Σελίδα 8 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 221

Θέμα: Νεο Crossrunner 800 V4

  1. #106
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    συγνωμη αλλα επειδη συγκρινεται την διαμανταρα που εβγαλε η honda με tdm της γιαναχα χοντα πρεπει να παιζει πολυ ασχετοσυνη...συγνωμη δηλαδη,ο ποιο διαμαντι κινητηρας ever συγκρινεται με το tdm που απο τα 8000χλμ ακουγονται οι βαλβιδες και πανω απο τα 180 τρεμει σαν xtx...τι να πω...ποναει πολυ μαλλον που καποιες εταιριες εξελισονται διαρκως ενω καποιες αλλες εχουν να παρουσιασουν καινουριο μοντελο τουλαχιστον μια 5ετια....



    Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτή η κατηγορία, ουτε τα καινούργια μοντέλα ούτε τα παλιά, ούτε τα συγκριτικά, αλλά πόσο εξέλιξη μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει το crossover με μοτέρ, πλαίσιο και αναρτήσεις ίδιες με του vfr;



    Θα συμφωνήσω για το "διαμάντι κινητήρας" αλλά του VFR 800 του 2000 χωρίς το v teck.

  2. #107
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    συγνωμη αλλα επειδη συγκρινεται την διαμανταρα που εβγαλε η honda με tdm της γιαναχα χοντα πρεπει να παιζει πολυ ασχετοσυνη...συγνωμη δηλαδη,ο ποιο διαμαντι κινητηρας ever συγκρινεται με το tdm που απο τα 8000χλμ ακουγονται οι βαλβιδες και πανω απο τα 180 τρεμει σαν xtx...τι να πω...ποναει πολυ μαλλον που καποιες εταιριες εξελισονται διαρκως ενω καποιες αλλες εχουν να παρουσιασουν καινουριο μοντελο τουλαχιστον μια 5ετια....
    Αρχισαν τα οργανα..
    Παμε γερα

    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  3. #108
    στην κατηγορια αυτη υπαρχουν,απο την μια μερια τα transalp-vstrom και απο την αλλη τα varadero -gs κλπ υπερωκεανια...

    αυτος που εχει τα πρωτα,του λειπει γκαζι,αυτος που εχει τα δευτερα ,εχει γκαζι αλλα μαζι με αυτο εχει και ογκο queen elizabeth...

    εκανε λοιπον η honda την κινηση του 1.000.000$...εφτιαξε ενα μηχανακι με τον ογκο των πρωτων και την ισχυ των δευτερων...

    αν αυτο δεν ειναι πανεξυπνη κινηση τοτε τι ειναι?

    ειλικρινα,εαν ανηκα στην κατηγορια των αναβατων που αρεσκονται σε τετοιου ειδους μηχανακια,θα ημουν ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος του κοσμου βλεποντας να παρουσιαζεται κατι τετοιο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #109
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Την ονομασια crossruner την βαλανε για να υπονοησουν οτι ανηκει στην κατηγορια cross??

    Tελικα οντως πρεπει να ειναι στην κατηγορια TDM αλλα η Honda μπηκε σε αυτη την κατηγορια με μια μικρη καθυστερηση...

    Δεν νομιζω οτι ειναι κατηγορια V strom ουτε Varadero, ποσο μαλιστα GS.
    Με τιποτα δεν το λες ON OFF.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  5. #110
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
    Με τιποτα δεν το λες ON OFF.
    η ιδια η χοντα λεει οτι ειναι μονο ΟΝ



    “Extensive customer research indicated that whilst buyers liked the appearance and the image of adventure bikes, for some the compromised stability caused by long travel suspension, taller seat heights and dual purpose tyres was a concern.” That’s right, it’s an adventure bike that won’t be scary.
    “The Crossrunner represents the best aspects of two separate biking genres: the flexibility and exciting attitude of a Naked performance machine with the upright riding position and rugged appearance of an adventure bike.”

  6. #111
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Το μηχανακι ειναι κατηγορια Tiger 1050, TDM 900, Ducati Mutlistrada, KTM SMT 990

    Πριν αρχισετε τις φιφες σχετικα με το Triumph, το KTM και το Ducati, εχετε υποψιν πως εγραψα οτι ανηκει στη κατηγορια αυτη, δεν συγκρινεται κατ΄αναγκη με αυτα τα μοντελα.

    Η κατηγορια αυτη, η πατροτητα της οποιας ανηκει στην Yamaha, εκτος του οτι δεν εχει ακομα ονομα, δεν εχει και ομοιγενεια, αφου ο καθεις παρουσιαζει τη δικη του αποψη επι του θεματος.

    Στην ουσια οι μοτοσικλετες αυτες εχουν παρει στοιχεια απο τα mega on-off και τα street και τα εχουν συνδυασει. Ειναι μοτοσικλετες με ανετη θεσης οδηγησης, ικανες για δικαβαλα ταξιδια και για διασκεδαση σε στροφιλικια. Το χωμα το εχουν ξεχασει. Ειναι επισης πιο ανετα απο τα περισσοτερα street και φορτωνονται καλυτερα.

    Κατα την αποψη μου ειναι πολυ πιο "ειλικρινης" και χρησιμη κατηγορια απο τα mega on-off τα οποια ταζουν και καλα χωματινες δυνατοτητες και στη παραγματικοτητα πανε και στο χωμα και στην ασφαλτο γ@μ@τ@ (μην αρχισουμε της φιφες με το 990 ADV, αλλο αυτο!)

    Το συγκεκριμενο ειναι οπως ειπωθηκε ενα VFR 800 με πιο ανετη θεση οδηγησης, καλυτερους χωρους για δυο και οι αφρατες αναρτησεις του κανουν περιττες τις χ-π αναγες αμα σκασει κανεις σε καμια λακουβα στο επαρχιακο δικτυο η στην πολη.


    Μου κανει!

  7. #112
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Το μηχανακι ειναι κατηγορια Tiger 1050, TDM 900, Ducati Mutlistrada, KTM SMT 990
    Σε αυτο συμφωνω μαζι σου, και στο οτι ειναι αρκετα μοντερνο και ομορφο αλλα γιατι καποιος να το διαλεξει αν η τιμη του ειναι κοντα στα 14000?
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  8. #113
    γιατι του αρεσει το V4 και το εχει ψωνιο,θελει οτι πιο ανετο και φιλικο(και αυτο ειναι honda),θελει κορυφαια ποιοτητα κατασκεβης,κτλ,κτλ,κτλ,κτλ.....θελει ενα μηχανακι που να τα κανει ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!!αν θελει τωρα να εχει κατι αλο,ας παρει tiger να τρεχει στα μαστορια,tdm να κοπαναει,να κουναει,να μη στριβει,να μη φρεναρει,και ου το καθεξης...

    βεβαια καποιος περνοντας το γνωριζει πως εκτος απο τα φρενα(και αυτο οχι σιγουρα) το μηχανακι του δεν θα ειναι πουθενα τελειο....
    The precious made me do it...

  9. #114
    japanesechoppersarthens Το avatar του/της castor
    Εγγραφή
    25/01/2008
    Μηνύματα
    352


    Μια ερωτηση ρε παιδια !!!

    Μηπως αυτο το καινουργιο μοτερ μπαινει στην ΑΦΡΙΚΑΝΑ MΟΥ ??????

    :a51:
    F/B Team (CHOPPER OWNERS ATHENS ) or (Γιαπωνέζικα Τσόπερς Αθήνα)

  10. #115
    το KTM αν δεν κανω λαθος για λογους οικονομιας ουτε καν μοχλικο δεν εχει πισω...το ups μας πειραζει...???επειδη αυτο φαινεται???
    μην πω για τα ρουλεμαν του λαιμου που μπαζουν νερο,μια ταπα να μη μπαινει νερο μεσα δεν φροντισε να παρει ο αυστριακος....
    καλα ολα παιδια αλλα αν για μια χαζομαρα θες καθε 20000χλμ ρουλεμαν λαιμου,κλαφτα!!!!

    αυτα τα μικρα κανουν τη διαφορα της honda και δεν ξεκολαει απο αυτην ο αναβατης της...,μη μιλησω για τα σασμαν...αυτο ολοι το ξερουν....

    αλλα,ο κυριλοβλαχος ο ελληνας οταν παιρνει μηχανη ρωταει μονο "ποσα αλογα βγανει το μοτορι...."

    η το παιζει νεοπλουτος στο καφε με το μπεμπε του,που φοραει και καλα δικο του μποξερ πρωτοτυπια,που ακομα και αυτο ομως ειναι κλεμενο απο τη mercedes...

    ουφ,ξεθυμανα!!!!
    The precious made me do it...

  11. #116
    για την αξιοπιστια του μουλτιμιξερ μην πουμε τιποτα,οι κατοχοι ξερουν καλυτερα,ουτε οι Ιταλοι δεν το παιρνουν....
    The precious made me do it...

  12. #117
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
    γιατι του αρεσει το V4 και το εχει ψωνιο,θελει οτι πιο ανετο και φιλικο(και αυτο ειναι honda),θελει κορυφαια ποιοτητα κατασκεβης,κτλ,κτλ,κτλ,κτλ.....θελει ενα μηχανακι που να τα κανει ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!!!αν θελει τωρα να εχει κατι αλο,ας παρει tiger να τρεχει στα μαστορια,tdm να κοπαναει,να κουναει,να μη στριβει,να μη φρεναρει,και ου το καθεξης...

    βεβαια καποιος περνοντας το γνωριζει πως εκτος απο τα φρενα(και αυτο οχι σιγουρα) το μηχανακι του δεν θα ειναι πουθενα τελειο....
    Καλα εσυ το καβαλησες και τα ξερεις ολα αυτα???
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  13. #118
    πες μου ενα μοντελο Honda τα τελευταια 10χρονια που δεν ηταν ετσι και μετα θα κανω μοκο....
    The precious made me do it...

  14. #119
    japanesechoppersarthens Το avatar του/της castor
    Εγγραφή
    25/01/2008
    Μηνύματα
    352
    Nέο Honda Crossrunner 800-102hp
    H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και Triumph και να ρίχνει ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης.
    Αρχικά το περιμέναμε πιο ισχυρό στα 1200 κυβικά, αλλά τελικά σταμάτησε στα 800 με όνομα Crossrunner.
    Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, κατασκευασμένο από αλουμίνιο,ερχεται με V4 κινητήρα απο το VFR, υδρόψυκτος με ισχύ απο 102 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 7,3 kgm ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας φέρει επίσης το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VTEC της Honda.

    Mε αλυσίδα στην τελική μετάδοση με συνδασμένο σύστημα ΑΒS, πιθανόν απο την βασική έκδοση και πλούσιο εξοπλισμό στοχεύοντας στην κορυφή της κατηγορίας. Στην Honda πιστεύουν οτι θα καλύψει το κενό ανάμεσα σε ένα γυμνό μοντέλο και ενός...οn off. Παντως δεν θα φημίζεται για την ευκινησία του καθώς το βαρος του φθάνει τα 240 κιλά.

    Στον τομέα των περιφερειακών, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 165 χλστ. (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων), ενώ η ζάντα είναι διαστάσεων 17x3,5. Το μπροστινό ελαστικό έχει διαστάσεις 120/70-17 και τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 296 χλστ. που συνεργάζονται με τριπίστονες δαγκάνες.

    Στο πίσω μέρος, το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου αναρτάται σε μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά), η ζάντα έχει διαστάσεις 17x5,5 και περιβάλλεται από ελαστικό 180/55-17, ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα.
    F/B Team (CHOPPER OWNERS ATHENS ) or (Γιαπωνέζικα Τσόπερς Αθήνα)

  15. #120
    japanesechoppersarthens Το avatar του/της castor
    Εγγραφή
    25/01/2008
    Μηνύματα
    352
    Τεχνικά χαρακτηριστικά: Υγρόψυκτος V4, με 782cc, 4 ΕΕΚ, περιεχόμενη γωνία 90°. - Χαμηλή εξάτμιση 4-2-1, πρακτική για τοποθέτηση βαλιτσών.
    - Ευρύχωρη, άνετη και όρθια θέση οδήγησης.
    - Φαρδύ τιμόνι για ελαφριά αίσθηση και εύκολο χειρισμό
    - Χαμηλή σέλα συνεπιβάτη για προστασία από τον αέρα.
    - Ρυθμιζόμενο πάνελ οργάνων με ψηφιακό LCD ταχύμετρο, στροφόμετρο, δύο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα, θερμοκρασίας περιβάλλοντος και ρολόι.
    - Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων (VTEC).
    - Πλαίσιο δύο δοκών από ελαφρύ κράμα αλουμινίου.
    - συμβατικό πιρούνι cartridge με διάμετρο καλαμιών 43mm και προφόρτιση ελατηρίου.
    - Χυτό ψαλίδι, προοδευτική συνδεσμολογία Pro-Link με αμορτισέρ αερίου HMAS και ρυθμιζόμενες προφόρτιση ελατηρίου / απόσβεση επαναφοράς.
    - Συνδυασμένα φρένα με ABS (C-ABS).
    F/B Team (CHOPPER OWNERS ATHENS ) or (Γιαπωνέζικα Τσόπερς Αθήνα)

Σελίδα 8 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910111213 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νεο Honda Crosstourer 1200 V4
    από astrag στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2010, 14:07
  2. ΝΕΟ ΒΜw F 800 Gs
    από mattheos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2008, 15:26
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2006, 11:04
  4. Νέο Bmw F 800 St !!
    από RTnick στο forum BMW
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 21:36
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 09:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF