Ποια είναι παλι η Ανα?Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Άνα γειά σου ...!!!![]()
:rotflmao:
![]()
Και είσαι και ανορθόγραφος.
:rotflmao:![]()
Ποια είναι παλι η Ανα?Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Άνα γειά σου ...!!!![]()
:rotflmao:
![]()
Και είσαι και ανορθόγραφος.
:rotflmao:![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
η Αννα ειναι για σου,Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ποια είναι παλι η Ανα?Και είσαι και ανορθόγραφος.
:rotflmao:![]()
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
Εσύ τώρα γιατί ειρωνεύεσαι, μΕ λές...???Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ευτυχως που υπάρχει το moto.gr και τέτοια γνώση μοιράζεται
Ο πΟντικας ερώτηξε, όταν άλλαξε τις εξατμίσεις και ''έχασε'' απόδοση, τι φταίει και να τΟν πούμε την γνώμη μας.
Εντάξει ,δεν είμαι γνώστης όπως άλλοι, αλλά μΕ φάνηκε λογικό, να φταίει η αλλαγή που έκανε.![]()
Εσύ τι λές...? Έτσι κι αλλιώς έχεις άποψη για όλα. :rotflmao:
Φιλαρακι παρεξηγησιςΑρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Εσύ τώρα γιατί ειρωνεύεσαι, μΕ λές...???![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
γιατι δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι τα τελικα προσφερουν ΜΟΝΟ ηχο και τιποτα αλλο??
για να αλλαξει κατι στο μηχανακι σας (περα απο τον ηχο) πρεπει να μπει ολοσωμη και να γινει ρυθμιση σε μηχανικο με @@ και οχι σε @@ μηχανικο...
![]()
devils+εμπειρία+ @@ =γνώσηΑρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
γιατι δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι τα τελικα προσφερουν ΜΟΝΟ ηχο και τιποτα αλλο??
για να αλλαξει κατι στο μηχανακι σας (περα απο τον ηχο) πρεπει να μπει ολοσωμη και να γινει ρυθμιση σε μηχανικο με @@ και οχι σε @@ μηχανικο...
![]()
![]()
![]()
ελα παππου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου...Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
devils+εμπειρία+ @@ =γνώση
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σορρυ μαν, δεν ισχυει αυτο. 2-3 αλογακια παιρνεις, ιδιαιτερα σε μοντελα που ειναι πολυ κλειστα απο το εργοστασιο τα τελικα.Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
γιατι δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι τα τελικα προσφερουν ΜΟΝΟ ηχο και τιποτα αλλο??
για να αλλαξει κατι στο μηχανακι σας (περα απο τον ηχο) πρεπει να μπει ολοσωμη και να γινει ρυθμιση σε μηχανικο με @@ και οχι σε @@ μηχανικο...
![]()
Εχω δυναμομετρηση απο Mille με αλλαγη 2 τελικων (πολυ ανοιχτων ειναι η αληθεια) και προγραμμα στα 128 απο 122 αλογα.
ΖΧ12 επισης που ξερω, παιρνει και μονο απο αλλαγη τελικου+το ενα κομματι του σωληνα μεχρι τους λαιμους.
Βεβαια για σοβαρη βελτιωση θελεις ολοσωμη. Αν και υπαρχουν μοτο που οι λαιμοι απο στοκ ειναι πολυ καλοι και δεν αξιζει το κοστος για ολοσωμη. Σε αυτες τελικο/α μαζι με τον συνδετικο σωληνα και αφαιρεση του καταλυτη (αν δεν ειναι μεσα στα τελικα) αρκουν για να παρεις μια ζωντανια.
...ex 88 SS 600 GR
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
Σορρυ μαν, δεν ισχυει αυτο. 2-3 αλογακια παιρνεις, ιδιαιτερα σε μοντελα που ειναι πολυ κλειστα απο το εργοστασιο τα τελικα.
Εχω δυναμομετρηση απο Mille με αλλαγη 2 τελικων (πολυ ανοιχτων ειναι η αληθεια) και προγραμμα στα 128 απο 122 αλογα.
ΖΧ12 επισης που ξερω, παιρνει και μονο απο αλλαγη τελικου+το ενα κομματι του σωληνα μεχρι τους λαιμους.
Βεβαια για σοβαρη βελτιωση θελεις ολοσωμη. Αν και υπαρχουν μοτο που οι λαιμοι απο στοκ ειναι πολυ καλοι και δεν αξιζει το κοστος για ολοσωμη. Σε αυτες τελικο/α μαζι με τον συνδετικο σωληνα και αφαιρεση του καταλυτη (αν δεν ειναι μεσα στα τελικα) αρκουν για να παρεις μια ζωντανια.
μαν, δεν νομιζω οτι μια αυξηση της ταξης των 2 ή 3 αλογων μπορουν πολλοι να την καταλαβουν...
ποσο μαλιστα οταν αυτο γινεται σε συγκεκριμενα μοντελα...
οπως καταλαβαινεις εγω μιλησα για τον κανονα και εσυ για την εξαιρεση...
στην πρωτη περιπτωση επισης λες ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. το οποιο ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο.
ολο το "παραμυθι" ειναι να κανουμε τον κινητηρα να "αναπνευσει" καλυτερα μεγαλωνοντας την διατομη των εξαγωγων του. αυτο γινεται μεν με ελευθερα τελικα χωρις σιγαστηρες και καταλυτες αλλα την μεγαλυτερη δουλεια την κανουν οι λαιμοι και τα mid pipes αφου απο εκει φευγει το καυσαεριο.
ποιο το νοημα να εχω τους μαμα λαιμους και να φευγει η ιδια ποσοτητα με πριν και να πηγαινει σε ανοιχτα τελικα?![]()
μπορει σε καποια μοτερ με πολυ κλειστα τελικα οντως να προσφερει κατι αλλα ειναι, οπως ειπα και πριν, η εξαιρεση...
![]()
Πλεον με τα θεοκλειστα τελικα που φορανε οι μοτο λογω προδιαγραφων, μαλλον ο κανονας ειναι και οχι η εξαιρεση. Παλιοτερα ναι. Ενα προγραμματακι συνηθως χρειαζεται. Καμια μετατροπη δε δουλευει απο μονη της. Και ολοσωμη να βαλεις, αν ειναι μονη της μπορει και να χασεις ακομα σε καποιες στροφες. Λιγο το ενα, λιγο το αλλο, αν συνεργαστουν καλα, κατι θα παρεις.
Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι απολυτες φρασεις στυλ "ΜΟΝΟ ηχο" κλπ δεν ισχυουν.
...ex 88 SS 600 GR
προφανως και δεν καταλαβες το σκεπτικο μου λεγοντας την παραπανω φραση...Αρχικά δημιουργήθηκε από dimdoc
Πλεον με τα θεοκλειστα τελικα που φορανε οι μοτο λογω προδιαγραφων, μαλλον ο κανονας ειναι και οχι η εξαιρεση. Παλιοτερα ναι. Ενα προγραμματακι συνηθως χρειαζεται. Καμια μετατροπη δε δουλευει απο μονη της. Και ολοσωμη να βαλεις, αν ειναι μονη της μπορει και να χασεις ακομα σε καποιες στροφες. Λιγο το ενα, λιγο το αλλο, αν συνεργαστουν καλα, κατι θα παρεις.
Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι απολυτες φρασεις στυλ "ΜΟΝΟ ηχο" κλπ δεν ισχυουν.
αν θες στην αναλυω με π.μ. για να μην χαλαμε το thread του παιδιου....
Από προσωπική εμπειρία!
Η βάζεις εξάτμιση, commander, και ένα διακοσάρι+ (λεφτά) για ρύθμιση σε dyno, και θα δεις βελτίωση, ειδάλλως ξαναβάλε τις μαμά εξατμίσεις...![]()
ορισμένα τελικά έχουν κάτι πιπιρόλια για να περνάνε προδιαγραφές ΕΕ.
αν τα δικά σου έχουν κάτι τέτοιο βγάλτα...
τι μάρκα εξατμίσεις έβαλες? (σημαντικό)
Made in Greece...
το θεμα δεν ειναι να παρει αλογα...
ειναι το που θα τα παρει...
μπορει με ενα τελικο πνιγει λιγοτερο το μηχανακι στις 12.000 στροφες να παρεις 2-3 αλογα...
χεστηκε η φατμε...
το παιδι ειπε οτι εχασε ροπη στα χαμηλο-μεσαια.
λογικο μΕ φαινεται.
Λογικά είναι αρκετά ελεύθερα , ψηλά το μηχανάκι πήρε ? ευστροφία ?
καλό είναι ακόμα και σκέτα τελικά να συνοδεύονται απο φίλτρο (το λιγότερο )
και ρύθμιση για αρχή ή pc (που είναι αρκετα τα $$) , υπάρχουν και κλασικές πατέντες τύπου memjet
![]()
![]()