Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: KTM Lc4 640 enduro

  1. #1
    Τση Ποπης!!
    Εγγραφή
    07/04/2009
    Μηνύματα
    17

    KTM Lc4 640 enduro

    Γεια σας ΚΤΜαδες! Ενδειαφερομαι για αγορα ενος lc4 απο 2003 και μετα. Χρηση στην επαρχια(Κρητη), δλδ οχι πολη αλλα αρκετο βουναλακι (και στροφες ε! Ειναι απο πανω και τα Λασιθιωτικα και προκαλουν)! Στα θεματα βενζινης(καταναλωση) και συντηρησης? Ειναι απαιτιτικο μηχανημα, το ξερω. Αλλα τοσο ωστε να ειναι απαγορευτηκη αγορα? Βοηθεια βρε παληκαρια γιατι εχω καψει κουζινετα με τον καθε "μπιιιιπ" ψιλοασχετο που λεει οτι "εχει ακουσει"!
    Δεν βρεχει... ψιχαλιζει γρηγορα!!!

  2. #2
    υπαρχουν παμπολλα θεματα για τα 640, ψαξε , θα βρεις τα παντα.

    με μαμα 640 03' και 10 ευρω βενζινη με 1.55 το λιτρο κάνεις περι τα 130 χλμ

    λαδια καθε 2500 χλμ, βαλβιδες καθε 5000

  3. #3
    Τση Ποπης!!
    Εγγραφή
    07/04/2009
    Μηνύματα
    17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    υπαρχουν παμπολλα θεματα για τα 640, ψαξε , θα βρεις τα παντα.

    με μαμα 640 03' και 10 ευρω βενζινη με 1.55 το λιτρο κάνεις περι τα 130 χλμ

    λαδια καθε 2500 χλμ, βαλβιδες καθε 5000
    Eυχαριστω πολυ ΚaTaNaS! Αυτα τα περι ελαιων και βαλβιδων τα γνωριζω. Απαντησες ομως ακριβως σε αυτο που ηθελα να μαθω για τη βενζινη! Ευχαριστω και παλι!
    Δεν βρεχει... ψιχαλιζει γρηγορα!!!

  4. #4
    Τα LC4 640 από το 2003 έως την έλευση του 690, φοράνε κεφαλές High Flow, έχουν ψηφιακό κοντέρ (ευτυχώς με θερμοκρασία νερού) και γενικά είναι περισσότερο βελτιωμένα σε θέματα αξιοπιστίας από τα προηγούμενα μοντέλα.
    Επίσης έχουν υδραυλικό συμπλέκτη Magura, ο οποίος δυστυχώς έχει ευαίσθητα τσιμουχάκια στην τρόμπα του μέσα στο μοτέρ και είναι ψιλιακριβούτσικος (όταν χάλασε η δικιά μου κόστιζε 220 ευρώ).
    Ένα άλλο θέμα είναι το ντουί του πίσω φαναριού που όταν χαλαρώνει καίει τις λάμπες αμέσως (μόνο οι γνήσιες stanley αντέχουν λίγο παραπάνω και το πρόβλημα λένεται μόνο με αλλαγή του ντουί.
    Το κάτοπτρο (καθρέφτης) του μπροστινού φαναριού είναι πλαστικό και έχει την τάση να "μαυρίζει" μειώνοντας ανάλογα την φωτεινότητα του προβολέα.
    Οι αναρτήσεις της WP θέλουν σέρβις (λαδια-τσιμούχες) κάθε 20.000 χλμ.
    Και τα αλυσιδογράναζα ταλαιπωρούνται πολύ λόγω μεγάλης διαδρομής της πίσω ανάρτησης.
    Η μαμά αλυσίδα (REGINA) μου κόπηκε σε σούζα, νόμιζα ότι χάλασα το σασμάν, άλλαζα ταχύτητες αιωρούμενος και όταν προσγειώθηκε ο τροχός... κατάλαβα..
    Μετά μπήκε D.I.D. 520VS x-ring χρυσή... γερή (up to 750cc / 100hp) αλλά ακριβή.
    Γενικά η συντήρησή του κοστίζει αλλά είναι γερό μηχανάκι και διαθέτει μανιβέλα για να το πάς όπου θές χωρίς κοντέρ, μίζα και φώτα αν κάψει κάποια ασφάλεια (που αντικαθιστάς πανεύκολα).
    Το μόνο που επιβάλεται είναι να το ζεσταίνεις ΠΑΝΤΑ για λίγα λεπτά, ώσπου να ανεβάσει τη σωστή θερμοκρασία (3 παύλες=70+ βαθμοί κελσίου)..

    Το δικό μου LC4 640 s/m '03 το έδωσα με 45.000 χλμ. και ήταν σαν καινούργιο.
    the motorcycleboy reigns

  5. #5
    πολυ σωστο το γραπτο του αταιριαστιου .:wacko:

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF