http://www.youtube.com/watch?v=Z2JX_KTKzOY
![]()
![]()
Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που ακούνε τι λέει ο κόσμος... Ακριβώς τις αλλαγές που ήθελε το κοινό, έκανε στο νέο μοντέλο η εταιρεία και όλες μαζεμένες, όχι μια κάθε εξάμηνο......
Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
ωραιο θορυβο κανει το παπορι παντως
![]()
![]()
![]()
Θα βγαζεις 36ωρο χωρις γεμισμα με 32αρι ρεζερβουαρ![]()
Αχ πόσο κουράστηκα για να το αποκτήσω μα τώρα το έχω δίπλα μου την πόλη θα γυρίσω,θα πάω Τουρκολίμανο και Παραλιακή για κοντριλίκια άπειρα με Porsche και Rally
Τι αλλαγες ηθελε το κοινο δηλαδη και πραγματοποιηθηκαν;Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
http://www.youtube.com/watch?v=Z2JX_KTKzOY
![]()
![]()
Υπάρχουν ακόμη εταιρείες που ακούνε τι λέει ο κόσμος... Ακριβώς τις αλλαγές που ήθελε το κοινό, έκανε στο νέο μοντέλο η εταιρεία και όλες μαζεμένες, όχι μια κάθε εξάμηνο......
Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...
-Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (είχε 18 λίτρα)Αρχικά δημιουργήθηκε από Africaptan
Τι αλλαγες ηθελε το κοινο δηλαδη και πραγματοποιηθηκαν;
-Μεγαλύτερη αεροπροστασία και καλύτερη αεροδυναμική
-Πίσω ελαστικό σε νορμάλ πήγε στις standar διαστάσεις ελαστικών της κατηγορίας με πίσω λάστιχο 150/70/17 (Είχε 180/55/17 αν θυμάμαι καλά, και αυτή η ανομοιομορφία κόστιζε ακριβά, περίπου 120 ευρώ παραπάνω)
-Χυτές ζάντες
-Περισσότερες μπάρες στο βενζινόμετρο (ήταν θέμα όσο κι αν φαίνεται αστείο)
-Νέα ECU, και με κάποιες μικροεπεμβάσεις σε χαρτογραφήσεις κ.λ.π με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές ενώ ταυτόχρορα περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 102 hp και ροπή 104Nm/5.500 rpm.
-Νέος πίνακας οργάνων
-ABS της Continental
αυτά γνωρίζω μέχρι στιγμής.....
Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
Πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα!Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
-Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (είχε 18 λίτρα)
-Μεγαλύτερη αεροπροστασία και καλύτερη αεροδυναμική
-Πίσω ελαστικό σε νορμάλ πήγε στις standar διαστάσεις ελαστικών της κατηγορίας με πίσω λάστιχο 150/70/17 (Είχε 180/55/17 αν θυμάμαι καλά, και αυτή η ανομοιομορφία κόστιζε ακριβά, περίπου 120 ευρώ παραπάνω)
-Χυτές ζάντες
-Περισσότερες μπάρες στο βενζινόμετρο (ήταν θέμα όσο κι αν φαίνεται αστείο)
-Νέα ECU, και με κάποιες μικροεπεμβάσεις σε χαρτογραφήσεις κ.λ.π με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές ενώ ταυτόχρορα περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 102 hp και ροπή 104Nm/5.500 rpm.
-Νέος πίνακας οργάνων
-ABS της Continental
αυτά γνωρίζω μέχρι στιγμής.....
Μα ταξιδιαρικο μηχανακι και ειχε 18 λιτρα τεποζιτο;
Μπραβο τους παντως που τα αλλαξαν ολα αυτα.
Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...