Πιο πολυ μου αρεσει η bmw, αλλα αυτα τα 1000 ευρω λιγοτερα που κοστιζει το triumph ειναι ενα κινητρο![]()
Πιο πολυ μου αρεσει η bmw, αλλα αυτα τα 1000 ευρω λιγοτερα που κοστιζει το triumph ειναι ενα κινητρο![]()
Δηλαδη ,Το 800XC θα είναι περίπου 1000 ευρώ φτηνότερο από την (τωρινή) τιμή του F800GS…Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Tiger 800 8.990 ? Δεκέμβριος ‘10
Tiger 800XC 9.590 ? Δεκέμβριος ‘10
http://www.0300.gr/article.php?id=2489
Παρακαλώ στην ουρά...
Στα χαρτια είναι και πιο δυνατό…
Το στήσιμο είναι περίπου το ίδιο…
Άραγε ποιος κινητήρας θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε ΟΝ (ταξίδι – πόλη) και σε (τουριστικ) ΟΦ …
Τι ροπή και πόσο χαμηλά θα την δίνει ο καθένας … κ.λ.π κλπ
...Και κάτι άλλο . Αν είναι να καίει λίγο λιγότερο από 990 δώρο άδωρο.
Με τα 95hp , 3κυλινδρο , 210 κιλά γεμάτο τί να γίνεται άρα σε αυτόν τον τομέα ;
Με την βμβ να έχει αυτονομία ...ξεχνάω να γεμίσω ....Για να δούμε .
Ενδιαφέρον πάντως .
Σύμφωνα με τις τιμές τις Αγγλίας το ABS θα είναι extra και θα κάνει £600...Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Δηλαδη ,Το 800XC θα είναι περίπου 1000 ευρώ φτηνότερο από την (τωρινή) τιμή του F800GS…
Στα χαρτια είναι και πιο δυνατό…
Το στήσιμο είναι περίπου το ίδιο…
Άραγε ποιος κινητήρας θα έχει καλύτερη συμπεριφορά σε ΟΝ (ταξίδι – πόλη) και σε (τουριστικ) ΟΦ …
Τι ροπή και πόσο χαμηλά θα την δίνει ο καθένας … κ.λ.π κλπ
Το χιλιάρικο που λέγατε ίσως να εξαφανίζεται σιγά σιγά...
Σχετικά με τις ροπές, το Tiger βγάζει τα 58lb/ft στις 7,850rpm ενώ το GS τα 62lb/ft στις 5,700 περίπου.
Όπως είπα και παλαιότερα, το GS κερδίζει στο χώμα, το Tiger στην άσφαλτο. Γενικά θεωρώ καλύτερη επιλογή το BMW την συγκεκριμένη περίοδο λόγω δοκιμασμένου μοτέρ (ξέρεις τι θα βγάλει) και μεγάλης αγοράς στον τομέα της βελτίωσης.
Το ασφάλτινο μοντέλο πάντως είναι πολύ καλή περίπτωση.
να δουμε τι περιλαμβανεται απο εξοπλισμο σε αυτες τις τιμες.
παντως θα ειναι μεγαλη η διαφορα τιμης με το f800gs, διοτι η bmw με trip computer, led φλας και χουφτες (που μαλλον ειναι στανταρ στο xc) παει στα 10.930 ...
ισως μιλαμε για 1.300? διαφορά...
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η καμπύλη της ροπής και βέβαια μην ξεχνάμε την ευστροφία των τρικύλινδρων.Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Σύμφωνα με τις τιμές τις Αγγλίας το ABS θα είναι extra και θα κάνει £600...
Το χιλιάρικο που λέγατε ίσως να εξαφανίζεται σιγά σιγά...
Σχετικά με τις ροπές, το Tiger βγάζει τα 58lb/ft στις 7,850rpm ενώ το GS τα 62lb/ft στις 5,700 περίπου.
Όπως είπα και παλαιότερα, το GS κερδίζει στο χώμα, το Tiger στην άσφαλτο. Γενικά θεωρώ καλύτερη επιλογή το BMW την συγκεκριμένη περίοδο λόγω δοκιμασμένου μοτέρ (ξέρεις τι θα βγάλει) και μεγάλης αγοράς στον τομέα της βελτίωσης.
Το ασφάλτινο μοντέλο πάντως είναι πολύ καλή περίπτωση.
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
E K Π Λ H K T I K O
Ε Κ Ρ Η Κ Τ Ι Κ Ο
οι φωτο το αδικουν πολυυυυυυυυυυυυ
στο video που φαινεται σε 360 μοιρες, (βαλτε το σε 720 αναλυση και fullscreen) ειναι πανεμορφο!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οπως το ειπα:
παντως θα ειναι μεγαλη η διαφορα τιμης με το f800gs, διοτι η bmw με trip computer, led φλας και χουφτες (ειναι στανταρ στο xc) παει στα 10.930 ...
μιλαμε για 1.300? διαφορά...
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsak8
Πηγή?
Γιατί είναι πολύ υποκειμενική και κακόβουλη γνώμη...
Η πηγή είναι η : http://hellforleathermagazine.com
Official Specs & Info
http://hellforleathermagazine.com/20...pecs-and-info/
http://www.youtube.com/watch?v=VyH0PN8uLU4
Από την δημοσιογραφική παρουσίαση.
Και
http://www.visordown.com/road-tests-...800/15497.html
καθώς και
http://www.visordown.com/motorcycle-...iew/15538.html
Και εδώ κάτι λέει .
http://www.mrbike.gr/website/street/...-On-Board.html
Παίδες θα είναι εδώ πριν το τέλος του χρόνου και με τιμές αρκετά καλές.
9000 ευρώ το απλό
9500 ευρώ το ΧC
Περισσότερα εδώ
Αποκέντρωση εδώ και τώρα!
Aprilia Pegaso Factory