ένας εκκεντροφόρος χαμηλά και ωστικές ράβδοι για κίνηση βαλβίδων;![]()
ένας εκκεντροφόρος χαμηλά και ωστικές ράβδοι για κίνηση βαλβίδων;![]()
Αααα, ωραίο προφίλ.. έχει και χαυλιόδοντες.. :wacko:
safety doesn't happen by accident
Καινούργιο είναι , ενδιαφέρον είναι ,
φιλόδοξο είναι , ελπιδοφόρο είναι ,
..................................................
ως εκ τούτου :a19: στους δημιουργούς και καλή επιτυχία !!!!
υγ . έτσι και αλλιώς και από τους "άλλους " τους "καλούς " τους κατασκευαστές χορτάσαμε μλκιες , οπότε ας δοκιμάσει και κανένας νέος !!!
Δεν καταδικάζω τις προσπάθειες του κάθε κατασκευαστή, καταδικάζω τις αδούλευτες ιδέες που αν τοποθετηθούν σε μοτο οδηγούν σε μετριότατα αποτελέσματα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γιατί ρε Βύρωνα...?
Καινούργιος κατ/στής (σήμερα...!!!) στον χώρο και καταδικάζεις...?![]()
Αφήνουμε εκτός τα ωστήρια κλπ και παρατηρώ τα χωροταξικά θεματάκια. Το μήκος του κινητήρα βγάζει το ψυγείο (στις φωτό λείπει για να δούμε το μοτέρ) πάνω στην ρόδα. Ή δεν θα έχει μπροστινό και θα μπουν λάμες, ή θα πάει πιο πίσω όλο το σύνολο και το πράμα θα έχει μεταξόνιο 3αξονικού scania.
Κάτι άλλο άξιο λόγου στην προσπάθεια δεν βλέπω.
:rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από VANDA
Αααα, ωραίο προφίλ.. έχει και χαυλιόδοντες.. :wacko:
Για αυτό είναι ωραίο το μοτο. Έχει ποικιλία απόψεων!
Καλή κίνηση, να έχουμε νέους κατασκευαστές. Ο ήχος συναρπαστικός αλλά η μοτοσυκλέτα που βγάζουν απευθύνεται στους αμερικανούς και μόνο. Εξάλλου, ας υποθέσουμε ότι ανοίγαμε εδώ εργοστάσιο παραγωγής μοτοσυκλετών, τα πρώτα μοντέλα δεν θα ήταν ένα 700-800 άρι πραγματικό on-off και ένα παπί παντώς καιρού;
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...