Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: Εξάτμιση after market και pair

  1. #16
    κλαιν μαιν μωρε ,δεν με ειπε και καμπουρη!!!μια παρεα ειμαστε αλλωστε,αντε αυριο να περιεργαστουμε τους ληστες μας να γουσταρουμε λιγο,!!καλο βραδυ και ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες,!

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mr_bandit
    κλαιν μαιν μωρε ,δεν με ειπε και καμπουρη!!!μια παρεα ειμαστε αλλωστε,αντε αυριο να περιεργαστουμε τους ληστες μας να γουσταρουμε λιγο,!!καλο βραδυ και ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες,!
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
    τον καλύτερο δάσκαλο 'δω μέσα....
    I don't know anything about this

    Επίσης τα Αμερικ(λ)ανά έχουν κάνει τις ατέλειωτες μοντίφες και προβλήματα αξιοπιστίας δεν έχουν ακουστεί ούτε με το PAIR ούτε χωρίς. Το βγάζουν όμως διότι γλιτώνουν αρκετό βάρος συν ότι αφήνουν περισσότερο χώρο για "χέρι" όταν δουλεύουν στα σέρβις. Επίσης το πιθανότερο είναι να χαλάσει ο καταλύτης... Τι θα διαβάζει ο αισθητήρας λ χωρίς αυτό;

    Σκέφτομαι να το κάνω και στο fazer διότι λόγω του PAIR δεν είχε χώρο να βγάλει την μπουζόπιπα ο παλαιός μάστορας (ο Θεός να τον κάνει σε επόμενη ζωή) και την έσπασε... Έχει έτοιμα κιτάκια που ταπώνουν τις εισαγωγές αέρα με ανοξείδωτες βίδες και πλαστική τάπα για το φιλτροκούτι. Πιθανολογώ ότι το ίδιο υπάρχει και για ληστές. Αν το ταπώσεις, τι νόημα έχει να το αφήσεις επάνω;

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    σωστα...η εναυση των υπολειμματων του μιγματος γινεται ανεξαρτητως ελευθερης η μη εξατμισης...

    η βασικη διαφορα ειναι ,οτι με την ελευθερη εξατμιση η εξαγωγη "ρουφαει" περισσοτερο ψυχρο αερα απο το περιβαλλον κατι που ενισχυει την καυση των υπολειμματων...το γιατι ρουφαει εχει να κανει με την θεωρια των ανακλωμενων κυματων,κατι που για να αναλυθει οπως πρεπει θελει κανα δυο βιβλια,οποτε το αφηνουμε στηυν ησυχια του...

    ταπωνοντας λοιπον το pair ελαττωνουμε την υπαρξη οξυγονου στις εξαγωγες και κατ επεκτασιν μειωνουμε και τις αναπτυσσομενες θερμοκρασιες απο τις αυταναφλεξεις των υπολειμματων...

    επισης με την ελευθερη εξατμιση , το μιγμα φτωχαινει σε σχεση με το εργοστασιακο,οποτε εχουμε αλλο ενα συν στις θερμοκρασιες μας...

    το θεμα ειναι πολυ μεγαλο κι εχει 1002 παραμετρους...ας μεινουμε λοιπον στο οτι με ελευθερες εξατμισεις καλο ειναι να ταπωνουμε το pair...

    αν μας δωσεις και ενδεικτικες τιμες για τις θερμοκρασιες θα ειμαστε απολυτα ευτυχισμενοι. Πχ σε ιδιες συνθηκες η ελευθερη εξατμιση κανει +5 C.

    Μετα βεβαια θα πρεπει να εξετασουμε πως επηρρεαζονται οι βαλβιδες απο την αυξηση της θερμοκρασιας.


    Προσωπικα πιο πολυ πιστευω οτι ανεβαινει η θερμοκρασια λογω φτωχου μιγματος παρα λογω των σκασιματων του Pair.

    Αν εχεις καποια πηγη που αναφερει και εξηγει αυτη τη θεωρια με πρακτικα αποτελεσματα θα ηθελα να τη δω, γιατι οσο να ναι αν οντως ισχυει θα τις μαμησουμε τις μηχανες μας ....και δε λεει να κυκλοφορουμε με το οπλοπολυβολο πανω..
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    αν μας δωσεις και ενδεικτικες τιμες για τις θερμοκρασιες θα ειμαστε απολυτα ευτυχισμενοι. Πχ σε ιδιες συνθηκες η ελευθερη εξατμιση κανει +5 C.

    Μετα βεβαια θα πρεπει να εξετασουμε πως επηρρεαζονται οι βαλβιδες απο την αυξηση της θερμοκρασιας.


    Προσωπικα πιο πολυ πιστευω οτι ανεβαινει η θερμοκρασια λογω φτωχου μιγματος παρα λογω των σκασιματων του Pair.

    Αν εχεις καποια πηγη που αναφερει και εξηγει αυτη τη θεωρια με πρακτικα αποτελεσματα θα ηθελα να τη δω, γιατι οσο να ναι αν οντως ισχυει θα τις μαμησουμε τις μηχανες μας ....και δε λεει να κυκλοφορουμε με το οπλοπολυβολο πανω..
    απολυτως ευτυχισμενοι θα στε αν ρυθμιζετε τα μηχανακια σας σε συναρτηση με τις εκαστοτε αλλαγες που κανετε...

    αν σου δωσω εγω συγκεκριμενο νουμερο αυξησης,κατι που ειναι πρακτικα αδυνατον φυσικα,ακομη κι αν εχω ελεγξει μια ολοιδια μοτοσυκλεττα με την δικη σου,σε τι ακριβως θα σε βοηθησει?

    γιατι το πιστευεις αυτο?

    η θεωρια ισχυει εξ ορισμου ως θεωρια ρευστομηχανικης, χημειας και αντοχες κραματων...το πρακτικο αποτελεσμα διαφερει,μια κι εξαρταται απο πολλους παραγοντες,οπως τροπος χρησης εκαστοτε αναβατη,κατασταση θαλαμου καυσεως και παρελκομενων,ποιοτητας καυσιμου που εχει χρησιμοποιηθει,διακενα βαλβιδων,συγκεκριμενος χρονισμος εκκαντροφορων της εκαστοτε κλπ κλπ κλπ...

    εαν εσυ προσωπικα,για να καταργησεις το pair θελεις απολυτη σιγουρια καταστροφης feel free to do so...εμενα μου αρκει ακομη και η πιθανοτητα...

    και τα s1000rr ειναι πυροτεχνηματα,αλλα σιγουρα υπαρχουν καποια που θα κανουν 100.000 χλμ απροβληματιστα...

    δεν καταλαβαινω το σκεπτικο των ερωτησεων σου...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    η απορια μου ηταν αν οντως αυξανονται σε τοσο μεγαλο βαθμο οι θερμοκρασιες που θα δημιουργησουν προβλημα στις βαλβιδες.

    η θεωρια εχει λογικη αλλα το πρακτικο της υποθεσης ειναι αν εχουμε ακουσει οτι καποιο μηχανακι με αλλαγμενη εξατμιση εκαψε βαλβιδες.


    γιατι και η κβαντομηχανικη ισχυει παντα αλλα δεν ειδα καμια μπαλα να περναει απ τον τοιχο. προφανως γιατι εχει ισχυ σε αλλη κλιμακα αποστασεων..

    μηπως λοιπον ειναι αντιστοιχα μικρη η διαφορα θερμοκρασιων ωστε να δημιουργησει προβλημα? αυτο ρωτησα απλα απ το πληκτολογιο φαινεται σαν να σου κανω επιθεση.

    φυσικα συμφωνω οτι καθε αλλαγη θελει και αντιστοιχο ρυθμισμα κλπ κλπ απλα εγω πχ την πηρα τη μηχανη με την εξατμα πανω (μου δωσε και τη μαμα ο ανθρωπος) και δεν ξερω αν εχει βαλει καποιο προγραμμα πανω ουτε μπορω να καταλαβω αν δουλευει φτωχα-πλουσια. Αλλα τι σκατα injection ειναι , εχει αισθητηρα λ πανω και αν διαβαζε κανα φτωχο μιγμα θα το διορθωνε.. αν κανω λαθος διορθωσε με
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  7. #22
    νταξει τωρα ειδα στο manual ενα κοματι που λεει οτι το PAIR SYSTEM ρυθμιζει την λειτουργια του κινητηρα σε σχεση με θορυβο και εκπομπεσ ρυπων οπως ηδη εχετε πει εδω αλλα το μονο που δεν μ αρεσε ειναι οτι ελεγε οτι στελνει πολαπλα σηματα στον εγκεφαλο αναλογα με τουσ αισθητηρες που εχει η βαλβιδα του PAIR SYSTEM και κατι με αντιστασεις κτλ κτλ,......


    META ΑΠ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΠΩΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.........μη καψουμε τιποτα ρε γαμωτο

  8. #23
    ΔΕΝ κατέχω τις τεχνικές γνώσεις για να αναλύσω το θέμα, στηριζώμενος στην εμπειρία άλλων όμως, αφήνοντας το PAIR θα δημιουργηθεί θέμα στις βαλβίδες εξαγωγής.

    Ήδη τοποθετήθηκε σε αυτό ο ρεϊνμεϊστερ, ο οποίος κατέχει το τιούνινγκ πολύ καλύτερα από μένα/πολλούς (και όλοι οι οίκοι του εξωτερικού που ασχολούνται με αυτά, υποστηρίζουν το ίδιο).

    Επίσης ο Ληστής έχει 2 μπάντιτ (650 κ 1250) και για αρκετά χρόνια/χιλιόμετρα δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.

    Για ψάχτο λίγο... (ίσως ανοίγοντας ένα θέμα στα τεχνικά, μπορεί να σου λυθούν οι απορίες).
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Να προσθεσω οτι στην Αμερικη υπαρχουν Bandit με 80000 χιλιομετρα χωρις pair και χωρις προβληματα.Κανενας δεν εχει αναφερει κατι.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Να προσθεσω οτι στην Αμερικη υπαρχουν Bandit με 80000 χιλιομετρα χωρις pair και χωρις προβληματα.Κανενας δεν εχει αναφερει κατι.

    αρα συστηνεις κι εσυ να το απενεργοποιησουμε..? yoshimura (χωρις ταπα) φοραω που δεν ειναι εντελως ελευθερη
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Κατι ακομα, εξαφανιστηκε ενα ποστ μου , που πηγε ορε;;;;
    Εδώ εξαφανίζεται το φόρουμ για μήνες, το πόστ σου θα έμενε;;;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    αρα συστηνεις κι εσυ να το απενεργοποιησουμε..? yoshimura (χωρις ταπα) φοραω που δεν ειναι εντελως ελευθερη
    Δεν συστηνω κατι συγκεκριμενο, απλα αναφερω καποια πραγματα που εχω διαβασει.
    Προσωπικα το εχω "απενεργοποιησει" καθως δεν υπαρχει αλλος τροπος να σταματησουνε τα σκασιματα. Εγω εχω ακραπα τελικο και χταποδι αλλαγμενο αλλα εχω και TFI για ρυθμιση καυσμιμου.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Λοιπον για να ξαναανοιξει το θεματακι:

    Ολοι οσοι βαζετε aftermarket εξατμιση απενεργοποιειτε το PAIR?


    Επισης κατι τεχνικο: Ειπαμε οτι με το PAIR ενεργοποιημενο και αλλαγμενη εξατμιση υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει προβλημα στις βαλβιδες εξαγωγης. Η ερωτηση μου ειναι γιατι..?? Ακομα δεν το πολυπιανω.. Αφου και με τη μαμα εξατμιση σκασιματα εχουμε, απλα δεν τα ακουμε. Η καυση δηλαδη της ακαυστης βενζινης ειναι δεδομενη ειτε στη μαμα εξατσμιση ειτε σε aftermarket. Μηπως με την aftermarket ειναι μεγαλυτερο το μπαμ? Η απλα ακουγεται περισσοτερο επειδη ειναι ελευθερη..? Το λεω επειδη αυτο που πρακτικα θα μας ενδιαφερει ειναι αν θα εχουμε μεγαλυτερη εκρηξη απο την καυση της ακυαστης με την αλλαγμενη εξατμιση, αρα και μεγαλυτερες θερμοκρασιες που επηρρεαζουν τις βαλβιδες. Βεβαια αυτο σημαινει ακομα μεγαλυτερη μειωση των ρυπων κατα ενα περιεργο τροπο..

    οποιος γνωριζει κατι ακομα ας μας πει τη γνωμη του..

    Εγω οταν βρω χρονο θα το απενεργοποιησω...
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αν βαλεις aftermarket και κρατησεις τον σιγαστηρα επανω, πιθανον να μην χρειαζετε κλεισιμο το pair.
    Ξεταπωτη ομως ναι θα χρειαστει.Σε καποιο ποστ παραπανω ο reinmeister αναφερθηκε σε αυτο.

  15. #30
    http://www.holeshot.com/Bandit_1250/pair_rem.html


    Kαι να το PAIR κιτάκι για το Bandit που το κλείνει και το αφαιρείς...
    Κάπου 3 κιλά μείον!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εξάτμιση after market
    από saab στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2017, 11:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF