Σελίδα 2 από 26 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 386

Θέμα: reinmeister vs all (regarding rc51)

  1. #16
    μωρε ναι, για v2 και inline4 ξεκινησε, αλλα πλεον στο παιχνιδι υπαρχουν και τα v4.........
    καλο ειναι να μπουν και αυτα στον "κουβα" εκτος και μιλαμε παντα για low budget μοτερ
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  2. #17

    Re: Re: reinmeister vs all (regarding rc51)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Αντώνη, αφούν το έβαλες στις Αντιπαραθέσεις αντιλαμβάνεσε ότι θα γίνει μύλος....


    Θες να το πάμε κάπου αλλού; Στα Τεχνικά;
    ας το εδω αγορινα...ναι μεν ειναι τεχνικο,αλλα θα πεσει πολλη κουβεντα ,οποτε καλα ειμαστε πιστευω...

    επιτηδες την γενικευσα την αντιπαραθεση ,για να μπορεσουμε να συζητησουμε γενικα για τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα της εκαστοτε σχεδιασης...

    αλλωστε ξεκινησα να γραφω πολυ απλα και θα συνεχισω σε αυτο το μοτιβο για να καταλαβαινουν ολοι...

    θενκς για την επαναφορα,παρεμπιπτοντως...

    @metaltheo...σκεψου οτι κανεις ποδηλατο...στην μια περιπτωση ,καθε πεταλια ειναι 100 κιλα...αρα δυο πεταλιες 200...στην αλλη περιπτωση η μια πεταλια ειναι 200 κιλα και η αλλη 0...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #18
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    θα σας πω τι ξερω....

    Στο HRC στο Japan....ξερουν οτι εδω το ΠΠ ειναι αδυναμο...και ξερουν οτι ηπαρχει ενας μηχανικος....

    που εχει τεχνογνωσια απο το space.

    Γιαυτο τον λογο του ειπαν....εχουμε specs να παρεις το 2011 το ΠΠ εδω στο Ελαντα, με τα εξαρτηματα που δεν δωσαμε

    στον Colin.

    Του ειπαν οτι τα 150 θα τα βγαλεις μονο με αλαγη λαδια, θα βαλεις Torco και αυτοματα θα παρεις 20 αλογα.

    Τα υπολοιπα specs ειναι μυστικα και αναμενουμε εξεληξεις....


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  4. #19
    ανκο μπερδεψες τα θρεντ ρε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #20
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Μια χαρά τα λέει ο Rein, στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι κάτι που το αντιλαμβανόμαστε στην οδήγηση ως αίσθηση, απλά τα V4, V2, το I4 της Yamaha με τον crοssplane στρόφαλο και γενικά όλα τα big bang μοτέρ, συνδράμουν στην πρόσφυση του πίσω τροχού, ειδικά στις εξόδους των στροφών. Εκεί που με ένα κλασσικό I4 χουφτώνεις το γκάζι στην έξοδο και σε στέλνει στο διάολο με συνοπτικές διαδικασίες, θεωρητικά και πρακτικά, όλα τα ανωτέρω μοτέρ έχουν λιγότερες πιθανότητες να πράξουν το ίδιο.

  6. #21
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ανκο μπερδεψες τα θρεντ ρε...
    με αγαπη Ανδρεας.

  7. #22
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307


    ρωτησε καποιος αν υπαρχει ενας που να καταλαβαινει την διαφορα των 2 μοτερ στο δρομο...


    και λεω εγω τωρα με το φτωχο μου το μυαλο...


    τι ειναι αυτο που κανει μερικους να προτιμουν Ι4 και αλλους να προτιμουν V2?

    δεν σημαινει οτι στους μεν αρεσει ο τροπος που κατεβαζει την δυναμη του το ετσι ,ενω στους δε αρεσει ο τροπος του γιουβετσι?




    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88


    http://www.youtube.com/watch?v=zO7adU9SRJU :rotflmao: μονο που αυτοι δν πηγαιναν για τη νικη


    ωραιο βιντεο φιλτατε ,να καταλαβαιναμε και τι λενε οι γαλατες καλα θα ηταν....

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Δεν εννοουσα την διαφορα αισθησης μεταξυ 2κυλινδρου και 4κυλινδρου κινητηρα.
    Ελεος !!!

  9. #24
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Δεν εννοουσα την διαφορα αισθησης μεταξυ 2κυλινδρου και 4κυλινδρου κινητηρα.
    Ελεος !!!

    μωρε ναι ενταξει ,αλλα στην τελικη οπως λεει και ο μαστορας στο αρχικο


    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ..

    οι δυο εναυσεις, 500cc εκαστη, με διαφορα φασης 270 μοιρων, δινουν μια γεναια δοση ροπης,που κανει την μοτοσυκλεττα να επιταχυνει δυνατα και η επομενη "νεκρη" 450 δινει τον απαραιτητο χρονο στο λαστιχο να αποκτησει ξανα προσφυση,η εστω να εχει λιγοτερο μειωμενη απο πριν...

    με απλα λογια εχουμε μια, συνεχως διακοπτομενη, επιταχυνση...


    το αποτελεσμα δεν ειναι τι αισθηση σου αφηνει το μηχανακι?

    την διαφορα στα ποσα ροπης που θα σου δωσει το ενα και το αλλο δεν θα την καταλαβεις?

  10. #25
    αντρεα λοιπον και λοιποι...συνεχιζουμε...

    αυτο που σημαινει λοιπον, ειναι οτι στην περιπτωση του v2 η παραγωγη εργου ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την αντιστοιχη του Ι4, σε (περιπου ιδια περιστροφη)...πρακτικα επιταχυνει πιο δυνατα...

    η συνεχεια συμφερει τον Ι4 μια και κατα την διαρκεια του "νεκρου" χρονου του v2, αυτο παραγει εργο...

    ομως ,σε 720 μοιρες (δυο πληρεις περιστροφες στροφαλου) και τα δυο "καινε" 1000cc μιγματος...

    κι εδω αρχιζει το μπλεξιμο...

    ο v2 εχει μεγαλυτερη διαμετρο καθως και διαδρομη σε σχεση με τον Ι4 λογω ακριβως αυτης της διαφορας σε αριθμο κυλινδρων..αρα καθε περιστροφη του V2,αντιστοιχει σε πολυ περισσοτερο,απο μια περιστροφη του Ι4...

    αρα ο στροφαλος του v2 ,στις 720 μοιρες περιστροφης,διανυει μεγαλυτερη αποσταση απο τον αντιστοιχο του Ι4...αν εδω συνυπολογισουμε και την σχεση μεταδοσης στροφαλου-κιβωτιου,τροχου,με παραδοχη οτι και οι δυο κινητηρες εχουν την ιδια,τοτε ο V2 κανει μεγαλυτερη αποσταση για τις ιδιες περιστροφες στροφαλου...

    οποτε,ναι μεν εχει νεκρο χρονο περιστροφης,οταν ο Ι4 εχει ενεργο,αλλα και διανυει μεγαλυτερη αποσταση και τα "μπαμ" ειναι πολυ πιο ισχυρα...αρα ειναι καλυτερος...

    αμ δε...

    το μπλεξιμο θα συνεχιστει αργοτερα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    μωρε ναι ενταξει ,αλλα στην τελικη οπως λεει και ο μαστορας στο αρχικο


    το αποτελεσμα δεν ειναι τι αισθηση σου αφηνει το μηχανακι?

    την διαφορα στα ποσα ροπης που θα σου δωσει το ενα και το αλλο δεν θα την καταλαβεις?
    Μωρε....1000% μαζι σου.
    2κυλινδρο 850 ειχα , και για να βρω την αισθηση του σε I4 , ανεβηκα στα 1250 κυβικα
    Το επομενο (οταν περασει η κριση ντε) και ολα τα επομενα θα ειναι μονο 2κυλινδρα

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    τι ειναι αυτο που κανει μερικους να προτιμουν Ι4 και αλλους να προτιμουν V2?
    Το αν είναι γκαβλόγκαζοι ή κουλάντζες ...


    @ Ορκωτέ: Προφανώς τα νούμερα τα λες "χοντρικά", γιατί το έργο δεν παράγεται στιγμιαία (καύση έχουμε και όχι έκρηξη..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Μια χαρά τα λέει ο Rein, στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι κάτι που το αντιλαμβανόμαστε στην οδήγηση ως αίσθηση, απλά τα V4, V2, το I4 της Yamaha με τον crοssplane στρόφαλο και γενικά όλα τα big bang μοτέρ, συνδράμουν στην πρόσφυση του πίσω τροχού, ειδικά στις εξόδους των στροφών. Εκεί που με ένα κλασσικό I4 χουφτώνεις το γκάζι στην έξοδο και σε στέλνει στο διάολο με συνοπτικές διαδικασίες, θεωρητικά και πρακτικά, όλα τα ανωτέρω μοτέρ έχουν λιγότερες πιθανότητες να πράξουν το ίδιο.
    Mε κανενα σοβαρο ν2 ουτε 4κ αν χουφτωσεις το γκαζι κατα πως περιγραφεις δε θα σωθεις...για χουφτωστο σε ενα 1098R ας πουμε...

    Διαφορες υπαρχουν, αλλα δεν ειναι τοσο δραματικες οσο περιγραφεις, σε καμια περιπτωση...μιλαμε για λεπτομερεις που βεβαια στους αγωνες που κυνηγανε το δεκατο μπορουν να κανουν διαφορα υπερ το ν2, αν, ΑΝ, εχει και παρομοια ιπποδυναμη.


    ...ex 88 SS 600 GR

  14. #29
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αντωνη.

    Συμφωνο μαζι σου, οσο αφορα την ξεκουραση του λαστιχου για το 2κυλινδρο, στην ουσια ενας big-bang κινητηρας ειναι.

    Το ιδιο κανουν και οι ομαδες στα SBK/GP αντιγραφουν εναν 2κυλινδρο, για να εχουν το grip στο λαστιχο.

    Οκ λες να εχεις ενα 150 στον τροχο, και σου λεω οτι ειναι αρκετα ευκολο για το VTR.

    Συμφωνο οτι μπορεις για πλακα να τον πας εκει, και με 10.5 συμπιεση που εχει απο το εργοστασιο εχει κεφαλη για πολυ

    βελτιωση.

    Στις ευθειες ομως τι θα κανει αυτο το μοτερ σε σχεση με τα 1000αρια?

    Οκ σε μικρη πιστα χωρις μεγαλες ευθειες μπορει να εχει ιση αποδοση.

    Σε μια ευθεια μεγαλη, τι θα κανει?

    δες εδω το r7/Haga να εχει το 998/bayliss ροδα-ροδα.

    http://www.youtube.com/watch?v=kZ7vD...eature=related

  15. #30
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
    Mε κανενα σοβαρο ν2 ουτε 4κ αν χουφτωσεις το γκαζι κατα πως περιγραφεις δε θα σωθεις...για χουφτωστο σε ενα 1098R ας πουμε...
    ναι ρε γιατρέ....πρέπει να είναι R για να μπει σε τροχιά. Μια χαρά τα καταφέρνουν και τα φθηνότερα V2 :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 2 από 26 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Reinmeister vs all vol 2 (rossi vs stoner)
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2012, 15:04
  2. Rossi Vs all... εν ενεργεία και μη
    από red_monster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2008, 02:11
  3. DUKE III vs ALL
    από devil's animal στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2008, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF