Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 58 από 58

Θέμα: torco και

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
    Μα καλά ρε μαλάκα όλα σου τα μηχανάκια τα δέρνεις πριν τα βάλεις μπρος?? Ένα λέω ένα της προκοπής δεν θα υπάρξει στα χέρια σου, όλα με το βίτσιο τους? Το ένα το κοπανάς το άλλο το κλωτσάς τι διάολο?
    Ετσι θελουν οι γυναικες...

  2. #47
    Σήμερα τελικά μετά από πολύ καιρό κατάφερα να αλλάξω τα λάδια .

    4,5 λίτρα πήρε το σκασμένο .....

    η πρώτη μου αίσθηση είναι πολύ θετική για τα torco μέχρι στιγμής ,

    μαλάκωσε κιβώτιο και αλλαγές , και γενικός γλύκανε ο θόρυβος του μοτέρ !!!

    είδωμεν στη συνέχεια .....

  3. #48
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    αρα παω για αναζητηση ηλεκτρονικης και βλεπουμε,thanks reinmeister και Xlitos
    πριν κανα χρονο εβαλα αποστατες στα καβαλετα για να φερω το τιμονι πιο ψηλα.ενα καλωδιο που φευγει απο το μπουτον(sic) της μιζας τραβαγε μια φισα που βρισκεται μεσα απο το δεξι φερινγκ με αποτελεσμα να κοβει το ρευμα.ειχα αλλαξει την πορεια του καλωδιου για να εχει μεγαλυτερο μποσικο.αυτη η φισα λοιπον δεν εκανε καλη επαφη και δεν περναγε αρκετο ρευμα για να παρει μπρος το μηχανακι
    Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
    Σήμερα τελικά μετά από πολύ καιρό κατάφερα να αλλάξω τα λάδια .

    4,5 λίτρα πήρε το σκασμένο .....

    η πρώτη μου αίσθηση είναι πολύ θετική για τα torco μέχρι στιγμής ,

    μαλάκωσε κιβώτιο και αλλαγές , και γενικός γλύκανε ο θόρυβος του μοτέρ !!!

    είδωμεν στη συνέχεια .....
    αυτα ακριβως εκανε και η δικια μου,αισθηση-ηχος αλλα με συνοδεια ντουμανιών
    RIDE MORE TALK LESS

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
    4,5 λίτρα πήρε το σκασμένο .....



    τόσα παίρνει το capo ωρέ απριλιανοί ??

  5. #50
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit



    τόσα παίρνει το capo ωρέ απριλιανοί ??
    ωωω ,......ναι !!!!

  6. #51
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2009
    Μηνύματα
    148
    επιτηδες βαζουν τοσο πολυ λαδι, ετσι ωστε οταν σπανε οποιος ακολουθει να πεφτει και να βγαινουν πρωτοι


  7. #52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    αυτα συμβαινουν οταν χρησιμοποιειτε, για τοσα πολλα χιλιομετρα σκατολαδα, σε μονοκυλινδρο αεροψυκτο και τα κρατατε και τοσα πολλα χιλιομετρα...



    ειναι προφανες,οτι τα μοτερ σας.πιστονια βαλβιδες και τα συναφη τριβομενα,εδω και πολυ καιρο δουλευαν πανω σε καταλοιπα λαδιου...

    οταν το λαδι ζοριζεται,ειδικα σε αεροψυκτο,που πολλες φορες φτανει και τους 150 βαθμους,αρχιζει και χανει τις λιπαντικες του ιδιοτητες και συχνα στερεοποιειται...ειδικα οταν ειναι τοσο καλης ποιοτητας οσο τα μοτουλ...

    αυτα τα στερεα καταλοιπα λοιπον, πανε και αραζουν στις κορωνες των εμβολων,στα ελατηρια,στις βαλβιδες και τα τσιμουχακια τους και γινονται τσιμεντο...οι τριβομενες δηλαδη επιφανειες,πλεον δεν ακουμπουν σε υγρο λιπαντικο αλλα σε σκατα...

    οταν λοιπον μπαινει μεσα αληθινο λαδι ,το οποιο εκτος απο λιπαντικες ιδοτητες,εχει και απορρυπαντικες,αυτα ολα τα σκατα,αφαιρουνται σιγα σιγα...

    οταν ομως συμβαινει αυτο,στις θεσεις που αραζαν υπαρχει το απολυτο κενο,ητοι,μεγαλωνουν οι ανοχες...

    εξ ων και η καταναλωση λαδιου που παρατηρησατε...

    λυσεις...

    1) τα πατατε στον λαιμο τα μοτερ σας και κανετε δυο τρεις μαζεμενες αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο...ανα 1000 το πολυ και παρακαλατε να εχουν ακομη ψωμι τα ελατηρια σας για να κανουν καινουρια πατηματα κι ελαστικοτητα τα τσιμουχακια βαλβιδων σας...πολυ πιθανον να συνελθουν...αν γινει αυτο,θα δειτε μειωση στην καταναλωση βενζινης και αισθητα καλυτερη αποδοση...

    2)ξαναβαζετε τα σκατολαδα που βαζατε και κανετε υπομονη μεχρι να ξαναγεμισουν μακα το μοτερ σας...

    3)ανοιγετε μοτερ και τα φρεσκαρετε...

    υ.γ. αυτο που επαθαν οι δυο φιλοι ας γινει μαθημα σε οσους λενε οτι χρησιμοποιουν μοτουλ για ενα σκασμο χιλιομετρα και τα μοτερ τους ειναι λουλουδια...

    υ.γ.2 ποτε πανω απο 2000 αλλαγη λαδιων, σε αεροψυκτο μονοκυλινδρο,οτι λαδι και να χρησιμοποιειτε...
    Τα πάντα όλα! (το αγαπάω αυτό το παιδί)

  8. #53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
    Τα πάντα όλα! (το αγαπάω αυτό το παιδί)
    εγω να δεις ποσο αγαπαω εσενα που με λες παιδι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #54
    Μετά από 1000 χλμ περίπου με τα Torco παρουσίασε και μένα το καπνό που αναφέρθηκε στην αρχή . Για πολύ λίγο χρονικό διάστημα ( δλδ 15 δεύτερα το πολύ ) και τέλος .

    Το μηχανάκι ήταν ζεστό και όχι κρύο , για την ακρίβεια είχα κάνει και 85 χλμ από Άρτα στα Γιάννενα . Το έσβησα για 45 λεπτά και βάζοντας το μπροστά , ( όχι άμεσα αλλά μετά από λίγο ) άρχισε να βγάζει καπνό , λευκό και μύριζε λάδι .

    Ακολούθησαν άλλα 350 χλμ εκείνη τη μέρα εκδρομής με παρέα και μου είπαν οι άλλοι πως άλλη μια φορά έβγαλε καπνό στο δρόμο για μικρότερο χρονικό διάστημα .

    Αν ισχύει αυτό που λέει ο rein , πως καθαρίζουν βαλβίδες κτλ από παλιές επικαθίσεις , τότε όλα οκ !!!

    Και βασικά για υτό έχω πείσει τον εαυτό μου , γιατί αν είναι καμιά ζημιά να πάει να γ@#@$ει , θα το αφήσω έτσι να κάνω και το Αβέρωφ στο δρόμο !!!!

  10. #55
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    επανερχομαι στο θεμα.μετα απο περιπου 500 χιλιομετρα εβγαλα λαδια και φιλτρο,τα μετρησα και ηταν μολις 1.5λιτρο,απο τα 2.3 που βαζω περιπου με το φιλτρο.δηλαδη μεσα σε 500 χιλιομετρα εκαψε 500-800μλ λαδιου.διαβαζοντας σε ενα ιταλικο φορουμ για dominator,οι περισσοτεροι βαζουν castrol.λεω δεν γ@μιεται τι εχω να χασω.πηρα 20-50 ημισυνθετικα και αλλαξα και το φιλτρο.εκτός απο δυο φορες τις πρωτες μερες, εχω κανει τωρα 700χιλ και οι καπνοι-μυρωδια ειναι πια παρελθον.
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της foler
    Εγγραφή
    21/10/2009
    Μηνύματα
    263
    Μπηκαν επιτελους τα Τ4R στο 636...Πρωτη εντυπωση: Καπου ειχα διαβασει ενα σχολιο του Rein που ελεγε οτι οταν τα βαλεις το πρωτο σοκ θα το παθεις οταν βαλεις μπρος τον κινητηρα και ακουσεις την διαφορα στο δουλεμα και το δευτερο σοκ οταν θα ξεκινησεις και αλαξεις ταχυτητες..λοιπον +636 και στα 2! Προς το παρον ομως, δεν θελω να ενθουσιαζομαι ευκολα. Καπνους και τετοια δεν ειδα .
    Υ.Γ νομιζω οτι πηρα και 2-3 αλογα!

  12. #57
    εγραψα πιο πανω τι παιζει στο δια ταυτα...

    απο κει και περα,μαγικα λαδια που να μαζευουν ανοχες δεν υπαρχουν...υπαρχουν βεβαια πολλα που κρυβουν απο το ματι φθορες...

    υπαρχουν επισης κι ενας σκασμος προϊοντα τεφλον και συναφη που βουλωνουν τρυπες...

    οπερ μεθερμηνευομενον...ο καθενας αποφασιζει για το μοτερ του και πραττει κατα το δοκουν...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #58
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Εγω παντως με τα torco ειμαι υπερ το δεον ευχαριστημενος. Αλλαξα σε αυτα στην τελευταια αλλαγη πριν 5000 χλμ απο motul 5100 κ σταματησε η ευανθια κ το καπνισμα κ μαλακωσε πολυ το κιβωτιο μου. Τωρα παμε για την επομενη αλλαγη. 96000 χλμ καλα ειναι;

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  2. Kαλημέρα και ευλογημένα MotoGp...
    από BICILINDRICO στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 15:17
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 22:42
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF