Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Ανακατασκευή ηλεκτρολογικών

  1. #1
    Banditοβιος..... Το avatar του/της NSC
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    62

    Lightbulb Ανακατασκευή ηλεκτρολογικών

    Γειά χαρα!
    Εχω bandit.(συλληπητήρια θα μου πειτε...)Παρόλα αυτά θέλω να επέμβω δραστικά στο νο.1 πρόβλημα του,τα ηλεκτρικά.
    Αναζητωντας πληροφορίες στο νετ έπεσα σ'αυτό:
    www.motogadget.com/en/m_unit.html
    Με λίγα λόγια είναι ένα ψηφιακό ''κέντρο ελέγχου'' που καταργει ασφάλειες,ρελε και ελαχιστοποιει την καλωδίωση καταργώντας την εργοστασιακή.
    Μια μεγάλη απορία μου,παρα το κατατοπιστικότατο pdf,είναι το πως μπορώ να απομονώσω το κύκλωμα της ανάφλεξης από την εργοστασιακή πλεξούδα;
    Επισης,δεδομένης της πτωσης τάσεως που υπαρχει σε ενα καλώδιο,υπάρχει πιθανότητα αν αλλάξει το μηκος των καλωδιων να δυσλειτουργεί ο ανορθωτης ή ο εγκέφαλος και γενικότερα κάποιο άλλο κομμάτι του παζλ;
    [IMG]www.motogadget.com/de/graphic/m_unit/schaltplan_01_650_en.gif[/IMG]

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NSC
    Επισης,δεδομένης της πτωσης τάσεως που υπαρχει σε ενα καλώδιο,υπάρχει πιθανότητα αν αλλάξει το μηκος των καλωδιων να δυσλειτουργεί ο ανορθωτης ή ο εγκέφαλος και γενικότερα κάποιο άλλο κομμάτι του παζλ;
    Η ωμική αντίσταση των καλωδίων είναι πολύ μικρή (το 2.5άρι έχει γύρω στα 7.4 milliohms/m) οπότε πρακτικά δεν έχεις κανένα πρόβλημα ...

    Το θέμα βέβαια είναι ΓΙΑΤΙ έχεις πτώση τάσης στο καλώδιο ..??
    (από σκουριά, διάβρωση, βρώμικες η χαλαρές επφες, κ.λ.π. ...??)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Banditοβιος..... Το avatar του/της NSC
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    62
    Ευχαριστώ για την απάντηση.
    Η πλεξούδα μου δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση.Δουλεύει η μηχανή βέβαια αλλα με χαζόπροβληματάκια...βρώμα,σκουρια,ψυχρές ενώσεις,βύσματα χαλαρωμένα κτλ.Προφανώς μπορώ να την αντικαταστήσω αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να εμπιστευτώ ενα τόσο ευπαθές μεταχειρισμένο ανταλλακτικό.Αλλωστε επεται ανακατασκευή μοτέρ οπότε θέλω να γίνει μία σωστή δουλειά και πάνω απ'όλα αξιόπιστη.
    Καμιά ιδέα για την πρώτη ερώτηση;
    Στην τελική θα αντικαταστήσω ένα ένα τα καλώδια....

  4. #4
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Σαν συσκευη ειναι καλη αλλα θα σου λυσει το προβλημα?
    αφου θα κρατησεις την παλια πλεξουδα που αν σου δημιουργει αυτη προβλημα δεν βλεπω τον λογο να μην σου δημιουργει και με το καινουριο γκατζετακι
    Τωρα πως θα απομονωσεις το κυκλωμα αναφλεξης πρεπει να συμβουλευτεις το ηλ σχεδιο της μηχανης και απο εκει και μετα βλεπεις τι θα κανεις .
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NSC
    Καμιά ιδέα για την πρώτη ερώτηση;
    Ευχαρίστως, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς με το να "απομονώσεις" το κύκλωμα της ανάφλεξης από την πλεξούδα ...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Banditοβιος..... Το avatar του/της NSC
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    62
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
    Σαν συσκευη ειναι καλη αλλα θα σου λυσει το προβλημα?
    αφου θα κρατησεις την παλια πλεξουδα που αν σου δημιουργει αυτη προβλημα δεν βλεπω τον λογο να μην σου δημιουργει και με το καινουριο γκατζετακι
    Προφανώς,αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να την αντικαταστησω.Η αρχική σκέψη ήταν να την ανοίξω και να την καθαρίσω/επιδιορθωσω,οπως εσεις στο πανέμορφο cb, αλ λά ο ''πειρασμός'' του καινούριου ειναι μεγάλος.Πέρα από αυτό όμως η συσκευή δίνει κάποιες χρήσιμες δυνατότητες όπως αλαρμ και συναγερμό.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldmanΕυχαρίστως, αλλά δεν
    κατάλαβα τι εννοείς με το να
    " απομονώσεις" το κύκλωμα της
    ανάφλεξης από την
    πλεξούδα ...??
    Εννοώ πώς από την υπαρχουσα πλεξούδα θα μπορέσω να ξεχωρίσω ποια καλώδια είναι
    του συστήματος φόρτισης-ανάφλεξης,να τα ξυλώσω και να τα χρησιμοποιήσω στην καινούρια εγκατάσταση(με καινούρια υλικά φυσικά).
    Δυστυχώς με το διάγραμμα της μηχανής δεν έβγαλα άκρη διότι ναι μεν υπάρχουν για το απλό όχι όμως για το V(το γιαπωνέζικο) .Θα ρωτήσω και στο ανάλογο μέρος του φορουμ αλλά δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NSC
    Εννοώ πώς από την υπαρχουσα πλεξούδα θα μπορέσω να ξεχωρίσω ποια καλώδια είναι
    Μπορείς να ξεκινήσεις από το μπουζί και προς τα πίσω (πολλαπλασιαστής, ανάφλεξη) αλλά κάπου θα μπλέξουν τα πράγματα (ειδικά αν δεν ξέρεις τα χρώματα των καλωδίων..).

    Γιατί δεν κάνεις copy-paste όλα τα τμήματα της πλεξούδας (από φίσα σε φίσα) από τις άκρες (φώτα, φλας, μπουζί, σένσορες κλ.π.) προς τα "μέσα" ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Γιατί δεν κάνεις copy-paste όλα τα τμήματα της πλεξούδας (από φίσα σε φίσα) από τις άκρες (φώτα, φλας, μπουζί, σένσορες κλ.π.) προς τα "μέσα" ..??
    +1 Ετσι !!!!
    Ειναι μια λυση σε περιπτωση που δεν βρεις το σχεδιαγραμμα .....αλλα θελει πολυ προσοχη γιατι αν κανεις λαθος .....μαυρο φιδι



    Και εχουν και πολλα καλωδια αυτα τα καινουρια ρε ΓΜΤ:hypnotize
    Στα παλια ηταν πιο απλα τα πραγματα!!!αντε να μπλεξεις με εγκεφαλους αισθητηρες κλπ κλπ κλπ!!!
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  9. #9
    Banditοβιος..... Το avatar του/της NSC
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    62
    Μάλλον το βρήκα τό σχεδιάγραμμα οπότε ευτυχώς θα γλυτώσω αρκετό χρόνο... :-D με την πρώτη ευκαιρία θα το ανεβάσω για επαλήθευση από πιό έμπειρα μάτια!

    Ψάχνωντας στο νετ πέτυχα πολύ ωραίες σελίδες με μπόλικο ηλεκτρολογικό υλικό:
    www.btinternet.com/~jhpart/bkwirec.htm

    https://www.maximum-suzuki.com/forum...?topic=77328.0

    ΥΓ. παντως είναι εκπληκτικό το πόσα μαθαίνεις από τον σχεδιασμό και μόνο μιας ανακατασκευής!

  10. #10
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Αρχικά δημιουργήθηκε από NSC
    Μάλλον το βρήκα τό σχεδιάγραμμα οπότε ευτυχώς θα γλυτώσω αρκετό χρόνο... :-D με την πρώτη ευκαιρία θα το ανεβάσω για επαλήθευση από πιό έμπειρα μάτια!

    Ψάχνωντας στο νετ πέτυχα πολύ ωραίες σελίδες με μπόλικο ηλεκτρολογικό υλικό:
    www.btinternet.com/~jhpart/bkwirec.htm

    https://www.maximum-suzuki.com/forum...?topic=77328.0

    ΥΓ. παντως είναι εκπληκτικό το πόσα μαθαίνεις από τον σχεδιασμό και μόνο μιας ανακατασκευής!
    Το πρωτο λινκ ειναι πολυ κατατοπιστικο !!!
    Το αντεγραψα ηδη!!!

    @ΥΓ :Συμφωνω απολυτα
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Nsr250r Gullarm
    από k.klitsas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2008, 22:38
  2. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΕΣΠΑ
    από Jacksonas στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2008, 08:41
  3. Vespa PX 200 E ολική ανακατασκευή ?
    από RTnick στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2007, 08:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF