Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 45

Θέμα: Πρώτη σε τροχαία ατυχήματα παραμένει η Ελλάδα

  1. #31

    Δεν ειναι θεμα παιδειας

    Πρεπει να σκεφτει κανεις οτι καθε οδηγος που βλεπει , απο τον "ραλιστα" εως την κυρια "Κλοσσα" εχει κανει διαδρομη 10 χλμ σε 1,5 ωρα
    και διαρκως σκεφτεται που θα βρει τα λεφτα για το σουπερ μαρκετ , αν θα της φωναζει το αφεντικο και αν θα την απολυσουν αυριο.

    Αυτες οι συνθηκες δημιουργουν φοβερο υποβαθρο για επιθετικη και απρροσεχτη οδηγηση.

    Σε συνδιασμο με τους αθλιους δρομους πατιναζ που ειναι πιγμενοι στα παρκαρισμενα σε καθε γωνια (γιατι δεν χωρανε αλλου τα αμαξια) και το πληθος αυτοκινητων που κινηται καθημερινα σε ενα μικρο οδικο δικτιο (με μηδενικα ΜΜΜ) , δικαιωλογει και τον πιο προσεχτικο - λογικο να κανει την μαλακια του.

    Ας γινει προσπαθεια να λυθει κατι απο τα παραπανω (ουυ αμε απο το νεο ετος!!!!) και επειτα ας μιλησουμε για παιδεια.
    Αυτα τα αρθρα προετοιμασια για νεα φορομπηξια - προστιμα κανουν.

  2. #32

    Re: Δεν ειναι θεμα παιδειας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Πρεπει να σκεφτει κανεις οτι καθε οδηγος που βλεπει , απο τον "ραλιστα" εως την κυρια "Κλοσσα" εχει κανει διαδρομη 10 χλμ σε 1,5 ωρα
    και διαρκως σκεφτεται που θα βρει τα λεφτα για το σουπερ μαρκετ , αν θα της φωναζει το αφεντικο και αν θα την απολυσουν αυριο.

    Αυτες οι συνθηκες δημιουργουν φοβερο υποβαθρο για επιθετικη και απρροσεχτη οδηγηση.

    Σε συνδιασμο με τους αθλιους δρομους πατιναζ που ειναι πιγμενοι στα παρκαρισμενα σε καθε γωνια (γιατι δεν χωρανε αλλου τα αμαξια) και το πληθος αυτοκινητων που κινηται καθημερινα σε ενα μικρο οδικο δικτιο (με μηδενικα ΜΜΜ) , δικαιωλογει και τον πιο προσεχτικο - λογικο να κανει την μαλακια του.

    Ας γινει προσπαθεια να λυθει κατι απο τα παραπανω (ουυ αμε απο το νεο ετος!!!!) και επειτα ας μιλησουμε για παιδεια.
    Αυτα τα αρθρα προετοιμασια για νεα φορομπηξια - προστιμα κανουν.
    Σωστος επιτελους και ενας που τα λεει και αυτα..αλλα γιατι καποιος να οδηγαει οταν το τελευταιο πραγμα που σκεφτεται ειναι η οδηγηση ??να παρει το λεωφορειο να σκεφτει ολη τη ζωη του αν θελει..

  3. #33

    Re: Δεν ειναι θεμα παιδειας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Πρεπει να σκεφτει κανεις οτι καθε οδηγος που βλεπει , απο τον "ραλιστα" εως την κυρια "Κλοσσα" εχει κανει διαδρομη 10 χλμ σε 1,5 ωρα
    και διαρκως σκεφτεται που θα βρει τα λεφτα για το σουπερ μαρκετ , αν θα της φωναζει το αφεντικο και αν θα την απολυσουν αυριο.

    Αυτες οι συνθηκες δημιουργουν φοβερο υποβαθρο για επιθετικη και απρροσεχτη οδηγηση.

    Σε συνδιασμο με τους αθλιους δρομους πατιναζ που ειναι πιγμενοι στα παρκαρισμενα σε καθε γωνια (γιατι δεν χωρανε αλλου τα αμαξια) και το πληθος αυτοκινητων που κινηται καθημερινα σε ενα μικρο οδικο δικτιο (με μηδενικα ΜΜΜ) , δικαιωλογει και τον πιο προσεχτικο - λογικο να κανει την μαλακια του.

    Ας γινει προσπαθεια να λυθει κατι απο τα παραπανω (ουυ αμε απο το νεο ετος!!!!) και επειτα ας μιλησουμε για παιδεια.
    Αυτα τα αρθρα προετοιμασια για νεα φορομπηξια - προστιμα κανουν.

    Και μέχρι να λυθούν τα παραπάνω;;; "Έλα μωρε τον σκότωσα και τι να κάνω; Αφού με απέλυσαν και με κεράτωσε και η γυναίκα! Και μενα ποιος θα με νοιαστει;" .....Χαίστηκα! Δρόμοι είναι αυτοί;...

    Δλδ εσύ πιστεύεις αγορίνα ότι αν λυθεί κάτι απ τα παραπάνω θα μειωθούν τα τροχαία; Ο ήρεμος οδηγός πιστεύεις ότι ξέρει περισσότερα απ' τον τσιτωμένο; Φυσικά και οι συνθήκες που ανέφερες δημιουργούν το υπόβαθρο για επιθετική οδήγηση.

    Αλλά πίστεψε με, (Και δεδομένου ότι οι άλλοι, είμαστε εμείς), αν αύριο με στείλει κάποιος στην Εντατική και μου καταστρέψει τη ζωή, όχι μόνο χέστηκα για το αν είχε 2 ευρώ στη τσέπη ή τον παράτησε η γκόμενα ή τον απέλυσαν αλλά ας μην το καβάλαγε!! Και επειδή δεν μου αρέσει να γράφω π@π@ριές σου μιλάω πολύ είλικρινά ΝΑΙ έχω περάσει κόκκινο 1 φορά στη ζωή μου επειδή οδηγουσα στην τσίτα. Συμφωνώ απολύτως με τα λόγια σου, αλλά δεν πιστεύω και κανείς να λέει...Άσε πάω με το λεωφορείο γιατι αν οδηγήσω μπορεί να σκοτώσω κανα Χριστιανό... Αυτό δεν είναι έλειψη παιδείας; Για να μην πάμε στα ερωτήματα τι λάστιχα έχω, σε τι κατάσταση είναι οι αναρτήσεις μου, που θα φτάση η μούρη μου αν κοκαλώσω με 100 και δεν είμαι δεμένος κτλ..

    Δυστηχώς, αυτούς τους δρόμους έχουμε, αυτά τα παρκαρισμένα, αυτή την ανεργία, κτλ..πρέπει να προσαρμοστούμε. Δεν μου φταίει κανείς εκεί έξω αν εγώ έχω τα δικά μου.

  4. #34
    Σωστος εν μερη,

    Ναι πρεπει να προσαρμοστουμε αλλα και να απαιτησουμε βελτιωση των συνθηκων.

    Παντως σε μια συνολικη κριση , νομιζω οτι τις δεξιοτητες των ελληνων οδηγων που ανταποκρινονται σε τετοιες συνθηκες δεν τις φτανει κανενας Ευρωπαιος.

    Πρεπει να εχεις την ψυχραιμια του Γκαντι και την δεξιοτητα του Χουντινι για να ανταπεξελθεις καθημερινα σε αυτους τους δρομους.


  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagmakr
    Σωστος εν μερη,

    Ναι πρεπει να προσαρμοστουμε αλλα και να απαιτησουμε βελτιωση των συνθηκων.

    Παντως σε μια συνολικη κριση , νομιζω οτι τις δεξιοτητες των ελληνων οδηγων που ανταποκρινονται σε τετοιες συνθηκες δεν τις φτανει κανενας Ευρωπαιος.

    Πρεπει να εχεις την ψυχραιμια του Γκαντι και την δεξιοτητα του Χουντινι για να ανταπεξελθεις καθημερινα σε αυτους τους δρομους.


    Ενοείται..

  6. #36
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Noμίζω ότι ο Άρης Σταθάκης είχε πει παλιά πάνω σε αυτό, ότι : Οι Έλληνες οδηγοί είναι εξαιρετικοί χειριστές oχημάτων, κακοί όμως οδηγοί.

  7. #37

  8. #38
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Πάντα επίκαιρος ο Ιαβέρης μιλάει για τα αυτονόητα που επιδεικτικά "ξεχνάμε".

  9. #39
    Τροχαίο με δύο ανήλικους νεκρούς στην Πέλλα

    Θεσσαλονίκη
    Βόλτα θανάτου με ΙΧ για παρέα ανηλίκων στα Γιαννιτσά της Πέλλας, τα ξημερώματα του Σαββάτου. Νεκροί, ο 17χρονος οδηγός και ο 16χρονος συνοδηγός. Σοβαρά τραυματισμένος στο νοσοκομείο, άλλος ένας συνομήλικος φίλος τους, που επέβαινε στο αυτοκίνητο.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΙΧ ανήκε σε συγγενικό πρόσωπο του 17χρονου οδηγού. Από την Τροχαία Γιαννιτσών δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη, αν τα παιδιά είχαν πάρει το αυτοκίνητο κρυφά, κάτι που θ' αποσαφηνιστεί στο πλαίσιο της προανάκρισης.

    Το βέβαιο είναι ότι η βραδινή διασκέδαση μετατράπηκε σε τραγωδία, γύρω στη 1.15' τα ξημερώματα, όταν το ΙΧ που οδηγούσε ο 17χρονος ξέφυγε από την πορεία του λόγω υπερβολικής ταχύτητας και προσέκρουσε στο στηθαίο μικρής γέφυρας, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τα δύο παιδιά. Ένας τρίτος, φίλος τους, 17 χρόνων επίσης διακομίσθηκε στο νοσοκομείο.

    Από την αστυνομία έγινε γνωστό ότι κανένα από τα τρία παιδιά δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=228422
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #40
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Mου θυμίζει δελτίο συμβάντων αυτό το therad.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #41
    Καμμένο μέλος Το avatar του/της ERRIKA
    Εγγραφή
    05/10/2008
    Μηνύματα
    806
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Mου θυμίζει δελτίο συμβάντων αυτό το therad.
    theramed νομίζω είναι ολόκληρη η ονομασία..
    Dura lex, sed lex.

  12. #42
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Έτσι είναι τα πράγματα με την οδική ασφάλεια.
    Kι όσοι ασχολήθηκαν με αυτό, πιστεύω λόγω ατυχήματος δικού τους ή συγγενή-φίλου.
    Χαριτομενιές δεν χωρούν νομίζω, ιδίως σε μια χώρα που δεν έχει γίνει τίποτα το σημαντικό και σε αυτό τον τομέα τα τελευταία χρόνια.
    Και πάλι αυτό που δεν έγινε, θα το πληρώσουμε εμείς, πρώτοι απ'όλους.

  13. #43
    Eνα πολυ ενδιαφερον αρθρο απο τον Καραχαλιο του ΜΟΤΟ.
    Χωρις πολλα νουμερα, απο εναν ''δικο μας'' ανθρωπο, εναν μοτοσυκλετιστη.
    Διαβαστε το, αξιζει.

    http://www.motomag.gr/moto/index.php...%82&Itemid=137


    ''Στην πρώτη τριάδα θανάτων από ατυχήματα στους δρόμους βρίσκεται η Ελλάδα, ανάμεσα στις 33 χώρες - μέλη του OECD*, με 13,8 θανάτους ανά 100.000 κατοίκους για το 2009. Χειρότερες από την Ελλάδα είναι μόνο η Αργεντινή (18,4) και η Μαλαισία, με 23,8.

    Στην άλλη άκρη της κατάταξης, οι καλύτερες είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σουηδία και η Ολλανδία, με 3,8 και 3,9-3,9 αντίστοιχα. Οι κάτοικοι της Ελλάδας έχουν περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθούν από αυτούς της Καμπότζης (12,6) αλλά και των ΗΠΑ (11,1), έτσι για να μην νομίζετε πως ανταγωνιζόμαστε στους αρνητικούς δείκτες μόνο “μικρούς παίκτες”. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ένας Έλληνας έχει τρεις ως τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθεί στους δρόμους, απ’ ότι ένας Άγγλος, ένας Σουηδός, Ολλανδός, Ισραηλινός, Νορβηγός ή Ελβετός.
    Το κακό είναι πως η πραγματικότητα μπορεί να είναι ακόμα χειρότερη για μας, καθώς τα αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία δεν ήταν ποτέ το δυνατό μας σημείο, ενώ το πιθανότερο είναι πως δεν καταγράφονται στις στατιστικές οι θάνατοι από τροχαία που συμβαίνουν κατά την διάρκεια της νοσηλείας ή και μετά από αυτή (το σύνηθες διεθνώς είναι ως και 30 μέρες μετά το ατύχημα). Επίσης, δεν υπάρχουν στοιχεία για έναν άλλο δείκτη επικινδυνότητας, αυτόν των θανάτων ανά δισεκατομμύριο οχηματοχιλιόμετρα, που δείχνει ακόμα πιο άμεσα το ρίσκο της κίνησης στους δρόμους, καθώς κανείς στην Ελλάδα δεν έχει ιδέα πόσα χιλιόμετρα κάνουν τα οχήματα που κινούνται στους δρόμους μας. Για την ιστορία, τον καλύτερο τέτοιο δείκτη τον έχει η Ισλανδία, ακολουθούμενη από τις Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ελβετία, ενώ στο άλλο άκρο φιγουράρει η Κορέα, η Τσεχία, η Μαλαισία και η Καμπότζη. Ακόμα και με τα ελλιπή έως ψευδή στοιχεία που παρέχουμε στους διεθνείς οργανισμούς, κάπου εκεί κάτω θα ήμασταν κι εμείς.

    Τα καλά νέα είναι πως είχαμε πτώση των θανάτων στους δρόμους την τελευταία δεκαετία, σε 30 από τις 33 χώρες του OECD, όπως προέκυψε από στοιχεία που ανέλυσε η IRTAD (International Traffic Safety Data and Analysis Group). Στις περισσότερες χώρες, η μέση ετήσια πτώση την δεκαετία 2000-2009 ήταν η μεγαλύτερη των τελευταίων δεκαετιών. Στην συνολική μεταβολή μέσα σ’ αυτή τη δεκαετία, πρώτες είναι η Πορτογαλία και η Ισπανία, με -55 και -53%, όπου οι μισοί απ’ όσους σκοτώνονταν πριν το 2000, την γλίτωσαν! Βελτίωση πολύ κοντά στο 50% έδειξαν και οι Γαλλία, Ισλανδία, Γερμανία, Ιαπωνία και Σλοβενία. Η Ελλάδα στο αντίστοιχο διάστημα έδειξε μεταβολή -29%, με δηλωμένους 1.553 θανάτους το 2008 και 1.456 το 2009: Είναι σαν να σβήνει από το χάρτη ένα ολόκληρο μεγάλο χωριό κάθε χρόνο. Το 29% ακούγεται καλό και δείχνει μεγάλη βελτίωση, μέχρι να δει κανείς πόσο μειώθηκαν στο ίδιο διάστημα οι θάνατοι από ατυχήματα με μοτοσυκλέτες: Μόνο 4%. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ενώ σε όλα τα άλλα μέσα είχαμε σημαντική μείωση, στις μοτοσυκλέτες σχεδόν καθόλου, οπότε το μερίδιο που τους αναλογεί έχει αυξηθεί. Τα πιο θετικά ποσοστά είχαν οι Τσεχία (-25,6%), το Ισραήλ και η Ουγγαρία. Η Ελλάδα δεν είχε δώσει ως και το καλοκαίρι του 2010 στοιχεία για το 2009 (για το ’08 δηλώθηκαν 394 θάνατοι μοτοσυκλετιστών). Προσπαθώντας να βρούμε τα θετικά της υπόθεσης, βλέπουμε πως ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία οι μοτοσυκλέτες αυξήθηκαν κατά 78% αυτή τη δεκαετία, παρ’ όλα αυτά είχαμε έστω και οριακή ποσοστιαία μείωση των θανάτων μοτοσυκλετιστών. Οι άνθρωποι όμως δεν είναι ποσοστά, και ο απόλυτος αριθμός παραμένει τρομακτικά μεγάλος: Τουλάχιστον ένας μοτοσυκλετιστής την ημέρα αφήνει την τελευταία του πνοή.

    Πολύ ανησυχητική είναι και η υστέρηση της μείωσης σε σχέση με τους οδηγούς αυτοκινήτων, ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας πως και ο αριθμός των αυτοκινήτων στους δρόμους μας αυξανόταν πολύ κάθε χρόνο έως και πέρυσι. “H αύξηση των θανάτων μοτοσυκλετιστών σε 13 από τις 29 χώρες δεν εξηγείται πλήρως από την αύξηση του αριθμού των μοτοσυκλετιστών,” εξηγεί η ειδικός της οδικής ασφάλειας στην IRTAD, Veronique Feypell-de la Beaumelle, “Στην Αγγλία, για παράδειγμα, είχαμε μείωση 23%, παρά την κατά 45% αύξηση των μοτοσυκλετών στους δρόμους”.
    Όντως, το “γίναμε περισσότεροι” δεν εξηγεί από μόνο του την κατάσταση. Το “είμαστε πολλοί όλοι μαζί” πλησιάζει περισσότερο, ειδικά όταν αναλογιστεί κανείς τι είδους δρόμοι φέρουν το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φορτίο στην Ελλάδα. Γίνεται ακόμα καλύτερο αν το κάνεις “είμαστε πολλοί, απαίδευτοι και έξαλλοι”: Είναι απίστευτο να βλέπεις πόσο απερίσκεπτα και πόσο εύκολα εκθέτει ο ένας τον άλλο σε κίνδυνο, και πόσο έτοιμοι είναι οι οδηγοί να σφαχτούν δι’ ασήμαντον αφορμήν, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Οι μεγάλοι χαμένοι εδώ είναι οι μοτοσυκλετιστές, καθώς είναι και οι πιο ευάλωτοι. Κι όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης για το χάος. Οι οδηγοί των αυτοκινήτων που αλλάζουν πορεία χωρίς κανένα έλεγχο του δρόμου γύρω τους και πίσω τους, οι μοτοσυκλετιστές που με μια ακατανόητη αισιοδοξία ελίσσονται σαν να θεωρούν πως όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων μόνο αυτούς προσέχουν. Σκέφτομαι πως δεν είναι δυνατόν ένας μοτοσυκλετιστής να θεωρεί πως δεν κινδυνεύει. Έχει επίγνωση. Επιλέγει όμως να πιστεύει πως είναι άτρωτος, για να μην σκοτίζεται. Δεν εξηγείται αλλιώς. Εκτός αν όλοι πιστεύουν στη μαγεία, οδηγοί και αναβάτες, κι είναι σίγουροι πως ό,τι βλακεία κι αν κάνουν στο δρόμο, με κάποιο μαγικό τρόπο θα επιζήσουν αλώβητοι. Η μαγεία της βλακείας. Κι ως γνωστόν, οι βλάκες είναι ανίκητοι.

    Γιατί όμως μειώθηκαν τόσο οι συνέπειες των ατυχημάτων με αυτοκίνητα; Μια εξήγηση είναι η ανανέωση του στόλου, που γινόταν με ταχείς ρυθμούς αυτή τη δεκαετία. Γενικά, τα νέα αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα για τον μυθικό “μέσο οδηγό”, εξελιγμένα για να τον προστατεύουν από τον εαυτό του μέχρι ένα σημείο. Η παθητική τους ασφάλεια έχει αυξηθεί, τα συστήματα ABS και ΕSP είναι πια στάνταρ, οι αερόσακοι πετάγονται από παντού μέσα στην καμπίνα, οι περισσότεροι πια φοράνε ζώνη. Οι αντίστοιχες εξελίξεις στις μοτοσυκλέτες έπονται χρονικά αυτών των αυτοκινήτων, με σαφή υστέρηση τόσο στην εξάπλωσή τους όσο και στην αποτελεσματικότητά τους: Ο αναβάτης αποτελεί ανεξάρτητο τμήμα της μοτοσυκλέτας, χωρίς να περιβάλλεται από αυτή. Είναι ουτοπία να περιμένουμε πως η μοτοσυκλέτα μπορεί να φτάσει κάποτε τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων. Εδώ έχουμε και μια ουσιαστική διαφορά: Στο αυτοκίνητο η μέριμνα για την ασφάλεια μεταφέρεται όλο και περισσότερο από τον οδηγό στο όχημα, ενώ στη μοτοσυκλέτα, είναι ο αναβάτης εκείνος που συμβάλλει κατά κύριο λόγο στην ασφάλειά του, και η επιβίωσή του εξαρτάται από τις αποφάσεις που παίρνει κάθε στιγμή.

    Έχοντας πλήρη επίγνωση αυτού του γεγονότος, οι κυβερνήσεις αυτής της χώρας μας έχουν αφήσει στην τύχη μας, ως φανατικοί ακρο-Δαρβινιστές που περιμένουν πως η φυσική επιλογή θα αφανίσει κάποια στιγμή αυτό το ενοχλητικό είδος των μοτοσυκλετιστών. Δεν υπονοώ πως σε άλλες χώρες του κόσμου οι δρόμοι είναι στρωμένοι ροδοπέταλα για τους μοτοσυκλετιστές. Υπάρχουν όμως πολλές χώρες που η κατάσταση στους δρόμους είναι πολύ πιο ανθρώπινη για όλους, και για όσα ζητήματα το κράτος κάνει την πάπια, υπάρχουν ενώσεις μοτοσυκλετιστών που ξεσηκώνουν οργανωμένες διαμαρτυρίες που αναγκάζουν την κυβέρνηση να προσέξει τα προβλήματά τους, και κατόπιν εργάζονται σε συνεργασία μαζί της για να τα λύσουν. Ξεσηκώνονται και παραλύουν δεκάδες πόλεις, όπως στην Γαλλία. Συνεννοούνται μεταξύ τους, ξεσηκώνονται, προτείνουν, εργάζονται προς ένα κοινό στόχο. Εμείς εδώ, αρνάκι άσπρο και παχύ. Πρόβατα προς σφαγή, κυριολεκτικά. Στη χώρα συμβαίνει το ένα απίστευτο μετά το άλλο και το μόνο θέμα για το οποίο επαναστάτησαν οι Έλληνες ήταν το κάπνισμα. Αυτό που μακροχρόνια μπορεί να τους σκοτώσει, το διεκδίκησαν ως κεκτημένο δικαίωμα αυτοδιάθεσης, δεν φαίνεται όμως να δίνουν την ίδια προσοχή στις συνθήκες των δρόμων που μπορούν να τους σκοτώσουν πολύ πιο άμεσα. Θα έπρεπε να το ξανασκεφτούν, αφού αν σκοτωθούν σε ατύχημα δεν θα μπορούν μετά να καπνίζουν.

    Η αφόρητη μοναξιά του Έλληνα μοτοσυκλετιστή. Μόνος του πρέπει να εκπαιδευτεί, μόνος του να μάθει να επιβιώνει. Κι αν μας είχαν αφήσει πραγματικά στην ησυχία μας, δεν θα είχαμε άλλες απαιτήσεις. Από τη στιγμή όμως που πληρώνουμε φόρους, τέλη κυκλοφορίας και υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές, είμαστε απαράδεκτοι αν δεν διεκδικούμε αυτά που ήδη έχουμε πληρώσει. Θα μου φαινόταν πολύ πιο λογικό να μας πληρώνουν αυτοί “επίδομα κυκλοφορίας”, αντί να μας ζητάνε τέλη κυκλοφορίας και διόδια, έτσι, έναντι των εξόδων που σίγουρα κάποια στιγμή θα κάνουμε εξ αιτίας της οδικής ανεπάρκειας της χώρας. Ή μόνο και μόνο για την ψυχική οδύνη.


    * OECD: Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη, με έδρα το Παρίσι. Ιδρύθηκε το 1961 και αποτελεί συνέχεια του Οργανισμού για την Οικονομική Ευρωπαϊκή Συνεργασία (OEEC), που ιδρύθηκε το 1947 και ρόλο του είχε τον συντονισμό της Αμερικανικής και Καναδικής βοήθειας για την ανοικοδόμηση της Ευρώπης μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (γνωστής ως Σχέδιο Marshall).
    Εκτός από τις 33 χώρες – μέλη του, συνεργάζεται και με άλλες 70 χώρες.
    Ο OECD διοργανώνει κάθε χρόνο το International Transport Forum, ένα think tank όπου πάνω από 50 υπουργοί μεταφορών μαζί με ανθρώπους – κλειδιά του ιδιωτικού τομέα και ερευνητές, συνεργάζονται σε στρατηγικής σημασίας θέματα μεταφορών.''
    Start doing what's necessary, then what's possible and suddenly doing the impossible. Just start.

  14. #44
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Νομίζω η απάντηση στη δική μας τύχη, τη φυλή των μοτοσυκλετιστών, βρίσκεται μπροστά μας.
    Όσο οι περισσότεροι από εμάς παραμένουν ξεκράνωτοι όταν δεν κάνει κρύο ή δεν γράφει η τροχαία, όσο επικρατεί αναρχία στους δρόμους απ'όλους, δεν θα έχουν τεθεί οι βάσεις για να αλλάξει κάτι πραγματικά στους δρόμους για εμάς.
    Η ύφεση φέρνει κάποια αλλαγή, από τη μία βελτίωσε το κυκλοφοριακό κάπως. Από την άλλη μπορεί σύντομα να αρχίσουμε να βλέπουμε κόσμο άσχετο με τη μοτοσυκλέτα να κυκλοφορεί όπως να'ναι με ρημάδια. Και τότε τα νούμερα της στατιστικής σίγουρα θα χειροτερέψουν. Καλή μας συνέχεια.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Έχει σκοτώσει(ή μήπως δολοφονήσει),λέει,άνθρωπο και έχει τραυματίσει άλλον ένα σε τροχαίο δυστύχημα,οδηγώντας μεθυσμένος (1,87mg/l) και κυκλοφορεί ελεύθερος οδηγώντας φυσικά και πάλι πιωμένος.Και εις ανώτερα

    Εδώ το δημοσίευμα και το σχετικό βίντεο

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Η Ελλάδα πρώτη σε τροχαία στην Ευρώπη των «15»
    από Cpt. Haddock στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2019, 15:17
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2009, 21:50
  3. Τροχαια ατυχηματα και αττικη οδος
    από MUSTILI στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 19:13
  4. Τροχαία ατυχήματα - aftermath
    από Cpt. Haddock στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2006, 14:59
  5. Τροχαια Ατυχηματα
    από GeorgeFZR στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2006, 00:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF