.
Ο νόμος δεν είναι μαντεψιά αλλά εκκρεμές διάκενο εντός του οποίου συγκαταλέγονται συμπεριφορές που προσβάλλουν (εκούσια και ακούσια) τις υλικές και ιδεολογικές βάσεις των αστικών ισσοροπιών των κοινωνιών μας.
Οι καπιταλιστικές κοινωνίες ήταν πάντα και θα είναι μεταφυσικές μέχρι το μεδούλι. Απλά κάθε φορά αλλάζει το στοιχείο της ετερονομίας τους. Αλλά πέφτει βαρύ να λες σήμερα ότι μεγάλες κοινωνικές μάζες συμπεριφέρονται εκτός ορθού λόγου, όπως κάνουν και οι πολυβρισμένοι Ανατολικοί λαοί. Ταλιμπαν οι μεν , ταλιμπαν οι δε (με τη διαφορά ότι σε αυτή τη στροφή της ιστορίας η δυτική κουλτούρα θεωρείται, λόγω πολεμικής υπεροχής, ανώτερη.)
Η μόνη μου ένσταση είναι είναι στην αναγωγή της "εκτός ορθού λόγου" συμπεριφοράς των κοινωνιών στη μεταφυσική. Δεν είναι απαραίτητη. Δεν μπορείς να καθαρίσεις την σκακιέρα και να τοποθετήσεις τα πιόνια σου εκεί που θέλεις, επιτυγχάνοντας την πλέον λογική οργάνωση του παιχνιδιού. Η παρτίδα παίζεται ακατάπαυστα και κάθε πιθανή (ή επιθυμητή ή οραματιζόμενη) διαμόρφωση δεν οφείλει να δώσει λόγο μόνο στον εαυτό της (να είναι αυτοσυνεπής και ευσταθής) αλλά και στην δυναμική που οδήγησε σ' αυτή. Δεν υπάρχει τίποτε μεταφυσικό σ' αυτό---οι αιτίες δεν βρίσκονται ούτε στ' αστέρια ούτε στη φύση του ανθρώπου. Αυτό που βλέπουμε (και στην δύση και στην ανατολή) είναι αυτοματικές παλινδρομήσεις διόρθωσης παγιδευμένες απ' την έλξη ενός τοπικού ακρότατου. Μπορεί το "εκεί πέρα", από μόνο του, να φαίνεται πραγματικά πολύ θελκτικό και επιθυμητό, αλλά τίποτα δεν λέει για τον δρόμο που συνδέει το "εδώ" με το "εκεί" (ούτε καν αν αυτός υπάρχει). Για να το πω κι αλλιώς: Είναι εύκολο να επισκευάσεις έναν κινητήρα από οποιαδήποτε βλάβη---είναι μια εντελώς άλλη ιστορία, όμως, να το κάνεις με τον κινητήρα να δουλεύει. Μπορεί αυτό να ακούγεται και πεσιμιστικό και ηττοπαθές (ίσως ακόμη και μοιρολατρικό) αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το αποφύγω σαν συμπέρασμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
sorry pedes ,xoris parexigisi ,ala...den adexa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ur5fG...eature=related
Αυτό κι αν ήταν εύστοχο!
![]()
:rotflmao: :rotflmao:
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_abel
Θεϊκό, κλασσικό, σπαρταριστό αλλά....
τι σχέση έχει με το θέμα;;;;;;;;;;;;;;
είπαμε σπαμ αλλά όχι τόσο σπάμ!!!
prosexe tis ...diamartiries ton germanon filosofon sto dietiti![]()