Tωρα μαλλον θα αστειευεσαι για την ποιοτητα της χοντα ειδικα τα τελευταια χρονια εε??Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
πες μου ενα μοντελο Honda τα τελευταια 10χρονια που δεν ηταν ετσι και μετα θα κανω μοκο....
Tωρα μαλλον θα αστειευεσαι για την ποιοτητα της χοντα ειδικα τα τελευταια χρονια εε??Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
πες μου ενα μοντελο Honda τα τελευταια 10χρονια που δεν ηταν ετσι και μετα θα κανω μοκο....
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
ναι σωστοςΑρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
vfr 800 εχει 3πιστονη![]()
Με 240 κιλά ρε Αντώνη...;Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εκανε λοιπον η honda την κινηση του 1.000.000$...εφτιαξε ενα μηχανακι με τον ογκο των πρωτων και την ισχυ των δευτερων...
Πέρα του οτι πιστεύω πως δεν βλέπεται, το παραπάνω πακέτο με 200kg θα ήταν τέλειο. Παίζει όμως το Tiger 1050 με παραπάνω άλογα, 12 κιλά κάτω και όπως φαίνεται φθηνότερο...
Στο επίσημο site η Yamaha το δίνει 223 και 226 πλήρη υγρών, με abs και χωρίς. Επειδή ως γνωστόν οι ζυγαριές των κατασκευαστών κλέβουν και ολίγον τι, τα 230 τα έχει χαλαρά. Έχω την εντύπωση πως το είχα δει και σε περιοδικό γύρω στα 230 (αν θυμάμαι καλά) γι' αυτό το έγραψα. Πάντως το κέντρο βάρους είναι χαμηλά όπως και η θέση οδήγησης και τα κιλά δεν φαίνονται όσο σε κάποια άλλα ακόμα και σταματημένο.Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
To tdm είναι 190 κενό + 20 η βενζίνη + 4 τα λάδια + 4 η υγρασία ()
δε ξεπερνά τα 220 με την καμμία![]()
Sent from me using a computer.
Το θέμα εμφάνιση εντάξει, είναι υποκειμενικό.Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Με 240 κιλά ρε Αντώνη...;
Πέρα του οτι πιστεύω πως δεν βλέπεται, το παραπάνω πακέτο με 200kg θα ήταν τέλειο. Παίζει όμως το Tiger 1050 με παραπάνω άλογα, 12 κιλά κάτω και όπως φαίνεται φθηνότερο...
Το θέμα ιπποδύναμη σε αυτή την κατηγορία δεν είναι το παν. Μπορεί να βγάζει λιγότερα άλογα αλλά να τα έχει απ' το μηδέν. Να έχει ροπάρα, να ανεβάζει στροφές αβίαστα και να μην τελειώνει σαν δίχρονο.
Αυτό με τα κιλά όμως έχει παραγίνει. Εντάξει, ξέρω! Καταλύτες, εξατμίσεις που να πληρούν όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές, ένα κάρο ηλεκτρονικές μακακίες, μεγαλύτερα ψυγεία λόγο περισσότερων κυβικών, κάνουν τα μηχανάκια να μοιάζουν φτιαγμένα από μολύβι.
Ελάχιστοι είναι όμως οι κατασκευαστές που δίνουν βαρύτητα στο βάρος. Για να μην πω μόνο η Ducati.
Αλλά εν έτη 010 με τις τιμές των μοτό εκεί που έχουν φτάσει, όταν παρουσιάζεις ένα "καινούριο" μηχανάκι οφείλεις να το προσέξεις λίγο παραπάνω σε αυτό τον τομέα. Λίγο περισσότερο R n' D και λίγο καλύτερα κράματα είναι κάτι που έτσι κι αλλιώς το πληρώνουμε αλλά δεν το έχουμε.
Τα τμήματα εξέλιξης και τεχνολογίας, τουλάχιστον, των εκ Ιαπωνίας κατασκευαστών, εδώ και μερικά χρόνια ασχολούνται μόνο με το πως θα συνδυάσουν καλύτερα ότι έχουν στα ράφια τους με ένα καινούριο κουστούμι. Να γιατί 240 κιλά από 800cc μηχανάκι.
Το 990 adv είναι πόσο? 230? Και είναι σχεδιασμένο απ' το 2003!
Το 1200gs (όχι το adv) είναι 240?
Sent from me using a computer.
μην κολας στα κιλα ρε αγορινα...δεν ειναι τοσο σημαντικα οσο ειναι ο ογκος...και εκει ειναι η διαφορα...Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Με 240 κιλά ρε Αντώνη...;
Πέρα του οτι πιστεύω πως δεν βλέπεται, το παραπάνω πακέτο με 200kg θα ήταν τέλειο. Παίζει όμως το Tiger 1050 με παραπάνω άλογα, 12 κιλά κάτω και όπως φαίνεται φθηνότερο...
στην συγκεκριμενη ειναι και στο μοτερ,που ειναι με χαωδη διαφορα,το καλυτερο ολων...δεν λεω δυνατοτερο...λεω καλυτερο...
frankly my dear, i dont give a damn...
απο αλογα ειναι super.παντως για τα κιλα θα σας πω οτι εχω καβαλησει tdm 900=ανετο δεν του φαινονται τα κιλα,vstrom+versys+transalp που ειναι στα ιδια κιλα και το βαρος φαινονταν αισθητα.αρα παιζει μεγαλο ρολο το κεντρο βαρους
Ως ενα βαθμο. Δεν υπαρχει υποκειμενικη γνωμη που να λέει οτι ο ιπποποταμος ειναι όμορφοςΑρχικά δημιουργήθηκε από daz
Το θέμα εμφάνιση εντάξει, είναι υποκειμενικό. [...]![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Ποιο βεστρομ ρε παιδια αυτο ειναι αντιγραφο του νεου Ντουκατι μουλτι αλλα σε πιο μικρα κυβικα.![]()
Θα το πω οτι μΕ αρεσει οπτικα,αλλα θα με αρεσε περισσοτερο με ακτινικες και ανεστραμμενο.![]()
Keep spamming!!!:a13:
Υπάρχει.Της ιπποποταμίνας.Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ως ενα βαθμο. Δεν υπαρχει υποκειμενικη γνωμη που να λέει οτι ο ιπποποταμος ειναι όμορφος![]()
![]()
:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Υπάρχει.Της ιπποποταμίνας.![]()
:rotflmao:
:rotflmao:
Keep spamming!!!:a13:
λες κ 'βαλες το cb1000r για αγωγη 20 βδομαδων αυξητικης, τεστοβιρον, μπολντον, ντεκα, αναπολον, στρομπα κ' αλλα χιλιαδυο κ στην συνεχεια το έντυσες πορτιερη....
:a66:
το καημένο, σιγουρα θα πάσχει από..αισθητικό..συνδρομο κατωτερότητας!!!![]()
![]()
η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...
Έχοντας και TDM 850 και Versys στο παρελθόν μπορώ να πω πως έχουμε πολύ διαφορετική αντίληψη του βάρους...Αρχικά δημιουργήθηκε από psileas
απο αλογα ειναι super.παντως για τα κιλα θα σας πω οτι εχω καβαλησει tdm 900=ανετο δεν του φαινονται τα κιλα,vstrom+versys+transalp που ειναι στα ιδια κιλα και το βαρος φαινονταν αισθητα.αρα παιζει μεγαλο ρολο το κεντρο βαρους
Anyway, ας βγει, ας το οδηγήσετε και ας μας πείτε. Εμένα δεν με πολυενδιαφέρει η κατηγορία.![]()
χτυπάνε οι βαλβίδες στο TDM και τρέμουν μετά τα 180??
ότι να ναι έτσι??
εντιτ,
ντακΣ πρπ καμιά 20αριά παραπάνω κιλά απο το vfr και κοντράρει στα Ισα το Varadero με τα 1000; cc
Όλα πλέον παίζονται στο ζύγισμα του...
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας : 4T, 4K, V, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 782
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 100/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,3/9.500
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : 21,5
Βάρος (kg, γεμάτο) : 240,4
------------------------------------------
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος : Δύο δοκών, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 165
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή : 145
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 296
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 256
----------------------------------------
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 180/55-17
--------------------------------------
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) : 2.130
Πλάτος (χλστ.) : 799
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.464
Ύψος σέλας (χλστ.) : 816
mototriti
![]()
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος