Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 76

Θέμα: Tiger 955i VS Varadero MK1 VS V-Strom 650(without ABS)

  1. #16
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    φιλε και στα ικεα εχουν κατι γαματα σκρινια, δε πας να ριξεις εκει μια ματια?


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
    Το Versys το ειδα αλλα εχει δυο βασικα μειων...Καθολου καλυψη απο αερα και λιγους αποθηκευτικους χωρους..ασε που οπως ειπες η θεση συνοδηγου ειναι αφαντη,αλλα και του οδηγου δεν ειναι οτι καλυτερο...αλλα ειναι απιστευτο στη πολη και για παιχνιδι,αλλα οχι αυτο που ψαχνω....

    Παντως παιδια ειστε αψογοι!! Πολλες και αμμεσες απαντησεις!! Φοβερο φορουμ! Ευγε!!!

    Το tiger ειναι injection?
    Φίλε επειδή έχω versys, αυτά που λες είναι άκυρα.... με μια λίγο μεγαλύτερη ζελατίνα (όχι καμιά γκουμούτσα) είναι μια χαρά απο κάλυψη-φαντάζομαι δεν είναι vara-είμαι και 1.90cm και είμαι μια χαρά, τώρα όσο για το φόρτωμα να ξέρεις ότι άνετα παίρνει τριβάλιτσο+τανκμπαγκ οπότε.......

    Πάντως απο τα 3 που αναφέρεις θα προτιμούσα το tiger αλλά με όλα αυτά που λένε οι περισότεροι πρώην κάτοχοι δεν ξέρω

  3. #18
    Μιας και θα τα πάρεις μεταχειρισμένα (και μάλιστα περισσότερο από 5 χρόνια) δεν κάνεις και καμιά έρευνα για τιμές ανταλλακτικών και διαθεσιμότητας τους από τις αντιπροσωπείες τους ?
    Πάντως , ανάμεσα στα τρία, και με τα κριτήρια που βαζεις , εγώ θα έπαιρνα το V-strom… (εκτός αν σε τρομάζει το «γκάζι»….)

  4. #19

    Re: Tiger 955i VS Varadero MK1 VS V-Strom 650(without ABS)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
    ........... θελω μια μηχανη-εργαλειο....
    Vstrom

  5. #20
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Δυό λόγια κι από μένα.

    Βεστρώμα: πιθανόν η ιδανικότερη λύση αν το δουλεύεις πόλη (κ δεν έχεις δεύτερο/τρίτο/τέταρτο μηχανάκι).

    ΒΡακαντέρο: βαρύτερο κατά πολύ από το στρώμα, Χόντα, ωραίο στο ταξίδι, στραβώνει όπως τα γκάμμυ μπέαρς, καλή ποιότητα κύλησης, χλμφάγος σε καλά χέρια, Χόντα, λαστιχένιο μπροστινό, φορτώνεις ό,τι θές, Χόντα, καλός ο V2 αν και ασθμαίνει ψηλά, δεν καίει για χιλιάρι αν δεν το σκίζεις, αξιόπιστο, Χόντα, καλό κιβώτιο.

    955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 80 κιλά εύκολα. Αλλιώς πάρε κάτι άλλο.
    (υπ'όψιν φορτωμένο ΔΕΝ το αφήνεις ποτέ στο πλαινό, για να σε προλάβω).
    Θέλει χώρο κ δεν διανοείσαι να το κρατήσεις αν σου γείρει παραπάνω. Κακές αναρτήσεις που θέλουν αντκατάσταση.
    Ψηλότερη σέλα από τα προηγούμενα, ''άγριο'' κιβώτιο που στρώνει μετά τα 25.000χλμ...
    Σε αποζημιώνει, με την καλλίτερη ποιότητα κύλησης από το βράκαντέρνω (αλλά κ από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό), με τις μοναδικές του μαμά-βαλίτσες, που παραγματικά του βελτιώνουν την αεροδυναμική κοντα στην τελική του, με το μοτεράκι που πατάει όλα τα υπόλοιπα, πλήν του καινούργιου (μάλλον/???...), την ροπη του αμέσως μετά το ρελαντί, με τα φρενάκια που δεν κουράζονται εύκολα παρά τα πολλά κιλά...

    Και κυρίως επειδή δεν το βλέπεις στα φανάρια δίπλα σου.


    Από όλα, προτίμησε το Βεστρώμ. Αν θές κάτι μεγαλλίτερο, τότε με κλειστά τα μάτια Βρακαντέρνω.
    Το 955 άστο.

    Αυτά από μένα.

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater

    what the... ?
    Sorry αν σε ξαφνιασα φιλε,αλλα πραγματικα το Africa δε το χαιρομουνα σε χιλιομετρα πανω απο 150 χ/ω...Οχι οτι δε παει...παει αλλα οχι για τα δικα μου γουστα! Θελω να νιωθω σχετικα safe οταν παω με καποια χιλιομετρα και η ταχυτητα για κατι τετοιο με την Africa για τα δικα μου τα γουστα ειναι 150-

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap

    Βεστρώμα: πιθανόν η ιδανικότερη λύση αν το δουλεύεις πόλη (κ δεν έχεις δεύτερο/τρίτο/τέταρτο μηχανάκι).
    Εχω και παπι και αυτοματο....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 80 κιλά εύκολα.
    Το περιγραφεις πιο βαρυ και απο το Varadero??Ισχυει??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Και κυρίως επειδή δεν το βλέπεις στα φανάρια δίπλα σου.
    αυτο ειναι ενα + εξαλου δεν ειμαι ο τυπος που αλλαζω της μηχανες ευκολα.Θελω μια να τη κρατησω μεχρι να πεθανει.Αν με βγαλει 4-5 χρονακια θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα χρηματα που θα εχω δωσει..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από wendigo
    Φίλε επειδή έχω versys, αυτά που λες είναι άκυρα.... με μια λίγο μεγαλύτερη ζελατίνα (όχι καμιά γκουμούτσα) είναι μια χαρά απο κάλυψη-φαντάζομαι δεν είναι vara-είμαι και 1.90cm και είμαι μια χαρά, τώρα όσο για το φόρτωμα να ξέρεις ότι άνετα παίρνει τριβάλιτσο+τανκμπαγκ οπότε.......
    Φιλε το Versys ειναι ενα υπεροχο μηχανακι και το κοιταγα σοβαρα,αλλα πραγματικα αν θελεις μια μηχανη κυριως για τα ταξιδια δε περνεις Versys.Oxι οτι δε κανει ταξιδια αλλα δε φτιαχτηκε για αυτο...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Μιας και θα τα πάρεις μεταχειρισμένα (και μάλιστα περισσότερο από 5 χρόνια) δεν κάνεις και καμιά έρευνα για τιμές ανταλλακτικών και διαθεσιμότητας τους από τις αντιπροσωπείες τους ?
    Με Suzuki και Honda δεν εχεις θεμα...Βρισκεις τα πάντα...Τωρα για το Tiger δεν εχω ιδέα!!!!

    Κοιταγα και για BMW αλλα στα χρηματα που κοιταω βρισκω μονο καλοδιατηρημενες gs1100,και το αφησα γιατι παει σε πολυ παλιο...Η 1150 ειναι οριακα στα χρηματα που διαθετω και πρεπει να βρω Super προσφορα-περιπτωση και με το φοβο μηπως τρεχει κατι και το δινει φθηνα....

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    955: Βαρύ. όταν λέμε βαρυ, εννοώ ΒΑΡΥ. Θέλει μπράτσα, θέλει πόδια. Θέλει ύψος από 1.80+++. Φορτωμένο, στο διπλό για να το ανεβάσεις, πρέπει να κάνεις άρσεις θανάτου πάνω από 80 κιλά εύκολα. Αλλιώς πάρε κάτι άλλο.
    (υπ'όψιν φορτωμένο ΔΕΝ το αφήνεις ποτέ στο πλαινό, για να σε προλάβω).
    Θέλει χώρο κ δεν διανοείσαι να το κρατήσεις αν σου γείρει παραπάνω. Κακές αναρτήσεις που θέλουν αντκατάσταση.
    Ψηλότερη σέλα από τα προηγούμενα, ''άγριο'' κιβώτιο που στρώνει μετά τα 25.000χλμ...
    Σε αποζημιώνει, με την καλλίτερη ποιότητα κύλησης από το βράκαντέρνω (αλλά κ από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό), με τις μοναδικές του μαμά-βαλίτσες, που παραγματικά του βελτιώνουν την αεροδυναμική κοντα στην τελική του, με το μοτεράκι που πατάει όλα τα υπόλοιπα, πλήν του καινούργιου (μάλλον/???...), την ροπη του αμέσως μετά το ρελαντί, με τα φρενάκια που δεν κουράζονται εύκολα παρά τα πολλά κιλά...

    Και κυρίως επειδή δεν το βλέπεις στα φανάρια δίπλα σου.
    [...]
    Αυτά από μένα.
    Να συμπληρώσω - διαφωνησω.

    Το 955 ειναι βαρυ και ψηλόβαρο κιολας, αλλα οχι οσο τραγικα τα λεει ο Τπαπ. Το εχω αφησει πολλες φορες βαρυφορτωμενο στο πλαϊνο, χωρις πρόβλημα

    Εχει δίκιο στο οτι αν σου γείρει, πρεπει απλα να βγαλεις ποδι μακρια και να φυγεις. Υπαρχει μελος εδω που θελησε να το κρατησει και το μετανιωσε...

    Ναι, φορτωμένο δε μπαίνει ευκολα στο διπλό, αλλα εαν εισαι "μεσογειακών διαστάσεων αντρας" , ουτε το 1050 μπαινει.

    Οσο για το κιβώτιο, αφου θα το παρεις δευτερο χερι, δε θα έχεις θεμα.

    Κορυφαια θεση συνεπιβατη - σα καναπες ειναι.

    Οι αναρτήσεις δε με πειραξαν, αλλα ειμαι οδηγός του μεσου όρου και δεν πολυασχολούμαι με αυτα.

    Ταξιδεύει ανετα στα 180+ τριβαλιτσο και ειναι πολυ ξεκουραστο, ειδικα επειδη κουμπωνεις μια εκτη και το ξεχνας εκει.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #23
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf

    Φιλε το Versys ειναι ενα υπεροχο μηχανακι και το κοιταγα σοβαρα,αλλα πραγματικα αν θελεις μια μηχανη κυριως για τα ταξιδια δε περνεις Versys.Oxι οτι δε κανει ταξιδια αλλα δε φτιαχτηκε για αυτο...

    Το 'ταξιδι' δεν ειναι μονο απολυτη ανεση. Και το 950 super enduro δεν φτιαχτηκε για ταξιδι (το αντιθετο μαλιστα) αλλα με τις καταλληλες απλες μετατροπες το φχαριστιεμαι περισσοτερο απο το 1150 που ειχα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #24
    Φιλε drbig και με dr250 πας οπου θελεις αλλα οχι οπως θελεις.....δε θελω ανεση αυτοκινητου ,ειμαι μηχανοβιος χρονια,εχω φαει πολυ βροχη και αερα σε ταξιδια με "σαραβαλάκια",δε μασαω.....Αλλα τωρα θελω ενα bike που να ειναι ευρυχωρο,αν παρω κατι στα 650cc θα προτιμησω το vstrom...ειναι πιο μοτοσυκλετα απο το versys....Το ξαναεγραψα και πριν....δεν ειπα οτι δε κανει για ταξιδια αλλα αν χρειαστει ενα μακρινο δικαβαλο εγω θα τα ακουσω απο τη κοπελια οχι εσυ!!!!!!!:rotflmao: :rotflmao:

  10. #25
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panoswolf
    Φιλε drbig και με dr250 πας οπου θελεις αλλα οχι οπως θελεις.....δε θελω ανεση αυτοκινητου ,ειμαι μηχανοβιος χρονια,εχω φαει πολυ βροχη και αερα σε ταξιδια με "σαραβαλάκια",δε μασαω.....Αλλα τωρα θελω ενα bike που να ειναι ευρυχωρο,αν παρω κατι στα 650cc θα προτιμησω το vstrom...ειναι πιο μοτοσυκλετα απο το versys....Το ξαναεγραψα και πριν....δεν ειπα οτι δε κανει για ταξιδια αλλα αν χρειαστει ενα μακρινο δικαβαλο εγω θα τα ακουσω απο τη κοπελια οχι εσυ!!!!!!!:rotflmao: :rotflmao:
    Aright then!






















    παντως υπαρχει και αυτο!
    http://www.mikello.it/moto/images/fazer.JPG
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #26
    στρωμα 1000αρι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #27
    το 1000αρι vstrom του '03-'04 εχει καποια ψιλοπροβληματακια απο οτι εχω ακουσει απο χρηστες.....του '05+ δε με παιρνει οικονομικα.... Αλλα πραγματι ειναι καλο εργαλειο οπως φυσικα και το KLV 1000 το οποιο το ψιλοκοιταω....

  13. #28
    εχεις ιδιο ογκο με το 650,με λιγα παραπανω κιλα και πολλη περισσοτερη ροπη...για μενα δεν τιθεται θεμα αλλης επιλογης...τα triumph δεν τα παω επειδη ακομη υπερκυβιζουν το μαθουσαλα μοτερ απο gpz 900 και τα βαραντερο επειδη ειναι υπερβολικα ογκωδη και βαρια...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #29
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Να συμπληρώσω - διαφωνησω.
    Το 955 ειναι βαρυ και ψηλόβαρο κιολας, αλλα οχι οσο τραγικα τα λεει ο Τπαπ.
    Μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.

    Μπορεί να μην είσαι πολύ ψηλός , αλλά δεν έχεις καμία σχέση με τον μέσο άνθρωπο στην μυική δύναμη.
    Σηκώνεις επίπεδο πάγκο 120 κιλά 4-5 επαναλήψεις χωρίς βοήθεια, και πάιζεις σκουώτ 150 κιλά και πηδάς κιόλας.



    (Σταμάτα τώρα να πάιζεις με τα παιδάκια Ζούπερμαν). :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    @panoswolf: εφ'όσον έχεις και δευτερα μηχανάκια, έφυγες για το βαραδέρνω.
    Μακρυά από το βεστρώμ το 1000, που σου λέει ο καράΒλας από πάνω.

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.

    Μπορεί να μην είσαι πολύ ψηλός , αλλά δεν έχεις καμία σχέση με τον μέσο άνθρωπο στην μυική δύναμη.
    Σηκώνεις επίπεδο πάγκο 120 κιλά 4-5 επαναλήψεις χωρίς βοήθεια, και πάιζεις σκουώτ 150 κιλά και πηδάς κιόλας.



    (Σταμάτα τώρα να πάιζεις με τα παιδάκια Ζούπερμαν). :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    @panoswolf: εφ'όσον έχεις και δευτερα μηχανάκια, έφυγες για το βαραδέρνω.
    Μακρυά από το βεστρώμ το 1000, που σου λέει ο καράΒλας από πάνω.
    gay thread alert...

    ναι...να παρει απο τα καρμπυρατερατα που ναι και φουλ αξιοπιστα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-strom 650 με ABS ή όχι
    από antonismar στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2007, 14:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF