μετα το σουξε του VTR 250... πανε για 2ο ακυρο...
μηπως ειναι σαν τους ροδακινοπαραγωγους που ΘΕΛΟΥν να εχουν φυρα για να τα παρουν απο τις αποζημιωσεις?![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
Δεν μπορεί όταν έχεις βγάλει το παρακάτω να μου το λες αυτό cbr...
και το 125 εντάξει, πάει στο καλό, αλλά το 250 ντροπή...
εκτός και αν μας ενδιαφέρει μόνο το πουλ μουρ οπότε πετάμε πάνω φέρινγκ (τα οποία φυσικά είναι άχρηστα από τεχνική σκοπιά), κοτσάρουμε και το logo "CBR" και πάρτο!
Και παλιά ήταν ακριβή η Honda αλλά είχε και τρομερή ποιότητα. Να δούμε σε 20 χρόνια που θα είναι αυτό. Γιατί ακόμα υπάρχουν τα μηχανάκια σαν το παρακάτω...
είχα δει ένα πεταμένο πίσω από ένα κάδο, το λυπήθηκε η ψυχή μου...
![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Η αληθεια ειναι οτι η ομορφια ειναι υποκειμενικη.Εμενα μ'αρεσει αρκετα.....αλλα οχι ρε παιδια και cbr στο βωμο της διαφημισης θυσιαζουν πολλα πλεον.ενα ακομη πολυ --------μειον ειναι το μοτερ (μονοκυλινδρο?????).δεν μπορουσαν να βαλουν το ν2 απο το vtr (και αυτο λεμε τωρα).αυτο που σιγουρα λειπει πλεον ειναι ενα καθαρο μηχανακι πιστας 250 κυβικων, και δεν μιλαω μονο για ονομα αλλα και για χαρακτηρα......μονο κανενα 2χρονο 250 αλλα τα κοψανε κ αυτα.....(γαμω την οικολογια μου)
kdx200 ανταλλακτικα http://www.moto.gr/forums/showthread...56#post2479956
zxr400 ανταλλακτικα http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132190
kdx200 ανταλλακτικα http://www.moto.gr/forums/showthread...56#post2479956
zxr400 ανταλλακτικα http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132190
http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/83189.asp
Γι αυτό πιστεύω πως το έβγαλαν, δε νομίζω πως είναι άσχημη κίνηση απο την HONDA.
cbhornet
1ον
δεν ειναι cbr ειναι vfr ετσι πως το κανανε
2ον
26 αλογα ανακοινωσιμα δηλαδη καμια 22-23 τροχο πραγματικα , δεν προκειτε ουτε καν να φτασει κοντα στο kawasaki
πιο πολυ με cbf θα ειναι η αποδοση
3ον
αν δε κοστιζει πανω απο 4000-4500 χιλιαρικα , ισως κ να το παρουν καποιοι.
4ον
η χοντα μαλακιζεται
Θέλω να με πας εκεί που όλα είναι ωραία
και να 'χω πάντοτε παρέα
σου λέω θέλω να με πας
Θεσσαλονίκη με φεγγάρι
όλους τους πόνους μου να΄πάρει
να ξημερώσεις στο Βαρδάρη
εκεί για πάντα να με πας
το παραπανω που εβαλε ο φιλος georgio ειναι το 250αρι.Αρχικά δημιουργήθηκε από MAKIS-RR
δεν μπορουσαν να βαλουν ενα 250 μοτερ σαυτο ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cbr 250 με βαθυ κοκκινο στις 20.οοο σ.α.λ.
ειχε βγει και hornet 250.
βγαζαν περιπου καμια 40ρια αλογακια.
Πιστευω οτι δεν ειναι ποια στο θεμα επιδοσεων πλεον, το μηχανακι που εβγαλαν (και καλα εκαναν) το σκεφτηκαν μετα παρακατω χαρακτιριστικα..
1. μονοκιλυνδρο δεν θα χαλασει ποτε (μεγαλυτερη αξιοπιστια)
2. δεν θα καιει τα αντερα του
3. αν θες επιδοσεις, παρε μεγαλυτερο
4. ταξιδακι πας και αν βγει αλεξισφαιρο το μοτερ γυρνας και τον κοσμο
5. στο ονομα για να μην χαλασουν την αιγλη του vfr χαλανε του cbr γιατι υπηρχαν και στο παρελθον στα 250, αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες, πακου επρεπε να το καταταξουν
6. και εφοσον υπηρχε το καβασακι και εκανε πωλησεις, γιατι να μην μπουν στο παιχνιδι? το χαλί ειναι στρωμενο
7. επρεπε να γινουν αλλαγες που θα κρατησουν τουλαχιστον 1 δεκαετια ακομα, αλλαγες στα μεγαλα ειναι ελαχιστες πλεον οποτε ριχνουν στην μαχη και τα μικρα π.χ. δεν ειναι vfr800 ειναι crossturrer, τη γιαννης τη γιαννακης...
nova-rrrr...
1 γιατι τα 4κ τα 250ρια τα 400ρια 20ετιας και βαλε χαλανε?μια χαρα αξιοπιστια εχουν και ας στροφαρουν και στον θεο.Αρχικά δημιουργήθηκε από geo99rge
Πιστευω οτι δεν ειναι ποια στο θεμα επιδοσεων πλεον, το μηχανακι που εβγαλαν (και καλα εκαναν) το σκεφτηκαν μετα παρακατω χαρακτιριστικα..
1. μονοκιλυνδρο δεν θα χαλασει ποτε (μεγαλυτερη αξιοπιστια)
2. δεν θα καιει τα αντερα του
3. αν θες επιδοσεις, παρε μεγαλυτερο
4. ταξιδακι πας και αν βγει αλεξισφαιρο το μοτερ γυρνας και τον κοσμο
5. στο ονομα για να μην χαλασουν την αιγλη του vfr χαλανε του cbr γιατι υπηρχαν και στο παρελθον στα 250, αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες, πακου επρεπε να το καταταξουν
6. και εφοσον υπηρχε το καβασακι και εκανε πωλησεις, γιατι να μην μπουν στο παιχνιδι? το χαλί ειναι στρωμενο
7. επρεπε να γινουν αλλαγες που θα κρατησουν τουλαχιστον 1 δεκαετια ακομα, αλλαγες στα μεγαλα ειναι ελαχιστες πλεον οποτε ριχνουν στην μαχη και τα μικρα π.χ. δεν ειναι vfr800 ειναι crossturrer, τη γιαννης τη γιαννακης...
2 οκ καιει κατι παραπανω...δεν ξερω ομως που ειναι το θεμα.αν θες κατι στα χαμηλα κυβικα που να μην καει υπαρχουν παντα τα παπια τα σκουτερ και τα μονοκυλινδρα γυμνα 250ρια η ον οφ.αν μιλαμε για κοστος συντηρησης τοτε πασο.ειναι σιγουρα καλυτερο να εχεις λιγοτερους κυλινδρους.
3 μεγαλυτερο?ποιο?600ρι?ειναι μεγαλο το σκαλι και ελαχιστες εως μηδαμηνες οι επιλογες.
4 ταξιδι πας και με βεσπα και με οτιδοιποτε πχ ο madnomad.
και αν ηθελα να παω ταξιδι χιλιες φορες να ειχα ενα 250 4κ με 40 αλογα παρα ενα μονοκυλινδρο 250 με 25.
αν εφτιαχνα εγω μηχανες για την σκαλα των σουπερσπορτ θα εφτιαχνα 4κ 250ρια με 40 αλογα.
μετα 4κ 400ρια με 70+αλογα 600 με 120 κτλ.
οχι μονοκυλινδρο γιαλαντζι σουπερσπορτ με 25 αλογα μαπα φρενα πλαισιο κτλ κτλ.
και το επομενο σκαλι συπερσπορτ με 120 αλογα με πλαισιαρες φρεναρες και το πηρες και επεσες.δεν ξερω τα μηχανακια(αυτα τα παλια 250ρια) καποτε τα φτιαχναν να ειναι-κανουν κατι και ειχαν μια μορφη.σημερα κρατανε την μορφη με τα πλαστικα αλλα οχι την ουσια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
η χοντα μαλακιζεταιχρονια τωρα απο το 1952 :rotflmao:
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone
Μονο που πρεπει να ξεκινησεις απο πολυ μικρη ηλικια μπας και προλαβειςΑρχικά δημιουργήθηκε από geo99rge
4. ταξιδακι πας και αν βγει αλεξισφαιρο το μοτερ γυρνας και τον κοσμο
![]()
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
1 γιατι τα 4κ τα 250ρια τα 400ρια 20ετιας και βαλε χαλανε?μια χαρα αξιοπιστια εχουν και ας στροφαρουν και στον θεο.
2 οκ καιει κατι παραπανω...δεν ξερω ομως που ειναι το θεμα.αν θες κατι στα χαμηλα κυβικα που να μην καει υπαρχουν παντα τα παπια τα σκουτερ και τα μονοκυλινδρα γυμνα 250ρια η ον οφ.αν μιλαμε για κοστος συντηρησης τοτε πασο.ειναι σιγουρα καλυτερο να εχεις λιγοτερους κυλινδρους.
3 μεγαλυτερο?ποιο?600ρι?ειναι μεγαλο το σκαλι και ελαχιστες εως μηδαμηνες οι επιλογες.
4 ταξιδι πας και με βεσπα και με οτιδοιποτε πχ ο madnomad.
και αν ηθελα να παω ταξιδι χιλιες φορες να ειχα ενα 250 4κ με 40 αλογα παρα ενα μονοκυλινδρο 250 με 25.
αν εφτιαχνα εγω μηχανες για την σκαλα των σουπερσπορτ θα εφτιαχνα 4κ 250ρια με 40 αλογα.
μετα 4κ 400ρια με 70+αλογα 600 με 120 κτλ.
οχι μονοκυλινδρο γιαλαντζι σουπερσπορτ με 25 αλογα μαπα φρενα πλαισιο κτλ κτλ.
και το επομενο σκαλι συπερσπορτ με 120 αλογα με πλαισιαρες φρεναρες και το πηρες και επεσες.δεν ξερω τα μηχανακια(αυτα τα παλια 250ρια) καποτε τα φτιαχναν να ειναι-κανουν κατι και ειχαν μια μορφη.σημερα κρατανε την μορφη με τα πλαστικα αλλα οχι την ουσια.
1 δεν λεω οτι χαλανε τα 4κ αλλα, πως να το πω, οσο λιγοτερο στροφαρουν απο τον θεο ολο και καποια διαφορα θα εχει στα σερβις, στα λαδια στα ξυδια, π.χ. το cb400 καλο χρυσο μηχανακι αλλα για να αλλαξεις κατι σοβαρο απο θεμα συστηρησης/φθορας κοστιζει.
2. οικονομια στη βενζινα με αυτες τις τιμες? και παπια και σκουτερ βγαζουν ολοι, αλλα μπορει να θες μοτο αντι για παπι
3. 600 η πρωτη επιλογη απο διαφορες μαρκες, 400αρια τωρα που βγαινουν παλι στο φως, παλι αυξανετε η γκαμα
4. ο καθενας μετα γουστα του κανει ταξιδι, δεν αντιλεγω.
τωρα το μηχανακι δεν το ξερεις (ουτε εγω), μπορει να ειναι μαπα μπορει να ειναι λειτουργικο θα δειξει το μελλον για την ουσια, και παντα με τα γουστα του ο καθενας, αλλα οπως λες 250 με 40 αλογατα και τα 400 γιατι 70 και οχι 50? θα εχει τοσο τρομερες διαφορες αν ειναι 50 ή 70 αλογα αφου παντα σε πιανει το επομενο φαναρι, δεν ξερω ποσοι κανουν ταξιδια με μηχανες αλλα πιστευω το 10% χρηση σε ταξιδι και το 90% κινησε στην πολη.
Σε αυτα τα κυβικα πιστευω οτι το σκεφτοναι ποιο πολυ για commuter και οχι ταξιδιαρικο μην τα ξανα λεμε παλι
φιλικα παντα![]()
nova-rrrr...
Απο αριστερα γιατι δεν μας το δειχνουν ? Χαλαει το image το δισκοφρενο (που δεν υπαρχει) ?
1 συμφωνω.Αρχικά δημιουργήθηκε από geo99rge
1 δεν λεω οτι χαλανε τα 4κ αλλα, πως να το πω, οσο λιγοτερο στροφαρουν απο τον θεο ολο και καποια διαφορα θα εχει στα σερβις, στα λαδια στα ξυδια, π.χ. το cb400 καλο χρυσο μηχανακι αλλα για να αλλαξεις κατι σοβαρο απο θεμα συστηρησης/φθορας κοστιζει.
2. οικονομια στη βενζινα με αυτες τις τιμες? και παπια και σκουτερ βγαζουν ολοι, αλλα μπορει να θες μοτο αντι για παπι
3. 600 η πρωτη επιλογη απο διαφορες μαρκες, 400αρια τωρα που βγαινουν παλι στο φως, παλι αυξανετε η γκαμα
4. ο καθενας μετα γουστα του κανει ταξιδι, δεν αντιλεγω.
τωρα το μηχανακι δεν το ξερεις (ουτε εγω), μπορει να ειναι μαπα μπορει να ειναι λειτουργικο θα δειξει το μελλον για την ουσια, και παντα με τα γουστα του ο καθενας, αλλα οπως λες 250 με 40 αλογατα και τα 400 γιατι 70 και οχι 50? θα εχει τοσο τρομερες διαφορες αν ειναι 50 ή 70 αλογα αφου παντα σε πιανει το επομενο φαναρι, δεν ξερω ποσοι κανουν ταξιδια με μηχανες αλλα πιστευω το 10% χρηση σε ταξιδι και το 90% κινησε στην πολη.
Σε αυτα τα κυβικα πιστευω οτι το σκεφτοναι ποιο πολυ για commuter και οχι ταξιδιαρικο μην τα ξανα λεμε παλι
φιλικα παντα![]()
2 συμφωνω αλλα θελω αν βγαλουν μοτο στα μικρα κυβικα να βγαλουν δυο.ενα με πλαισιο πχ σαν του ζ750 η κατι τετοιο και ενα τουμπανο αλουμινιο.
στο ενα ας βαλουν κατι μονοκυλινδρο το πολυ δικυλινδρο και στο αλλο 4κ.το ενα να το πουν cbf και το αλλο cbr.
ετσι και μηχανακι μπορεις να παρεις οικονομικο αλλα αν σε νοιαζει να ειναι ΜΗΧΑΝΗ παιρνεις το αλλο.οταν παιρνεις μηχανη γενικα δεν σε νοιαζει ΤΟΣΟ πολυ η καταναλωση αλλα σε νοιαζουν.
(((γενικα μου την δινει να κρατανε την εμφανιση απο μια σουπερσποτ μηχανη και ΤΠΤ αλλο.ουτε πλαισιο,ουτε φρενα,ουτε λογο αλογων/κυβικων(αυτο προυποθετει να ειναι 4κ) ουτε ηχο κ@βλ@.ουτε θεση οδηγησης,ουτε συμπεριφορα.ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να ΜΟΙΑΖΕΙ με μηχανη για λογους μαρκετινγκ και ονομα ΝΑ για να ψαρωνουν οι νεοι.
παντως γενικα διαφωνω με τα μικρα μοτοσυκλετακια ειδικα τα 125 για την χρηση πολης.κατα την αποψη μου ενα παπι για χρηση πολης προσφερει απλα τα παντα.θες χωρους?θες καταναλωση?θες κοστος συντηρησης κ κατοχης?ακομα και η συμπεριφορα στον δρομο ειναι μια χαρα.το απολυτο εργαλειο.ειμαι υπερ των μικρων μοτοσυκλετων(σοβαρων ομως οπως ηταν καποτε)για πιστες,γουστα κτλ οχι ομως για πολη.οσοι θελουν να κανουν χρηση παπιου(δλδ να κουβαλανε πραγματα,δουλειες κτλ) και προτιμησουν μοτοσυκλετακι δεν ξερω μου φαινεται λιγο ακυρο.οσοι παλι θελουν μοτοσυκλετακι γιατι θελουν να παρουν μεγαλυτερη αργοτερα κτλ να ξερουν οτι τα cbr125 cbf 125 κτλ κτλ δεν θα τους μαθουν τπτ παραπανω απο παπι εκτος απο τον συμπλεκτη.οσοι απλα θελουν 125 με καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο αυτοι ας παρουν μοτοσυκλετακια!
3 600...οκ δεν ξερω κατα ποσο ειναι η καλυτερη επιλογη.ειναι μεγαλη συζυτηση και ακυρη.ασε που υπαρχουν 600 και 600....
τα 400ρια που τα ειδες?απο οσο ξερω υπαρχουν αλλα δεν μπαινουν ευρωπη λογο ρυπων.
4 το μηχανακι μου το χρησημοποιω για τα παντα.σπουδαζω αλλου οποτε ταξιδευω αλλα πιο πολυ μετακινουμε μεσα στην πολη.
παλια οταν ηταν 400ρι ειχε 30 κατι αλογα.
εκανε ταξιδι...ας πουμε ανετα και αν δεν περνουσες τα 100χμ/ω δεν εκαιγε και παρα πολυ.
αλλα εμενα με κουραζε.ειχε τα 100 στις 6.οοο στροφες με κοφτη στις 9.5-10
με κουραζε ψυχολογικα.
τωρα που αλλαξα κινητηρα και εχει σχεδον τα διπλα αλογα στο ταξιδι ειναι ΠΟΛΥ πιο ανετο.
δεν το νιωθω να ζοριζεται.για μενα αυτο ειχε μεγαλη σημασια.
δεν μπορω να με φανταστω να χαροπαλευω με ανηφορα αερα κτλ με 25 αλογακια να κανω ταξιδι.θα με κουραζε αφανταστα.τωρα ομως καιει λιγο παραπανω στην πολη.
αλλα αξιζε.για τα παντα παρχει μια ισοροπια.
πιστευω οι μηχανες απο τα 50 μεχρι τα 80 περιπου αλογα ειναι καπου στην μεση καθως μπορουν να κινουνται στην πολη αλλα και στο ταξιδι με την ιδια ανεση και παρομοια καταναλωση.