Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Πιστεύω εις έναν .... Kiyonari

  1. #1

    Talking Πιστεύω εις έναν ....

    Kiyonari!

    Δεν ξέρω αν έχει ξαναπαίξει το βιντεάκι στο φόρουμ (παλιό γαρ) αλλά αξίζει τον κόπο να το δεις και 100 φορές!




    ΣΚΙΣΙΜΟ
    2 young 2 die,
    2 old 2 rock n' roll

  2. #2
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Καλή μηχανική πρόσφυση+ικανότητα οδηγού
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  3. #3
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Μπράβο ρε, έψαχνα να το βρω και δεν μπορούσα με τίποτα.

    Thanks man.
    Sent from me using a computer.

  4. #4
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592

    Re: Πιστεύω εις έναν ....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACKGAS
    Kiyonari!

    Δεν ξέρω αν έχει ξαναπαίξει το βιντεάκι στο φόρουμ (παλιό γαρ) αλλά αξίζει τον κόπο να το δεις και 100 φορές!




    ΣΚΙΣΙΜΟ
    εχει ξαναπαιξει αλλα συμφωνω οτι αξιζει να το δει κανει ΠΑΝΩ απο 100 φορες!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #5
    Οσες φορες κι αν το δω δεν μπορω να το χωνεψω..
    Οταν εβρεχε @@ ο τυπος κρατουσε κουβαδες.
    Start doing what's necessary, then what's possible and suddenly doing the impossible. Just start.

  6. #6
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.295
    Ηθελα να ηξερα μετα απο ουτο το βιντεο ποσοι οδηγοι (αγωνων και μη) θα σφυριζουν αδιαφορα:a13: :a13: :a13: :a13: :a13: :a13: :a13: :a13:
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της petani
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    158

    Re: Re: Πιστεύω εις έναν ....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    εχει ξαναπαιξει αλλα συμφωνω οτι αξιζει να το δει κανει ΠΑΝΩ απο 100 φορες!

    100 ... ??? ..... και λιγες ειναι ...
    http://s21.photobucket.com/albums/b259/petani/?start=20

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    ειναι εκπληκτικο το ποσο "στρωτα" το παει δεδομενων των συνθηκων..
    επισης κανει χρονο, εκει που οι αλλοι καθονται στα paddocks....

  9. #9
    Το βλεμμα του bayliss τα λεει ολα:rotflmao:
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της boldor900f
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    198
    (:a19: :a19: :a19 στη νυοστή
    gate 7
    red or dead

  11. #11
    οχι δειτε για να καταλαβετε για τι ανθρωπο μιλαμε...:hypnotize


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2010-cadwellpark-kiyonari.jpg 
Προβολές:	400 
Μέγεθος:	36,2 KB 
ID:	220637

  12. #12
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Εκείνη την ημέρα ήταν ανίκητος !!!.
    Παλιός πρωταθλητής BSB με CBR100rr ,ξέρει την πίστα πάρα πολύ καλά .Νομίζω εκείνη την χρονιά έκανε τέσσερις νίκες ,δηλαδή και στα δυο σκέλη σε Donington και Bratch hatch.
    Επίσης αν θυμάμαι καλά εκείνη την χρονιά κέρδισε και τον 8ωρο της Suzuka με τον Checa.
    Κρίμα που δεν είχε ανάλογη συνέχεια και ''υποβιβάστηκε'' πάλι στο BSB την περασμένη χρονιά όπου κέρδισε το τρίτο του πρωτάθλημα στο @@νήσι.
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  13. #13
    Ryuichi Kiyonari
    Nationality Japanese
    Date of birth September 23, 1982 (1982-09-23) (age 28)
    Place of birth Saitama, Japan
    Current team HM Plant Honda
    Bike number 8

    Ryuichi Kiyonari (清成龍) (born September 23, 1982, in Saitama, Japan) is a professional otorcycle road racer. He is the 2006, 2007 and 2010 British Superbike champion, and he currently rides for HM Plant Honda in the British Superbike Championship. He also won the 2008 Suzuka 8-Hour race, teamed with his former WSBK team-mate Carlos Checa. He has a reputation for being at is best when leading races from the front.

    Early years
    Kiyonari first raced in 1988 in motocross, which he later stated that he did not especially enjoy. He began circuit racing in 1996, and first raced in the All-Japan 125cc Championship in 1998. He continued in this class until 2001, with a shortage of big results, other than 9th place in the 2000 Suzuka 8 Hours race. However, for 2002 he switched to the All-Japan Supersport championship, which he won with four victories. He also took an All-Japan Superbike Championship victory at TI Aida.

    MotoGP
    He moved to MotoGP in early 2003 to replace the late Daijiro Kato in Fausto Gresini's Telefónica Movistar team. However, he received little support within the team, especially as team-mate Sete Gibernau challenged for the title, and failed to score much in the way of results. There were eight minor points finishes, leaving him 19th overall with a best of 11th.

    British Superbike Championship
    After coming 6th overall in the British Superbike Championship in 2004, 'Kiyo' won the first four races of 2005, before injuring his ankle in a heavy crash in round 5. He was back for round 9, and retook the championship lead from team-mate Michael Rutter, but eventually was overhauled by the improving Ducati of Lavilla and he finished the season runner up. He also raced in the Valencia Grand Prix for Sito Pons' Camel Honda team, finishing in the points.

    In 2006 Ducati again had the upper hand early in the season, with Kiyonari closest to their riders, Lavilla and Leon Haslam. A double victory at Silverstone in the penultimate round kept him in close contention for the title. However, in the double point final round at Brands Hatch, after a win in race one (he was leading when Shane Byrne's heavy crash caused a stoppage - much to Haslam's visible frustration), Kiyonari only needed to finish third in the final race. Kiyonari finished 2nd in the shortened race behind Haslam, thus winning the championship by 8 points.

    The 2007 season started at Brands Hatch, a track Kiyo admits he does not like, and his results there were unspectacular, with Jonathan Rea and Leon Camier performing better on their Hondas. However, he took a double win in round three, and a further win in race 2 at Oulton Park, to lie second to Lavilla after four rounds. Finally defended his British champion status at Brands Hatch to win the championship for the second time in succession.
    [edit] Superbike World Championship

    In 2008 Ryuichi Kiyonari made his Superbike World Championship debut, having reached an agreement with the reigning champion team Ten Kate Honda, to partner Carlos Checa and Kenan Sofuoğlu.

    In the second race at Monza, Kiyonari nearly had his first SBK win. Kiyonari was in front as they braked for the final entry into the Parabolica but went wide on the exit and Noriyuki Haga and Max Neukirchner edged him out - Haga for the win and Neukirchner claiming second by a gap of just .009. Kiyonari finished third with a gap of .051, his first Superbike podium. His first two wins came at Brands Hatch, beating Troy Bayliss in race 1 and Noriyuki Haga in race 2. He briefly led the very next race at Donington Park, but fell on lap 2. However, he did win the second race in very wet conditions, visibly sliding the rear end of his bike on many occasions. Kiyonari broke his collarbone in a testing crash at Magny Cours, 2 weeks prior to the event, meaning he missed the race.

    For 2009, Kiyo stayed with the Ten Kate Honda team, partnering Carlos Checa and Jonathan Rea. His bike was backed by Honda Europe rather than Hannspree. After a somewhat unsuccessful season, he finished 11th in the championship standings.
    [edit] Return to British Superbikes

    In September 2009, Kiyonari returned to British Superbikes to make a wildcard appearance at Croft Circuit, replacing the injured Glen Richards. He finished fourth in race one before finishing race two in 18th position.

    In December 2009, he was confirmed as one of HM Plant Honda's riders for the 2010 British Superbike Championship season, partnering Australian rider Josh Brookes. At Cadwell Park he won race one but retired from race two before it began, due to a technical problem on the warm-up lap. He scored a double win at Mallory Park, lifting him to fourth overall in the standings.

    2011 sees Kiyonari staying with HM Plant Honda in the British Superbike Championship, alongside two time BSB Champion Shane Byrne.

    2 young 2 die,
    2 old 2 rock n' roll

  14. #14

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    990
    η τεχνολογια των ελαστικων/μηχανων εχει ξεφυγει..θα τα βλεπουν αυτα οι παλιοι παγκοσμιοι σουπερμπαϊκαδες και θα θυμουνται τι γινοτανε αν ανοιγανε μια μοιρα παραπανω το γκαζι ή αν παταγανε λιιιιγο παραπανω φρενο στην ιδια βρεγμενη πιστα(δεν εχει και την καλυτερη προσφυση η συγκεκριμενη).Ακομα πεφτουν στον υπνο τους.

    ωραιος παντως ο kiyo παει σφαιρα στα τρομακτικα στενα πιστακια του bsb

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πιστεύω εις έναν ...
    από road spirit στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2007, 13:21
  2. Πιστευω . . .εις έναν φραπέ . . ..
    από RαNd στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2007, 12:56
  3. δεν πιστεύω να υπάρχει λογοκρισία εδώ μέσα έτσι
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 21:05
  4. Σε κάθε έναν ξεχωριστά...
    από DEMINIO στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2003, 21:00
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 16:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF