Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 65

Θέμα: sxv 550...690smc....και άλλα fun-to-ride motard

  1. #31
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρε παιδια μου αρεσει που καθεστε και απαντατε...


    νομιζε πως επειδη του πα να οδηγησει οτι του το πα για να τον κοροιδεψω(ο χρατεδ το εχει αυτο το κομπλεξ γενικοτερα, να το κοιταξει...)

    αμα οδηγησει το 690 θα του φανει διαστημοπλοιο...τοσο που διαφορα και απο το απριλια δε θα καταλαβει, γιατι τα δυο αυτα μηχανακια, παροτι ουτε μεταξυ τους δεν εχουν σχεση, απεχουν ετη φωτος απο το χτ...

    μη καθεστε και αναλυετε τι και πως...το ενα ειναι το πιο γαμηστερο μονοκυλιδρο αυτη τη στιγμη που βγαινει, και το αλλο ειανι το πιο δυνατο αγωνιστικο μοταρντ με 70τοσα αλογα σε 120 κιλα...που η χρηση του φυσικα ειναι να το βαζεις σε πιστα για καρτακια και να γινεται η κολαση...


    μου αρεσει που καθεστε και γραφετε για συντηρηση κλπ κλπ κλπ σε καποιον που δεν εχει ιδεα γιατι μιλαμε...

    δεν αποφασιζουμε για μηχανακια απο το φορουμ, αλλα και αυτο τον εθιξε που του πα πως δε ξερει...


    ας οδηγησει πρωτα το 690 να δει τι εστι βερικοκο και τα φιλοσοφικα περι συντηρησης τα πιανουμε μετα...

  2. #32
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.671
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Σε ισχυ δεν εχουν τεραστια διαφορα, 5 αλογα να ειναι πανω το απριλια, αλλα ειναι πιο ευστροφο, το οποιο δεν ειναι και τοσο καλο δεδομενης της βιαιοτητας του.

    Αν θελεις φτηνο βρωμογκαζο παρε κανενα ΚΤΜ300 διχρονο. Και λιγοτερο θα καιει και πολυ πιο φτηνη θα ειναι η συντηρηση του (θα μπορεις να την κανεις και μονος σου).

    Με το απριλια μπαινεις στα πολυ βαθια.
    Για το ΚΤΜ 300 δεν διαφωνώ. Ίσως είναι εξίσου διασκεδαστικό, αλλά δεν έχει τύχει να δω κάποιο SΜ.
    Τα 5 πάνω το απρίλια σε σχέση με τι? Το 550 έχει περίπου 70 άλογα ανοιχτό, ενώ με εξατμίσεις και χάρτη φεύγει παραπάνω. Το ποιό δυνατό που εχω δεί ήταν ενός Βέλγου με 81 άλογο τροχό.

    Προσωπικά το έχω οδηγήσει 2-3 φορές και είναι ...... εμπειρία . Δύναμη ατελείωτη από χαμηλά μέχρι τον κόφτη κάπου στις 10.000 όπου μπαίνει σε χρόνο dt. Power wheelies σχεδόν με κάθε ταχύτητα και drift ατελείωτα.
    Έχει ένα 550 ένας πελάτης του μηχανικού μου, και χαίρομαι να το βλέπω συχνά πυκνά για στον πάγκο για service, αλλά με λάστιχα που είναι πάντα γεμάτα κόμπους στις άκρες. Εχει βρει το ελιξήριο της νιότης ο τύπος και ξέρει που να το πιεί.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #33
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

    Προσωπικά το έχω οδηγήσει 2-3 φορές και είναι ...... εμπειρία . Δύναμη ατελείωτη από χαμηλά μέχρι τον κόφτη κάπου στις 10.000 όπου μπαίνει σε χρόνο dt. Power wheelies σχεδόν με κάθε ταχύτητα και drift ατελείωτα.
    Έχει ένα 550 ένας πελάτης του μηχανικού μου, και χαίρομαι να το βλέπω συχνά πυκνά για στον πάγκο για service, αλλά με λάστιχα που είναι πάντα γεμάτα κόμπους στις άκρες. Εχει βρει το ελιξήριο της νιότης ο τύπος και ξέρει που να το πιεί.

    Δεν επιμενω για την ισχυ, τα ειχα δει στα 60 και 65 αλογα αντιστοιχα μαμισια στην οθονη του υπολογιστη μου. Την επομενη φορα που θα τον δεις τον μηχανικο σου, για ρωτα τον απο περιεργεια ποσο παει το μαλλι στη συντηρηση, ειμαι πολυ περιεργος!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
    Μιάς και είμαι κάτοχος του 690 θα πω και γω την γνώμη μου.

    Αν είναι το πρώτο σου μηχανάκι όπως αναφέρεις θα σου προτείνω για αρχή να πας σε κάποιο μεταχειρισμένο στύλ xt ή suzuki drz, που θα είναι πιο φθηνή επιλογή και θα σου δώσει εμπειρία για να οδηγήσεις κάτι πολύ πιο γρήγορο με ασφάλεια, όπως τα 2 μηχανάκια που αναφέρεις.

    Τώρα όσον αφορά την σύγκιση του 690 με το sxv, την υποτυπώδη σύγκριση δλδ, όπως ανέφεραν και οι υπόλοιποι.
    Το sxv είναι φτιαγμένο για αγωνιστική οδήγηση και μόνο και αυτό φαίνεται μέχρι και στην σέλα, στενή και με δυσκολία ανεβάζεις δικάβαλο.Γκάζι που εμένα στην αρχή με τρόμαξε. Πέρι συντήρησης τα είπαν οι παραπάνω, θα το έπαιρνα μόνο αν κάθε σκ πήγαινα σε πίστα.
    Τώρα για το 690 είναι ένα μηχανάκι που μετά από κάθε βόλτα σου αφήνει ένα πλατύ χαμόγελο. Το γκάζι του αν μην τι άλλο θα σε ενθουσιάσει, αν και μονοκύλινδρο επιταχύνει πολύ γρήγορα και στις ψηλές στροφές μέχρι και τα 190-200 χλμ τελικής και πολύ καλή ροπή χαμηλά. Αν προσθέσουμε και τα πολύ καλά περιφερειακά (αναρτήσεις white power, brembo φρένα, πολύ καλό πίσω ψαλίδι) δνε είναι πολύ πίσω στο θέμα πίστας από το sxv. Ειδικά αν προτιμήσεις το smc.
    Κινητήρας πολύ πιο αξιόπιστος από τα προηγούμενα μοντέλα που βγάζαν πρόβλημα σε κεφαλές, δεν τρέμει τόσο στις ψηλές ταχύτητες χάρη στον αντικραδασμικό άξονα.
    Σέρβις θα έλεγα κυμαίνεται στο μέσο όρο, με λίγο πιο τσιμπημένες τιμούλες. Και αν είσαι τυπικός δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα.
    Υπάρχουν 2-3 θεματάκια που για μένα είναι αρνητικά, όπως στις πολύ χαμηλές στροφές ο ψεκασμός παρουσιάζει κάποια μικρά κενά, όχι και τόση καλή αίσθηση από το κιβώτιο ταχυτήτων κατά την αλλαγή ταχύτητας, και τέλος επειδή το φτερό μπροστά είναι πολύ ψηλά αν οδηγείς με βροχή βρέχεσαι αρκετά.
    Λόγω μονοκύλινδρου κυρίως αλλά και έλλειψη φερινγκ είναι απαγορευτικά τα μεγάλα ταξίδια με λιώσιμο συνέχεια κοντά στην τελική, αλλά άνετα πας εκδρομούλα με 130 - 140 χλμ μέση ωριαία ταχύτητα και υπάρχει χώρος να βάλεις ένα bagster μπροστά και μια βαλιτσούλα πίσω.

    Ελπίζω να βοήθησα
    Αρχικα σε ευχαριστω για την τοσο αναλυτικη απαντηση.Κοιτα,xt εχω ηδη,σιγουρα η μερα με τι νυχτα με αυτα τα μηχανακια,αλλα οκ δεν θα ειναι το πρωτο^^.Mιας και λες" αν προτιμησεις το smc",σε σχεση με τα αλλα 690(duke και απλο) τι εχει που υπερτερει(η αρνητικο) ας πουμε?

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    SXV 550, κάθε 5 ώρες (αγωνιστικές) ή κάθε 3.000χλμ θέλει full service δλδ έλεγχο σε 500 σημεία.
    Στα 9.000 χλμ ή 80 ώρες θέλει λύσιμο μοτέρ και έλεγχο ανοχών σε όλα τα κινούμενα μέρη + αντικατάσταση πιστονιών και ελατηρίων.

    Η συντήρηση αυτή αφορά ανοιχτό μοτέρ και "πολιτική" χρήση. Αν είναι μόνο race κατάσταση, η συντήρηση γίνεται σε μικρότερα διαστήματα.

    Τα μοντέλα μέχρι 2006 έβγαζαν πρόβλημα και ανακάτευαν νερά με λάδια.
    Καθε 5 ωρες αγωνιστικες η με πολιτικη χρηση?

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από konsttanttinos
    Στην σωστοτατη αναλυση του Βυρωνα, προσθετω κατι πιο γενικο.
    Το sxv ειναι οπλο. Φιλος μου εχει ενα crf 450 '09 γραναζομενο με ολοσωμη, ελαφρωμενες ζαντες, κολαρα κτλ.Το'χω παρει αρκετες φορες και πραγματικα το μηχανακι ξυριζει, μεχρι που ''οδηγησα'' το sxv..
    Στα φαναρια κανεις ενα back flip και μετα ξεκινας.Εχει τρελη δυναμη παντου και ξεριζωνει χερια οταν αποφασισεις να σοβαρευτεις μαζι του.Ειναι στημενο στην πιστα για πιστα.Ειναι ακαταλληλο για την κινηση της πολης, ειδικοτερα τους θερμους μηνες γιατι υποφερει.Το γκαζι του ειναι ''ανυποφορο''.
    Απο την αλλη το 690 ειναι ενα πολιτικο μηχανακι, πανω απο τον μεσο ορο, με πολυ γκαζι, καλο στησιμο και καταλληλο για πολυ παιχνιδι.Η συντηρηση του δεν διαφερει απο τα μηχανακια της κατηγοριας του, και εχει καλο ονομα στην πιατσα.Το εχω παρει 2 καλες βολτες, στην αναβαση πηλιου απο την ειδικη δρακειας, και οταν εφτασα χανια το χαμογελο μου δεν ξεκολουσε.

    Αν στο επιτρεπει η τσεπη σου παρε το sxv, γιατι το γκαζι ειναι ατελειωτο και δεν χορταινεται,και γιατι ειναι ενα καθαροαιμο V2 motard.
    "Ειναι ακαταλληλο για την κινηση της πολης, ειδικοτερα τους θερμους μηνες γιατι υποφερει"
    Τι ενοεις χοντρικα?Μπορει να βγαλει καποιο προβλημα ετσι?Η πεφτει η αποδοση πχ λογω θερμοκρασιας?

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    από τα λεγόμενα του βύρωνα παντος,βγαίνει το συμπέρασμα ότι πρέπει να στο επιτρέπει ΠΟΛΥ η τσέπη σου για τέτοιο όπλο...
    Σαν υποσημειωση,τα ανταλλακτικα θα τα εχω χοντρικη και δεν θα πληρωνω εργασια στο μηχανακι.Αν ειναι μονο πιστονι ελατηρια καθε 9000χλμ κανα κατοσταρι δηλαδη ειναι οκ.+λαδια.Αλλα αρκουν αυτα η θελει και αλλα?

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Σε ισχυ δεν εχουν τεραστια διαφορα, 5 αλογα να ειναι πανω το απριλια, αλλα ειναι πιο ευστροφο, το οποιο δεν ειναι και τοσο καλο δεδομενης της βιαιοτητας του.

    Αν θελεις φτηνο βρωμογκαζο παρε κανενα ΚΤΜ300 διχρονο. Και λιγοτερο θα καιει και πολυ πιο φτηνη θα ειναι η συντηρηση του (θα μπορεις να την κανεις και μονος σου).

    Με το απριλια μπαινεις στα πολυ βαθια.
    H αληθεια ειναι πως ειναι αρκετα ακριβα.Ασε που δεν ειναι motard απο μαμα οποτε υποθετω θα υστερουν στο στησιμο.Στα πλυν και το οτι ειναι διχρονο.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Σαν υποσημειωση,τα ανταλλακτικα θα τα εχω χοντρικη και δεν θα πληρωνω εργασια στο μηχανακι.Αν ειναι μονο πιστονι ελατηρια καθε 9000χλμ κανα κατοσταρι δηλαδη ειναι οκ.+λαδια.Αλλα αρκουν αυτα η θελει και αλλα?

    αδερφε, το μεγαλυτερο προβλημα που θα εχεις ΑΝ παρεις sxv550, ΔΕΝ θα ειναι τα ανταλλακτικα και οι εργατοωρες του μαστορα...
    θα ειναι, το να το πας σε μια ευθεια και να επιστρεφεις ενα κομματι μετα απο καθε βολτα...

  10. #40
    Μιας και ρώτησες για την διαφορά απλού 690 sm και smc,
    πρώτον η εμφάνιση, φαίνεται πιο πιστάδικο, αλλά χάνεις από λειτουργικότητα(δεν εχει βάση για πίσω βαλιτσούλα) και έχει κατα 1,5 λίτρο μικρότερο ρεζερβουάρ, άν δεν κάνω λάθος.
    Πέρα από την εμφάνιση, είναι σίγουρα 10 κιλά πιο ελαφρύ και οι αναρτήσεις έχουν μεγαλύτερη διαδρομή κάτι που υποδηλώνει τον πιο σπόρ χαρακτήρα του

  11. #41
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.671
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
    Σαν υποσημειωση,τα ανταλλακτικα θα τα εχω χοντρικη και δεν θα πληρωνω εργασια στο μηχανακι.Αν ειναι μονο πιστονι ελατηρια καθε 9000χλμ κανα κατοσταρι δηλαδη ειναι οκ.+λαδια.Αλλα αρκουν αυτα η θελει και αλλα?
    Λίγο μπερδεμένα τα λες. Αν έχεις τέτοιες προσβάσεις σε χοντρική και δωρεάν εργατικά, προφανώς και θα μπορούν να σου πουν όλες τις λεπτομέρειες του service manual εκεί που θα το φτιάχνεις.

    Εχε υπ΄όψη σου οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ένα αγωνιστικό μοτέρ και ιδίως απρίλια, δεν είναι η συχνή συντήρηση αλλά να ξέρει τι και πως θα το φτιάχνει ο μηχανικός του. Διαφορετικά μπορώ να σου εγγυηθώ ότι το μηχανάκι θα γίνει ντεκόρ του συνεργείου.
    Εξυπακούεται ότι σενάρια επισκευής από σένα (μια και είπες για δωρεάν εργατικά ) είναι ανέκδοτο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #42
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    xr 125 sm r leme
    kai tha kaneis kontres k me tin latris..

  13. #43
    μεταξυ μπουρδελου και τριμπουρδελου,σαφεστατα να προτιμησεις το μπουρδελο...(ktm)...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #44
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μεταξυ μπουρδελου και τριμπουρδελου,σαφεστατα να προτιμησεις το μπουρδελο...(ktm)...
    ε προτεινε του και συ κατι καλο να μην ασχολειτε με μπουρδελα...

  15. #45
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    ε προτεινε του και συ κατι καλο να μην ασχολειτε με μπουρδελα...
    xr re
    me 10000000 extra...ginetai gamo to ergaleio leme

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Tελικά οι μηχανές είναι Fun to ride;
    από sniper στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2010, 13:52
  2. βελτιώσεις XR 650 και άλλα συναφή περί to be or not to be
    από dirtbird στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 223
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2010, 18:30
  3. Αστεία και αλλα
    από afrotwin στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2005, 09:16
  4. Και Αλλα Ανεκδοτα
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 16/11/2004, 15:55
  5. και άλλα...
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2004, 13:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF