Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 69

Θέμα: 2 τεχνικες ερωτησεις.

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ορκωτέ..

    Δεν μαζεύεις τα πιπίνια σου να πάτε να χαριεντιστήτε αλλού ..???

    Αφου εγω εσενα θελω γιατι βαζεις τον λογιστη στη μεση...

    Εκτος αν ετσι σαρεσει τοτε παω πασο...
    Live fast...
    Die Young...
    And leave a Beautiful Corpse...

    What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..

  2. #47
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    αν κρινω απο την ορθογραφια στην προταση που εχει το κοινου μας ονομα,μαλλον εσενα "τσιγκλαει" το συγκεκριμενο πιπινι...
    Αχ πως με ξερεις πως με ξερεις!

    I only want to make him "suffer" my dear....

    Then i will go on my own way...
    Live fast...
    Die Young...
    And leave a Beautiful Corpse...

    What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..

  3. #48
    Και γαμώ τα μέλη!!!
    Εγγραφή
    04/11/2004
    Μηνύματα
    141
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Hornet_08
    Σου ειπα, αν χρειαζεσαι 1 λιτρο (λεμε τωρα) για να διατηρεις τα 100 χιλιομετρα για 1 λεπτο, ποσα λιτρα θελεις για να διατηρεις τα 200 χιλιομετρα το ενα λεπτο ??? 2 λιτρα ? ΛΑΘΟΣ.

    Δεν αυξανεται αναλογικα η καταναλωση.

    Πχ οταν πηγαινεις με 300 καις 8 φορες παραπανω απο οτι αν πηγαινεις με 100
    (οχι 3)


    Για να πεταξεις μια πετρα στα 10 μετρα χρειαζεσαι 10κιλα δυναμη ? για να την πεταξεις στα 20 δεν χρειαζεσαι μονο την διπλασια, αλλα ισως την τριπλασια ! στα 30 την 10πλασια κ λοιπα.

    Αυτο σημαινει οτι δεν αυξανεται αναλογικα.
    Άρα, με τη λογική αυτή, η δική μου μηχανή που καίει περίπου στα 7 λίτρα τα 100 ΚΜ όταν πηγαίνω με 100...πρέπει να καίει 56 λίτρα ανά 100 ΚΜ όταν πηγαίνω με 300!!!!!
    ΔΕ ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!


    988
    Νίκος988
    Tα λέμε τις προάλλες!!!

  4. #49
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikos988
    Άρα, με τη λογική αυτή, η δική μου μηχανή που καίει περίπου στα 7 λίτρα τα 100 ΚΜ όταν πηγαίνω με 100...πρέπει να καίει 56 λίτρα ανά 100 ΚΜ όταν πηγαίνω με 300!!!!!
    ΔΕ ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!


    988

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #50
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    παιδια εγω ειμαι 20 χρονων.ψαχνω και μαζευω γνωσεις και μαθαινω οσο μπορω.
    αν καποιος εδω μεσα ξερει καλυτερα κατι ας πει τι ειπαμε ολοι λαθος μπας και βγει κατι καλο.

    2α αδράνεια είναι η ιδιότητα των σωμάτων να προσπαθουν να διατηρούν σταθερή την κινητική τους κατασταση
    κατά την επιτάχυνση-επιβράδυνση η αδράνεια είναι εναντίον σου ενώ με σταθερή ταχήτητα είναι μαζί σου
    στην επιβραδυνση νομιζω ειναι μαζι σου η αδρανεια(απο αποψη καταναλωσης βενζινης γιατι σε καποια αλλα θεματα κανει μεγαλη ζημεια)

    Εχεις κάνει πολλές παραδοχές που δεν στέκουν.

    Λες οτι ο Ι4 χρειάζεται στροφές για να αποδώσει, όμως ενα ησυχο 600ρι 4κυλινδρο σε σειρά όπως πχ ενα Yamaha XJ 600S Diversion εχει στα χαρτιά 61 hp 45 KW @ 8.500 rpm και ροπή 4.7 kg-m @ 7000 rpm ενω το Ducati Supermono που είναι μονοκύλινδρο 550 εχει 75 hp @ 10000 rpm και ροπή 55,8 kg-m @ 8000 rpm.
    Πως εξηγείται αυτό βασει της θεωρίας σου?
    Ο μονοκυλινδρος 600ρης ειναι καταδικασμενος ψηλα λογω αδρανειας πιστονιου. Οποτε, ο κατασκευαστης τοποθετει εκκεντροφορους που να παιζουν στα μεσαια, σε αντιθεση με τον Ι4 που μπορει να στροφαρει ψηλοτερα και ο οποιος εχει εκκεντροφορους διαφορετικου προφιλ.
    ειπα οτι βοηθαει να εχεις 4 αντι για 1 κυλινδρους για ευστροφεια.μ@λ@κι@ που δεν εγραψα κατι παραπανω δεν ηθελα να μπερδεψω κοσμο.
    τα εγραψα απλα...(αλλωστε ημουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι οταν αναλαβει η επομενη βαρδια θα γιανει τουτο εδω το θρεντ )
    ημουν σιγουρος οτι ειχα αναφερει και την λεξη "στησιμο" εννοωντας το παραπανω. :wacko:

    για πες μου αν μπορεις ποιες παραδοχες δεν στεκουν για να βελτιωθω και εγω και να γραφτουν και εδω να μην δινει λαθος πληροφορειες το θρεντ αυτο στους ενδιαφερομενους

    Μια φορά ανόητοι εκεινοι που προσπαθουν με την ημιμαθεια τους στο συγκεκριμενο θεμα(και σε καθε παρομοιο θεμα που ανοιγει) να δωσουν μια επιστημονικοφανή απαντηση γεματη ανακριβειες(πχ τα αλογα ειναι το εργο που παραγεται) στο παιδι που ρωταει.

    2 και 3 και 10 φορες ομως ανοητοι εκεινοι που είτε δε ξερουν να δωσουν καποια απαντηση
    και γραφουν ενα ποστ απλα για να γραψουν κατι, είτε χειροτερα ξερουν και το μονο που έχουν να
    προσφερουν στο θρεντ είναι μια εξυπναδα οπως η παραπανω.
    με εσενα φιλε μου jfx συμφωνω στο δευτερο που λες.κατανοω την καλη διαθεση που εχεις να κρινεις τα κακα
    αλλα με τον τροπο που το κανεις πρωτα φροντιζεις να χαλασεις το κλιμα.(λες ανοητους τους συμφωρομητες σου).μετα σχολιαζεις αυτα που εχουν ειπωθει αρνητικα και δεν μας παραθετεις την δικια σου γνωμη επι του θεματος.
    για αυτα τα παραπανω νομιζω πολυ απλα μπορω να σε ενταξω σε αυτην την δευτερη κατηγορια που πολυ ωραια περιεγραψες.(εκτος απο τους χαρακτηρισμους)

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρε μάγκες ...

    Θεωρείτε ότι χρήζει σοβαρής και εμπεριστατωμένης απάντησης ότι σηκωθεί σε κάποιον να ρωτήσει ...???
    Ναι.Αν πιστευεις πως οχι κανε μας τη χαρη και αλλαξε θρεντ.

  7. #52
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρε μάγκες ...

    Θεωρείτε ότι χρήζει σοβαρής και εμπεριστατωμένης απάντησης ότι σηκωθεί σε κάποιον να ρωτήσει ...???
    :wacko:

  8. #53

    Re: Re: 2 τεχνικες ερωτησεις.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    1) Ο μονοκυλινδρος 600ρης ειναι καταδικασμενος ψηλα λογω αδρανειας πιστονιου. Οποτε, ο κατασκευαστης τοποθετει εκκεντροφορους που να παιζουν στα μεσαια, σε αντιθεση με τον Ι4 που μπορει να στροφαρει ψηλοτερα και ο οποιος εχει εκκεντροφορους διαφορετικου προφιλ.

    2α) Στο σταματα-ξεκινα ο κινητηρας εχει να αντιμετωπισει εκτος των τριβων και μια επιπροσθετη δυναμη (αντιθετη στη κατευθυνση της κινησης), αυτην της αδρανειας.

    2β) Οι δυναμεις τριβης ειναι πολυ μεγαλυτερες σε μεγαλες ταχυτητες.

    edit
    2β Πιο σωστα οι 'απωλειες' γιατι δεν ειναι ολες θεμα τριβης.
    Mπορεις να αναλυσεις λιγο το 1ο.Γιατι ο μονοκυλινδρος ειναι καταδικασμενος ψηλα λογω αδρανειας?Εγω ετσι απλα οπως το αντιλαμβανομαι για να παρει ο ενας στροφες και να αρχιζει να γυρναει εχει μεγαλη αδρανεια(δηλ κακες χαμηλες) ενω ο 4κυλ εχει αλους 3 μικροτερους να τον βοηθανε οταν ξεκιναει.

  9. #54
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    παιδια εγω ειμαι 20 χρονων.ψαχνω και μαζευω γνωσεις και μαθαινω οσο μπορω.
    Απο φόρουμ περιμενεις; :rotflmao: :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #55
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Απο φόρουμ περιμενεις; :rotflmao: :rotflmao:
    με απαντησεις οπως την παραπανω του παπου μπααα...
    εχω παρει μερικες φορες καλες απαντησεις αλλα κυριως βρισκω γνωση στο διαδικτυο.

    Mπορεις να αναλυσεις λιγο το 1ο.Γιατι ο μονοκυλινδρος ειναι καταδικασμενος ψηλα λογω αδρανειας?Εγω ετσι απλα οπως το αντιλαμβανομαι για να παρει ο ενας στροφες και να αρχιζει να γυρναει εχει μεγαλη αδρανεια(δηλ κακες χαμηλες) ενω ο 4κυλ εχει αλους 3 μικροτερους να τον βοηθανε οταν ξεκιναει.
    το μεγαλο πιστονι ειναι πιο δυσκολο να το κανεις να σταματαει στο ΑΝΣ και να αρχισει να καταβαινει οταν αυτο γινεται με πολυ μεγαλη γραμικη ταχυτητα δλδ στροφες.
    για αυτο σε γενικες γραμες οσο πιο μεγαλο το μοτερ (πλοια πχ) τοσο πιο βραδυστροφο.
    ενω οσο πιο μικρο
    αερομοντελιστικο 2χρονο(30-40.000 στροφες)
    το σουπερ ντουπερ κτμ με την τεχνολογια στα υλικα και στον σχεδιασμο στροφαρει πχ.αλλα ειναι και στα ορια.το xj6 χωρις να ξερω σιγουρα πιστευω οτι αν το στροφαρεις πχ στις 14-15 θα σκορπισει λογο φτηνης μεταλουργειας σε μπιελες κτλ.δεν το εφτιαξαν να στροφαρει προφανως.(ας πεσει διορθωση αν κανω λαθος)
    μπορεις να το παρατηρησεις και γενικα στα κοκκινα των l4 οσο αναιβενει η χωρητικοτιτα τοσο πεφτουν τα κοκκινα.(και παλι αν κανω λαθος ας πεσει διορθωση)
    η αντοχη εχει να κανει με την αντοχη των υλικων σε σχεση με την κλιμακα-μεγεθος που τα χρησημοποιεις.πχ η κιβωτος του νοε μαλλον θα εσπαγε στα δυο αν ηταν απο ξυλο.
    οπως ενα συρματοσκοινο παρα πολυ μακρυ αν το κρεμασεις θα σπασει απο το ιδιο του το βαρος.
    ετσι αλλιως ειναι να επιστρατευσεις τιτανιο πχ για μια μπιελα που θα κραταει ενα πιστονακι με διαμετρο 30-40mm και αλλιως ενα τουμπανο 90+ απο χτ(δεν ξερω σιγουρα ποσο ειναι του χτ αλλα φανταζομαι καπου εκει ε?να το ξανα πω...ας πεσει διορθωση απο τους εχωντας γνωση!)

    edit:ενας αλλος εχθρος της ευστροφειας ειναι οι κραδασμοι.ο l4 ειναι απο την φυση του πολυ πιο ηρεμος απο εναν μονοκυλινδρο και συνηθως δεν χρειαζεται καν αντιβαρα.
    ο μονοκλυλινδρος με τους κραδασμους του σε πολλες στροφες σκορπαει...(τα ιδια με παραπανω.. )

  11. #56
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Ρε συ έξρέιτεντ,
    οι ερωτήσεις που έθεσες δεν είναι κ τόσο δύσκολες να απαντηθούν αλλά -προσώπικά μιλώντας- θα είναι αρκετά δύκολο να κατανοηθούν από εσένα...

    Καί αυτό γιατί διακρίνω ότι έχεις τεράστια κενά στο θεωρητικό υπόβαθρο βάσεων, που δεν ξέρω πόσες παρενθέσεις για επεξηγήσεις επί επεξηγήσεων πρέπει να ανοιχθούν...


    @hornet: απομακρύνσου από το πληκτρολόγιο σε παρακαλώ.
    @giannisblest: τα κάνεις χειρότερα όσο γράφεις...

  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Ρε συ έξρέιτεντ,
    οι ερωτήσεις που έθεσες δεν είναι κ τόσο δύσκολες να απαντηθούν αλλά -προσώπικά μιλώντας- θα είναι αρκετά δύκολο να κατανοηθούν από εσένα...

    ..
    Αυτο ακριβως !

  13. #58
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    @giannisblest: τα κάνεις χειρότερα όσο γράφεις...
    γιατι?

  14. #59
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Ρε συ έξρέιτεντ,
    οι ερωτήσεις που έθεσες δεν είναι κ τόσο δύσκολες να απαντηθούν αλλά -προσώπικά μιλώντας- θα είναι αρκετά δύκολο να κατανοηθούν από εσένα...

    Καί αυτό γιατί διακρίνω ότι έχεις τεράστια κενά στο θεωρητικό υπόβαθρο βάσεων, που δεν ξέρω πόσες παρενθέσεις για επεξηγήσεις επί επεξηγήσεων πρέπει να ανοιχθούν...


    @hornet: απομακρύνσου από το πληκτρολόγιο σε παρακαλώ.
    @giannisblest: τα κάνεις χειρότερα όσο γράφεις...
    Αν αντι να λες οτι ξερω λιγα και να κραζεις αλλους 2 απο κατω εγραφες ενα κομματι απο αυτα που θεωρεις τοσο ευκολα τωρα θα ημουν πιο κοντα στο να κατανοησω αυτα που ρωταω.Εξαλου δεν πιεσα κανεναν να απαντα σε καθε υποερωτημα που κανω,για αυτο ειναι το φορουμ ο ενας συμπληρωνει τον αλλον.

  15. #60
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    ελα λοιπον...
    οσοι ξερουν καλα το θεμα να απαντησουν.
    ελα trap!!jfx!!και ολοι οι αλλοι!!!
    o λαος θελει φως!!μην φοβαστε...σε περιπτωση που καποιος δεν ειναι ικανος να τα κατανοησει και παθει τπτ.αναλαμβανω εγω!

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τεχνικές Ερωτήσεις για αναπαλαιωμένη μοτο
    από gdanas87 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2012, 05:44
  2. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13
  3. Ερωτησεις ενος νιουμπη
    από GhostDog στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 19:43
  4. Οι ερωτήσεις... και ο Bush (παλιό αλλά καλό)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 13:42
  5. Εχω μερικές ερωτήσεις...
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 17:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF