μωρε ναι, για v2 και inline4 ξεκινησε, αλλα πλεον στο παιχνιδι υπαρχουν και τα v4.........![]()
![]()
καλο ειναι να μπουν και αυτα στον "κουβα" εκτος και μιλαμε παντα για low budget μοτερ![]()
![]()
μωρε ναι, για v2 και inline4 ξεκινησε, αλλα πλεον στο παιχνιδι υπαρχουν και τα v4.........![]()
![]()
καλο ειναι να μπουν και αυτα στον "κουβα" εκτος και μιλαμε παντα για low budget μοτερ![]()
![]()
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
ας το εδω αγορινα...ναι μεν ειναι τεχνικο,αλλα θα πεσει πολλη κουβεντα ,οποτε καλα ειμαστε πιστευω...Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αντώνη, αφούν το έβαλες στις Αντιπαραθέσεις αντιλαμβάνεσε ότι θα γίνει μύλος....
Θες να το πάμε κάπου αλλού; Στα Τεχνικά;
επιτηδες την γενικευσα την αντιπαραθεση ,για να μπορεσουμε να συζητησουμε γενικα για τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα της εκαστοτε σχεδιασης...
αλλωστε ξεκινησα να γραφω πολυ απλα και θα συνεχισω σε αυτο το μοτιβο για να καταλαβαινουν ολοι...
θενκς για την επαναφορα,παρεμπιπτοντως...![]()
@metaltheo...σκεψου οτι κανεις ποδηλατο...στην μια περιπτωση ,καθε πεταλια ειναι 100 κιλα...αρα δυο πεταλιες 200...στην αλλη περιπτωση η μια πεταλια ειναι 200 κιλα και η αλλη 0...
frankly my dear, i dont give a damn...
θα σας πω τι ξερω....
Στο HRC στο Japan....ξερουν οτι εδω το ΠΠ ειναι αδυναμο...και ξερουν οτι ηπαρχει ενας μηχανικος....
που εχει τεχνογνωσια απο το space.
Γιαυτο τον λογο του ειπαν....εχουμε specs να παρεις το 2011 το ΠΠ εδω στο Ελαντα, με τα εξαρτηματα που δεν δωσαμε
στον Colin.
Του ειπαν οτι τα 150 θα τα βγαλεις μονο με αλαγη λαδια, θα βαλεις Torco και αυτοματα θα παρεις 20 αλογα.
Τα υπολοιπα specs ειναι μυστικα και αναμενουμε εξεληξεις....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
![]()
ανκο μπερδεψες τα θρεντ ρε...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Μια χαρά τα λέει ο Rein, στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι κάτι που το αντιλαμβανόμαστε στην οδήγηση ως αίσθηση, απλά τα V4, V2, το I4 της Yamaha με τον crοssplane στρόφαλο και γενικά όλα τα big bang μοτέρ, συνδράμουν στην πρόσφυση του πίσω τροχού, ειδικά στις εξόδους των στροφών. Εκεί που με ένα κλασσικό I4 χουφτώνεις το γκάζι στην έξοδο και σε στέλνει στο διάολο με συνοπτικές διαδικασίες, θεωρητικά και πρακτικά, όλα τα ανωτέρω μοτέρ έχουν λιγότερες πιθανότητες να πράξουν το ίδιο.
με αγαπη Ανδρεας.Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ανκο μπερδεψες τα θρεντ ρε...![]()
![]()
![]()
ρωτησε καποιος αν υπαρχει ενας που να καταλαβαινει την διαφορα των 2 μοτερ στο δρομο...
και λεω εγω τωρα με το φτωχο μου το μυαλο...
τι ειναι αυτο που κανει μερικους να προτιμουν Ι4 και αλλους να προτιμουν V2?
δεν σημαινει οτι στους μεν αρεσει ο τροπος που κατεβαζει την δυναμη του το ετσι ,ενω στους δε αρεσει ο τροπος του γιουβετσι?
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
http://www.youtube.com/watch?v=zO7adU9SRJU :rotflmao: μονο που αυτοι δν πηγαιναν για τη νικη
ωραιο βιντεο φιλτατε ,να καταλαβαιναμε και τι λενε οι γαλατες καλα θα ηταν....
Δεν εννοουσα την διαφορα αισθησης μεταξυ 2κυλινδρου και 4κυλινδρου κινητηρα.
Ελεος !!!
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Δεν εννοουσα την διαφορα αισθησης μεταξυ 2κυλινδρου και 4κυλινδρου κινητηρα.
Ελεος !!!
![]()
μωρε ναι ενταξει ,αλλα στην τελικη οπως λεει και ο μαστορας στο αρχικο
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
..
οι δυο εναυσεις, 500cc εκαστη, με διαφορα φασης 270 μοιρων, δινουν μια γεναια δοση ροπης,που κανει την μοτοσυκλεττα να επιταχυνει δυνατα και η επομενη "νεκρη" 450 δινει τον απαραιτητο χρονο στο λαστιχο να αποκτησει ξανα προσφυση,η εστω να εχει λιγοτερο μειωμενη απο πριν...
με απλα λογια εχουμε μια, συνεχως διακοπτομενη, επιταχυνση...
το αποτελεσμα δεν ειναι τι αισθηση σου αφηνει το μηχανακι?
την διαφορα στα ποσα ροπης που θα σου δωσει το ενα και το αλλο δεν θα την καταλαβεις?
αντρεα λοιπον και λοιποι...συνεχιζουμε...
αυτο που σημαινει λοιπον, ειναι οτι στην περιπτωση του v2 η παραγωγη εργου ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την αντιστοιχη του Ι4, σε (περιπου ιδια περιστροφη)...πρακτικα επιταχυνει πιο δυνατα...
η συνεχεια συμφερει τον Ι4 μια και κατα την διαρκεια του "νεκρου" χρονου του v2, αυτο παραγει εργο...
ομως ,σε 720 μοιρες (δυο πληρεις περιστροφες στροφαλου) και τα δυο "καινε" 1000cc μιγματος...
κι εδω αρχιζει το μπλεξιμο...
ο v2 εχει μεγαλυτερη διαμετρο καθως και διαδρομη σε σχεση με τον Ι4 λογω ακριβως αυτης της διαφορας σε αριθμο κυλινδρων..αρα καθε περιστροφη του V2,αντιστοιχει σε πολυ περισσοτερο,απο μια περιστροφη του Ι4...
αρα ο στροφαλος του v2 ,στις 720 μοιρες περιστροφης,διανυει μεγαλυτερη αποσταση απο τον αντιστοιχο του Ι4...αν εδω συνυπολογισουμε και την σχεση μεταδοσης στροφαλου-κιβωτιου,τροχου,με παραδοχη οτι και οι δυο κινητηρες εχουν την ιδια,τοτε ο V2 κανει μεγαλυτερη αποσταση για τις ιδιες περιστροφες στροφαλου...
οποτε,ναι μεν εχει νεκρο χρονο περιστροφης,οταν ο Ι4 εχει ενεργο,αλλα και διανυει μεγαλυτερη αποσταση και τα "μπαμ" ειναι πολυ πιο ισχυρα...αρα ειναι καλυτερος...
αμ δε...
το μπλεξιμο θα συνεχιστει αργοτερα...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Μωρε....1000% μαζι σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μωρε ναι ενταξει ,αλλα στην τελικη οπως λεει και ο μαστορας στο αρχικο
το αποτελεσμα δεν ειναι τι αισθηση σου αφηνει το μηχανακι?
την διαφορα στα ποσα ροπης που θα σου δωσει το ενα και το αλλο δεν θα την καταλαβεις?
2κυλινδρο 850 ειχα , και για να βρω την αισθηση του σε I4 , ανεβηκα στα 1250 κυβικα![]()
Το επομενο (οταν περασει η κριση ντε) και ολα τα επομενα θα ειναι μονο 2κυλινδρα![]()
Το αν είναι γκαβλόγκαζοι ή κουλάντζες ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
τι ειναι αυτο που κανει μερικους να προτιμουν Ι4 και αλλους να προτιμουν V2?![]()
@ Ορκωτέ: Προφανώς τα νούμερα τα λες "χοντρικά", γιατί το έργο δεν παράγεται στιγμιαία (καύση έχουμε και όχι έκρηξη..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Mε κανενα σοβαρο ν2 ουτε 4κ αν χουφτωσεις το γκαζι κατα πως περιγραφεις δε θα σωθεις...για χουφτωστο σε ενα 1098R ας πουμε...Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Μια χαρά τα λέει ο Rein, στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι κάτι που το αντιλαμβανόμαστε στην οδήγηση ως αίσθηση, απλά τα V4, V2, το I4 της Yamaha με τον crοssplane στρόφαλο και γενικά όλα τα big bang μοτέρ, συνδράμουν στην πρόσφυση του πίσω τροχού, ειδικά στις εξόδους των στροφών. Εκεί που με ένα κλασσικό I4 χουφτώνεις το γκάζι στην έξοδο και σε στέλνει στο διάολο με συνοπτικές διαδικασίες, θεωρητικά και πρακτικά, όλα τα ανωτέρω μοτέρ έχουν λιγότερες πιθανότητες να πράξουν το ίδιο.
Διαφορες υπαρχουν, αλλα δεν ειναι τοσο δραματικες οσο περιγραφεις, σε καμια περιπτωση...μιλαμε για λεπτομερεις που βεβαια στους αγωνες που κυνηγανε το δεκατο μπορουν να κανουν διαφορα υπερ το ν2, αν, ΑΝ, εχει και παρομοια ιπποδυναμη.
...ex 88 SS 600 GR
Αντωνη.
Συμφωνο μαζι σου, οσο αφορα την ξεκουραση του λαστιχου για το 2κυλινδρο, στην ουσια ενας big-bang κινητηρας ειναι.
Το ιδιο κανουν και οι ομαδες στα SBK/GP αντιγραφουν εναν 2κυλινδρο, για να εχουν το grip στο λαστιχο.
Οκ λες να εχεις ενα 150 στον τροχο, και σου λεω οτι ειναι αρκετα ευκολο για το VTR.
Συμφωνο οτι μπορεις για πλακα να τον πας εκει, και με 10.5 συμπιεση που εχει απο το εργοστασιο εχει κεφαλη για πολυ
βελτιωση.
Στις ευθειες ομως τι θα κανει αυτο το μοτερ σε σχεση με τα 1000αρια?
Οκ σε μικρη πιστα χωρις μεγαλες ευθειες μπορει να εχει ιση αποδοση.
Σε μια ευθεια μεγαλη, τι θα κανει?
δες εδω το r7/Haga να εχει το 998/bayliss ροδα-ροδα.
http://www.youtube.com/watch?v=kZ7vD...eature=related
ναι ρε γιατρέ....πρέπει να είναι R για να μπει σε τροχιά. Μια χαρά τα καταφέρνουν και τα φθηνότερα V2 :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
Mε κανενα σοβαρο ν2 ουτε 4κ αν χουφτωσεις το γκαζι κατα πως περιγραφεις δε θα σωθεις...για χουφτωστο σε ενα 1098R ας πουμε...