Σωστή!Φρένα:
ΠΟΛΛΑ ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Εκτός από τους motardάδες (που το έχουν και λίγο για μόδα!) ελάχιστους βλέπω να "πειράζουν" το μηχανάκι στα φρένα!
Πράγμα που το θεωρώ μέγιστη μαλακία!
![]()
Σωστή!Φρένα:
ΠΟΛΛΑ ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Εκτός από τους motardάδες (που το έχουν και λίγο για μόδα!) ελάχιστους βλέπω να "πειράζουν" το μηχανάκι στα φρένα!
Πράγμα που το θεωρώ μέγιστη μαλακία!
![]()
Κοίταξε συμφωνώ απόλυτα για τα φρένα, αλλα το topic είναι "Βελτιωση 4Τ κινητηρα".
Αν μιλούσαμε για φρένα, θα έλεγα ότι φοράω aftermarket δίσκο 320 (απο 300) και σωληνάκια υψηλής.
Και πιστεψέ με σταματάει .....![]()
Επίσης WP ελατήρια με 15αρι λάδι, ρυθμιζόμενη προφόρτιση απο CBR600/91 καθώς και WP ανάρτηση κομπλέ πίσω, 120lb ελατήριο με κάνιστρο αζώτου.
Aυτά ως προς τα φρένα και τις αναρτήσεις.
Motard μπορεί να μη είναι, αλλά τα Metzeler τα "τελειώνω" για πλάκα.
Τα λεφτά της μετατροπής δεν είναι πάρα πολλά.
Μόνο το πιστόνι κόστισε, ένα σετ εκκεντροφόροι μεταχειρισμένοι σχεδον τσάμπα, WP μπρος πισω (έτσουξε λίγο) και δίσκος με τα σωληνάκια.
Όλα μαζι περίπου 1000€ και πολλή προσωπική εργασία με τον κολλητό μου![]()
the bigger is not necessarily the better
Koίτα φίλε μου η παράδοση εδώ μέσα λέει ότι πρέπει κάθε post να καταλήγει με διαφορετικό θέμα από το αρχικό!
Όλα αυτά μόνο 1000 ευρά;
Και αναρτήσεις και εκεντροφόρος και όλα τα λοιπά μόνο τόσο;
Το κακό με τα πειράγματα είναι οτι δεν ξέρεις τι θα σου βγεί.
Και βγαίνει πάντα κάτι διαφορετικό.
Πάμε όλοι για άλογα αλλά πολλές φορές δεν είναι εκεί το ζητούμενο.
Τα μόνα σίγουρα καλύτερα είναι οι βελτιώσεις στις αναρτήσεις και τα φρένα.
Το πέιραγμα που έκανα δουλεύει εδω και 22000χλμ και θυσιάζει την αξιοπιστία κατα 5-10%. Δηλ. στο F650 αντί 120000χλμ, θα κάνεις 100000, σιγά τα αυγά. Απλά καίει κατα 1/4 παραπάνω, και μου χαρίζει αξιόπιστη ροπάρα και αρκετά άγριότερο χαρακτήρα, σε σχέση με τον αυτοκινητάδικο που είχε πριν.
Το δυναμόμετρο ήταν αμείλικτος κριτής.
Επίσης ένα καλό πείραγμα δεν είναι αναγκαίο να κάνει 3000€,
αρκεί να ξέρεις τον κινητήρα σου και να αξιολογήσεις τι είδους βελτίωση σηκώνει το μοτέρ σε σχέση με τα €€€ που θέλεις να διαθέσεις. Αρκεί βέβαια να είσαι χομπίστας με τις βελτιώσεις και να έχεις σπάσει μερικά μοτεράκια στο παρελθόν γιά να καταλάβεις τι παίζει.
Σίγουρα δεν έβαλα στήν τιμή λάδια, ξύδια καί παρελκόμενα... που μπορεί να φτάσουν και τα 1000€ μαζί με την εξάτμιση.
Μίλησα μόνο για το συγκεκριμένο πείραγμα.
the bigger is not necessarily the better
Γιατί δεν έπαιρνες ένα καθαρόαιμο αν ήθελες τέτοιο χαρακτήρα;και μου χαρίζει αξιόπιστη ροπάρα και αρκετά άγριότερο χαρακτήρα, σε σχέση με τον αυτοκινητάδικο που είχε πριν.
Δηλαδή τελικά αρκετά σου κόστισε, ε;Αρκεί βέβαια να είσαι χομπίστας με τις βελτιώσεις και να έχεις σπάσει μερικά μοτεράκια στο παρελθόν γιά να καταλάβεις τι παίζει.
Σίγουρα δεν έβαλα στήν τιμή λάδια, ξύδια καί παρελκόμενα... που μπορεί να φτάσουν και τα 1000€ μαζί με την εξάτμιση.
Δεν είχες τουλάχιστον και εργατικά να πληρώσεις!
Απο εργατικά δεν πλήρωσα φράγκο, γιατι το έκανα μόνος μου, στο συνεργείο ενός κολλητού.
Όντως, στοίχισε αρκετά λεφτά, αλλά τα λεφτά δεν είναι ποτέ αρκετά για έναν μερακλή χομπίστα
Όσο για το καθαρόαιμο, δεν νομίζω ότι έχει την αξιοπιστία που έχει η δικιά μου, ούτε πάει ταξίδια με την ίδια ευκολία, λόγω απουσίας αεροδυναμικής και σέλας.
Απλά είμαι κυριλέ απο εμφάνιση και τσαγιάζω και κανένα μονοκύλινδρο/δικύλινδρο που αυθαδιάζει στον αυτοκινητόδρομο.
Μόνο τα KTM δεν πάιζω γιατί όλοι πάνε με 120, μην τους κολλήσει. Και με το δίκιο τους τα παιδιά, με μέσο όρο ζωής του κινητήρα τα 25000km.
the bigger is not necessarily the better
KAI PROSOXH..TO DIKO MOY EXEI 29000 XLM...
TI LES;;
ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΕ??ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ??ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ BMW!!!ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝΑΣ ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΝΛΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ???
ΠΑΝΤΩΣ ΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΕ ΚΤΜ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ!!!!
ΣΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΤΜ ΜΕ ΜΕΣΩ ΟΡΟ 60ΗΡ ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΖΥΓΙΖΟΥΝ ΑΣΤΟ.....ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΑΛΛΑ....BMW!!!
TO NOY ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ.....![]()
http://www.new.facebook.com/group.php?gid=29204961236
Σιγά ρε!
Μου πεταχτήκατε όλοι οι θιγμένοι super- KTMάδες!
![]()
![]()
![]()
Δηλαδή τι ακριβώς έκανες ?Αρχικά δημιουργήθηκε από WildBimer
Εγώ μάγκες ακουμπησα μερικά φράγκα σε δοκιμασμένες λύσεις
γιά το δικό μου πραπρά και κέρδισα στον τροχό 0.7kgm (5.4 -> 6.1) και 8HP (42 -> 50), στον ίδιο κυβισμό.
Βέβαια καίει τις κάλτσες του :smilea:
αλλά του εφτιαξα τον χαρακτήρα που ήθελα![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Παρακάτω αν προσέξεις το παιδί τα περιγράφει όλα αυτά που έκανε και πόσο κόστισαν.Δηλαδή τι έκανες και πόσα κόστισε?
![]()
δεν κατάλαβα τι ακριβώς έκανε με το πιστόνι και τους εκκεντροφόρους
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Εμφανώς ανέβασε την συμπίεση με ένα Aftermerket πιστόνι, για να αυξήσει την ροπή και μετά με ένα πιο άγριο εκκεντροφόρο ανέβασε την ιπποδύναμη λίγο ψηλότερα.
Η χαμένη ροπή χαμηλά καλύπτεται απο αύξηση της ροπής λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης.
Κλασική λύση, και πολύ αποδοτική.
Φτάνει να έχει γίνει η κατάληλη επιλογή πιστονιού και εκκεντροφόρου, και να σου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα.
Αν τι κάνεις μόνος σου είναι πολύ λίγα λεφτά.
Το ίδιο γίνεται και με Oversize κύλινδρο αντι για πιστόνι σκέτο.
Βέβαια εκεί αν είναι Nicasil το χιτώνιο σου περιπλέκονται τα πράγματα (έως παράτα τα).
Βέβαια θέλει παιχνίδι με τροφοδοσία.
για τον rotax χωρίς ψεκασμό έχουν βγει διάφορα - αν σε αφορούσαν θα σου έδεινα στοιχείαΑρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
δεν κατάλαβα τι ακριβώς έκανε με το πιστόνι και τους εκκεντροφόρους![]()