Τρομπα evoluzione, oberon etc με 100 ευρω και τελειωσες.Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Εξ όσον θυμάμαι το 950 είχε θεματάκια, από τη τρόμπα συμπλέκτη μέχρι αρκετά πιο σημαντικά. Άσε που μετά τα 100000 χλμ θα θέλει σίγουρα άνοιγμα και rebuild. Η πομόνα από την άλλη, θέλει όπως γνωρίζεις γελοία συντήρηση, με μόνο ίσως θέμα θα έλεγα το πλατό συμπλέκτη όταν χρειαστεί αλλαγή. Εδώ έχουμε 1100 με 32000 χιλιόμετρα και άξονας δεν έχει αλλαχτεί.
Το ΚΤΜ είναι σαφώς πολυπλοκότερο μηχάνημα σε σχέση με την αρχαιολογία.![]()
Τρομπα βενζινης υποπιεσης με 100 ευρω και τελειωσες.
Τρομπα νερου (δεν ειναι κοινο προβλημα) με τους καινουργιους αξονες και τελειωσες. Κατω απο 100 ευρω.
Στο 1150 που ειχα, τα επαιξε το hall effect sensor που η BMW χρεωνει 350 ευρω για πηνιακια που στην αγορα ηλεκρονικων κανουν 15ευρω εκαστο.
Ο κινητηρας του 950 ζυγιζει 60 κιλα ολα κι ολα και βγανει 90 αλογα στοκ.
Βαλβιδες ρυθμιζεις καθε 20,000 και αν. Στο δικο μου στα 10,000 (απο καινουργιο) δεν ειχαν κουνηθει ρουπι.
Τα 950/990 που θελουν rebuild στα 100,000 ειχαν κατοχους καμικαζι που αλλαζαν λαδια καθε 7500 κμ που προτεινε η εταιρια.
Πανε στο advrider και κοιτα για σχετικα θρεντ και θα δεις για κατοχους που εκαναν 150,000κμ χωρις κιχ.
Αλλα σε ολα τα επιχειρηματα σου, θετεις το κριτιριο αξιοπιστια μονο. Και ενα τρακτερ εχει αξιοπιστια, αλλα δεν ειναι και πολυ απολαυστικο να το οδηγεις...(εκτος αν εισαι τπαπ)