Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 39 από 39

Θέμα: CBR 250R 2011.......

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    1 συμφωνω.

    2 συμφωνω αλλα θελω αν βγαλουν μοτο στα μικρα κυβικα να βγαλουν δυο.ενα με πλαισιο πχ σαν του ζ750 η κατι τετοιο και ενα τουμπανο αλουμινιο.
    στο ενα ας βαλουν κατι μονοκυλινδρο το πολυ δικυλινδρο και στο αλλο 4κ.το ενα να το πουν cbf και το αλλο cbr.
    ετσι και μηχανακι μπορεις να παρεις οικονομικο αλλα αν σε νοιαζει να ειναι ΜΗΧΑΝΗ παιρνεις το αλλο.οταν παιρνεις μηχανη γενικα δεν σε νοιαζει ΤΟΣΟ πολυ η καταναλωση αλλα σε νοιαζουν.
    (((γενικα μου την δινει να κρατανε την εμφανιση απο μια σουπερσποτ μηχανη και ΤΠΤ αλλο.ουτε πλαισιο,ουτε φρενα,ουτε λογο αλογων/κυβικων(αυτο προυποθετει να ειναι 4κ) ουτε ηχο κ@βλ@.ουτε θεση οδηγησης,ουτε συμπεριφορα.ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να ΜΟΙΑΖΕΙ με μηχανη για λογους μαρκετινγκ και ονομα ΝΑ για να ψαρωνουν οι νεοι.
    παντως γενικα διαφωνω με τα μικρα μοτοσυκλετακια ειδικα τα 125 για την χρηση πολης.κατα την αποψη μου ενα παπι για χρηση πολης προσφερει απλα τα παντα.θες χωρους?θες καταναλωση?θες κοστος συντηρησης κ κατοχης?ακομα και η συμπεριφορα στον δρομο ειναι μια χαρα.το απολυτο εργαλειο.ειμαι υπερ των μικρων μοτοσυκλετων(σοβαρων ομως οπως ηταν καποτε)για πιστες,γουστα κτλ οχι ομως για πολη.οσοι θελουν να κανουν χρηση παπιου(δλδ να κουβαλανε πραγματα,δουλειες κτλ) και προτιμησουν μοτοσυκλετακι δεν ξερω μου φαινεται λιγο ακυρο.οσοι παλι θελουν μοτοσυκλετακι γιατι θελουν να παρουν μεγαλυτερη αργοτερα κτλ να ξερουν οτι τα cbr125 cbf 125 κτλ κτλ δεν θα τους μαθουν τπτ παραπανω απο παπι εκτος απο τον συμπλεκτη.οσοι απλα θελουν 125 με καλυτερη συμπεριφορα στον δρομο αυτοι ας παρουν μοτοσυκλετακια!

    3 600...οκ δεν ξερω κατα ποσο ειναι η καλυτερη επιλογη.ειναι μεγαλη συζυτηση και ακυρη.ασε που υπαρχουν 600 και 600....
    τα 400ρια που τα ειδες?απο οσο ξερω υπαρχουν αλλα δεν μπαινουν ευρωπη λογο ρυπων.

    4 το μηχανακι μου το χρησημοποιω για τα παντα.σπουδαζω αλλου οποτε ταξιδευω αλλα πιο πολυ μετακινουμε μεσα στην πολη.
    παλια οταν ηταν 400ρι ειχε 30 κατι αλογα.
    εκανε ταξιδι...ας πουμε ανετα και αν δεν περνουσες τα 100χμ/ω δεν εκαιγε και παρα πολυ.
    αλλα εμενα με κουραζε.ειχε τα 100 στις 6.οοο στροφες με κοφτη στις 9.5-10
    με κουραζε ψυχολογικα.
    τωρα που αλλαξα κινητηρα και εχει σχεδον τα διπλα αλογα στο ταξιδι ειναι ΠΟΛΥ πιο ανετο.
    δεν το νιωθω να ζοριζεται.για μενα αυτο ειχε μεγαλη σημασια.
    δεν μπορω να με φανταστω να χαροπαλευω με ανηφορα αερα κτλ με 25 αλογακια να κανω ταξιδι.θα με κουραζε αφανταστα.τωρα ομως καιει λιγο παραπανω στην πολη.
    αλλα αξιζε.για τα παντα παρχει μια ισοροπια.
    πιστευω οι μηχανες απο τα 50 μεχρι τα 80 περιπου αλογα ειναι καπου στην μεση καθως μπορουν να κινουνται στην πολη αλλα και στο ταξιδι με την ιδια ανεση και παρομοια καταναλωση.
    2 συμφωνω αλλα αυτα γινονται στον ιδανικο κοσμο της carlsberg που ολα ειναι πιθανα και παιρνεις τη μηχανη σου καταπαρραγελια, αλλα επειδη ζουμε στον αλλο κοσμο που ισχυει ενα μοτερ ιδιο για 200 μοντελα σπορ, ον-οφφ, στριτς και τιτσ που η μεγαλυτερη τεχνολογικη ανακαλυψη ειναι ο ψεκασμος (χωρις πλακα, για μενα ειναι γιατι ακομα καρμπυρατος ειμαι) τι περιμενεις?
    απλα ειναι υπολογισμενες οι παραμετροι οπως βαρος, επιταχηνση, φρενο, πλαισιο γιαυτα τα αλογα
    μην νομιζεις οτι δεν θα ηταν ωραιο να βλεπαμε και 250 με δυναμη στα 70 αλογατατα και καταναλωση 2 λιτρα αυτο και αν ηταν ενδιαφερον. αλλα ενταξει τα jαπονια κινουν τα νηματα και σου λενε αυτο ειναι, πιπιλιζι και λιγο το μυαλο και σου αρεσει. <ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ να ΜΟΙΑΖΕΙ με μηχανη για λογους μαρκετινγκ και ονομα ΝΑ για να ψαρωνουν οι νεοι.>.

    εδω ακομα λαμπακια βαζουν για τη ενδειξη βενζινης.
    η καταναλωση με αυτες τις τιμες λιγο πολυ ολοι το σκεφτονται, ειναι στην κριση του καθενος.

    3 για 400αρια ειδα καποια βιντεο που ξαναβγαινουν, οχι οτι ΘΑ εισαγουν κατι οι μπανανισταν αντιπροσωποι.

    4 ολα ειναι θεμα συνηθειας πιστευω και την μηχανη μετα απο καποιες μερες την συνηθιζεις και το παπι και το σκουτερ βεβαια οσο ανεβαινεις ειναι καλα (σε δυναμεις - αλογα - κυβικα) τωρα οσο κατεβαινεις ...περι ορεξεως

    respect
    nova-rrrr...

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    giannisblest

    παράθεση geo99rge

    3. συμφωνώ

    4. αλλά...

    geo99rge

    παράθεση giannisblest

    4. συμφωνώ

    giannisblest




    Μπράβο παιδιά! Σας βλέπω και σας χαίρομαι!!


    Στο θέμα, εγώ βλέπω ότι τα μηχανάκια γίνανε αμάξια... δεν μας ενδιαφέρει τι συμβαίνει under the hood αλλά τι φαίνεται προς τα έξω και τι κύρος αποπνέει. Άντε του χρόνου να έχουν και διζωνικό κλιματισμό...

    π.χ. στο Hornet, δεν αλλάξανε τίποτα στο μηχανάκι, μοτέρ στήσιμο, φρένα, αναρτήσεις όλα ίδια. Κρίθηκε ότι δεν υστερεί έναντι του ανταγωνισμού... αλλά του κάνανε ένα -πως το λένε νε δεις- facelift, αλλάξαμε λίγο τα πλαστικά, λίγο τα φώτα, να δείχνει λίγο πιο κακό, πιο φρέσκο και το πουλάμε (α και τα καινούργια πλαστικά ως ανταλλακτικά είναι και πιο ακριβά...).

    Εγώ απορώ άμα τύχει και σκάσει στο φανάρι δίπλα με ένα CBR250RR πώς θα αισθανθεί; Ότι κοίτα το χάρβαλο του '90 τι γ@μώ που είμαι εγώ; Όταν πιει το τσαγάκι το ίδιο θα λέει; Όταν σε δυο χρόνια θα έχει σκουριές το μηχανάκι του και σε 20 δεν θα έχει μείνει ούτε βίδα ενώ το άλλο θα κυκλοφορεί ακόμα με άλλα +20;
    Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις μηχανάκι που να είναι χειρότερα από το προηγούμενο που είχες. Βγάλε αυτό που είχες. Ή βγάλε το καινούργιο και μην το πεις cbr, πες το Θρασύβουλα...
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  3. #33
    ξερουμε ποτε θα ερθει Ελλαδα και ποσο κοστιζει?
    Θελω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

  4. #34
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    giannisblest

    παράθεση geo99rge

    3. συμφωνώ

    4. αλλά...

    geo99rge

    παράθεση giannisblest

    4. συμφωνώ

    giannisblest




    Μπράβο παιδιά! Σας βλέπω και σας χαίρομαι!!


    Στο θέμα, εγώ βλέπω ότι τα μηχανάκια γίνανε αμάξια... δεν μας ενδιαφέρει τι συμβαίνει under the hood αλλά τι φαίνεται προς τα έξω και τι κύρος αποπνέει. Άντε του χρόνου να έχουν και διζωνικό κλιματισμό...

    π.χ. στο Hornet, δεν αλλάξανε τίποτα στο μηχανάκι, μοτέρ στήσιμο, φρένα, αναρτήσεις όλα ίδια. Κρίθηκε ότι δεν υστερεί έναντι του ανταγωνισμού... αλλά του κάνανε ένα -πως το λένε νε δεις- facelift, αλλάξαμε λίγο τα πλαστικά, λίγο τα φώτα, να δείχνει λίγο πιο κακό, πιο φρέσκο και το πουλάμε (α και τα καινούργια πλαστικά ως ανταλλακτικά είναι και πιο ακριβά...).

    Εγώ απορώ άμα τύχει και σκάσει στο φανάρι δίπλα με ένα CBR250RR πώς θα αισθανθεί; Ότι κοίτα το χάρβαλο του '90 τι γ@μώ που είμαι εγώ; Όταν πιει το τσαγάκι το ίδιο θα λέει; Όταν σε δυο χρόνια θα έχει σκουριές το μηχανάκι του και σε 20 δεν θα έχει μείνει ούτε βίδα ενώ το άλλο θα κυκλοφορεί ακόμα με άλλα +20;
    Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις μηχανάκι που να είναι χειρότερα από το προηγούμενο που είχες. Βγάλε αυτό που είχες. Ή βγάλε το καινούργιο και μην το πεις cbr, πες το Θρασύβουλα...
    δεν καταλαβα τπτ....

    για τα αλλα συμφωνω!

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAKIS-RR
    Εγγραφή
    29/01/2009
    Μηνύματα
    215
    οκ ενταξει καλα κανανε και βγαλαν ενα μικρο,πολυ πρακτικο,οικονομικο,στενο,ισως οικολογικο μηχανακι.κατι δηλαδη για ολες τις δουλειες (τισ οποιες φυσικα τις κανει σε λιγο περιορισμενους ρυθμους).....ΑΛΛΑ γιατι ρε παιδια σωνει και καλα να θεωρειται σπορ μηχανακι και μαλιστα cbr????????????????ας βγαζανε κατι τελειως καινουργιο.εξαλλου οπωσ φαινονται τα πραγματα ολες οι εταιριες εχουν αρχισει και δημιουργουν καινουργιες κατηγοριες.και ξαναλεω το παραπονο μου,ας βγαλουν ενα cbr 250 οπως παλια , με αγωνιστικη εμφανιση ονομα αλλα και ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.ενα σωστο πρωτο σκαλι για καθε καυλωμενο.......για να μην τα πολυλογουμε για μενα (και σιγουρα για πολλους αλλους αποτι εχω καταλαβει) η honda ξανακανει μια μεγαλη μαλακια οπωσ και με το 125 (ανεξαρτηρος που το 125 πουλησε).

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAKIS-RR
    Εγγραφή
    29/01/2009
    Μηνύματα
    215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    το παραπανω που εβαλε ο φιλος georgio ειναι το 250αρι.
    cbr 250 με βαθυ κοκκινο στις 20.οοο σ.α.λ.
    ειχε βγει και hornet 250.βγαζαν περιπου καμια 40ρια αλογακια.
    το ξερω αλλα το συγκεκριμενο 400 που εβαλα μαρεσει παρα πολυ.γιαυτο ειπα να βαλουν 250 μοτερ.και ειναι σχεδον 20 χρονων μηχανακι.α ρε προς τα πισω παμε

  7. #37
    Καλα ματακια δεν εχουν να δουν...?
    Αχ πόσο κουράστηκα για να το αποκτήσω μα τώρα το έχω δίπλα μου την πόλη θα γυρίσω,θα πάω Τουρκολίμανο και Παραλιακή για κοντριλίκια άπειρα με Porsche και Rally

  8. #38
    Εδω ταιριαζει ο τιτλο: Όνομα βαρυ σαν ιστορια, βεβαια δεν κολλανε τα Jαπονια σε κατι τετοια, τη cbr τη vfr τη baggeli να το πουνε αμα το λεει το τμημα μαρκετινγκ οτι ετσι θα πουλησουν, το κανουν.

    Καλα το θεμα τις ποιοτητας και up & under the hood χρειαζομαστε αλλο τοπικ γιατι εκει και αν θελέι αναλυση. Σιγουρα αν βγαζει ποιοτητα και ανεβαζει (η honda) το πηχη εννοειτε πιστευω οτι το κρατας ψηλα ή και ψηλοτερα απο οτι το ειχες. τεσπα θα δειξει οταν βγει.
    nova-rrrr...

  9. #39
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166

    +100000 σε ολους οσους χαλιουνται στο ονομα...

    CBR αυτα τα παπακια δεν ειναι... ειναι χιλια δυο καλα (οικονομικα κλπ κλπ κλπ...τα ειπαμε..) CBR δεν ειναι... ουτε θα γινουν...εμεις σαν ελληνες (εθνικι δεν ειμαι) εχουμε ενα θεμα με την ιστορια.. αυτοι χεστηκαν... μαρκετινγκ οβερ ολ... τζορτζιο... CBR600f 98... αθανατο... made in japan... κι αμα θελετε γυρναμε και την νκουβεντα στο που κατασκευαζονται... δεν ειναι η χοντα του σοιχιρο αυτη...
    παραδειγμα η διαφοαρα στα βαρκαντρεο made in japan και στα made in spain... ανεπιτρεπτο... οποτε κι η κουβεντα περι ποιοτητας μαλλον παει στραφι...

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. CBR 600 F 2011
    από T.P στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2013, 20:49
  2. Cbr 600 F (2011)
    από Sapadak στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 81
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2011, 14:31
  3. CBR 600 F Sport ή Ninja 250R
    από Jay El στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2010, 14:30
  4. Ninja 250R ή CBR 600 F Sport
    από Jay El στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2010, 11:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF